Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti

Recommended Posts

Zorane, mozda ti vec sutra bude proizveden auto. Status 10 si dobio kada su primili k'znanju da si narucio vozilo. Vec ovaj status, u kome je porudzbina fiksna (nema vise promena), prethodi proizvodnji i nema logike da dugo potraje. Deda Jung je nesto kratko cekao da predje iz 16 u 20, par dana, tako da sigurno nisi na "pola puta", vec si pri samom kraju  :guitar:

 

Kubura, javi coveku da mu je auto na parkingu  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih rekao da u ponedeljak (ako ne i ranije) već stiže kod Kubure na maltret... ovaj testiranje.  :clap:

Edited by Deda Jung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan,pozdrav braci (i sestrama) po FIAT-u... Imam pitanje,ono glasi-Da li cena od 10 900 evra za Nacionale 1.4 vazi i kada se placa ceo iznos odjednom!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan,pozdrav braci (i sestrama) po FIAT-u... Imam pitanje,ono glasi-Da li cena od 10 900 evra za Nacionale 1.4 vazi i kada se placa ceo iznos odjednom!?

Uvek treba da pregovaraš oko cene, pogotovo ako planiraš da platiš kešom. Mada popust za keš "zvanično" ne postoji i teško se daje popust na osnovni model, ali svakako možeš izvući nešto od dodatne opreme (patosnice, obaveznu opremu, radio, parking senzore ... ) jer se to dilerima više isplati nego da ti spuste cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko je rekao maltretiranje? :D
Samo cu vam reci da je danas moj test od 300km uspesno polozio 500L za americko trziste,full oprema,automatic. Relacija Kragujevac,Cacak,Pozega,Uzice,Zlatibor i nazad (bez svracanja u gradove),brzina,udobnost,lezanje,ma sve (osim potrosnje),ocena 9+ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da ne postoji 500l, a i sire koji Kubura njie testirao  :unworthy:  :laughing:

Dobro izgledaju farovi tom Amerikancu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se modela i motora tice,naravno da sam svaki probao,to mi je posao,a doslovno svaki auto je nemoguce :D
Zaboravih da kazem da sam napravio mali 500L party na Zlatiboru,u nekom taxiu imaju 5 komada Nacionale 1.4 (i narucili su jos 10 cini mi se),a kad sam stao sa amerikancem sa apsolutno svom opremom koja se nudi,nisam mogao da se odbranim od pitanja,zagledanja,objasnjavanja narednih 45 minuta :D
Sekta ste stvarno,a i ja sa vama :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li si primetio, ali ta taxi vozila na Zlatiboru su crvena, ali su im retrovizori beli!? Nisu valjda a bicolore, lepili foliju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam,ali ne znam da li je folija na retrovizorima (posto su im slova bela i krug neki na haubi) ili su fabricki beli.. Za druga trzista je moguce naruciti retrovizore u drugoj boji,ne znam za Nacionale kakva je situacija..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kubura, ima li i kakve su razlike u ogibljenju, trimu, standardnom profilu guma MultiAir amerikanaca u odnosu na ovo sto se prodaje kod nas?

Imamo sluzbeni 1.4 Nacionale i to prilicno ljuska po krivinama, sto je i ocekivano s obzirom da je visok porodicni auto u pitanju, ali cisto me zanima poredjenje sa amerikancem i ima li razlike? Eto bas na toj ruti koju si pomenuo, posto je dobro poznajem, nema bas nekih tehnicki (vozacki) zahtevnijih deonica - ali recimo ponasanje amerikanca po krivinama na delu Bumbarevo brdo (posle Knica iz pravca KG) ili recimo kroz ovcarsko-kablarsku klisuru (mada i to su uglavnom blage krivine).

Znaci, zanima me samo kratko poredjenje u trimu auta: Nacionale vs. amerikanac, pozdrav.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profil guma je 225/45 17. Ogibljenje je tvrdje nego na evropskim modelima,a zahtevnost deonica i lezanje zavise od brzine kojom se prodje,a juce sam ga bas terao do granica i s obzirom na namenu i konstrukciju dobro se pokazao,zadovoljan sam. U odnosu na evropski mislim da je lezanje bolje 20-tak posto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profil guma je 225/45 17. Ogibljenje je tvrdje nego na evropskim modelima,a zahtevnost deonica i lezanje zavise od brzine kojom se prodje,a juce sam ga bas terao do granica i s obzirom na namenu i konstrukciju dobro se pokazao,zadovoljan sam. U odnosu na evropski mislim da je lezanje bolje 20-tak posto.

Ima li neke razlike po to pitanju izmedju mog Trekking-a i standardnog za nase i Evropsko trziste, ili samo branici i malo elektronike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam na treking i klasicnom modelu,razlika je samo u "kozmetici" i sto ima taj Traction +,ostalo je isto.

Isto vazi iza USA treking i obican.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem za poredjenje, pretpostavio sam da je tvrdje trimovan s obzirom na razliku izmedju tvojih utisaka za amerikanca i onoga kako meni na putu lezi Nacionale.

Na stranu razlika u stabilnosti izmedju 205/55/16 i 225/45/17 profila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se razumemo,ovo je moj licni utisak,ne mora da znaci da sam 100% merodavan :D
Privatno vozim auto spusten i tvrd kao karting,sa jos nizim profilom guma,a tu deonicu sam doktorirao i magistrirao vise puta,jer cesto idem u Prijepolje,znam kojom brzinom prolazim svojim autom,nekim "normalnim" (tipa Alfa 156 porodicna) i sa 500L,pa prema tome izvlacim neki prosek i rezultati su zaista dobri,s obzirom na njegovu visinu prvenstveno :)

Edited by kubura

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, razumeli smo se, interesovalo me je samo poredjenje izmedju ta dva. Nacionale imam priliku da vozim, ovaj drugi tesko ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kredit odobren 5.10, 500L nacionale 1.4 oba paketa, crveni, sad sledi period cekanja, da li neko ko ima ovaj model moze da mi kaze nesto vise :) hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profil guma je 225/45 17. Ogibljenje je tvrdje nego na evropskim modelima,a zahtevnost deonica i lezanje zavise od brzine kojom se prodje,a juce sam ga bas terao do granica i s obzirom na namenu i konstrukciju dobro se pokazao,zadovoljan sam. U odnosu na evropski mislim da je lezanje bolje 20-tak posto.

Obično su ameri imali mekše trimovana vozila.

Kubura automatski ili automatizivan menjač ?

Doduše u press materijalu može da se nađe šta je rađeno i kako je modifikovano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kredit odobren 5.10, 500L nacionale 1.4 oba paketa, crveni, sad sledi period cekanja, da li neko ko ima ovaj model moze da mi kaze nesto vise :) hvala unapred

 

Joco, ima nas vise ovde sa tim motorom. Ja konkretno imam Trekking varijantu i ne znam sta bi jos mogao da ti napisem vise nego sto sam vec napisao u predstavljanju mog automobila. Ako vec nisi procitao, ovde  imas nekoliko predstavljanja nasih ljubimaca sa trazenim agregatom, pa prelistaj... Inace, paketi ne menjaju mnogo pricu.

 

Zelim ti puno strpljenja!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kredit odobren 5.10, 500L nacionale 1.4 oba paketa, crveni, sad sledi period cekanja, da li neko ko ima ovaj model moze da mi kaze nesto vise :) hvala unapred

Pročitaj predstavljanja svih naših vozila i podforum 500l pa pitaj šta te interesuje. Ovako nema smisla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...