Jump to content
FAS Goran
Drasko bgd

Fiat 500L - prvi servis (20000 km ili 1 godina) / redovan servis

Recommended Posts

nije mi nametnut zadatak,ovo je moja ideja,zbog velikih dezinformacija,samo želim da pomognem I žao mi je ako me je neko pogrešno razumeo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamena svećica na 80.000 km ili posle 4 godine (šta prvo nastupi):

 

up03.jpg

 

Kao što je rečeno, druga je priča oko svećica za 0.9 motor, ali niko u SRB nije kupio 500L sa 0.9 turbo benzincem.

EDIT: Status Jelene još nije potvrđen, treba da pročita moj PP i odgovori na njega. ;)

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54065

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo onda jedno pitanjace  za Jelenu - da li ce biti produzene garancije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

EDIT: Status Jelene još nije potvrđen, treba da pročita moj PP i odgovori na njega. ;)

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54065

 

Kad bude bio potvrđen, onda će biti otvoren nov deo na forumu, da kažemo forumski Ciao Fiat. :thumbup:

Do tada molim da se uzdržite od pitanja, komentara oko onoga što još nije potvrđeno, naročito da sada pitamo o svemu i svačemu u temi o redovnom servisu kod 500L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradio danas registraciju i tehnicki.

17500din na 3-6 rata preko Dunav banke i Dunav osiguranje.

Sve pohvale za ljude iz Autokomerca ASG kod Plavog mosta (jos neko je radio kod njih)- sve zavrsio kod njih +banka zbog cekova (sve zajedno oko 1h). Ovo je cena sa besplatnim tehnickim a od 01.06. ce naplacivati 500 din

Citiram sam sebe jer sam u gornjem postu pohvalio Autokomerc ASG a sada mi dodje da vristim:

Biseri su skidajuci reg. nalepnicu bas izgrebali staklo iznutra. Valjda su onim jeftinim ziletima grebali - bukvalno sav prostor gde je bila nalepnica je ostecen. Da stvar bude jos gora (kao dokaz gluposti) novu nalepnicu su zalepili ispod - umesto da njome prikriju ono sto su upropastili na mestu stare...

Sta sada mogu (osim da se nerviram)?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, kasko pokriva to oštećenje.

Ali, ne znam koliko bi se ''isplatilo'' da se kasko aktivira za ovu stvar. Bolje otići do njih, reklamirati i videti šta će da kažu (prihvate ili odbiju odgovornost).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da cu ovo resiti trenutnim cutanjem a sledecu nalepnicu cu prelepiti preko ovog ostecenja jer mislim da cu, osim nastavka ove nervoze, samo biti na gubitku...
Btw-nemam kasko koliko god to glupo zvucalo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tu nalepnicu uvek skidam sam uz pomoć hemije (aceton/alkohol). Baš je neverovatno da oni koji rade s tim nalepnicama to ne umeju. Jesi siguran da su ogrebali staklo? Da nije ostala ogrebana folija (deo nalepnice) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji skidac nalepnice - u stvari zilet u plasticnom kucistu, pomocu kojeg se bas lako skida. Krene se od jednog coska koji se malo podigne I uhvati prstima, a zatim se ziletom, koji se polozi prakticno na staklo I pod jako malim uglom sece samo lepak, dok se vuce nalepnica drugom rukom. Tako skinem celu nalepnicu za minut-dva potpuno neostecenu, a na staklu ostane samo malo lepka koji se ocisti obicnim alkoholom I vatom.

Taj skidac su delili u SAT-u pre par godina ili u agencijama za registraciju, mada umesto skidaca mozete uzeti i obican zilet I zamotati mu jednu ostru stranu nekom lepljivom trakom.

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak bio u servisu - mnogo mi bolo oci ovo sto su uradili.

U pocetku se malo protivili, ali smo na kraju napravili pisanu izjavu da ce u roku od 15 dana pozvati profesionalce za staklo da ispoliraju ono sto je izgrebano.

Koliko god da su i sami bili iznenadjeni sto se to desilo, u toj izjavi pise da su oni napravili gresku i da ce sve troskove oni snositi. 

 

Kako god, korektno - nadam se da ce se sve dobro zavrsiti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima na nisovim pumpama "skidac" nalepnica.Plasticna drska sa nekom vrstom zileta.Radi posao,nije bas lagano zimi jer se lepak stegne.Leti je mnogo lakse.Ali treba biti obazriv i sa njime,cini mi se da se moze izgrebati staklo.

Neko je pominjao hemiju,aceton,medicinski benzin.Sve to radi posao,ali treba paziti da ne kapne na instrument tablu,ostaje fleka zauvek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako nekim skidacem su i radili, ali taj "zilet" im je bio malo iskrzan pa su upravo tim neravnim delom izgrebali sve.

Prosle godine sam na drugom autu, sam sa nitro razredjivacem na malo vate zavrsio za 2 min...

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje zlatno pravilo - sem majstora za potrebne intervencije koje ne mogu sam, sve sto mogu na autu (a i za sve ostalo u zivotu) odradjujem licno, sa zadovoljstvom.

A ovakvim strucnjacima neka je daleko lepa kuca :thumbdown: . Idioti, izvinjavam se za off, ali ne mogu da ne prokomentarisem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je i kod 1.3 dizela 1 litar ulja izmedju minimuma i maksimuma, ali ako jeste onda su meni bas nasuliiii uljaaa.

Izvadio sam tacno pola litre iz motora a situacija posle toga je kao na sledecoj slici... Pa vi sad meni recite da li ga je bilo previse ili ne? Ja cenim da je bilo 0.2 - 0.3 litre preko maksimuma!

20140531_100510.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako odokativno prema web alatima ti je odnos suvog i celog dela šipke ~1:6.  Ako si izvukao pola litre ~0.35 bi trebalo da ti bude viška. 

Koliko ulja ide u motor? Verovatno je neko zaokružio na celu kanticu.

I kako je tako brzo pocrnelo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri redovnoj promeni ide 3.2 litre... a presao sam za mesec dana oko 1.000 km.


A pretpostavljam da kada se sipa 3.2 ne treba da bude bas do maksimuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 4.7l preporučeno i kada se to sipa bude tačno max. 

Jel postoji kantica od 0.5l? Da nisu samo sipali 3.5l čisto onako da ne bude viška

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao... :D 

 

A šta ako se nekoliko mm pre samog maksimuma posuda za ulje naglo širi pa onda tih 0,5l uopšte nije bilo višak? Apsolutno nije pravilo da zapremina između minimuma i maksimuma mora da bude linearna. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sto sam slikao (posle izvlacenja) mi deluje kao normalna kolicina ulja. Ne znam da li bi trebalo jos malo izvuci, napunio flasicu od pola litre, pa nisam imao gde.

Motor mi za godinu dana nije potrosio nimalo ulja, ali cu sacuvati ovo za svaki slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta se brineš, svaki nivo između max i min je ok, pogotovo što ti ne troši ulje, nego stvarno, kako ti je ovako tamno ulje posle samo hiljadu km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod dizela vrlo brzo potamni. Tako mi je bilo i prosli put. Usuto zuto i promenjen filtar ulja pred mojim ocima. Kod benzinca, a tek kod plina je mnogo duze zuto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...