Jump to content
Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Bar iz mog iskustva i onoga sto sam kupusao svojim rukama i uporedjivao, recimo MY10 Bravo (restyle) je malo bolje ususkan nego verzije modela sa starta produkcije. Delta je opet tu negde, nista drasticno bolje da bi samo zbog toga menjao.

Ako je sve OK, na otvorenom putu ne bi trebalo da se osete nikakve vibracije i treskanje. Po gradu je vec druga prica i rad na leru i vibracije zavise od odrzavanja, stanja nosaca, itd... Zvuk kao zvuk, traktor ce uvek da cekica :) , samo pitanje koliko priguseno. Sto se toga tice, benzinac je prava stvar za kompletan ugodjaj, a Fiat ih ima robusne i proverene starije generacije. S druge strane, ako je auto najvise na otvorenom putu, dizel manje trosi, vrti se u nizim obrtajima, itd.

Kod Fiata/Lancie generalno, znaju da smaraju i sedista - pre svega kratki sedalni delovi, nedostatak bocne potpore, cesto im ni naslon za glavu ne sluzi ni za sta (sem zastite u slucaju udara od pozadi). Pa to doprinosi celokupnom utisku. Retke su verzije modela i sedista u nekim visim paketima, koji se malo izdvajaju po tom pitanju.

46 minutes ago, DrAnte said:

Ako je Delta 1.6 JTD po tom pitanju bolja od Brava

Najbolje provozaj i probaj, pa donesi konacan zakljucak. Jedino sto je, na svoju vecu tezinu, medjuosovinsko i gabarite - Delta sa 1.6 malo "podmotorizovana". Ali opet i to zavisi od afiniteta svakog od nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda nisam dobro objasnio. Moj bravo je solidno održavan, nije problem u razvaljenosti. Radi se o tome da ja puno putujem, a još sam i picajzla, smeta mi i normalno skakutanje auta koje se događa pri visokim brzinama, smeta mi normalan zvuk (motora, guma, strujanja zraka...) ako ga moram slušati sate i sate na dugom putu. Zato sam mislio možda uzeti Lanciu Deltu ako je ona tvornički udobnija zbog veće težine i većeg međuosovinskog razmaka i ako je bolja zvučna izolacija. Samo ne znam da li su to znatne razlike ili neznatne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda najbolje da nadjes nekog sa deltom pa da uporedis.


licno ne verujem da je velika razlika izmedju delte i brava, cak mislim daleko manja neko sto je bila izmedju libre i maree. 


Za duga putovanja, kod delte sedista nisu bas nesto, valjalo bi ih zameniti 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno je malo bolja po tom pitanju ali tebi treba nesto od nemacke trojke, Mercedes, Bmw, Audi. Mercedes sigurno ne trucka ( znam na sta mislis) i ne cuje se. Ja imam staru C klasu i na brzini od recimo 140km/h samo lagano muzika svira i on pliva, a vec prijatelji, drugari imaju dosta ozbiljnije aute od te trojke i to je vec prava prica. Moj kum ima taj problem da mu sve trucka - skakuce, bruji a nikad taj problem nije imao sa Mb-om, Bmw-om :D

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, darkman14 said:

onda najbolje da nadjes nekog sa deltom pa da uporedis.


licno ne verujem da je velika razlika izmedju delte i brava, cak mislim daleko manja neko sto je bila izmedju libre i maree. 


Za duga putovanja, kod delte sedista nisu bas nesto, valjalo bi ih zameniti 

Sjdišta su mi manje bitna. Ima nekih dodataka koji se stave preko da bude mekše, stavi se i dodatna potpora za lumbalni dio i to funkcionira dobro,. Mene na dugom putu najviše hebe zvuk, a nakon toga treskanje. Razmišljao sam u stavljanju zvučne izolacije ispod haube od Brava, ali ne znam da li ću s tim nešto dobiti ako zvuk ide i kroz kokpit i odozdo se čuje zvuk guma. Znači nema druge nego isprobati Deltu pa vidjeti kako to izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je izolovana Delta iz motornog prostora, nema tog brujanja i zvukova, pricam ti sa aspekta benzinskog agregata koji ja eksploatisem, sad kako je kod dizela ne bih znao.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, rage_man said:

