Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

116504-fiat%20c%2011.jpg

 

 

 

 

Ovde prvo podsećanje da je Fiat Chrysler Automobiles početkom maja saopštio petogodišnji plan za sve njhove marke pa tako i za sam Fiat. Što se noviteta za evropsko tržište tiče, tada je najavljeno da Fiat između ostalog planira da 2015. ponudi novi kompaktni sedan. Takođe, Fiat će Evropljanima u 2016. ponuditi i kompaktni hatchback C segmenta (naslednik sadašnjeg Brava) i kompaktni karavan.

 

 

 

 

 

116503-fiat%20c%201.jpg

 

 

 

 

 

Kako bi ova tri kompaktna vozila mogla da izgledaju pokazuju i ovi renderi iz italijanskog magazina Quattroruote.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat-bravo-spy-2016-2017_1.jpg?itok=FLfJ

 

Prednji unutrašnji panel je za potrebe ovog maskiranog test primerka uzet iz Fiata 500L, ali sa drugim volanom. Naslednik Fiata Bravo (videćemo ostaje li isti naziv, ili će biti vraćen neki od pre, ili će biti skroooz novi) će se praviti u Turskoj, u Tofas fabrici u kojoj Fiat-Chrysler drži malo manje od 40% vlasništva. Iz toga se već može naslutiti na šta će da ''puca'' novi Fiat u C segmentu. Neće sigurno biti toliko lifestyle poput familije modela 500, ali daleko od toga da će biti neki low budget model. Fiat je najavio da će postojati verzije sa 5 vrata, limuzina i karavan, a imajući u vidu skoriju praksu da predstavlja i Trekking verzije, možda i novi Bravo bude imau tu varijantu, naročito kad se setimo da je i Stilo nekada imao ''up road'' verziju (faktički ime koje je Fiat koristio pre Trekking).

 

Izvor: http://www.alvolante.it/news/fiat-bravo-2016-spy-339743

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno! :clap:

 

Naslednik Fiata Bravo (videćemo ostaje li isti naziv, ili će biti vraćen neki od pre, ili će biti skroooz novi)

 

Nuova Stilo  :D


image.png ns2.png ns3.png ns4.png

ns5.png

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa Belim.

Neka reše guzicu kako hoće ali njuška nečeka što treba da bude novi Stilo mora bidne drugačija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ovo deluje prilično ružnjikavo... Videh da kinezi imaju svoju veriju Brava pod nazivom Ottimo, prednji deo mi liči na ovo

 

14_CEF3_AAA7_AA743504_F695319200_A966.jp  DSC_0832.jpg

 

F317_D4818_CD3_B68_D84_D8484_AC23_BB7_ED  fiat_ottimo.jpg  fiat_ottimo_china_launch_1.jpg

 

fiat_ottimo_china_launch_2.jpg  fiat_ottimo_china_launch_5.jpg  fiat_viaggio_hb_china_1.jpg

 

Fiat_Ottimo_01_China_2014_05_01.jpg  Fiat_Ottimo_02_China_2014_05_01.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Ottimo je zapravo Dodge Dart s Fiat znakom.

Ovaj maskirani mi je jako cudan, pogotovo taj zadnji kraj. Vrata i stopovi od grandea, a sve ostalo je drugacije. Treba pricekati da ga odmaskiraju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo na slikama su zamaskirani testni modeli. Prednji kraj je od aktuelnog Brava, zadnji od prvog Grande Punta, Volan i instrument tabla od Renegade-a, centralna konzola od 500L. Vjerovatno testiraju platformu, motore i mjenjace.

Kroz slicnu fazu prolazi i nasljednik 159, zamaskiran u Ghibli-a i interijer od Cherokee-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam ubedjen da je ovo test osnovne platforme... Gde sa ovim da izadju, s obzirom na konkurenciju automatski bi se pokopali u C segmentu. Ako uopste i moze nize od njihove trenutne produkcije u najbitnijem segmentu :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je samo kamuflaza osnovne platforme. Fiat je inace poznat po ovakvom testiranju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Grande Punta koji je isto trenutno na testiranjima nosi 500L ''odelo''.

Novi Alfin SUV, koji je u razvoju i isto na testiranjima, nosi Giulietta ''odelo'':

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46288-alfa-romeo-suv/?p=832087

 

Tako i ovaj test primerak samo nosi nečije ''odelo'', nema veze sa onim kako će izgledati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema tu nikakvih naznaka dizajna niti će ih, u FIAT stilu, još dugo biti. Ranije je krenuo razvoj sa sedanom, pa evo sada i sa hatchbackom. Naravno prvo će se predstaviti, i to koliko znam ove godine, sedan(osobno se nadam da će biti i sa 5 vrata), a onda početkom iduće hatchback nakon čega će uslijediti i SW.

 

Imajte na umu da ovaj model mijenja i Lineu i Brava. U ono vrijeme Linea je bila nesretna da se rodila u Turskoj. U toj Turskoj su tada imali strojeve za SCSS platformu i Linea se rodila onako nezgrapna, međuosovinskog razmaka C-segmenta, a traga kotača B-segmenta. Kako je u međuvremenu SCSS postala SUSW i kako je modularna te kako može imati širi trag kotača to će se iskoristiti ovdje. Znači ovo auto će se oslanjati na FIAT-e 500L i 500X. Naravno ostaje pitanje koliko će točno biti slični.

 

Osobno ne bih volio da auto nosi ime Stilo jer isto vodi do nekih mračnih vremena za FIAT i ka vozilu koje i nije bilo uspješno.

 

Informacija koji ja imam je to da će se ova vozila stilski oslanjati na FIAT-e Viaggio/Ottimo, a da će unutrašnjost biti u stilu aktualne Mazde 3. Naravno to sve skupa ne mora biti istina.

 

Evo i što je bilo u 4R prošloga ljeta:

 
cxcb497013.jpg  cxcb497014.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znamo da je 500L je na platformi Grande Punta, a 500X na onoj istoj na kojoj je i Jeep Renegade. Kada je pre skoro 4 godine predstavljena Giulietta, ona je bila na potpuno novoj platformi:

 

image.jpg image.jpg

 

Tada je rečeno da će se ona koristiti za buduće modele C segmenta, i one bazirane na njemu. Čini mi se da bi im to bilo najoptimalnije rešenje. :thumbup: Turci su ionako uložili ozbiljne pare u svoju fabriku i više nema tehničkih ograničenja da koriste ovu platformu sa Giuliette.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ću dati svoje mišljenje o platformama, dio je stvoren opažanjem, dio slušanjem iskusnijih ljudi.

 

Ali ipak prvo stavljam link na talijansku wikipediu gdje je detaljno opisan razvoj ove platforme:

Pianale FGA Small

 

Jasno je vidljivo iz teksta da su i 500L i 500X/Renegade na revoluciji platforme Small.

 

Ono što bi ja naveo kao prednosti platforme Small nad i jednom drugom u grupaciji FCA je to što za dani međuosovinski razmak može dati najviše mjesta u unutrašnjosti, a uz to je i motorni prostor jako mali pa i vozili ne mora biti naročito dugo. Rješenja ovjesa su proizvoljna ovisno o primjeni pa tako straga može biti i neovisni ovjes. Bitno je reći da je i jeftinila od Compact platforme pa idealno ide i sa planiranom primjerenijom cijenom za ovaj proizvod.

 

I nemojte misliti da ova platforma nije dostojna C-segmenta, da potvrdim da je sam izvukao i podatke.

 

 

 

Baš me sada zaintrigiralo koliko je kojem modelu točan trag kotača. Zanimljivo kod FGA, sada FCA, dosta modela ima identičan za prednje i stražnje kotače.

