Dante Bg 4 Posted March 26, 2015 Ako se uhvati u kostac sa Oktaviom bice zanimljivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted March 26, 2015 Na prvoj slici u gornjem lijevom uglu je logo Agip-a, pa je vjerovatno Italija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 14, 2015 Fiat Linea successor spied in Italy - photos izvor - worldcarfans.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2644 Posted April 14, 2015 auh koji je ovo mutant al ako bude ovo nova linea,treba da je urade bas kako treba,a ne samo da bude nadogradnja grande punta,da bude sve u fullu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted April 15, 2015 Ovo je neka skalamerija, zadnji farovi od Ghiblia. Inace, Fiat bas zna da zamaskira testne primjerke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6119 Posted April 22, 2015 Snimljen novi Fiat Bravo Fiat je nedavno objavio planove koji predviđaju investiciju od milijardu dolara u razvoj i proizvodnju naslednika modela Bravo, Linea i Stilo MultiWagon, a ovih dana je snimljen maskirani test primerak naslednika Brava. Dakle, radi se o hatchback automobilu C segmenta koji će se proizvoditi u Turskoj, a koji bi trebalo da se bazira na platformi koju koriste i Fiat 500X i Jeep Renegade. I motori bi trebalo da budu poznati iz ponude pomenutih modela, što znači da možemo očekivati gamu benzinskih i dizel motora. Preuzeto sa AutoBlog.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 5, 2015 Press materijal: Istanbul Autoshow 2015: world preview for the new compact sedan from Fiat The new Fiat compact sedan will be unveiled at the upcoming Istanbul Motor Show from 22 to 31 May. The car is an all-new model designed from the very beginning as a harmonically compact three-box capable of combing balanced style and outstandingly efficient use of space. Designed by the FCA Style Centre and jointly with Tofaş R&D, one of FCA's largest research and development centres, the new Fiat will provide an overwhelming combination of comfort, spaciousness, efficiency and technology. All embellished by sumptuous Italian design, which marries the quality of the engineering project with the proportions of an authentic and vigorous sedan. This new Fiat compact sedan will be produced in Turkey, in the Tofaş factory in Bursa, one of the top automotive manufacturing plants in the world, as demonstrated by its recent Gold Medal classification by World Class Manufacturing. Sales will begin in Turkey next November and continue in over forty countries in the EMEA region. The strategic role of this model for FCA is key for boosting the presence of Fiat in the region and consolidating the brand's indisputable leadership in the Compact Sedan segment through this car's excellent interior comfort and load capacity, the completeness of its range and its uncompromisingly impressive style. Turin, 5 May 2015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 7, 2015 Malo teaseju u svezi novog sedana prije predstavljanja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laserb 0 Posted May 8, 2015 (edited) Uskoro će biti predstavljena nova Linea, za još 5-10 dana. Pratim to sa žarom. Nagađanja idu od toga da je to evropska verzija Dart-a i Viaggio-a.S druge strane stižu sa svih strana špijunske slike Grande Punto karavana, koga mediji nazivaju Bravo. Takođe, 1 brazilski sajt je objavio slike novog Stila.Izgleda mi kao Dart Karavan. Dobro Viaggio (Ottimo) Weekend. Jedni novu Lineu smeštaju u C klasu, pa piše čak kako ima platformu Đulijete sa prostimkrutim jeftinim ogibljenjem, dok zvaničnici demantuju i govore da je to samo produžena platforma FIATA 500L.OK, nećemo nagađati još dugo, Linea uskoro stiže Edited May 8, 2015 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 8, 2015 Nema se tu što nagađati, sve se skoro zna. Platforma je modularna i to SUSW i imati će sve dimenzija C-segmenta uključujući međuosovinski razmak i trag kotača, a ovo zadnje je Linei nedostajalo. Ako ne vjeruješ meni imaš članak iz 4R-a sa slikom rane mule gdje je sve objašnjeno, doduše na talijanskom. Evo ti link na post gdje sam to stavio:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65323-novi-fiat-c-segmenta/?p=1188615 Kasnije nas još čekaju SW i hatch verzija ovog vozila. Tip ovjesa i motorizaciju ne znam no ovdje je moguć i neovisni stražnji ovjes no ne znam koliko to ima smisle pogotovo kada je pola europske konkurencije na polukrutoj osovini, uključujući slabije Golfove i Octavie osim vRS modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 8, 2015 Na carpassion.it izašle neke slike unutrašnjosti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 9, 2015 I, sad već čuvene okrugle komande klime će izgleda biti i kod novog C segmenta: On 5/8/2015 at 10:44 PM, N.N. said: Alfa Romeo Giulietta: Fiat 500X: Fiat 500L: Ako kod nekog dobavljača Fiat ima popust na količinu, mora da ima kod ovog garant. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 9, 2015 Samo malo da im smanji luft. Prekidači na mom šporetu kvalitetniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 9, 2015 Ona druga je slika facelift Y, oni su zakenjali. Zato 1. i 2. je novi sedan. Evo ga i po Njemačkoj: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 9, 2015 Ameri su tu platformu nazvali C wide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 9, 2015 Misliš na CUSW? Ovdje se nebi trebala koristiti nego SUSW. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 9, 2015 Talijani se sa njim rugaju Dodge Fart. Svakako koliko sam upoznat ne bi trebala biti CUSW platforma na kojoj je on, a koja u njegovom slučaju i tragom kotača i međuosovinskim razmakom praktički više zalazi u europski D-segment(čak i po američkim mjerilima je taman na rubu compact i midsize segmenta). To je inače i Giuliettina platforma, je li ipak pričamo o modularnoj platformi. Pazi, tebi jedan Chrysler 200 na toj istoj platformi(ali sa naprednijim stražnjim ovjesom), ima samo 4 cm duži međuosovinski razmak dok ostatak dužine ode na prednji (radi V6 motora) i stražnji (radi prtljažnika) prevjes.U ovom slučaju bi trebala biti SUSW platforma koja je evolucija SCSS platforme i koja je modularna. Primjeri novi Doblo, 500L, 500X/Renegade. Ne treba se brinuti da auto dimenzijama neće biti C-segment. Sam FCA drži da će još određeno vrijeme biti na SUSW i CUSW platformama jer obje zadovoljavaju uvjete modularnosti i mogu sa tim pokriti veliki broj različiti vozila, a svaka se može prilagoditi primjeni sa posebnim tipom ovjesa ako je potrebno. Isto tako u planu stoji mogućnost updatea lakšim čelikom i slično. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 10, 2015 Dodge Dart Alfa Romeo Giulietta Wheelbase kod Chryslera nije 108 in već 108 in. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 14, 2015 Kažu dužina 4.5 m, širina 1.78 m, visina 1.48 m, međuosovinski razmak 2.63 m, a prtljažnik 510 litara. Je li sve to istina ćemo vidjeti za tjedan dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 14, 2015 Strpljivo čekamo već par godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 15, 2015 Ubicu Oktavie je vredelo cekati Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 17, 2015 Eh da ima 5. vrata pa bi i mogli pričati o napadu na Octaviu, a ovako je ipak za istočna tržišta koja naginju klasičnim sedanima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted May 21, 2015 Nisamo u mogućnosti a bih molio da netko stavi slike i link na press materijal od Fiat Ægeae. Quote Share this post Link to post Share on other sites