Jump to content
FAS Goran
Drasko bgd

Fiat 500L - prvi servis (20000 km ili 1 godina) / redovan servis

Recommended Posts

zovite lepo call centar I pitajte,zato I postoji,ljudi ne znaju za mnoge pogodnosti koje je Fiat spremio uz nova vozila kao što su,besplatan šlep do servisa,zamensko vozilo I sl.,ne bojte se ljudi,odvojili ste pare za novo vozilo,samo ga održavajte I neće vas boleti glava niti će te imati problema sa garancijom

a po pitanju ulja sipa se Selenia I uvek Selenia,Castrol I shell dobijaju servisi na kompenzaciju pa da im ne bi stajalo a već po gradaciji odgovara oni sipaju,tehničko uputstvo služi da bi se čitalo I tu je sve napismeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam otvorio uputstvo, za dizel verzije: "Zamena ketridža filtera goriva" na 60.000 Km, ili 36 meseci... za mojih predjenih 12.000 km godisnje ne vidim razloga da ga menjam makar 2-3 godine.

 

U uputstvu ne vidim da za benzince ima stavke koja se tice promene filtera goriva... da li to znaci da ga uopste nema??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neki filter koji se menja na 60k, ili 3 godine


@jelena84

Ma ok, ako si ti zvala, verujemo da je tako. A znamo i za ove pogodnosti, mada bolje da ih ne koristimo, ali i ne verujem da bas sve tako glatko ide kao sto pise. Mi se ovde malo duze bavimo ovom problematikom, i svacega smo se nagledali i naslusali

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve je slatko i super na telefonu dok ti njima trebas ali kada se uloge zamene ne zelis da znas kako bi bilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

... U uputstvu ne vidim da za benzince ima stavke koja se tice promene filtera goriva... da li to znaci da ga uopste nema??

Mislim da se na svim benzincima filter goriva nalazi kao i na mojoj Pandi (kockici) u rezervoaru, zajedno sa pumpom goriva. Meni je to malo "spooky" ali na Pandi koja je 2002 god. nikada nije menjan pa opet sve radi savrseno... Samo je veoma vazno da auto ne stoji dugo na rezervi i sve ce da bude ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

benzinski motori nemaju filter goriva,imaju potapajuću pumpu u rezervoaru,u tehničkom uputstvu stoji I da se svećice za benzinca menjaju na svakom servisu pa se ne menjaju,ne gađaju se servisni intervali sa pravim intervalima u Evropi,nemamo ni isti kvalitet goriva a o putevima da ne govorimo,a uputstvo su samo preveli,servisni interval je na 30000 km I ne treba resetovati posle svakog servisa nego kad lampica to signalizira,nemojte se igrati sa drugim dijagnostikama,rizikujete mnogo,nema šta da se poništi posle prvog servisa jer je programiran na 30000 km I to ništa ne košta u servisima

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jelena84

Ima potapajucu pumpu, ali ona ima filter
Svećice se menjaju, ali kod twin air turbo motora
U mom uputstvu pise da je 20k servisni interval
Meni su resetovali u servisu interval i pononovo je krenuo od 30k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo iskustva sa zakazivanjem za mali servis u Beogradu. Pišem za benzinca.

 

Bogunović ima akciju gde je servis 9300, ali sipaju šelovo ulje (ono je na akciji). Ako sipaju Seleniju onda je nešto preko 12000. Jako korektni preko telefona.

Ak Kole - sipaju Seleniju, ali kad ih pitate za cenu, kažu "oko" 12000 sa svećicama i "oko" 10000 bez svećica. Utisak je da su prilično nezainteresovani (i u skladu sa iskustvom člana koji je kod njih radio servis i kome su sipali pogrešno ulje).

AK kompresor - ne radi im telefon servisa?! Ne mogu da ih dobijem.

Radulović - servis je 10900, sipaju seleniju, skroz korektni. Servis zakazan.

 

P.s. Ne razumem zašto se vodila polemika da li ostaje garancija i ako se "malo zakasni" na servis.

Da li piše godinu dana? Piše. Molim lepo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam zvao ciao fiat, gde du mi rekli da je maksimalna tolerancija za mali servis 2-3 dana, s tim što morate da pozovete servisera radi odlaganje i opravdanja zašto ne možete da dodjete u predviđenom roku

Share this post


Link to post
Share on other sites

servisni interval je na 30000 km I ne treba resetovati posle svakog servisa nego kad lampica to signalizira

 

Servisni interval je odredjen vremenom-godinu dana ili kilometrazom i radi se u zavisnosti sta prvo dodje.

I naravno da ga treba resetovati.

 

Ak Kole - sipaju Seleniju, ali kad ih pitate za cenu, kažu "oko" 12000 sa svećicama i "oko" 10000 bez svećica.

 

Nego,jel moguce da se svecice menjaju posle godinu dana?Sta pise u uputstvu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradio danas registraciju i tehnicki.

