Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Red Bull

Recommended Posts

Albon: Nadrealno je što sam dobio ovu priliku

 

red-bull-2387317_960_720 001.jpg

 

Pred Veliku nagradu Belgije i nastavak šampionata Formule 1 Red Bul je rešio da zameni drugog vozača. Pjer Gasli nije ispunio očekivanja, pa biti napravljena rokada. Francuz će u Toro Roso odakle u Red Bul stiže Tajlanđanin Aleksander Albon. Red Bul nije bio zadovoljan Pjerom Gaslijem jer je samo jednom bio blizu podijuma, a uglavnom je bio daleko lošiji od timskog kolege Maksa Ferstapena. Austrijski konstruktor je zato zamenio Gaslija Aleksandrom Albonom koji ima 16 bodova osvojenih ove sezone.

''Nadrealno je što sam dobio ovu veliku priliku. Ne mogu dovoljno da se zahvalim Red Bulu zbog toga što su imali vere u mene. Veliki je ovo skok i to u duboku vodu, ali ja imam moje kupaće gaće. Hvala svima u Toro Rosu, posebno Francu Tostu jer su mi dali veliku prilik u Formuli 1 i što nikada nisu prestajali da me podržavaju u mojoj prvoj godini'', rekao je Albon. Tajlanđanin je dobio priliku da vozi Red Bul posle samo 12 trka u Formuli 1, a on je prošle sezone imao impresivne nastupe u Fomuli 2 gde je bio trećeplasirani u generalnom plasmanu. Aleks Albon će debi u novom bolidu imati u Belgiji na stazi Spa Frankoršamp 1. septembra. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maks: Trebalo je da se borimo za pobedu u Singapuru

 

194010-Maks-Ferstapen.jpg

 

Vozač Red Bula Maks Ferstapen je u Singapuru završio kao trećeplasirani i nije bio blizu dvojca Ferarija koji je zauzeo prva dva mesta. Holanđanin veruje da je u Singapuru morao da se bori za pboedu i da je ta trka alarm za njegovu ekipu. Red Bulovi vozači nisu mogli da isprate ritam Mercedesa i Ferarija u kvalifikacijama, pa su na stazi na kojoj obično mogu da budu dobro plasirani imali loše rezultate. Maks Ferstapen, koji je imao veoma loše nastupe na stazama Spa i Monca, je očekivao pobedu.

 

''Nije dovoljno dobro. Došli smo da pobedimo. U subotu je bilo gore nego u nedelju, ali rekao bih da je ovo poziv za buđenje. Od Austrije pa na ovamo ovo je najlošiji nastup jer smo očekivali da budemo veoma dobri. Imam neke ideje zašto je ovde bilo ovako loše. Analiziraćemo ih i probaćemo da budemo bolji u Sočiju. Ovde bolid nije bio dovoljno dobar u krivinama kao što smo želeli'', poručio je Maks Ferstapen.

 

On je zadovoljan što je obišao Luisa Hamiltona na stajanju, ali nije mogao da stigne Ferarijeve vozače. ''U trci sam mogao malo da ih pratim. Nisam mogao da ih napadnem, ali bar sam mogao da pratim vozilo ispred sebe i da se nikada ne odvoji previše. Naravno radilo se najviše o čuvanju pneumatika. Bio sam u pit stopu u pravo vreme, pretekao sam Luisa i od tada je bilo sve pozitivno. Sve smo dobro izveli i posle svih problema koje smo imali u kvalifikacijma mislim daje dobro što smo završili na podijumu'', kazao je Holanđanin. Priliku da popravi utisak Ferstapen će imati u Rusiji već narednog vikenda kada se vozi trka u Sočiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferstapen: Nisam ovde da bi me voleli

 

rsz_max_verstappen_2017.jpg

 

Vozač Red Bula Maks Ferstapen rekao je da je odlučan da osvoji titulu u Formuli 1 i da neće odustati dok to ne učini. Mladi Holanđanin je imao brojne uspone i padove od svog debija, ali je svojim stilom vožnje, kojim je često prelazio granice, oduševio milione ljudi. Od prve trke, Velike nagrade Australije 2015. godine, do danas, Ferstapen je upisao sedam pobeda i ukupno 28 podijuma.

