Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Sada sam baš gledao i meni je definitvno Bravo-Ottimo-Aegea jasna evolucija dizajna plus što se išlo sa Aegeom napraviti to da se danas-sutra može lako rebrandirati kao Chrysler 100.
 

cxcv10211.jpg
 
cxcv10212.jpg
 
cxcv10213.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo mi je tako korak u krivom smjeru. Prelazak sa neovisnog stražnjeg ovjesa, iako je prije bilo prateće rame, na polukrutu tj. na polu-neovisni ovjes. Al najgore mi je totalno kockasto germanski dizajn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo, Bravo, Delta imaju pozadi krutu gredu. Krutu da kruće ne može biti. Odakle im pojam polukruta nikako ne mogu da provalim. Postoji nezavisno (kada kretanje jednog točka nema uticaj na drugi) i zavisno vešanje. 

Što se tiče dizajna i vešanja Stila očigledno su morali da štede dok su na drugom delu ugrađivali skupe i kvalitetne komponente.

 

cxcv10215.jpg

 

Ovaj genijalac je odgovoran za dizajn Stila i sva sreća kreira one rugobe po Brazilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako se nadam da će, kao što je moj izvor rekao, jače izvedbe Aegee hatcha i SW-a imati straga McPherson kao na 500X. Samo tako se vertikalno kod kotača uzima mjesta, uostalom vidi se na 500X koliko je kod kotača uzak prtljažnik.

Nego tko je taj genijalac sa slike?

Znam da je Bravo/Bravu dizajnirao jedan Amer, a rekoše tada da je to pretalijanski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peter Fassbender, učio školu dizajna u Pforzheim-u. Šef dizajn tima za Stila. 


 

Petter Fassbender, odgovoran za Stila i koliko sam našao sada je zaposlen u Fiat Brazil.
 
Peter_Fassbender.jpg

 

 

 

 

 


Petter Fassbender, odgovoran za Stila i koliko sam našao sada je zaposlen u Fiat Brazil.

 

Peter_Fassbender.jpg

 

 

A ovo su mu bile kolege u tom vremenu.

 

 

Andreas_Zapatinas_Alfa_Peter_Fassbender_
 
 
 
Andreas Zapatinas za Alfu, Pera za Fiat i Michael V. Robinson za Lancia-u.

Zaslužan i za ovo    

 

cxcb90122.jpg

 


https://br.linkedin.com/pub/peter-fassbender/6/8b2/b8a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo da nije imao krute i ostre linije sad bi bio pregazen dizajn. Po meni je i dalje dopadljiv, mozda sam malo subjektivan :D A ovog odgovornog za stila treba prebaciti proglasiti caletom automobilizma, retko dobar auto. Ponavljam, "malo" sam subjektivan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

On bio pregažen kad se pojavio.  :thumbdown:

Kakve crne oštre linije , nego linije bez nekog smisla. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo što sam ranije stavljao ispada isti lik sa još jednim.

 

Fiat 1100 (103) 1953 Bertone
Fiat Multipla 1957 Mario Revelli di Beaumont
Fiat 600 1956 Fiat Dante Giacossa
Fiat 500 1957 Fiat Dante Giacossa
Fiat 1500 1958 Zagato Mario Boano
Fiat 1500 Cabriolet 1963 Pininfarina
Fiat 850 Sport Coupe 1965 Fiat Mario Boano
Fiat 850 Sport Spider 1966 Bertone Giorgetto Giugiaro
Fiat 124 Spider 1966 Pininfarina
Fiat Dino 1966 Bertone Giorgetto Giugiaro
Fiat Dino Spider 1966 Pininfarina
Fiat Dino Coupe 1967 Bertone Giorgetto Giugiaro
Fiat 128 1968 Fiat Dante Giacossa
Fiat 130 Coupe 1971 Pininfarina
Fiat 127 1972 Centro Stile Fiat Pio Manzoni
Fiat X1/9 1972 Bertone Marcello Gandini
Fiat Daily 1977 Luan Hasnay
Fiat Ritmo 1978 Centro Stile Fiat
Fiat Panda 1980 ItalDesign Giorgetto Giugiaro
Fiat Ritmo Cabrio 1982 Bertone
Fiat Uno 1983 ItalDesign Giorgetto Giugiaro
Fiat Croma 1985 ItalDesign Giorgetto Giugiaro
Fiat Duna Weekend 1986 ItalDesign Giorgetto Giugiaro
Fiat Tipo 1988 IDEA Institute Ercole Spada & Justyn Norek
Fiat Tempra 1990 IDEA Institute Ercole Spada & Justyn Norek
Fiat Cinquecento 1990 ItalDesign Giorgetto Giugiaro
Fiat Coupé 1993 Centro Stile Fiat Andreas Zapatinas & Chris Bangle
Fiat Punto 1993 ItalDesign Ermanno Cressoni/Nevio di Giusti
Fiat Barchetta 1995 Centro Stile Fiat Andreas Zapatinas
Fiat Bravo/Brava 1995 Centro Stile Fiat Peter Fassbender & Mauro Basso
Fiat Marea 1996 Centro Stile Fiat Andreas Zapatinas
Fiat Palio/Siena 1996 IDEA Institute Justyn Norek
Fiat Multipla 1997 Centro Stile Fiat Roberto Giolito & Andreas Zapatinas
Fiat Seicento 1998 Centro Stile Fiat Luciano Bove
Fiat Punto 1999 Centro Stile Fiat Peter Fassbender
Fiat Doblo 2000 Centro Stile Fiat Peter Fassbender
Fiat Stilo 2001 Centro Stile Fiat Peter Fassbender
Fiat Punto 2005 ItalDesign
Fiat Bravo 2007 Flavio Manzoni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siguran sam da je šef dizajna interijera za Bravo/Bravu bio jedan Amerikianac, a šef Centro Stile FIAT je tada bio Robinson koji je i odobrio dizajn. Inače ovaj Fassbender je samo radio na Bravu/Bravi, a njegov dizajn nije odabran što je i priznao u intervjuu.

