MS PK 7734 Posted July 2, 2013 Jok, ni po Eper-u a ni po njegovoj istoriji. Uvazen iz Grcke od prvog vlasnika, nosi neku oznaku Piramis...Ima ih dosta bez serva, ima jedan poznanik istog kao mog samo nema ni klimu, isto putnicki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 5, 2013 http://www.polovniau...t_stilo_19_jtd/Ovaj auto sam gledao u junu prošle godine. Po rečima prodavca nabavio ga krajem 2010. Auto korektan što se tiče karoserije, enterijera (malo habanja), trapovi extra utegnuti i nove gume. Ali motor jako loše radi na leru i oseća se ulje na uzduvu. Vozili ga u neki servis u NS i lik koji radi mi na kvarno reče da bežim od tog auta (imao je gužvu i nije mogao da baš detaljno gleda). Pošto je i dalje u oglasima sumljam da je popravljen. I dalje se vrti samo mu je cena posle dve i kusur godine dosta pala 2 750 e. http://www.polovniautomobili.com/oglas2472234/fiat_stilo_19_jtd/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 5, 2013 I kakav mozze biti taj auto posle 2+ godine stajanja na placu (sunce kisa sneg) i verovatno predjenih 15km? Creva, gume, razne gumice, zaptivači i sl.... ne smem ni da pomislim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 5, 2013 Utegnut prva par dana kao tako da nema da susne, i onda kada krene jedno po jedno da lupa, curi, skripi, i jaoooo Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 6, 2013 Moj je stajao možda mesec dana i prvih par dana ništa nije zvacnulo, a posle termostat, počele da zezaju gumice oko ablendera i stabilizatori za početak, a posle procurele i gumice na čeljustima i otišao nosačmotora i sileni, mogu da zamislim šta tek ovom fali Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 6, 2013 (edited) I ovaj utegnut kao praćka, ali stvarno utegnut. Gume tada nove (šara duboka) ali džabe kada na leru radi nemirno i oseća se ulje u izduvnim gasovima. Onda da je spustio cenu za 500 e uzeo bi ga i krenuo u igru, sada je spustio 1600 e i dalje ima tendenciju spuštanja. Nerazumem tu logiku, ili popraviš pa prodaš ili spustiš cenu pa uvaljuješ, bitno da se rešiš. Edited August 6, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted August 6, 2013 http://www.polovniautomobili.com/oglas3685187/fiat_stilo_16_16v/ Već sam ga pominjao da ide od jednog do drugog po gradu, a od svih njih ga je najviše video majstor.. Auto je uživo i na oko u stanju raspada, a kamo li tek mehanički, to sve škripi i cvili na njemu kada prođe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 7, 2013 Video sam ga pre neki dan i odmah sam ga prepoznao iz tvog proslog upozorenja Ovako sa ove bocne slike lepo izgleda, mada kad pogledas cenu....koliko para toliko i muzike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 9, 2013 (edited) Na ovaj Grande 1,3 sam danas bacio pogled i otišao. Ubiven od grada, kao i nova Panda 1,3 (ex van). http://www.polovniautomobili.com/oglas3483160/fiat_grande_punto_13_mjet/ http://www.polovniautomobili.com/oglas3709171/fiat_panda_13_mjet/ Edited August 9, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 9, 2013 Ne samo to... Pogledaj levu polovinu branika na ovom GP. Tu je bila neka tablica, kakve imaju taksisti, auto škole i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 9, 2013 Dok smo došli nestao otisak kao i rupice na braniku. Ostalo blagi užas, sedišta iscepana.Nordika imala jedan (sa tablicama i njihovim ramom) koji ne znaju da li prodaju ili ne. Spolja korektan iznutra sedišta ofucana vire konci.Gledali GP kod Balkana i on ne vredi para koje traže. Bar da su pokupili životinjske dlake ispod sedišta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 9, 2013 Sto bi rekli - SMECE! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 12, 2013 (edited) Auuuu, evo upravo gledam, vecina koje sam ja gledao su skinuti sa oglasa. Ko je to pokupovao, zali boze para.Zasad mogu da nadjem dva pa ako u medjuvremenu izleti ponovo neki ja cu da postavim.http://www.polovniautomobili.com/oglas3589838/fiat_croma_19mjet/ Ovo zaobici u sirokom luku. Po prici prodavca treba samo da se zamene zadnji silen blokovi i to je to, a kada sam usao u auto vidim da je pas vozem pozadi posto je naslon zadnjeg sedista sazvakan. Pri paljenju auto trese boze sacuvaj, a turbina zvizidi ko cajnik. Pri gasenju se ceo auto zatrese. Verovatno su otisli zamajac, usisna grana i EGR. Nisam ni proveravao sa majstorom jer je meni kao laiku bilo ocigledno. http://www.polovniautomobili.com/oglas3856816/fiat_croma_active/ Ovo je sto narod kaze: spolja gladac iznutra jadac. Dosao auto, spolja ko lutka. Sednem, unutra isto lep cist, super. Krenemo, trap utegnut, milina. Taman sam se ponadao da sam nasao auto.Udjemo u servis dignemo haubu i uplasimo se. Moto opran ali je svejedno masan kod grane. Nosaci farova popucali pa zalepljeni. Kosevi vareni pa zamazani. Soferka menjana.Dijagnostika pokazuje DPF zapusen 85% a pre 100km je odradio regeneraciju. Kilometraza na satu 146000 a po proceni mog majstora izmedju 250 i 300. Ako naletim na jos nekog koga sam gledao javicu Edited October 12, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
inzenjer_junior 0 Posted October 15, 2013 (edited) Hteo bih da upozorim sve forumaše da se ne zaleću prilikom kupovine vozila, pa cak ako neko tvrdi da je prvi vlasnik. Tu su mozda i najvece prevare.Da budem konkretan, evo primera: Covek nije prvi vlasnik auta, dokumentacija koju poseduje apsolutno ne dokazuje da je prvi vlasnik, mada neveštom posmatracu moze da se učini drugačije. Auto je vožen kao službeni, mada je to odlicno prikriveno redovnim servisiranjem. Ne bih dalje da objasnjavam kako se voze sluzbeni automobili. Od vecih kvarova mogu da napomenem da su skidana i vraćana prednja i zadnja leva vrata, pa sad vi razmišljajte zašto. Kilometraža je resetovana, zato što je auto korišćen kao službeni i prešao je ko zna koliko. Ko hoce da kupi auto a da ne moze da utvrdi ko ga je sve vozio i koliko je auto prešao slobodno neka izvoli, ja ovakve “ponude” zaobilazim. evo i oglasa, dok je jos postavljen: http://www.polovniautomobili.com/oglas3862748/fiat_grande_punto_12_kupljen_u_bg/ Edited October 15, 2013 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
xenon 11 Posted October 29, 2013 (edited) Savet svima koji su u potrazi za polovnim automobilom da obavezno kupe neki uredjaj za merenje debljine laka.Amaterski sa ekranom i u verziji malo veceg priveska je oko 50 eura i otkriva lazove,barone,prevarante na kilometar.Od recimo 20 oglasa za polavan auto slobodno vam mogu reci da je sigurno njih 18 farbano ili udarano.Poluprofesionalni sa raznim jedinicama merenja i ostalim cudesima su od 100-250 eura.Za otkrivanje preveranata dovoljan je i amaterski mada ko voli trebao bi da ima neki od 100-150 eura.Takodje nije ga lose imati i ako kupujete neki nov auto koji je malo duze stajao na placu ,zna da bude malko farbnut ako je ostecen prilikom transporta.Uglavnom auti na prodaju su oni koji nisu mogli da idu najblizim rodjacima,prijateljima i tako slicno, jednom recju kukavicja jaja i to ona posle uskrsnjeg kuckanja. Mogu da napisem roman sa izgovorima koje prevaranti sve koriste.Jedan lik prvi vlasnik mase mi papirima kako je prvi vlasnik i kako auto nije udaran i to se kune u decu,babu,dedu i svetog nikolu.Merac je konstatovao da su oba zadnja vrata menjana i da je cela jedna strana auta farbana ,nasta je ovaj rekao da nema racionalano objasnjenje. Drugog barona sam lepo pitao da dolazim sa uredjajem za merenje i da necu da gubim vreme sa njim, a on kaze dodji slobodno.Ja uzmem merac tapa tapa i provalim da na vozacevim vratima nije debljina kao na ostalom delu auta to jest fali jedan ili dva sloja.Pogledam deo unutra i vidim da je neko rukom vukao prstom po onoj unutrasnjoj ivici vrata i onda sam bio siguran da vrata nisu gitovana vec nova gde je naravno majstor nije mogao da potrefi debljinu farbe kao sto je to uradio robot u fabrici i ovaj baron kaze paaaaa.hmmmmmm,mmmmm,ova,onaj pa nema gita mislim nije farbano!!!!!Pesnica ka njegovoj faci je vec bila krenulal!!! Treci hohstapler je jedan ovlasceni servis za japance koji ima i plac vzoila koja su servisirana kod