Bravo - 1539 mm
Linea - 1473/1466 mm (jednako i za Grande Punto)
Viaggio - 1572/1570 mm (valjda je i jasno zašto ja kažem da je to ala 159 kada i brojke to potvrđuju)
500L - 1521/1519 mm (500X ima nešto širi ali nema još službeno osim za US model i to je oko 1535 mm)
Giulietta - 1554 mm
147 - 1519/1501 mm


I neki konkurenti:
Golf 7 - 1549/1519 mm
Megane - 1547 mm
Focus - 1544/1560 mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Linea 2016: foto spia della berlina


Fiat Linea 2016 - Queste foto spia mostrano per la prima volta un prototipo della futura generazione della tre volumi pensata per i mercati emergenti. La nuova Fiat Linea dovrebbe arrivare sui vari mercati internazionali durante il 2016, proponendosi come berlina media dai contenuti costi di acquisto e di gestione. Nonostante il prototipo in questione sia ancora camuffato in maniera piuttosto pesante si possono già intuire alcune particolarità che caratterizzeranno la vettura.
 
La nuova Fiat Linea sarà infatti più lunga e larga rispetto all'attuale, proponendo così un'abitabilità migliorata e molto più comfort di marcia. Ciò sarà reso possibile dalla probabile adozione del pianale con architettura Small Wide di derivazione GM, già visto su auto come laFiat 500X e la Jeep Renegade. Oltre a questo la nuova Fiat Linea si caratterizzerà per la presenza di piccole unità sovralimentate pensate per ottenere emissioni ridotte e grande efficienza di marcia.
 
Stando alle prime voci si parla della possibile commercializzazione della nuova Fiat Linea nei mercati dell'est Europa, con un possibile arrivo in America in una ipotetica versione fimata Dodge. Sembra infine che i mercati dell'America Latina dovranno atttendere ancora qualche anno, con l'attuale generazione della berlina che sarà commercializzata ancora per qualche anno.

 

cxcv46.jpg  cxcv47.jpg  cxcv48.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje da ne izgleda kao Dart ili Viaggio jer smatram da može i mora stilski bolje od toga. Što se proporcija tiče izgleda da bi moglo probiti 4.6 m. Ono što mi se ne sviđa je što ne vidim 5. vrata nego je klasičan sedan. Možda u Turskoj ili drugim istočnim zemljama to prolazi, no primjer Škode Octavie je pokazao da Europejac traži praktičnost, da traži 5. vrata čak i na nečemu što je naizgled sedan. Pa eto, nadam se da će biti i verzija sa 5. vratima.

 

I nadam se da neće imati polukrutu osovinu straga, a isto se tako nadam da to neće biti McPherson koji straga oduzme jako puno mjesta.

Sam ovaj talijanski tekst je sa pogreškama.

Kaže platforma je GM, a nije. To je ono davno kada je GM dao novac, a FIAT razvio platformu. Ne znam da samo GM ima intelektualno vlasništvo, štoviše FIAT je kasnije napravio daleko više verzija i na ovo trenutno stanje GM sigurno nema nikakva intelektualna prava.
Isto tako je službeno potvrđeno da će sve verzije biti za zapadnu Europu, a oni ovdje pričaju kako je samo za istočnu Europu te u SAD-u kao Dodge. Ono što znam je da će na toj platformi u SAD-u biti Chrysler 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro pitanje, volio bih i ja znati ali su tablice prekrivene. Al to su 2 zemlje moguće, Italija ili Turska. U tekstu govori kako se prostor za tablice čini kao europski koji je veći od američkog pa nema sumnja da je Linea. Doduše malo je neumjesno reći da je Linea jer ovo će auto biti čisto C-segment, vjerojatno gabaritima najsličnije Škodi Octaviji, samo kako se čini nažalost neće imati 5 vrata.

 

Ako sve bude po planu FCA u Frankfurtu ima 3 bitna noviteta, FIAT 'Lineu', Alfa Romeo Giuliu i Maserati Levante.

 

EDIT: Sudeći da su 3 trake oba smjera i da je asfalt nov rekao bih nova autocesta u Italiji A35 (mislim da je dobra oznaka) poznatija ka BreBeMi. Inače ista je alternativni pravac prezagušenoj A4 (Trst - Torino) i to za dionicu Brescia - Milano.

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...