 

http://europe.autonews.com/article/20011119/ANE/111190798/german-designer-with-italian-brio

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/fiat-plans-new-european-attack

 

Pa dio iz teksta:

Although Fiat will reveal more about this new line-up at the Geneva motor show next March, it’s understood that the C-segment hatch and estate will not be as cheap as Dacia models but will undercut mainstream rivals from the likes of Skoda and Hyundai-Kia.

The Aegea platform has been developed in Turkey over the past three years, mirroring Dacia’s approach of completing much of the engineering in a low-cost country, Romania in Dacia’s case.

According to an official investors’ presentation by the company, Rational Fiats will be built in just one trim level, with the choice of two engines and just four exterior colours.

This suggests that luxury upgrades such as sat-nav or a higher-quality audio system will be installed by the dealer. Showroom prices will also be fixed and Fiat may opt to retail these cars online.

Such moves look to leverage Fiat’s historic advantages of being a brand built on a reputation for characterful and highly regarded small cars such as the Uno, Brava, Punto and Panda - all of which became European Cars of the Year.

 

 

 

Naravno ovo ne znači da će doslovno tako biti. Da, moguće da će FIAT biti jeftiniji od ovih gore? Da, trebao bi biti. Kako će to napraviti? Pa moj izvor kaže da će slijediti japanski model poslovanja. Znači imate npr. 3 ili 4 paketa opreme, nema izbora opcija osim boja interijera, eksterijera te izbora felgi.

Isti pristup će u SAD-u napraviti sa novim modelima Chryslera samo tamo nije bit jeftine cijena nego kako ponuditi više opcija za istu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora to nešto loše da znači, čak i naprotiv.

 

Evo npr meni omiljena MazGa 3. Ima 4 nivoa opreme za hečbek i čini mi se 3 za sedan s tim što bi za prosečnog korisnika i prvi bio i više nego dovoljan.

 

A ne kao što je bilo za Stila toliko nivoa opreme da nas 50 na forumu ne može da pohvata u koji je kada i šta išlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bit u nivou opreme nego što kod Japanaca nema opcija, uzmi ili ostavi. Tako bi trebalo biti sa Aegeom. Ako ti se sviđa neki paket opreme sa pripadnom cijenom tvoje je da izabereš boju i to je to.

Kažu da su na logističkom nivou ogromne financijske uštede sa takvim pristupom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je to totalno ok za dosta proizvoda.

 

Što bi rekli za Iphone

 

"If you really,really,really don't like something - than too bad for you" :D

 

Naprave neku solidnu kombinaciju i prodaju. I većini "običnih" korisnika to odgovara + ozbiljno snižava troškove prozivodnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tekst, moguće da je njihova interpretacija nečega što su načuli. Ja imam svoj izvor koji me do sada nije iznevjerio pogotovo kada je riječ o razvoju modela za Alfu. Nema što nije znao dosta prije medija i jako točno. Doduše to sam prenosio na alfisti.hr i slično. Doduše najčešće sam na forum.hr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da ponovim za Aegeu.

 

Izgleda da je definitivno da će se Aegea prodavati na sličan način kao Japanci. Znači riječ je o 3-4 paketa opreme, nema narudžbi opcija(možda kod Aegea bude ali to je opet skup nekih opcije, ne pojedinačno), dalje se biraju samo boje interijera i eksterijera kao i felge. Znači il ti se sviđa neka opreme il ne. Sa tim troškovi za logistiku stravično padaju.

 

Sedan verzija kreće u prodaju u studenom u Turskoj. Hatchback i SW vjerojatno predstavljanje u Ženevi, a prodaje 99% u ožujku odnosno travnju. Oni će imati jače pakete opreme nego sedan, a jače verzije bi straga trebale imati McPherson umjesto polukrute. No sve će varirati o tržišta do tržišta, pretpostavljam da će grupirati par tipova tržišta skupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj ''Tomi Design'' treba što pre da nađe posao, ali koliko se preporučuje ovakvim svojim radovima do sada, valjda bi ga neko već uzeo da su prepoznali talenat.

Izbacuje ovako rendere svih mogućih automobila, i većina ljudi pomisli da su to zvanične, buduće fabričke verzije tih automobila, a ustvari ''niđe veze''... :D:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Juce sam imao priliku da vozim Citroena C4 2012 god, neki bolji paket opreme. Kvalitetom materijala i zavrsne obrade sam ugodno iznenadjen, a uz to je i funkcionalno i dizajnerski fino uradjen. U odnosu na Fiat Bravo Dynamic ogromna razlika na bolje. Cak mi je enterijer C4 kvalitetniji nego li na Giulietti prije facelift-a. 

Od Aega-e bar u skupljim verzijama ocekujem bolji kvalitet i izradu nego li kod Brava. I moraju da poprave izvedbu kljuca sa tipkama za daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje jer ovaj koji je sada od 2008 godine nije izdrzljiv kao onaj raniji. Mada sam primijetio da 500X ima drugaciji kljuc od 500L pa su to mozda i sredili.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

C4 je i od Megana 3 daleko daleko kvalitetnije urađen unutra, u smislu kvaliteta upotrebljenih materijala i završne obrade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...