 

''Ne želim da zvučim arogantno ili da se čini da ne poštujem druge. Izuzetno sam odlučan da budem šampion i neću odustati. Ako budem morao sve da radim iznova i iznova, to ću i uraditi'', naglasio je Ferstapen. Istakao je da će preći granicu ako je potrebno, iako se zbog toga našao na udaru svojih kolega mnogo puta. ''Volim preticanja. Ako treba da dođe do kontakta, neka ga bude. Nije da uvek sve mora da bude čisto. Ali, recimo to ovako - kada završim karijeru, ako osvojim pet titula, a možda me ne vole, to me ne zanima jer se na kraju dana sve svodi na pobede. Možda to i zvuči arogantno, ali ne želim da bude tako. Uradiću sve da bih pobedio. Ako je to pomalo, ne prljavo nego teško - uradiću to. Nisam ovde da bi me voleli'', rekao je mladi Holanđanin.

 

Na pitanje da objasni razliku između prljavog i teškog, Ferstapen se osvrnuo na dva incidenta koja je izazvao Mihael Šumaher kada je namerno izgurao rivale sa staze u završnici sezona 1994. i 1997. godine. ''Pljavo je namerno. Rekao bih da je to Šumaherov potez i guranje Dejmona Hila i Žaka Vilneva. U ta dva slučaja je prešao granicu. Ali, oštra borba, uz kontakt, na samoj granici je u redu. Nije u redu kada me neko pretiče da ja skrenem u njega i obojica izletimo. To je drugačiji pristup'', naglasio je Ferstapen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto je Rikardo Ferstapenov idealni timski kolega?

 

Red_Bull_duo.jpg

 

Maks Ferstapen je rekao da je dinamika koju je imao u odnosu sa Danijelom Rikardom u timu bila idealna za njega. Iako je ove godine napravio korak napred u odnosu na prethodne, i to pošto je Rikardo otišao u Reno, mladi Holanđanin kaže da je za njega najbolja situacija bila kada mu je timski kolega bio veliki rival. Sada nije takav slučaj, pošto prvo Gjer Gasli nije mogao nimalo da mu parira, a isti slučaj je i otkako je Francuza zamenio Aleksander Albon.

 

''Želim timskog kolegu sa kojim mogu da se borim, a koji može da me tera da budem bolji. Mislim da je idealna situacija bila kada je tu bio Danijel. Kada sam stigao u tim, bio sam novajlija, a on je tu bio već nekoliko godina. Tada možete da učite i napredujete, ali u nekom trenutku je sve postalo teže za njega jer smo bili veoma bliski sve vreme'', rekao je Ferstapen, koji je nešto više od dve i po godine bio u timu sa Rikardom. Iako rivalstva između dvojice odličnih vozača mogu da budu intenzivna, Ferstapen kaže da je ta situacija bolja i za tim jer se tako bolid brže razvija. ''Takođe želite nekoga ko radi u istom pravcu što se tiče podešavanja, a i želi isto od bolida. Zbog toga se i bolid brže razvija. U takvoj situaciji vozači mogu da imaju drugačije programe u petak, možete da se oslonite na obojicu i dobijete prave informacije. Te stvari su izuzetno važne za mene, ali i za tim'', naglasio je Ferstapen.

