N.N. 553 Posted October 2, 2015 Sa sajma automobila u Bukureštu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted October 2, 2015 Evo kombinacija svih motora i mjenjača za Egeu:1.6 benzinac očito sa Aisinovim HD automatikom, a za 1.6 dizel opcionalni FPT C635 DCT. Nema turbo motora u ponudi, zanimljivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted October 7, 2015 Skladno djeluje, konacno pravi Fiat za istocna trzista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted October 7, 2015 http://auto.blog.rs/blog/auto/video/2015/10/07/video-fiat-egea Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=vSVjR_zYMc4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 7, 2015 @ ivan.ikŠto nisi zalijepio link na članak? Ja mislim da je zanimljiv. I čini se da je in negdje pročitao moguću cijenu od 12k eura iako nije Talijan.http://fiatgroupworld.com/2015/10/06/the-new-aegea-family-and-its-implications-for-the-b-segment/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2015 Ima da te košta, 5 dana u Splitu. http://fiatgroupworld.com/2015/10/06/the-new-aegea-family-and-its-implications-for-the-b-segment/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 7, 2015 Ovako na prvu, mislim da moze dobro da prodje ako bude imao dobro odmerenu cenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2015 Samo da brzo odrade karavan i hečbek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted October 7, 2015 Heč varijanta mislim da će biti dosledan naslednik Stila i Brava jer ovo što vidim od napred mi se baš dopada.Ja ne volim sedane mada iskreno ovaj nije loš jer je kratak pozadi.Što se tiče cene ako bude do 13-14k evra mislim da će dobro proći kod nas.Pogotovo uz popuste, staro za novo i beskamatne kredite.Pričam o dizel varinanti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 7, 2015 Onaj gore tekst što je tip radio analizu. Tip previđa dosta stvari. Recimo važnost talijanskog tržišta, da će nepokon biti SW, kao i činjenicu da bi Punto trebao stati sa proizvodnjom krajem ove godine ako su i dalje isti planovi na snazi. Nije zalud da za hatch razmišljaju o imenu Grande Punto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 7, 2015 Naslednika Brava ne planiraju onda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 7, 2015 Pa ovo je nasljednik Brava, samo ovisi kako tko gleda. Ionako su Puntu službeno 2012. vratili to ime. Logični veći model je Grande Punto. E sada je trik što je moguće da će cijenovno dijelom(ulazni model) ići pokrivati Punta, a klasom Brava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2015 Misliš cenom Punta a gabaritima Brava.Lepo kaže izgubili rat, sad da se bore VW oružjem. Škodom , puno auta za malo para. I Reno-u u nižim klasama upalilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 7, 2015 Malo je problem u nas riječ klasa auta kada službeno po propisima ne postoji. Ameri su to mudro riješili volumenom interijera. Čak po njihovim tim mjerilima je mislim Dodge Dart (Talijani se rugaju Fart) taman jedva u midsize ili po našem D-segmentu, a reklamiraju ga kao kompakta ili po naš C. Zato vjerojatno to auto i nisu nikada ponudili ovdje iako postoji za Kinu. I sada kada sve vidim jasno mi je zašto su mijenjali platformu i zašto je u biti u osnovi u neku ruku ovo i dalje Punto iz 2005. i mislim da su pogodili. Složio bih se da je ovo nekako što Škoda nudi no opet će biti drugačije. Opcije bliže Japancima ili Korejcima pa da na taj način se zadrži niska cijena. A Renault tu može ponuditi samo Daciu no mislim da ona nije ni blizu ova razina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 9, 2015 Moram se sutra rano dignut kako idem za ZG ali ima dosta informacija. Kaže za Aegeu u Turskoj. 5-godišnje jamstvo kao standard -80 kg s obzirom na Lineu +80% torzijska krutost s obzirom na Lineu Osnovni paket opreme Easy: 16" čelične felge ESP sa Hill Holderom 6 zračnih jastuka UConnect 5" sa USB priljučkom i bluetoothom podešavanje volana manualna klima 4 električna podizača stakala električni grijani retrovizori prednji naslon za ruku Urban (sve kao Easy plus): 16" aluminijske felge parkirni senzori tempomat maglenke automatska klima mekša plastika na centralnoj konzoli Lounge (sve kao Urban plus): 17" aluminijske felge elektromatski retrovizor senzor svjetla stražnja kamera navigacija stražnji naslon za ruku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 9, 2015 Zna li se konacan naziv modela?Bilo je reci da je Aegea samo privremen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 9, 2015 15 000 eura osnovni model sa 1.4 FIRE-om u Turskoj. Doduše turske cijene su jako paprene, tamo Clio mislim starta na 14 500. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted October 10, 2015 To onda dodje oko 12000 eura na nasim trzistima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 10, 2015 To bi već bila ok cena. Ako bude 15k evra kod nas i po ostatku istočne Evrope, čini mi se da je skupo kad se pogleda konkurencija, plus što tek treba da predstave hatchback koji je ionako viđen da bude skuplji od sedan verzije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 11, 2015 Ako je osnovni model 80 kg lakši od Linee to bi ako se ne varam bilo 1080 kg. Pa Grande Punto je bio 1015 kg, a zadnji Bravo mislim preko 1200 kg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 11, 2015 Nuova Bravo 1.4 atmo 1180 kg. Nuova Bravo 2.0 mjtd 16v 1335 kg. Quote Share this post Link to post Share on other sites