njih.Okrenem tel.pozz ljubim ruke i tako to i kazem da me molersko farbarski automobili ne zanimaju.Kaze on auto je ko zdravlje.Dodjem ja i tapa,tapa prednje desno krilo farbano i farba se skida sa auta vidi se fals krilo,zadnje desno krilo farbano ceo auto mic po mic krecen i molovan.Kad mu nisam djuntu razlupao o brbljiva usta. Mogu da nastavim ovako za bar jos deset auta sa oglasa. ps:Kupovinom meraca debljine laka tesko da ce te kupiti polovan auto kad uvidite stanje na terenu,mozda je bolje i da ga ne kupite Edited October 29, 2013 by xenon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23015 Posted October 29, 2013 xenon, da li si spreman da platiš više auto koji je kao čaša (nikad farban)? kakve veze ima ako je farban (a da nije havarisan), npr ogrebotine od drugih vrata na parkinzima šoping centara, sitna češanja i slično, veoma je teško danas sačuvati auto od drugih. postavi linkove ka tim automobilima da bi i drugi znali koji su automobili za izbegavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 29, 2013 @xenon Npr, kada ja budem prodavao moj auto, ja cu da navedem da nije faraban niti lupan dok je bio kod mene sve ove godine. Kako bih ja mogao znati da li je auto farban dok je bio kod prethodnog vlasnika koji ga je pre mene vozio 8 godina po Italiji? Takodje ces tesko kod nas naci auto koji nije bar malo farban, tipa krilo, vrata, gepek. Ako auto nije teze havarisan ovo su nebitni detalji koji su sredjivani zbog grebanja, ili cukanja na parkingu. Ako zelis auto koji nikada nije zafarbavan, onda lepo odes u salon i kupis nov, ili odes preko i doteras model koji zelis, dok ti je potraga za takvim polovnim, kod nas, Sizifov posao. Cak je I Dule koji se bavi prodajom automobila davno izjavio da ako mu neko dotera auto iz uvoza, koji je uvezene kod nas i kupljen, a koji nije nigde farban, da ce mu pokloniti isti takav. Nazalost, nase trziste je takvo kakvo jeste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted October 29, 2013 Ja kada sam u Slovackoj kupovao GP, platio sam 120 eura firmi www.ko.sk da ga detaljo pregledaju od mehanike, elektronike, trapova do debljine laka.Debljina laka na citavom automobilu ukljucujuci i branike iznosi 86 do 92 mikrona. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 29, 2013 a nov auto stajao ispred salona godinu dve dana u mestu, pa je pitanje i kakvo je njegovo stanje ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 29, 2013 Nerealno je ocekivati od polovnog auta starog 5-6 ili 10god da bude ceo u prvoj boji i toliko ocuvan uopste. Mozda i ima poneki takav ali sigurno neces otici kod vlasnika da ga pogledas jer ce ti prvi komentar videvsi cenu tog auta biti " Jel ovaj normalan bre, da li on zna sta sve ima da se kupi za taj novac.." Evo ja npr. trebam krajem meseca da idem za Nemacku i posto dobijam lepu ponudu za moj stilo rekoh da vidim koliko se krece solidan stilo gore i da doteram sebi u povratku jedan, ne za prodaju nego za sebe. Gore je pocetna cena prvih verzija stila od nekih 1800e, a da bude kao za sebe, kosta oko 2200-300e, prvi modeli sa oko 200hkm na satu, tako da bi me otprilike kuci taj dobar stilo 02god kostao oko 3500e! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 29, 2013 kakve veze ima ako je farban (a da nije havarisan), npr ogrebotine od drugih vrata na parkinzima šoping centara, sitna češanja i slično, veoma je teško danas sačuvati auto od drugih. Upravo tako @xenonJesi ti to odustao od kupovine nove Škode, pa si počeo da tražiš neki polovnjak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 29, 2013 Dok pokupujes sve potrebne alatke, platis troskove i sakupis ekipu strucnjaka da pogledaju auto moras da izdvojis jos jedno 200+ eura ... i na kraju sta god da kupis neko ce ti reci mogao si bolje za te pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