 

Što se tiče Albona, kojem je ovo debitantska sezona u Formuli 1, a započeo ju je u ekipi Toro Roso pre nego što je tokom letnje pauze prebačen u Red Bul, Ferstapen kaže da napreduje. ''Ne možete da očekujete da sve bude kako treba u njegovoj prvoj godini, isto kao i za povratne informacije koje daje, ali za sada je sve kako treba'', istakao je mladi Holanđanin, koji je ove sezone upisao dva trijumfa.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Meksika 27. oktobra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Red Bull u 2019. potrošio više od 350 miliona evra

 

red bull 300 miliona.jpg

 

Prema nekim navodima tim iz Milton Kinsa je potrošio najviše novca u sezoni od kako su u Formuli 1. U ovoj sezoni Red Bull je investirao 352 miliona evra u kampanju Formule 1. U odnosu na prošlu godinu, bolidi koji su napravljeni i razvijeni od strane ove kompanije, povećanje troškova zabeležilo je i ogranak Red Bull Technology od 8.9%. Tim iz Milton Kinsa je bez šampionske titule od 2013. godine od kada je Mercedes preuzeo dominaciju, a Red Bull još nikako nije uspeo da ponovo pokaže svoj pun potencijal, mada su ove godine zabeležili dve pobede za sada. Ove informacije preneo je magazin ''Independent'', koji je tako naveo da su plate u timu povećane za 1.8% na 97.7 miliona evra, dok je Christian Horner najplaćeniji direktor sa godišnjom platom od 3.94 miliona evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albon ostaje u Red Bulu

 

195216-Aleksander-Albon.jpg

 

Red Bul je potvrdio da će Aleks Albon biti klupski kolega Maksu Ferštapenu u 2020. godini. Momak iz Londona koji vozi pod zastavom Tajlanda, zamenio se sa Pjerom Gaslijem sredinom godine i ovaj potez je doneo puno toga dobrog i jednom i drugom vozaču, kao i njihovim novim ekipama.

 

''Uzbuđen sam što ću i naredne sezone biti Maksov partner, a nadam se da ću brzo shvatiti koliko sam srećan što će mi se ponovo ukazati takva prilika. Hvala Red Bulu što mi veruje i što je zadovoljan mojim rezultatima. Nadam se da ću u 2020. godini biti još bolji'', rekao je Albon, koji je na poslednjih sedam trka, od kad je član Red Bula, redovno plasiran od četvrtog do šestog mesta. Šef tima Kristijan Horner dodao je i ovo: ''Alek se predstavio u dobrom izdanju od kako je debitovao u Belgiji i njegovi rezultati govore sami za sebe. Sedam plasmana u najboljih šest ispunjavaju sve naše ambicije'', rekao je šef Red Bula.

U međuvremenu je potvrđen i ostanak Pjera Gaslija u ekipi Toro Rosa, pa ostaje još samo da se vidi ko će naslediti Roberta Kubicu u Vilijamsu i postati klupski drug Džordža Rasela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetski rekord Red Bula, četiri točka za 1.82 sekunde!

 

red bull 2019 f1.jpg

 

Austrijska ekipa obavila je u nedelju najbrži pit-stop u istoriji šampionata sveta najbržeg cirkusa na četiri točka. Tokom trke za Veliku nagradu Brazila, mehaničari ove ekipe zadržali su Maksa Ferštapena u boksu samo sekundu i 82 sekunde, usput mu zamenivši sve četiri gume! Prethodni rekord je takođe pripadao Red Bulu i postavljen je ove godine na Velikoj nagradi Velike Britanije. Mehaničarima je trebalo 1.91 sekundi da izvrše promene pneumatika na bolidu Pjera Gaslija. Do Gaslijevog zaustavljanja u Silverstonu, Red Bul i Vilijams su delili prvo mesto sa 1.92 sekundi. Posle Red Bula i u nedelju, u Brazilu, najbrže promene pravili su mehaničari Vilijamsa. Robert Kubica je napustio boks posle 2.1, a Džordž Rasel posle 2.2 sekunde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Red Bul obavio pitstop u bestežinskom stanju

