Jump to content
FAS Goran

NSTime

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About NSTime

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo Station Wagon 1.9 Mjet 8V 120KS

Recent Profile Visitors

1079 profile views
  1. Problemi sa rikverc automatom i kod mene... Stilo SW 1.9mjet 88kw, automat dostupan sa gornje strane, otvaranjem haube. Odvrnuo automat M12x1 konstatovao da mu nema spasa. Da zavrnem novi, ne moze pa ne moze. Meni deluje da je pocetak navoja stradao... :( Interesuje me da li je moguće reparirati navoj sa ureznicom M12x1 bez skidanja i rastavljanja menjača?
  2. Uplatio sam danas godišnju članarinu. Pozdrav!
  3. Nominalni kapacitet mu je 60Ah, 420 CCA. Kazu original koji ide u Stila. Ovaj novi nek šljaka dok šljaka, posle toga ide Varta.
  4. Odneo sam juce akumulator do Stojanova na proveru. Izdržao je čitava 3 minuta na punjaču-dijagnostici pre nego što je uređaj izbacio listić sa izveštajem da je crkao. Obzirom da je bio u garanciji, dobio sam novi. Ubacio sam ga u auto i sve radi OK. Hvala svima na savetima!
  5. Malo pre sam izmerio napon akumulatora (sve je mereno direkt na olovnim terminalima) u mirujućem stanju i bio je 12.72V. Napon se malo oporavio u odnosu na jutrnjih 12.52V, ali kada sam probao da zaključam auto daljinski, napon ode u podrum , ispod 6V. Akumulator (Magneti Marelli, kupljen i ugrađen u Stojanov-u pre 21 mesec) očigledno nije ispražnjen ali je zato totalno izgubio kapacitet. Sad mi još ostaje da vidim kako da odradim zamenu u garantnom roku obzirom da auto ne mogu da pokrenem...
  6. Pozdrav ljudi. Imam gadan problem sa mojim stilom (auto pod Garage). Jutros kada sam pokušao da startujem auto, okrenem ključ da dam kontakt kad ono belaj. Lampica za airbag kreće da treperi, datum displej krene da treperi, neki relej desno od volana (verovatno za predgrevanje) krene da škljoca, pumpa u rezervoaru krene da škljoca, sve u istom taktu - suma sumarum paljenje nemoguće. Zatim ima gomila nasumičnih stvari što se dešavaju kad vratim ključ u isključeni položaj. Nekada ostane upaljena lampica za duga svetla (svetla nisu uključena), pa se nakon toga ubrzo ugasi, upali se nekada radio nasumično. Daljinsko zaključavanje/otključavanje nakon toga nije moguće. U nekom trenutku desi se da se nekako povrati pa mogu da koristim daljinsko zaključavanje/otključavanje. Uglavnom ima još više nuspojava koje se nekada dese, nekada ne. Nakon svega ovoga, otvoranjem vrata auta displej na tabli se normalno upali i prikazuje pređene kilometre, stim da je datum resetovan. Na prvi pogled deluje kao da se ceo auto ciklički resetuje/gubi napajanje. Da li neko zna šta ovde može biti u pitanju. Da li je crkao ECU ili može biti u pitanju akumulator obzirom na ciklično ponašenje auta kad dam kontakt? Nisam stigao da merim napon akumulatora kada dam kontakt, dok je u ugašenom stanju 12.53V. Svaka pomoć je dobrodošla.
  7. Dijagnostika je na kraju pokazala da je zapamćena greška bila visok pritisak u razvodnoj grani. Kaže above upper limmit. Da li gorivo može biti uzrok?