xenon 11 Posted October 29, 2013 (edited) xenon, da li si spreman da platiš više auto koji je kao čaša (nikad farban)? kakve veze ima ako je farban (a da nije havarisan), npr ogrebotine od drugih vrata na parkinzima šoping centara, sitna češanja i slično, veoma je teško danas sačuvati auto od drugih. postavi linkove ka tim automobilima da bi i drugi znali koji su automobili za izbegavanje.Vidis to je zanimljivo pitanje. Kao prvo ja uvek pitam prvog vlasnika ako je u pitanju prvi vlasnik da li ga je ikada farbao,ogrebotnica od gladne macke ili sudar ,udar.Ako on kaže nikad nista a ja uvidim da je bilo svega i svacega onda ja sa lazovima ili prevarantima ne zelim da pravim posao. Drugo ako su menjana vrata ili je nesto farbano, jako je tesko utvrditi da li je pomerena osa,da li je bio na panteru ili ga je sleper pokupio ili je u pitanju sitan udes.Ako on u startu to precuti zasto bi ja nastavio istragu kod limira ili nekoga profesionalca ,iskreno me zabole za njegov auto. Trece ,Ako covek lepo kaze,sinko to i to je bilo ....onda posle mog merenja kad utvrdim sta je i kako je mogu da idem dalje kod dobrog limara da ga osmotri onako kako ja nisam u stanju da uradim. Cetvrto,svi ti lazovi daju cenu kao da nikada nije bilo nista.Nije ista cena za udaren auto i onaj koji nije bio nikada udarenUredjaj otkriva lazove a narocito one koji su prvi vlasnici i to naglasavaju sa velikim PRVI.Kada ga sateras u cosak da je slagao da auto nije udaren onda shvatis skim imas posla. Drugi vlasnik ili treci su u najboljoj poziciji jer sva svoja cukanja i farbanja mogu da sakriju time sto ce reci ja nisam a oni pre mene nemam pojma.Takvi su najgori.Svako bi da proda auto po ceni kao da mu je auto 10/10 a ja nisam pao sa marsa da placam udaren auto po ceni onog ne udarenog. Pre dve godine za brata sam kupio hondu jazz od vlasnika jednog hondinog salona.Lepo covek kaze vidis i sam da je svuda malo oguljen,da je stop svetlo napuklo i zadnji branik izguljen.Dobices nizu cenu,na poklon dve nove zimske gume i jedan gratis servis.To je kupovina polovnog auta. Kod nas AMSS ima cenovnik provere auta i to profesionalnim alatima,kako po pitanju farbe,havarije,broja sasije tako i po pitanju broja motora i verodostojnosti papira ako se radi o automobilu iz uvoza.Zasto da mi rastu magarece usi u 21 veku i to sve zbog pisljivih 50 eura. Sada vozim auto koji je totalno iscukan sa svih strana sve nesto sitno ,nema dela koji nije farban jer sam presao 170.000 km iskljucivo po gradu a nas 5 ga je vozilo.Sta sad treba da lazem i mazem nekoga.Lepo kazem pre prodaje onako kako jeste i dam coveku sve racune sa pecatima za sve servise koje sam radio na svakih 7000km,mada taj nece u prodaju dok se ne istopi. Skoda je otpala za sada jer ih nema,ide nov model i nove cene.Inace i da ih ima ne bi je uzeo jer posto ja hocu samo benzinca 1.2 ili 1.4 tsi ,svi su sa starim EA111 motorom koji je uzas od uzasa i ako je nova revizija motora odavno u proizvodnji AE211. Cekam ljudi moji cenu za Fićka sa 120 konića grbonjića i plinčekom. Inace nemci su majstori pokvarenog marketinga.Namerno na vecini svojih modela stavljaju nesto manji broj konjskih snaga kako bi ste se vi kad ga probate odusevili kako to ide.Onda kad probate korejance ili neku drugu marku odmah ih pljujete kako taj isti motor po pitanju konjskih snaga kao taj nemac ide dosta slabije i onda po svim svetskim forumima pocne pljuvanje recimo korejskih ili nekoh drugih auta.Svako ce vam reci da taj njihov 1,2 tsi motor ide odlicno,kako je stvarno dobar,kako lepo vuce za toliko kubika i kako konkurencija nema tako zivahan motor a onda otkrijete na dino testu da motor ima nesto vise od 115 konja a ne 105 i onda shvatite zasto korejski i nemacki konji nisu isti. Edited October 29, 2013 by xenon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 29, 2013 Moj drug je kupio nov Citroen C4.Sa njim je presao 70 000 za 5 godina.A posto je uz lizing kasko bio obavezan za 4 godine ga je terao nekoliko puta na farbanje kod najboljeg/najskupljeg farbara sa profi komorom...Nikad nije udaran,farbane su samo ogrebotine.I sta sad kad on bude prodavao taj auto?To je dokaz da je taj auto los? Ta spravica je super fora kako bi se malo oborila cena auta i nista vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites