milan-jtd 317 Posted November 25, 2013 Ali ruku na srce stvarno je dobro odradjen, makar ovako sa slika! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted November 25, 2013 Pa sta tu ima da se radi, jel rece covek da je sklopljen od 2 ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 25, 2013 Tek sad videh ove poruke, nesto me je zezao internet na telefonu, pa je ispalo da sam ponavljao poruke, jbg Nisam se uzbudio sada, bio sam uzbudjen kada smo isli da ga cupamo iz dvorista u koje je uleteo, slavili smo momacko vece malo i tako..... @Dovla, ja sam samo predocio kolegama da znaju, a oni kako hoce, mada to sto bi on mozda i potvrdio ne menja nista da je bio dobro udaren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DusanCirkovic 0 Posted November 25, 2013 Kako nema veze ovo je za totalnu stetu i ponistenu saobracajnu da smo normalna zemlja Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted November 25, 2013 Par puta sam video automobile za koje je naplacena totalna steta i normalno su popravljeni kasnije i voze se i registruju kao da se nista nije desilo ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted November 25, 2013 Kako nema veze ovo je za totalnu stetu i ponistenu saobracajnu da smo normalna zemlja Treba pokrenuti peticiju za strozije kaznjavanje ovoga, i menjanje zakona, ako vec nema adekvatnog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 25, 2013 Posle ce neko da se cudi kad cuje vest oblika: "Auto iz nepoznatog razloga skrenuo na levu stranu puta i udario u..." Ja bih (da sam neka vlast) za te sto su iz nepoznatog razloga skrenuli... otkazale kocnice... i sl... prvo proverio od koga je kupljen auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 25, 2013 To zasto je neko skrennuo od jednom u levu traku nije kriv auto nego taj sto upravja sa njim ne moze da se vozi preko pruznih prelaza 60km na cas i tera preko rupe ko da je auto" put i sa tako rasklocanim autom baja izadje na pravac i nagazi 150km . I isupa mu se kugla propala na ramenu i eto ga na levoj strani ili spona ljudi misle da ima razlike izmedju, skuplje i luksuznije modele za razliku od ostalih ali niko ne shvata da spona drzi pravac na svim automobilima od juga do rols rojsa i zato neka se otkine spona na bilo kom modelu eto leve trake i naravno sa smrtnim ishodom. nisu tu krivi ni majstori ni auto placevi nego sami vozaci . Quote Share this post Link to post Share on other sites
DusanCirkovic 0 Posted November 25, 2013 Najnormalnija procedura svuda u svetu je da se po isplacenoj totalnoj steti,koja podrazumeva strukturalno ostecenje vozila koje nedozvoljava vracanje vozila u prvobitno stanje, bez opasnosti od narusavanja stepena pasivne bezbednosti,je da se vozilo vise nikada ne moze registrovati.Cak je i radjeno ispitivanje za vozila kod kojih je dolazilo do havarija koje ne zahtevaju totalnu stetu a doslo je do ostecenja na krakovima sasije,dasu ta vozila 45% nebezbednija pri nezgodama,mislim da je to radio, top gear ili fift gear sa ford fokusom.A poznato je kako su nasi majstori prinudjeni da skrpe nesto zato sto to kaze prevarant koji zeli brzu zaradu ne razmisljajuci o porodicama koje tovozilo debelo plate u nadi da su u njemu bezbedni makar onoliko koliko je fabrika obecala.Prvi smo u svetu smislili simulatore za air bag chek lampice da kupac nebi video da ga uopste nema strasnooooo Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 26, 2013 sve se slazem ali ko se ne razume i ne zna da kupi dobar polovnjak neka zbere lovu i kupi nov bilo koj auto jer novo je novo i nema prevare i ja kad bi imao dovojno finansija nikad ne bi vozi polovnjaka jeste da cackam sam mehaniku ne placam sve ali novo je novo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 26, 2013 Kod nas, nažalost još uvek, legalno je da se auto koji je totalisan (proglašena totalna šteta na njemu) popravi, proda i opet učestvuje u saobraćaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 26, 2013 onda podhitno treba da se izglasa zakon da ta unistena vozila idu pod presu a ne u radionicu inace nece da bude dobro sa tim zakonom dzabe onda i upaljena svetla danju i svega drugog nesrece se tako nece spreciti . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 26, 2013 Totalnu stetu kod nas cesto proglase osiguravajuca drustva- i za kola koja se mogu popraviti bez problema, ali im se tako vise isplati, jer bi za popravku da livise para nego sto isplate za totalnu stetu... Ali to je vec druga prica... ovaj auto o kome pricamo je bio samo za otpad! Interesantno da nije snimao motorski prostor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 26, 2013 Cak je i radjeno ispitivanje za vozila kod kojih je dolazilo do havarija koje ne zahtevaju totalnu stetu a doslo je do ostecenja na krakovima sasije,dasu ta vozila 45% nebezbednija pri nezgodama,mislim da je to radio, top gear ili fift gear sa ford fokusom.http://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted November 27, 2013 Totalnu stetu kod nas cesto proglase osiguravajuca drustva- i za kola koja se mogu popraviti bez problema, ali im se tako vise isplati, jer bi za popravku da livise para nego sto isplate za totalnu stetu... Ali to je vec druga prica... ovaj auto o kome pricamo je bio samo za otpad! Interesantno da nije snimao motorski prostor. bas tako pocetkom godine sam imao jedan veliki maler kupim auto i krenem od lika nisam prosao ni 5 km stanem na semafor na zrenjaninskom putu i neki baja me spici od pozadi i nabaci na auto ispred mene... ostecena hauba prenji branik levo krilo farovi i zadnji branik sasija nigde pomerena... majstor dao predracun na 92hiljade din a najveca cifra koju osiguranje moze da isplati za taj auto je totalna steta i to je bilo 85 hiljada, majstor se uklopio u tu cifru proglasena totalna steta a auto je bio u voznom stanju posle udesa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 27, 2013 Ma da, ja pricam isto iz svog iskustva. Imao sam pre pet godina popravku na yugu starom 3 godine koja je kostala oko 1200 eura. Kad pogledas auto, nista mu ne fali... odvezao sam ga kod majstora bez problema - udaren prednji desni cosak. Za zamenu: hauba, blatobran, gornji i donji vezni lim + farbanje svega (jedva da se videlo, moglo se sve ispravljati, al ovlastenog majstora mrzelo), far kompletan, plasticna maska, obloga blatobrana. Nista od vitalnih delova niti bilo cega sto bi smetalo u voznji!!! umalo nisu proglasili totalnu stetu za par limova! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 27, 2013 ti totalno slupani automobili ako su benzinci posle sklapanja i moze da teraju ali ako su dizeli popusti ce na spojevima sasija video sam dosta slucajeva tamo gde je vareno spajano stavjana sirova guma posle vibracija usled eksplatacije dolazi do popustanja pa auto se razljebi pa jede gume katastrofa . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 27, 2013 Najveca stavka bili farbanje I ruke - naravno... a sredili ga za jedan dan, ako zanemarimo vreme susenja! "Hocu majko hocu u gradsku cistocu"...ovaj... htedoh reci autolimare! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted November 28, 2013 Ja imam 2 kolege koji su totalirali auto i dan danas su na cesti. Obojica su zavrsila u kanalu, jedan je cak i krov razbio i sve je popravljeno. Tom kolegi neki rod radi s takim autima, otkupljuje totalke, popravi i proda. Ne znam kako, ali ocito mu uspjeva. Najgore u cijeloj prici, sto dejica kaze, oba su dizela. To nitko ne kontrolira, uredno se registrira, a sto su opasni za sebe i ostale nikom nist Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted November 28, 2013 koliko sam video u zadnje vreme posle vecih udesa skidaju panduri tablice sa vozila pa kad se sredi auto ide na tehnicki pa tek kod njih da vrate tablice, e sad sta im je merilo tj na osnovu cega odlucuju da li da skidaju tablice ne znam... verovatno ako vozilo nije u voznom stanju posle udesa onda skidaju tablice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted November 28, 2013 mom komsiji su skinuli tablice jer je naduvao 1.17, a kasnije kad je platio kaznu i sve sto je trebalo, dobio je tablice nazad ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted December 5, 2013 (edited) Prilikom kupovine obratiti pažnju: http://www.polovniautomobili.com/oglas4125367/fiat_croma_19mjt_dynamic_navi/ Kilometraža na oglasu je 139.865, juče sam ga gledao u Balkanu kada su ga skinuli sa šlepa, kilometraža na satu je bila 199.800, ono što sam gledao na njemu odgovara kilometraži sa sata. menjač je skidan (čini mi se da je čak stavljen novi), menjane su sajle menjača, a to se na tom modelu i radi na toj km, donji deo hladnjaka je poprilično ulupan(opet normalno za tu veću km, jer na tom delu nema zaštitnu mrežicu). lepo pali, ne dimi, ne prikazuje greške, na leru radi loše, verovatno je neka dizna, klima ne radi, gume prednje loše neravnomerno trošene, prilikom bržeg puštanja kvačila lupa nešto napred, mislim da nije iz menjača, možda je neki nosač. Estetski je u ok stanju, uz jedno detaljno pranje svega i poliranje mislim da će proći na tu kilometražu iz oglasa. Edited December 5, 2013 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted December 5, 2013 I na oglasu slike iz Italije, ali bez kilometraze. Hoce to ko ne zna. Odlican ulov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted December 6, 2013 Skidam kapu majstoru, onako, iskreno... Dosta pedantno i lepo uradjeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites