N.N. 553 Posted August 19, 2015 Sada sam baš gledao i meni je definitvno Bravo-Ottimo-Aegea jasna evolucija dizajna plus što se išlo sa Aegeom napraviti to da se danas-sutra može lako rebrandirati kao Chrysler 100. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 19, 2015 Otac svih njih Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 21, 2015 Stilo mi je tako korak u krivom smjeru. Prelazak sa neovisnog stražnjeg ovjesa, iako je prije bilo prateće rame, na polukrutu tj. na polu-neovisni ovjes. Al najgore mi je totalno kockasto germanski dizajn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 21, 2015 Stilo, Bravo, Delta imaju pozadi krutu gredu. Krutu da kruće ne može biti. Odakle im pojam polukruta nikako ne mogu da provalim. Postoji nezavisno (kada kretanje jednog točka nema uticaj na drugi) i zavisno vešanje. Što se tiče dizajna i vešanja Stila očigledno su morali da štede dok su na drugom delu ugrađivali skupe i kvalitetne komponente. Ovaj genijalac je odgovoran za dizajn Stila i sva sreća kreira one rugobe po Brazilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 21, 2015 Svakako se nadam da će, kao što je moj izvor rekao, jače izvedbe Aegee hatcha i SW-a imati straga McPherson kao na 500X. Samo tako se vertikalno kod kotača uzima mjesta, uostalom vidi se na 500X koliko je kod kotača uzak prtljažnik.Nego tko je taj genijalac sa slike?Znam da je Bravo/Bravu dizajnirao jedan Amer, a rekoše tada da je to pretalijanski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 21, 2015 Peter Fassbender, učio školu dizajna u Pforzheim-u. Šef dizajn tima za Stila. Petter Fassbender, odgovoran za Stila i koliko sam našao sada je zaposlen u Fiat Brazil. Petter Fassbender, odgovoran za Stila i koliko sam našao sada je zaposlen u Fiat Brazil. A ovo su mu bile kolege u tom vremenu. imagehost Andreas Zapatinas za Alfu, Pera za Fiat i Michael V. Robinson za Lancia-u.Zaslužan i za ovo https://br.linkedin.com/pub/peter-fassbender/6/8b2/b8a Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted August 22, 2015 Stilo da nije imao krute i ostre linije sad bi bio pregazen dizajn. Po meni je i dalje dopadljiv, mozda sam malo subjektivan A ovog odgovornog za stila treba prebaciti proglasiti caletom automobilizma, retko dobar auto. Ponavljam, "malo" sam subjektivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 22, 2015 Jesi malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 22, 2015 On bio pregažen kad se pojavio. Kakve crne oštre linije , nego linije bez nekog smisla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 22, 2015 Haha, evo ga, Robinson, dizajner Brava/Brave. A Stilo je bio anti-stilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 22, 2015 Ovo što sam ranije stavljao ispada isti lik sa još jednim. Fiat 1100 (103) 1953 BertoneFiat Multipla 1957 Mario Revelli di BeaumontFiat 600 1956 Fiat Dante GiacossaFiat 500 1957 Fiat Dante GiacossaFiat 1500 1958 Zagato Mario BoanoFiat 1500 Cabriolet 1963 PininfarinaFiat 850 Sport Coupe 1965 Fiat Mario BoanoFiat 850 Sport Spider 1966 Bertone Giorgetto GiugiaroFiat 124 Spider 1966 PininfarinaFiat Dino 1966 Bertone Giorgetto GiugiaroFiat Dino Spider 1966 PininfarinaFiat Dino Coupe 1967 Bertone Giorgetto GiugiaroFiat 128 1968 Fiat Dante GiacossaFiat 130 Coupe 1971 PininfarinaFiat 127 1972 Centro Stile Fiat Pio ManzoniFiat X1/9 1972 Bertone Marcello GandiniFiat Daily 1977 Luan HasnayFiat Ritmo 1978 Centro Stile FiatFiat Panda 1980 ItalDesign Giorgetto GiugiaroFiat Ritmo Cabrio 1982 BertoneFiat Uno 1983 ItalDesign Giorgetto GiugiaroFiat Croma 1985 ItalDesign Giorgetto GiugiaroFiat Duna Weekend 1986 ItalDesign Giorgetto GiugiaroFiat Tipo 1988 IDEA Institute Ercole Spada & Justyn NorekFiat Tempra 1990 IDEA Institute Ercole Spada & Justyn NorekFiat Cinquecento 1990 ItalDesign Giorgetto GiugiaroFiat Coupé 1993 Centro Stile Fiat Andreas Zapatinas & Chris BangleFiat Punto 1993 ItalDesign Ermanno Cressoni/Nevio di GiustiFiat Barchetta 1995 Centro Stile Fiat Andreas ZapatinasFiat Bravo/Brava 1995 Centro Stile Fiat Peter Fassbender & Mauro BassoFiat Marea 1996 Centro Stile Fiat Andreas ZapatinasFiat Palio/Siena 1996 IDEA Institute Justyn NorekFiat Multipla 1997 Centro Stile Fiat Roberto Giolito & Andreas ZapatinasFiat Seicento 1998 Centro Stile Fiat Luciano BoveFiat Punto 1999 Centro Stile Fiat Peter FassbenderFiat Doblo 2000 Centro Stile Fiat Peter FassbenderFiat Stilo 2001 Centro Stile Fiat Peter FassbenderFiat Punto 2005 ItalDesignFiat Bravo 2007 Flavio Manzoni Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 22, 2015 Siguran sam da je šef dizajna interijera za Bravo/Bravu bio jedan Amerikianac, a šef Centro Stile FIAT je tada bio Robinson koji je i odobrio dizajn. Inače ovaj Fassbender je samo radio na Bravu/Bravi, a njegov dizajn nije odabran što je i priznao u intervjuu. http://europe.autonews.com/article/20011119/ANE/111190798/german-designer-with-italian-brio Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 24, 2015 http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/fiat-plans-new-european-attack Pa dio iz teksta:Although Fiat will reveal more about this new line-up at the Geneva motor show next March, it’s understood that the C-segment hatch and estate will not be