MS PK 7735 Posted February 10, 2020 To ludovanje je vise vezano za struju, kleme, mase, aku, releji, spojevi, komp... Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted February 10, 2020 moze biti .. imali ljudi problema posle pranja kola jer nisu imali poklopac akumulatora i zastite motora .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petar1210 0 Posted February 10, 2020 To ludavanje je kod mog automobila je pocelo skoro,do tada na stilu nisam imao ni jednu gresku na tabli.Promenjeno je skoro sve do cega moze doci.Ostaje samo da promenim ECU i senzor bregaste ako majstori ne nadju problem.Ni majsorima nije jasno sta se desava sa automobilom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 11, 2020 Promenio upravo stop prekidac, sija i dalje check engine. Sta treba dalje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted February 11, 2020 Čitao sam 10tak unazad, znaš li kod greške, zbog čega svetli. Imaš na kp jeftine obd2 koji rade posao uz torque softver za mobilni, očitaš grešku pa onda dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 11, 2020 Ja bih otisao kod tog majstora sto ti je rekao da je problem prekidac da sad resi problem kako zna i ume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 11, 2020 Iznad napisah da mi za prekidac kocnice nije prijavljivao nikakvu gresku. Nesa je napisao svoje iskustvo da mu je automat bio uzrok za "Check Engine" i da je po zameni morao da obrise gresku. Sta tacno prijavljuje dijagnostika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 11, 2020 Dijagnostika prikazuje kao jedinu trajnu gresku Stop prekidac svetla. Da li prilikom zamene mora ponovo na racunar da se obrise greska ili ECU automatski obrise gresku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 12, 2020 Ipak mora dijagnostika. Obrisana je greska koja je sada u ECU bila obelezena kao privremena i ne pojavljuje se vise Check engine. Znaci nakon bilo kakvog rada na racunaru mora da se resetuje greska. Ne pomaze iskljucenje akumulatora. A nije pomoglo ni ciscenje prekidaca. Hvala na pomoci ljudi 2 1 neshaoct, Ivan and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 14, 2020 Nakon 2 dana opet check engineSinov vozio 180khm , reko ajde da vidim hoce biti nekog problema i sve bilo ok. Ja samo sumnjam na grejace i centralu. Prilikom paljenja auta mi upalio lampicu.Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 18, 2020 Koji normalan elektricar ima u NS? Moze neka preporuka?Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 18, 2020 Opet da se javim. Bio kod drugog elektricara, dijagnostika ne prikazuje centralu grejaca niti grejace nego Senzor pritiska prednabijanja turbine, kaze majstor crko Map senzor. Provozao ga, kaze odlicno ide , ne dimi nista...ali taj senzor je kao problem. Ne mogu da nadjem nigde polovan da probam, a nov je valjda 3000 din. E da, ko se razume, on prikazuje zadatu vrednost 990 milibara a kod mene je kao 2100 milibara. Sta god to znacilo.Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 20, 2020 Promenio MAP senzor, resen je problem. Crko je senzor. Ne pise nista na tom senzoru, samo neki broj. Koji MAP ide u fabricku ugradnju jel zna neko ?Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeksi 3 Posted February 23, 2020 (edited) Cao, clanovi... Fiat stilo 103kw 140ks 1.9mjtd Nova sam ovde... Imam jedan problem Juce pri brzini od 80km npr pojavilo se uz zvuk engine fault i kompjuter je poblesaveo pokazao veliku temperaturu i svasta nesto, auto nije prokuvao niti nista. Onda upali i odmah se ugasi tako mnogo puta ili samo vergla a ne upali. Nakon 20ak minuta verglanja auto je upalio a ostala je ona zuta lampica kao "slavina"... Krenuli smo dalje sve je sam ugasio lampice. mislim na tu kao slavina. Na pumpi smo dolili gorivo do vrha i sada sve radi ok. Kao da se nije upalio nista. Preporucili su nam promenu filtera goriva bila je negde na 12000km to smo odmah uradili... Da li je neko imao slican problem, hvala svima.. Pozdrav... Ps. Do tada pre desavanja auto