 

red bull zero gravitacija.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, ekipa Red Bula poznata je po tome što pomera granice, kao i postavljanju rekorda u brzini promene pneumatika, a sada je postala prvi tim koji je obavio pitstop pri nultoj gravitaciji. Austrijski tim je poslao svoje mehaničare u Trening centar za kosmonaute Jurij Gagarin u Rusiji na jednonedeljnu obuku kako bi se spremili za taj poduhvat. Unutar aviona za treninge Iljušin II-76K, u kojem dolazi do bestežinskog stanja u vremenu od 20 sekundi pri paraboličnom letu na 10.000 metara, mehaničari su uspešno promenili pneumatike na modelu RB1 iz 2005. godine. Model iz prve sezone Red Bula u Formuli 1 je izabran jer je manji od bolida sadašnje generacije, pa ga je bilo lakše smestiti unutar aviona. Takođe je i znatno lakši, pa je mehaničarima bilo lakše da manevrišu tokom ključnih trenutaka kada je morao da bude pričvršćen pri povratku gravitacije.

Red Bull nije prvi tim koji je odlučio da svoj bolid stavi u bestežinsko stanje. Pre 20 godina takvo iskustvo je imao Dejvid Kultard u bolidu Meklarena u okviru promocije za jednog sponzora tima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferstapen na blic - formula, Tramp, pivo, planina...

 

Maks-Ferstapen.jpg

 

Vozač Red Bula Maks Ferstapen u trkama donosi odluke u deliću sekunde. Kako prenosi Sport Klub, u intervjuu za nemački list ''Šport Bild'' postavljana su mu kratka pitanja u kojima je mogao da se opredeli za jednu od od dve ponuđene opcije, koja mu više ''leži''.

 

- Na početku, upitan je da li bi radije bio najmlađi svetski šampion svih vremena ili rekorder sa osam titula.

''Osam titula! To je lako, uvek bih isto odabrao. Biti najmlađi je sasvim lepo, ali uvek želite da budete najbolji mogući. Ne kažem da ću osam puta biti šampion sveta, ali kada bih imao izbor, to bih odabrao'', istakao je 22-godišnjak.

 

- ''Ferstapen je šampion'' ili ''Lekler je šampion''?

''Mislim da se ne radi samo o Šarlu i meni, ima ih još nekoliko dobrih. Lando Noris je veoma talentovan, zaista je dobar. Možda bih naveo i Džordža Rasela, relativno je teško suditi o njemu u Vilijamsu. Na kraju krajeva, više vozača iz te generacije će se boriti za titulu jer će stariji odustati''.

 

- Nedavno je bio u centru pažnje kada je optužio Ferari da vara. Upitan da li bi, iz sadašnje perspektive gledano, povukao to što je izjavio, 22-godišnjak je kazao:

''Pre bih da to ne komentarišem. Gledam unapred i radujem se poslednjoj trci u sezoni. Ostatak ćemo reći na pisti. Dobro je da se FIA (Međunarodna automobilska federacija) bavi ovim temama i sada je sasvim jasno šta je dozvoljeno, a šta nije''.

 

- Često je kritikovan zbog agresivnog stila vožnje. Upitan da li bi radije bio omiljeni drugi ili nevoljeni prvi, rekao je:

''Ljudi ne treba odjednom da promene mišljenje o nekome samo zato što će postati svetski šampion. Svako ima svoje mišljenje, ali ja se koncentrišem samo na to da postignem rezultat na pisti. Ništa više me ne zanima''.

 

- Na pitanje da li bi radije dominirao Formulom 1, ili bi voleo da ima više konkurenata, kazao je:

''Generalno bi bilo mnogo bolje kada bi se više vozača takmičilo za titulu. Automatski bi i sâm sport bio interesantniji. Ali, to nije u mojim rukama''.

 

- Da nije vozač, da li bi radije bio novinar ili auto mehaničar?