as cheap as Dacia models but will undercut mainstream rivals from the likes of Skoda and Hyundai-Kia.The Aegea platform has been developed in Turkey over the past three years, mirroring Dacia’s approach of completing much of the engineering in a low-cost country, Romania in Dacia’s case.According to an official investors’ presentation by the company, Rational Fiats will be built in just one trim level, with the choice of two engines and just four exterior colours.This suggests that luxury upgrades such as sat-nav or a higher-quality audio system will be installed by the dealer. Showroom prices will also be fixed and Fiat may opt to retail these cars online.Such moves look to leverage Fiat’s historic advantages of being a brand built on a reputation for characterful and highly regarded small cars such as the Uno, Brava, Punto and Panda - all of which became European Cars of the Year. Naravno ovo ne znači da će doslovno tako biti. Da, moguće da će FIAT biti jeftiniji od ovih gore? Da, trebao bi biti. Kako će to napraviti? Pa moj izvor kaže da će slijediti japanski model poslovanja. Znači imate npr. 3 ili 4 paketa opreme, nema izbora opcija osim boja interijera, eksterijera te izbora felgi.Isti pristup će u SAD-u napraviti sa novim modelima Chryslera samo tamo nije bit jeftine cijena nego kako ponuditi više opcija za istu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 24, 2015 Ne mora to nešto loše da znači, čak i naprotiv. Evo npr meni omiljena MazGa 3. Ima 4 nivoa opreme za hečbek i čini mi se 3 za sedan s tim što bi za prosečnog korisnika i prvi bio i više nego dovoljan. A ne kao što je bilo za Stila toliko nivoa opreme da nas 50 na forumu ne može da pohvata u koji je kada i šta išlo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 24, 2015 Nije bit u nivou opreme nego što kod Japanaca nema opcija, uzmi ili ostavi. Tako bi trebalo biti sa Aegeom. Ako ti se sviđa neki paket opreme sa pripadnom cijenom tvoje je da izabereš boju i to je to.Kažu da su na logističkom nivou ogromne financijske uštede sa takvim pristupom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 24, 2015 Meni je to totalno ok za dosta proizvoda. Što bi rekli za Iphone "If you really,really,really don't like something - than too bad for you" Naprave neku solidnu kombinaciju i prodaju. I većini "običnih" korisnika to odgovara + ozbiljno snižava troškove prozivodnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 24, 2015 Ali u tekstu se najavljuje samo jedan nivo opreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 24, 2015 To je tekst, moguće da je njihova interpretacija nečega što su načuli. Ja imam svoj izvor koji me do sada nije iznevjerio pogotovo kada je riječ o razvoju modela za Alfu. Nema što nije znao dosta prije medija i jako točno. Doduše to sam prenosio na alfisti.hr i slično. Doduše najčešće sam na forum.hr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 25, 2015 Da ponovim za Aegeu. Izgleda da je definitivno da će se Aegea prodavati na sličan način kao Japanci. Znači riječ je o 3-4 paketa opreme, nema narudžbi opcija(možda kod Aegea bude ali to je opet skup nekih opcije, ne pojedinačno), dalje se biraju samo boje interijera i eksterijera kao i felge. Znači il ti se sviđa neka opreme il ne. Sa tim troškovi za logistiku stravično padaju. Sedan verzija kreće u prodaju u studenom u Turskoj. Hatchback i SW vjerojatno predstavljanje u Ženevi, a prodaje 99% u ožujku odnosno travnju. Oni će imati jače pakete opreme nego sedan, a jače verzije bi straga trebale imati McPherson umjesto polukrute. No sve će varirati o tržišta do tržišta, pretpostavljam da će grupirati par tipova tržišta skupa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 28, 2015 Uuuu prelep Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 29, 2015 Ovaj ''Tomi Design'' treba što pre da nađe posao, ali koliko se preporučuje ovakvim svojim radovima do sada, valjda bi ga neko već uzeo da su prepoznali talenat.Izbacuje ovako rendere svih mogućih automobila, i većina ljudi pomisli da su to zvanične, buduće fabričke verzije tih automobila, a ustvari ''niđe veze''... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 31, 2015 (edited) Juce sam imao priliku da vozim Citroena C4 2012 god, neki bolji paket opreme. Kvalitetom materijala i zavrsne obrade sam ugodno iznenadjen, a uz to je i funkcionalno i dizajnerski fino uradjen. U odnosu na Fiat Bravo Dynamic ogromna razlika na bolje. Cak mi je enterijer C4 kvalitetniji nego li na Giulietti prije facelift-a. Od Aega-e bar u skupljim verzijama ocekujem bolji kvalitet i izradu nego li kod Brava. I moraju da poprave izvedbu kljuca sa tipkama za daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje jer ovaj koji je sada od 2008 godine nije izdrzljiv kao onaj raniji. Mada sam primijetio da 500X ima drugaciji kljuc od 500L pa su to mozda i sredili. Edited August 31, 2015 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted August 31, 2015 Samo sto se Bravo pojavio 2007-e, a C4 2010-e... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 31, 2015 C4 je i od Megana 3 daleko daleko kvalitetnije urađen unutra, u smislu kvaliteta upotrebljenih materijala i završne obrade. Quote Share this post Link to post Share on other sites