Jump to content
Drasko bgd

Fiat 500L - prvi servis (20000 km ili 1 godina) / redovan servis

Recommended Posts

Dolazi vreme za prvi servis,malo sam se raspitivao po ovlascenim servisima i stvar za benzinca 1.4 stoji ovako (menja se ulje 3 lit selenia KPE,filter ulja,klime i vazduha):

 

1. Bogunovic 10620

2. Kompresor 12000-13000, imaju popust sa lojaliti karticom 5% na materijal  i 10% na usluge al ne rekose koliko je sta

3. Radulovic 10730

4. Kole 13100, materijal 9900,rad 3200 (kod njih je filter klime 4000 din,u APsportu je 600),

5. Stojanov 10400, rad 2700 materijal 9900,

6. Auto Remont Pancevo 15270

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo, hvala, kao da mi čitaš misli, baš sam 'teo da postavim ovu temu. Mada kada sam bio u Kompresoru, rekoše mi da je prvi servis oko 15000...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa radi ga kod bogunovica... Ja sam uradio 3 redovna kod njih dok mi je auto bio u garanciji nisam imao problema...sad radim kod gorana na altini jer je dosta jeftinije...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se,kod Stojanova je materijal 7700!(pozitivno dastanje za Jankovica,kakva je to moc zapazanja).

Edited by Drasko bgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod njih je filter klime 4000 din,u APsportu je 600                                                                                                                                                                                                                                                                          

Original ti je verovatno sa aktivnim ugljem (slazem se, klempa - recimo Knecht (oko 250-300gr aktivnog uglja) je bio 2800 din, imas i jeftinije), a ovaj od 600 kinti je najobicniji papirni.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene interesuje kakva je situacija vezano za filter goriva i plin, tj. da li mogu da zahtevam da mi ne menjaju filter po predviđenoj kilometraži za zamenu jer motor ide na gas. To pitam u kontekstu garancije.

Pozdrav,

Goran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon ugradnje plina davalac garancije je AK koja ju je preuzela na sebe. Drugim rečima, nemamo pojma, to zavisi samo od njih (njihovih pravila) kao davaoca garancije.

Realno, mislim da će gledati da naplate sve što mogu jer upravo od naplaćivanja servisa oni skupljaju fond ako sutra zatreba nešto da vam rade u pogledu prava na reklamaciju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našao sam, zamena uloška filtera goriva na 60 hiljada. S obzirom kakvo nam je gorivo ja bih to skratio bar na pola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imate u vlasničkim knjižicama kompletan plan održavanja.

Sve je to u knjižicama za SRB već skraćeno. Npr. interval za mali (redovan) servis za 500L po Evropi je 30.000 kilometara ili 2 godine. Kod nas znate da je skraćeno. Tako je i sa ostalim stavkama, pa mislim da nema potrebe da dalje skraćujete intervale koji su već skraćeni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, pisalo se po drugim temama da će ljudi da odrade mali servis na nekih 10000 ili čak 2x godišnje. Mislim da je to bespotrebno preterivanje.
Baš danas sam proveravao ulje-lepo, ne penuša, viskozno, tamnije med boje...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ce izgleda biti oko 13000 taman kako sam planirao... Prvu krace, drugu duze... Osim ako ne bude produzetka garancije. Ima li nekih vesti i o dodatnoj garanciji, tj. Koliko bi kostala? Da li je popust kod Stojanova samo na rad ili i na delove?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma super su jeftini haaaah :lol:

cxcb15060.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaah, pa brate svi filteri i ulje kostaju 5400 dinara za 1.3mjet, ruke majstora 1000 dinara.

 

Jeftiniji servis za 500L nego za 1.3mjet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu ovo tako strasne cene, s obzirom da su ovlasceni servisi u pitanju...

 

Poredim sa mojom "varijantom" malog servisa za veci 1.9 JTD, gde jos kombinujem cena-kvalitet:

- svi filteri (ukljucujuci i goriva), uzimam iskljucivo od Boleta originale

- 5 kila Selenie WR

- ruke

 

Izadje na oko 11 000. Ako se ne menja filter goriva, oko 8000.

Po meni, jesu malo jace cene (u onih 15 000 ide i filter goriva koji je prilicna stavka, filter klime verovatno sa aktivnim ugljem), ali ne bas tako strasne. Ne moze se porediti nase odrzavanje polovnjaka, sa odrzavanjem auta u garanciji koje mora nekako i da se naplati.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×