Dobro je izolovana Delta iz motornog prostora, nema tog brujanja i zvukova, pricam ti sa aspekta benzinskog agregata koji ja eksploatisem, sad kako je kod dizela ne bih znao.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 

Znaci Delta benzinac ima znatno tisi zvuk od Brava benzinca? Onda ce vjerojatno tako i kod dizela manje roktati nego Bravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno. Zvucnu izolaciju mahom mozes i sam staviti, ima raznih varijanti, sto u vrata, sto pod haubu. Trimovanje (zbog skakutanja) tesko kod Brava mozes da sredis, posebno sto su npr Kayaba amorti za nijansu tvrdji od fabrickih i sto ima gredu pozadi u odnosu na multilink vesanje. Trece sto je dizlo. Benzinac je tisi. 

 

Mislim da bi definitivno trebao razmisliti o ususkanijem autu kao sto MS kaze, jer i Bravo i Delta nisu tipovi automobila kod kojih neces osetiti neravnine i asfalt. Zvuk guma moze biti ili od pneumatika ili od tipa asfalta (uglacanost ili onaj zrnasti pa se cuje kao tenk kad vozis), ali kad pogledas automobile slicnog godista i klase, Bravo i Delta imaju tapacirane korube, sto ti sigurno znaci da je bolje izolovan nego gomila modernijih automobila koji to nemaju zbog ustede na materijalima.

 

Za to su neki vise klase ili eventualno stariji francuzi poput C5 sa hidro vesanjem, mercedesi ili eventualno nesto od renoa, dok su jos imali poznatu udobnost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo je ovo sa stavljanjem izolacije. Ako stavim izolacijski materijal pod haubu hoce li to imati utjecaj na smanjenje roktanja? Da li vecina roktanja dolazi kroz poklopac haube pa kroz sajbu ili se vecina zvuka motora prenosi kroz kokpit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo me cudi da istu nemas, mozda je neko skinuo ili otpala od starosti. Dizeli imaju onako, 2-3 cm debelu izolaciju. Doduse, moja se davno raspala pa sam narucio sa Aliexpresa, po meni, dobru izolaciju, nesto poput ovoga Link. Mozes i 2 da uzmes pa prelepis preko cisto radi jos bolje izolacije. 

 

U korube...pa tu nemas bog zna sta da stavis..imaju dodaci na Aliju sa unutrasnje strane korube da se stavi dodatna izolacija ali stvarno mislim da je suvisna.

 

Imas ih raznih debljina i topova na aliepxressu, a imas i polovne sa otpada fabricke samo nadji u dobrom stanju sa kopcama.

 

U sustini mozes da stavis dodatnu izolaciju u vrata kad skines tapacirunga, u gepek, izpod zadnjeg sedista...a tapacir u podu ti ne bih savetovao da skidas, ozbiljna rabota.

 

Njemu je pozarni zid (od motora ka kokpitu) dobro odradjen, a mislim da tu ne mozes nista uraditi posebno. Jednostavno nema mesta.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znaci Delta benzinac ima znatno tisi zvuk od Brava benzinca? Onda ce vjerojatno tako i kod dizela manje roktati nego Bravo.
Ja na bravu benzincu nekad na semaforu motor ni nečujem, a na auto putu čujem motor tek kad krene da reži preko 3500-4000 obrtaja ili ti od 160 pa na dalje. Dakle ne dernja se. Sad me baš kopka da probam deltu benzinca.
Asfalt, tj buku od asfalta/guma čujem, ali se menja od zavisnosti od kvaliteta asfalta i modela guma. Ove AS što sam stavio nove su malo bučnije od prethonih koje sam imao. Al to su nijanse.