''Mehaničar. Odrastao sam sa automobilima. Osim toga, imao bih velikih poteškoća da pišem negativno o ljudima i da onda moram da se svađam sa njima. Vozači, naprimer, daju najbolje od sebe, ali ljudi ih opet vređaju. Kao mehaničar bih mogao da se koncentrišem na to što je zaista bitno, a to je da doteram auto, da se zabavljam sa ostalima iz tima. To je ono što volim. Pritom, nisam neko ko rado piše''.

 

- Da li bi radije sedeo u kancelariji sa šefom Mercedesa Totom Volfom ili sa svojim glavnokomandujućim Helmutom Markom u sauni?

''Sa Helmutom sam već bio u istom spa centru, tako da znam kako je. Bez problema. Sa njim je uvek zabavno, dosta razgovaramo o trkama, ali i o privatnim stvarima. Sa njim bi u sauni verovatno moglo da se pregovara i o potpisivanju ugovora''.

 

- Kada bi vozio trku u paru, da li bi izabrao 24 časa Le Mana sa svojim ocem Josom, ili Trku šampiona sa Mikom Šumaherom?

''24 časa Le Mana. Vrednija je i veći je izazov. Osim toga, bilo bi veoma lepo voziti takvu trku sa ocem jednog dana''.

 

- Vozači Formule 1 moraju da održavaju dobru formu. Vožnja bicikla ili sklekovi?

''Vožnja bicikla! Čovek može da vidi nešto, da se kreće i bude u prirodi. Ne mogu da radim mnogo treninga snage jer bih bio previše težak''.

 

- Kada je odmor u pitanju: planina ili plaža?

''Ne dopada mi se plaža, uvek bih radije na planinu. I tamo može da bude vruće, ali ja pre svega ne volim pesak na plažama. Svuda se uvuče, u obuću, među prste, ne volim to''.

 

- Nemica ili nemačko pivo?

''Da li bih mogao da izaberem oba? Volim žene i volim pivo. Devojka mi je Nemica. Dakle, savršeno rešenje bi bilo da sa njom popijem pivo''.

 

- Razgovor sa Donaldom Trampom ili sa Gretom Tunberg?

''I ovde bih se odlučio sa oba. Mislim da je uvek bitno obratiti pažnju na stvari i razgovarati sa ljudima. Ne mora uvek automatski da vam se dopadne to što čujete, ali možete da stvorite sopstvenu sliku o stvarima. Ipak, verujem da bi trenutno bilo jako teško dogovoriti sastanak sa Trampom''.

 

- Da treba da okreči stan, a na raspolaganju ima samo dve boje - srebrnu ili crvenu - odabrao bi:

''Plavu. To je moja omiljena boja''.

Na konstataciju da je plava rasprodata, odgovorio je uz osmeh: ''U tom slučaju bih se odlučio za srebrnu. Ali, to nema nikakve veze sa Mercedesom ili Ferarijem, već srebrna na zidu jednostavno bolje izgleda nego crvena. Znam za glasine i spekulacije, ali to uopšte ne utiče na mene. Znam šta imam jasno mi je da je jedino što moram da radim da vozim što bolje mogu. To je ono u čemu uživam. Ništa drugo me ne dotiče'', zaključio je Ferstapen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferštapen: Mogu do titule, radimo na tome

 

Maks-Ferstapen 234.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Maks Ferštapen priznao je da nije razmišljao o svojoj budućnosti u timu čije je sedište u Milton Kinsu u Engleskoj, kao i da mu je fokus da sledeće sezone napadne titulu.

 

''Iskreno, nisam razmišljao o svojoj budućnosti. Imam ugovor još godinu dana i znam da će se krajem iduće godine o svemu razgovarati. Za mene je glavna stvar da dobro počnem sezonu. Početkom ove godine Red Bul nije bio baš dobar. Nismo mogli da borimo za pobedu, već samo za mesto na postolju. Nadam se da ćemo sledeće sezone od samog početka biti konkurentni i pokušati da se borimo za titulu. Radimo na tome'', rekao je Ferštapen i dodao: ''Mislim da Red Bul može da osvoji titulu. Zato sam u ovoj ekipi. U prošlosti je pokazala da je sposobna tako nešto da uradi.'' Holanđanin je u nedavno završenoj sezoni zauzeo treće mesto sa 278 bodova, iza Luisa Hamiltona (413) i Valterija Botasa (326).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Ferstapen je moderna verzija Sene''

 

194010-Maks-Ferstapen.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Maks Ferstapen nedavno je izjavio da ne razmišlja o budućnosti u aktuelnoj ekipi, kao i da mu je u 2020. prioritet napad na svetsku titulu. Holanđaninu ugovor sa engleskim timom iz Milton Kinsa ističe 2021. a veliko poverenje u njegove kvalitete pokazala je i Honda, tehnički partner Red Bula.

 

''Maks je značajan faktor u Hondinom projektu. Mlad je, a njegov način vožnje je impresivan. Kada gledam njega, pomislim na Senu. Ferstapen je moderna verzija Sene'', izjavio je generalni direktor Honde Masaši Jamamoto. Dvadesetdvogodišnji Holanđanin je prošlu sezonu završio na trećoj poziciji generalnog plasmana, iza šampiona Luisa Hamiltona i njegovog klupskog kolege Valterija Botasa. Nova sezona počinje 15. marta trkom za Veliku nagradu Australije u Melburnu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maks Ferštapen u Red Bulu do 2023. godine

 

maks 2023.jpg


Kako prenosi Sport Klub, holandski automobilista Maks Ferštapen uprkos brojnim spekulacijama gde bi mogao da vozi u narednim sezonama odlučio se da ostane u Red Bulu. Medijima je posebno bila zanimljiva konstrukcija da na kraju 2020. kada isteknu ugovori onim najboljim vozačima Hamilton prelazi u Ferari, a na njegovo mesto u Mercedes dođe Ferštapen. Međutim, bar što se ovog drugog tiče neće biti ništa od toga. Mladi Holanđanin je potpisao novi ugovor sa austrijskom ekipom do 2023. godine.

Ostaje sada da se vidi kakva će biti situacija u Mercedesu i Ferariju, s obzirom da na kraju predstojeće sezone ugovori ističu Hamiltonu i Fetelu, tako da će biti zanimljivo videti šta će se u ove dve ekipe dešavati. Posebno jer je ranije već produžen ugovor Šarlu Lekleru do 2024.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Tačno je, plašili smo se da će Mercedes uzeti Maksa''

 

Maks-Ferstapen.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, prvi čovek Red Bula Helmut Marko je potvrdio da je Red Bul dao novi ugovor Maksu Ferstapenu kako bi osigurao holandskog vozača i kako ne bi preašo u Mercedes. U krugovima Formule 1 su veoma česte spekulacije u poslednje vreme da Luis Hamilton može u nekoj od narednih sezona da pređe u Ferrari. Ta priča ima uporište najviše u tome da bi Britanac želeo da sedne u crveni bolid jednom u karijeri i da proba da osvoji titulu sa dva različita tima. Upražnjeno mesto u Mercedesu tada bi verovatno pripalo Maksu Ferstapenu, pa je Red Bul unapred reagovao i rešio da se ozbedi.

