Jelena84 0 Posted May 29, 2014 nije mi nametnut zadatak,ovo je moja ideja,zbog velikih dezinformacija,samo želim da pomognem I žao mi je ako me je neko pogrešno razumeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted May 29, 2014 Ako nisi primetila ti si ta koja širi dezinformacije?!Da li se menjaju svećice na benzincu 1.4?Da li postoji mesec dana tolerancije za mali servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2014 (edited) Zamena svećica na 80.000 km ili posle 4 godine (šta prvo nastupi): Kao što je rečeno, druga je priča oko svećica za 0.9 motor, ali niko u SRB nije kupio 500L sa 0.9 turbo benzincem.EDIT: Status Jelene još nije potvrđen, treba da pročita moj PP i odgovori na njega. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54065 Edited May 29, 2014 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 29, 2014 Evo onda jedno pitanjace za Jelenu - da li ce biti produzene garancije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2014 EDIT: Status Jelene još nije potvrđen, treba da pročita moj PP i odgovori na njega. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54065 Kad bude bio potvrđen, onda će biti otvoren nov deo na forumu, da kažemo forumski Ciao Fiat. Do tada molim da se uzdržite od pitanja, komentara oko onoga što još nije potvrđeno, naročito da sada pitamo o svemu i svačemu u temi o redovnom servisu kod 500L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted May 29, 2014 Odradio danas registraciju i tehnicki.17500din na 3-6 rata preko Dunav banke i Dunav osiguranje.Sve pohvale za ljude iz Autokomerca ASG kod Plavog mosta (jos neko je radio kod njih)- sve zavrsio kod njih +banka zbog cekova (sve zajedno oko 1h). Ovo je cena sa besplatnim tehnickim a od 01.06. ce naplacivati 500 dinCitiram sam sebe jer sam u gornjem postu pohvalio Autokomerc ASG a sada mi dodje da vristim:Biseri su skidajuci reg. nalepnicu bas izgrebali staklo iznutra. Valjda su onim jeftinim ziletima grebali - bukvalno sav prostor gde je bila nalepnica je ostecen. Da stvar bude jos gora (kao dokaz gluposti) novu nalepnicu su zalepili ispod - umesto da njome prikriju ono sto su upropastili na mestu stare...Sta sada mogu (osim da se nerviram)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2014 Generalno, kasko pokriva to oštećenje.Ali, ne znam koliko bi se ''isplatilo'' da se kasko aktivira za ovu stvar. Bolje otići do njih, reklamirati i videti šta će da kažu (prihvate ili odbiju odgovornost). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted May 29, 2014 Izgleda da cu ovo resiti trenutnim cutanjem a sledecu nalepnicu cu prelepiti preko ovog ostecenja jer mislim da cu, osim nastavka ove nervoze, samo biti na gubitku...Btw-nemam kasko koliko god to glupo zvucalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted May 29, 2014 Ja tu nalepnicu uvek skidam sam uz pomoć hemije (aceton/alkohol). Baš je neverovatno da oni koji rade s tim nalepnicama to ne umeju. Jesi siguran da su ogrebali staklo? Da nije ostala ogrebana folija (deo nalepnice) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 30, 2014 (edited) Postoji skidac nalepnice - u stvari zilet u plasticnom kucistu, pomocu kojeg se bas lako skida. Krene se od jednog coska koji se malo podigne I uhvati prstima, a zatim se ziletom, koji se polozi prakticno na staklo I pod jako malim uglom sece samo lepak, dok se vuce nalepnica drugom rukom. Tako skinem celu nalepnicu za minut-dva potpuno neostecenu, a na staklu ostane samo malo lepka koji se ocisti obicnim alkoholom I vatom. Taj skidac su delili u SAT-u pre par godina ili u agencijama za registraciju, mada umesto skidaca mozete uzeti i obican zilet I zamotati mu jednu ostru stranu nekom lepljivom trakom. Edited May 30, 2014 by ata Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted May 30, 2014 Ipak bio u servisu - mnogo mi bolo oci ovo sto su uradili.U pocetku se malo protivili, ali smo na kraju napravili pisanu izjavu da ce u roku od 15 dana pozvati profesionalce za staklo da ispoliraju ono sto je izgrebano.Koliko god da su i sami bili iznenadjeni sto se to desilo, u toj izjavi pise da su oni napravili gresku i da ce sve troskove oni snositi. Kako god, korektno - nadam se da ce se sve dobro zavrsiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted May 30, 2014 Ima na nisovim pumpama "skidac" nalepnica.Plasticna drska sa nekom vrstom zileta.Radi posao,nije bas lagano zimi jer se lepak stegne.Leti je mnogo lakse.Ali treba biti obazriv i sa njime,cini mi se da se moze izgrebati staklo.Neko je pominjao hemiju,aceton,medicinski benzin.Sve to radi posao,ali treba paziti da ne kapne na instrument tablu,ostaje fleka zauvek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted May 30, 2014 Tako nekim skidacem su i radili, ali taj "zilet" im je bio malo iskrzan pa su upravo tim neravnim delom izgrebali sve.Prosle godine sam na drugom autu, sam sa nitro razredjivacem na malo vate zavrsio za 2 min...Tptk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted May 30, 2014 Moje zlatno pravilo - sem majstora za potrebne intervencije koje ne mogu sam, sve sto mogu na autu (a i za sve ostalo u zivotu) odradjujem licno, sa zadovoljstvom.A ovakvim strucnjacima neka je daleko lepa kuca . Idioti, izvinjavam se za off, ali ne mogu da ne prokomentarisem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 31, 2014 Ne znam da li je i kod 1.3 dizela 1 litar ulja izmedju minimuma i maksimuma, ali ako jeste onda su meni bas nasuliiii uljaaa. Izvadio sam tacno pola litre iz motora a situacija posle toga je kao na sledecoj slici... Pa vi sad meni recite da li ga je bilo previse ili ne? Ja cenim da je bilo 0.2 - 0.3 litre preko maksimuma! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 31, 2014 Ovako odokativno prema web alatima ti je odnos suvog i celog dela šipke ~1:6. Ako si izvukao pola litre ~0.35 bi trebalo da ti bude viška. Koliko ulja ide u motor? Verovatno je neko zaokružio na celu kanticu.I kako je tako brzo pocrnelo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 31, 2014 Pri redovnoj promeni ide 3.2 litre... a presao sam za mesec dana oko 1.000 km.A pretpostavljam da kada se sipa 3.2 ne treba da bude bas do maksimuma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 31, 2014 Meni je 4.7l preporučeno i kada se to sipa bude tačno max. Jel postoji kantica od 0.5l? Da nisu samo sipali 3.5l čisto onako da ne bude viška Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted May 31, 2014 Mislim da je do problema doslo zbog filtera, jer ne sipa se ista količina ako se menja filter i ako se ne menja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted May 31, 2014 Jao... A šta ako se nekoliko mm pre samog maksimuma posuda za ulje naglo širi pa onda tih 0,5l uopšte nije bilo višak? Apsolutno nije pravilo da zapremina između minimuma i maksimuma mora da bude linearna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 31, 2014 E to mi nije palo na pamet Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 31, 2014 Ovo sto sam slikao (posle izvlacenja) mi deluje kao normalna kolicina ulja. Ne znam da li bi trebalo jos malo izvuci, napunio flasicu od pola litre, pa nisam imao gde. Motor mi za godinu dana nije potrosio nimalo ulja, ali cu sacuvati ovo za svaki slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted May 31, 2014 Šta se brineš, svaki nivo između max i min je ok, pogotovo što ti ne troši ulje, nego stvarno, kako ti je ovako tamno ulje posle samo hiljadu km? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted May 31, 2014 To sam i ja 'teo da pitam - bas je tamni Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 31, 2014 Kod dizela vrlo brzo potamni. Tako mi je bilo i prosli put. Usuto zuto i promenjen filtar ulja pred mojim ocima. Kod benzinca, a tek kod plina je mnogo duze zuto. Quote Share this post Link to post Share on other sites