je vozen skoro 140km... Edited February 23, 2020 by Jeksi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeksi 3 Posted February 23, 2020 Moram da napišem da se nadovezem na predhodni post da je pre nekih mesec dana poceo da pali Preheut fault... Ali ugasi nakon par sekundi a majstori su rekli da je to neki pred grejac i nije neophodno da se menja Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 23, 2020 Proverite prvo kleme na akumulatoru, mozda je neka labava. Moguce je jos da ima neki los spoj na nekoj masi. To sto kazes da ostane da ti treperi lampica grejaca jeste problem u nekom od njih. Tako komp signalizira da neki nije ispravan. Mozes tako da vozis lupam i zauvek ( nemoj da me shvatis bukvalno ) ali bi bilo bolje da se zameni u nekom doglednom vremenu jer posle moze da bude problema prilikom zamene.Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeksi 3 Posted February 23, 2020 (edited) A sta mislite o engine fault... Post ispred vaseg? Hvala Edited February 23, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 23, 2020 Zapamtio je u memoriji gresaka to sto je tog momenta prijavio pa ce se videti dijagnostikom sta je bilo u pitanju. Prijavio je svakako zbog tog "ludovanja" , sad, mozda ce dati smernicu u kom smeru da se trazi problem a mozda je prijavio samo kao posledicuПослато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 23, 2020 Kod mene je sijao Check engine tacno 3 puta prilikom paljenja auta. Cetvrti put kad sam upalio auto ugasio je Check engine jer je komp prepoznao da je senzor ispravan. Nije morala dijagnostika ponovo da izbrise gresku. Znaci mora dijagnostika za proveru a nakon menjanja dela ne mora. Naravno ako ste sigurni da je sve drugo ispravno.Kod mene su se prijavljivale greske na centrali ali nakon skidanja kutije , ciscenja kontakata nije vise bilo treperenja lampice grejaca.Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 23, 2020 (edited) 4 hours ago, Jeksi said: a majstori su rekli da je to neki pred grejac i nije neophodno da se menja Ja bih prvo zamenio ne grejac - nego majstora. Moze naravno da se "tera" i bez grejaca, JTD je mrcina. Ali valjda pravi majstor prvi treba da skrene paznju na problem, predoci proceduru i cenu zamene, pa ti onda odlucis sta dalje sa svojim autom. Naravno, pod uslovom da nesto vitalno nije u problemu i da ne mora momentalno da se menja. A ne da te ovako, linijom manjeg otpora, otkaci... Verovatno ih mrzi da se za sitnu zaradu cimaju oko zaturenog grejaca, koji samo sto vise stoji moze da se zalomi i napravi prilican problem. Nije ni cudo sto onda vidjamo novogodisnje jelke na tablama Stila i lomove po ulicama, kada oni koji prvi trebaju da vode racuna o tome imaju ovakvu logiku . Preheat fault (a moze da bude i grejac i centrala i los kontakt) verovatno nema veze sa ovim sto se desilo tokom voznje. Ako je vec prijavljena greska, pozeljno je na dijagnostici iscitati, ovako virtuelno moze samo da se nagadja posto moze da bude svasta. Edited February 23, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 23, 2020 Kod mene u selu nema pravih majstora.Za NS mi treba preporuka osim StojanovaSent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 23, 2020 A sto ne bi skoknuo lepo do BG-a i resio problem bez muke? A te sustere izbegavaj, kao sto rece Ivan. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeksi 3 Posted February 24, 2020 Drugari, hvala svima koji ste učestvovali u ovom razgovoru. Dijagnostika je pokazala sledeće... Kontakti na diznama... Majstor ocistio... Cak se i Preheut fault ugasilo. Pozdrav. 2 1 kvazarija, ISV_01 and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 24, 2020 Kontakti na diznama ? I to komp ocitava? Cekaj, to znaci da treba s vremena na vreme ocistiti ? Cime? Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 24, 2020 Kontakt moze da ocita verovatno samo kao prekid u radu pa je covek prvo posumnjao na to jer to nije retkost uopste na danasnjim automobilima Quote Share this post Link to post Share on other sites