Dizela brava 1.6mjtd od 120 ks sam kratko vozio i bio je 2014 godište, jedino sam na AP čuo zviždanje od haube. Na AP je radio lepše i uglađenije, tiše, nego po gradu. Sa druge strane BMW dizlo je bio najtiši na AP definitivno :)

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, knezevic76 said:

Dizela brava 1.6mjtd od 120 ks sam kratko vozio i bio je 2014 godište, jedino sam na AP čuo zviždanje od haube. Na AP je radio lepše i uglađenije, tiše, nego po gradu. Sa druge strane BMW dizlo je bio najtiši na AP definitivno :)

Sent from my SM-A546E using Tapatalk
 

Zanimljivo, i meni zvizdi na vecoj brzini. Ja sam mislio da mi je otisao neki lezaj, poluosovina ili da su klijesta pa da grebe kocnica. Kad ono uzdignuta hauba.

 

Slazem se da je bmw najtisi, samo steta sto kosta kao kajgana svetog petra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

za tebe samo S klasa bayo moi   :rolleyes:     :rofl:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sad bez zezanja, ja ne mogu da verujem oko čega se povela diskusija i šta pišete... Razlike između Brava i Delte u tom segmentu koji tebi smeta ima, ali je neprimetna ili jedva primetna. Besmisleno bi bilo da Bravo zameniš Deltom i misliš da ćeš rešiti problem. Tvoj problem je u tvojoj glavi. Ako čuješ to što čuješ, i ako ti to smeta, gledaj da kupiš ili elektro automobil ili višu/visoku klasu nekog premium brenda. Treće nema. I to ozbiljno mislim kao pravo rešenje tvog problema. Sve ostalo što razmišljaš i pitaš je besmisleno i nećeš biti zadovoljan pošto razlike sigurno da postoje, ali su minorne i jedva primetne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ChobbyNS said:

Daleko je delta od nekog tihog auta, vozio sam i brava par puta, ne vidim ja tu neku razliku iskreno.

Znaci tako. Steta, ja imam Alfu 147. Bravo nije kao bmw 5, ali je ipak visa klasa od 147. Razlika je sasvim dovoljna da ne pop*zdim na putu od treskanja i zvukova. Mislio sam ako je Delta tisa i manje trese barem toliko koliko je Bravo bolji od 147, onda bih vjerojatno bio zadovoljan. Ali ako je to isto kao Bravo onda nema smisla prodavati i kupovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo/Delta jesu noviji, ali tesko da su kvalitetniji od 147. 

E sad ako ti Alfa treska mislim da je ne odrzavas ili nesto ne radis kako bi trebalo.

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili su jednostavno previsoka očekivanja.

To su jeftina i stara kola srednjeg segmenta, očekivati da unutra svira filharmonija na 1 volume i da ne čuješ nikakav zvuk okoline je u najmanju ruku iluzorno, da se lepo izrazim.

Ja sam pre delte vozio alfu gt i tu su negde po pitanju izolacije, dok je alfa 159 koju sam imao daleko bolja po tom pitanju.

Edited by ChobbyNS

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MiloshBg said:

Bravo/Delta jesu noviji, ali tesko da su kvalitetniji od 147. 

E sad ako ti Alfa treska mislim da je ne odrzavas ili nesto ne radis kako bi trebalo.

Imao sam dvije 147 (stara i nova varijanta). Sve je bilo ispravno, kupljeno od prijatelja koji je prvi vlasnik. Alfa 147 je za po gradu i za magistralnu cestu. Osobito je dobra za krivine na magistrali. Ali to nije auto za autocestu za velike brzine. Bravo tu puno bolje pliva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova deluje da je stvarno u top stanju.
Uzgred, jedno blic pitanje, do kada se proizvodila Delta sa T-Jet motorom 150ks, koja je zadnja godina proizvodnje?

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček, ajde proverite ranije, gledao sam ja ovako neku deltu za kolegu kod tog lika. 

Ima stvarno očuvane modele, ali su i cene ono, 2000+ iznad prethodnog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...