17500din na 3-6 rata preko Dunav banke i Dunav osiguranje.

Sve pohvale za ljude iz Autokomerca ASG kod Plavog mosta (jos neko je radio kod njih)- sve zavrsio kod njih +banka zbog cekova (sve zajedno oko 1h). Ovo je cena sa besplatnim tehnickim a od 01.06. ce naplacivati 500 din

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 20000 km ili godinu dana je servisni interval,a kompjuter je programiran na 30000 km I zato se samo kada kompjuter signalizira resetuje servis,odnosno na 30000km,znači reset servisa se radi nakon izvršenog prvog servisa,ukoliko toliko prelazite

tolerancija za redovan servis,odnosno za datum vršenja redovnog servisa postoji I ne znam ko Vam je dao informaciju da je 2-3 dana,možda treba I lekarska potvrda???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svrha reseta servisa je da bi blagovremeno upozorio vlasnike kad treba da ga urade.

Ako ga neko ne resetuje posle godinu dana,pali se lampica-upozorenje bez obzira sto nije predjena kilometraza.

 

 

kompjuter je programiran na 30000 km I zato se samo kada kompjuter signalizira resetuje servis,odnosno na 30000km,

 Valjda je programiran i na vremenski period?A ne samo na kilometrazu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ne gađaju se servisni intervali sa pravim intervalima u Evropi...a uputstvo su samo preveli,servisni interval je na 30000 km I ne treba resetovati posle svakog servisa nego kad lampica to signalizira...

 

Fabrike imaju praksu da za određena tržišta skraćuju servisne intervale. Za naše tržište to rade skoro svi proizvođači.

Vlasničko uputstvo za SRB nije samo prevedeno ono evropsko, nego su promenili i sve što se tiče servisnog intervala, tj. uskladili ga sa skraćivanjem intervala:

 

Interval od 20.000 km ili 12 meseci:

up01.jpg

 

Poništavanje servisnog intervala:

up02.jpg

 

Zamena svećica na 80.000 km ili posle 4 godine (šta prvo nastupi):

up03.jpg

 

Kao što je rečeno, druga je priča oko svećica za 0.9 motor, ali niko u SRB nije kupio 500L sa 0.9 turbo benzincem.

 

Poništavanje servisnog intervala nije novost kod Fiata sa modelom 500L. Drugim rečima, imaju ga i modeli pre njega i može se dijagnostikom u ovlašćenom servisu ukucati bilo koja kilometraža za nov servisni interval, nije to unapred zakucano na 20.000 ili 30.000 ili 5.000 kilometara, niti je softverski onemogućeno to promeniti. Verujem da ovlašćeni servisi, u skladu sa preporukom proizvođača za tržište SRB, podese 20.000 kilometara. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da,benzinski motori koji,još jednom napominjem,NEMAJU FILTER GORIVA,već potapajuću pumpu u rezervoaru,koja isto tako NEMA U SEBI FILTER GORIVA,već sito koje se ne menja samo I ne postoji kao rezervni deo već u sklopu cele pumpe,a ona se menja kad prestane da radi I nije predmet redovnog servisiranja!!!


ja radim u FIAT-u od 2007 god. I nisam na ovom forumu da bi se raspravljala sa nekim,već da bi pratila zadovoljstvo kupaca kao I informisanje istih

Edited by Jelena84

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da,benzinski motori koji,još jednom napominjem,NEMAJU FILTER GORIVA,već potapajuću pumpu u rezervoaru,koja isto tako NEMA U SEBI FILTER GORIVA,već sito koje se ne menja samo I ne postoji kao rezervni deo već u sklopu cele pumpe,a ona se menja kad prestane da radi I nije predmet redovnog servisiranja!!!

 

Da, ovo je kod Fiatovih benzinaca još negde od pola životnog veka modela Bravo/a, tj. prvih par godina su benzinske verzije tih automobila imale poseban filter goriva, ali već odavno Fiatovi benzinci nemaju filter goriva, već kao što reče Jelena imaju sito u okviru pumpe i to se ne menja...osim ako pumpa jednog dana rikne. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Cares u Srbiji. Uraaaaaa! :)

Moram samo da primetim da je srpski "Fiat Cares" malo nervozan. :)

 

 

Ma neee :D zaglavio se "uskličnik" :laughing: :laughing: :laughing:

Gde nadje vas sektaše sa 500L :laughing: :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram samo da primetim da je srpski "Fiat Cares" malo nervozan.  :)

+1

 

ja radim u FIAT-u od 2007 god. I nisam na ovom forumu da bi se raspravljala sa nekim,već da bi pratila zadovoljstvo kupaca kao I informisanje istih

po tvom nastupu reklo bi se da ti je taj zadatak nametnut i da baš i nisi oduševljena istim.

samo malo spusti loptu, inače će zadovoljstvo kupaca opasti i to ne zbog automobila nego osoblja.   :welcome:

Edited by tratra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...