  8. Da se nadovežem na post iznad. Danas mi je matori trknuo do pumpe i sipao 10l Ultra D kanister. Držao sam gorivo pored peći neko vreme i nakon togao otišao da sipam u auto. Nasuo sam oko 6l kada je gorivo krenulo da preliva iz čepa rezervoara, bez obzira što je po pokazivaču bilo nešto manje od pola rezervoara. Nakon par sekundi nivo goriva je pao i čulo se klokotanje i grgoljanje dobrih 10ak sekundi. Nakon toga sam mogao da natočim ostatak goriva. Posle svega sam pokušao da upalim auto, pumpa se normalno oglasila (samo tiho zujanje) i auto je upalio iz prve. Ostavio sam auto da radi jedno vreme u leru i za to vreme, po tabli, nivo goriva u rezervoaru je porastao skoro za jednu crticu. Meni se sve čini da je gorivo bilo smrzlo, ugrejano gorivo iz kante je oslobodilo pumpu a gorivo iz povratnog voda otopilo ostatak parafina, što je na kraju povećalo nivo goriva u rezervoaru. Ono što me interesuje je lampica Check Engine koja mi se upalila na tabli. Nakon što mi se auto ugrejao otišao sam do pumpe, nasuo još 15l Ultra D i vratio se kući. Lampica je sve vreme bila uključena ali je auto normalno primao gas, i ponašao se kao da je sve OK. Dva sata nakon što sam došao kući ponovo sam pokušao da upalim auto, auto je startovao najnormalnije ali na moje iznenađenje žuta lampica Check Engine se isključila i ostala isključena. Jel bi znao neko o čemu je ovde reč?
  9. Evo LINK ka 3gp fajlu zvuka pumpe kada dam kontakt. Telefon kojim sam snimao je bio odmah iznad plastičnog poklopca ispod kojeg se nalazi pumpa, pa je zvuk malo jači (u prevodu stišajte zvučnike). Znači pumpa krči, krlja, melje i to pošteno.
  10. Sipao sam NIS eurodizel, oko 45 litara, 21. novembra. Po tabli ostalo nešto manje od pola. Jel moguće da gorivo bilo bez aditiva za niske temperature? Mada je bilo hladnih dana nakon pre. Jedina razlika što je bilo biše goriva u rezervoaru.
  11. Pozdrav ljudi. Jutros pokušam da upalim auto (auto iz mog profila), zavergla, upali i odmah se ugasi. Na moje iznenađenje nakon sto sam vratio ključ u kontakt polozaj cuo sam krljanje u predelu rezervoara gde je nekada bilo tiho zujanje. Da li je u pitanju grgoljanje pumpe u rezervoaru usled gustog dizela na niskim temperaturama (jutros bilo -5C) ili je pumpa bacila kašiku? U slucaju menjanja pumpe, interesuje me koliko kosta, gde najbolje da je kupim u NS i da li mogu sam da je promenim?
  12. Interesuje me da li je meni poslata clanska? 9-10 novembra sam video u sanducetu poruku od kurira da je stigla posiljka (rekli su kasnije da je neko iz BG poslao posiljku), ali nazalost istekao rok za podizanje od 5 dana. Interesuje me ako je to bila moja clanska, da li je vracena nazad posaljiovu, da li se moze ponovo poslati (naravno o mom trosku)...
  13. Jel se zna kada ce clanske karte biti gotove? 7. septembra sam dobio potvrdu o uplati i od tada nista. Mislio sam da ce biti brzo, pre malog servisa, ali dzaba, posle mesec dana cekanja morao sam da oteram auto u Stojanov...
  14. Pozdrav ljudi! Imam pitanje u vezi malog servisa za mog Stila 1.9 Mjet. Interesuje me šta sve treba da se obavi kod malog servis pored promene ulja, filtera ulja i filtera vazduha? U Stojanovu su mi dali ponudu od 17480 + usluga za sve original Fiat delove (sa original filterom goriva od 6800 din), odnosno 12180 + usluga za opciju sa sve original fiat delovima osim filtera goriva koji je zamenski i jeftiniji. Da li je regularne cene? Pre godinu dana kada sam kupio auto, Stojanov mi je na velikom servisu ugradio upravo taj original filter za gorivo, i od tada sam presao oko 7000km. Interesuje me da li filter za gorivo treba menjati svake godine ili treba svakih 30000 km kao što piše u stilo uputstvo sa ovog foruma?
  15. Ljudi gde mi preporučujete da uradim reparaciju šoferke u NS? Imam malo udarno oštećenje na spoljnjem sloju stakla (3x3 mm) pa bih hteo da ga se rešim što pre.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...