 

''Bilo je teško nagađati šta će da se desi u priči između Ferarija i Hamiltona. Jasno je bilo da Mercedes mora da reaguje ako Hamilton ode 2021. Maks bi bio vozač kog bi tražili'', rekao je prvi čovek Red Bula Helmut Marko. ''Ovo je bio veoma važan korak za nas. Sada možemo da gledamo na budućnost sa više samopouzdanja'', dodao je Marko. Ferstapen je rekao da veruje u projekat Red Bull-a i Honde. ''Honda se priključila i imali smo dobar napredak u poslednjih 12 meseci. To mi da je još više motivacijei vere da možemo da pobeđujemo zajedno. Poštujem način na koji Red Bull i Honda rade. Cilj nam je da se borimo zajedno za titulu šampiona sveta'', rekao je Ferstapen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferstapen: Hamilton je dobar, ali nije bog

 

Maks-Ferstapen.jpg

 

Maks Ferstapen veruje da može da bude dostojan konkurent za titulu šampiona Formule 1 Luisu Hamiltonu koji je prilično lako u poslednje dve sezone došao do prvog mesta. U toku zime Maks Ferstapen je potpisao novi ugovor sa Red Bulom, a verovatno se upravo od Holanđanina očekuje da bude ozbiljan konkurent Luisu Hamiltonu u borbi za titulu. Prethodne dve sezone Ferarijevi vozači nisu bili ni blizu, a sada Maks ima šansu da se dokaže i probaće da zaustavi Hamiltona u pohodu na sedmu titulu šampiona.

 

''U Formuli 1 mnogo toga zavisi od bolida. Luis je veoma dobar. Definitivno je jedan od najboljih, ali on nije bog. Možda je bog sa njim, ali on nije bog'', rekao je Ferstapen za Rojters tokom medija dana Red Bula u Londonu. ''Želimo da napravimo izazov Mercedesu i mislim da to možemo. Jedva čekam, svi su psremni i motivisani. Prošla godina na kraju je bila veoma takmičarska'', rekao je Holanđanin. Red Bul u novu sezonu ulazi sa Maksom i Tajlanđaninom Aleksom Albonom. Prošle sezone je Ferstapen dobio tri trke i završio je treći u šampionatu iza dvojca Mercedesa Luisa Hamiltona i Valterija Botasa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Red Bull predstavio bolid za ''osvajanje titula''

 

red bull 2020 02.jpg

 

Ekipa Red Bula predstavila je bolid za predstojeću sezonu Formule 1, koji će nositi naziv RB16.

Kako se navodi u saopštenju, u austrijskoj kompaniji nadaju se da će im novo vozilo doneti titule u konkurenciji vozača i konstruktora. Bolid će istog dana imati probni test na stazi Silverston, a voziće ga Maks Ferštapen, koji je produžio ugovor sa ekipom do 2023. godine. Aleksander Albon će novo vozilo isprobati nedelju dana kasnije u Barseloni. Obojica vozača dobiće i nove kacige.

 

200555-red bull 2020 01.jpg

 

Krajem prošle sezone ekipa Red Bula je produžila ugovor sa Hondom. Austrijska ekipa postala je četvrta koja je predstavila svoj bolid za predstojeću sezonu, pošto su prethodno to učinili Ferrari, Mercedes i Haas. Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 15. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferstapen: Najmlađi šampion? Nisu mi bitni ti rekordi

 

rsz_max_verstappen_2017.jpg

 

Maks Ferstapen ove sezone ima poslednju šansu da postane najmlađi šampion Formule 1. Ferstapen je bio najmlađi vozač u Formuli 1 i najmlađi koji je trijumfovao u nekoj trci. U septembru će napuniti 23 godine, pa ove sezone ima poslednju priliku da obori rekord Sebastijana Fetela koji je prvu titulu osvojio sa 23 godine i 134 dana.

''Ne razmišljam o tome. Želim da se borim za titulu. Ako to znači da ću postati najmlađu šampion, onda odlično. Ali za 20 godina, mislim da mi to neće biti preterano važno. Ako ne trijumfujem ove sezone, imam još 15 ili 20 godina da to uradim. Mnogi ljudi govore da sam najmlađi vozač koji se takmičio u Formuli 1, ali ti rekordi mi nisu bitni'', kaže Ferstapen. Prošle sezone je dobio tri trke i završio je treći u šampionatu iza dvojca Mercedesa Luisa Hamiltona i Valterija Botasa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...