skile86 552 Posted January 22, 2016 Tako da, po mom mišljenju, na ovim temperaturama do -5 90% nije do goriva. Dobro održavan auto, sa dobrom kompresijom će sigurno da upali. A posebno danas kad je gorivo rekao bih ipak dobrog kvaliteta.I te kako je problem do goriva.Navescu primer kolege sa posla, koji je uzeo novog Qashqai-ja pre 6 meseci i imao je problem sa paljenjem na prvom ozbiljnijem minusu. Cim je otoplilo auto je najnormalnije upalio, tako da prica o odrzavanju i kompresijji pada u vodu.Ista stvar se desila meni i kolegi Sulcu i mnogim drugim ljudima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted January 22, 2016 Gorivo kod nas moze da prica da je dobro samo neko ko nije izasao iz Srbije i sipao u okolnim zemljama. Dosta stvari zavisi od goriva, pa makar da se ode do bosne po gorivo primeti se razlika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted January 22, 2016 Čudno kao se niko ne žali na gorivo sipano na Molu Quote Share this post Link to post Share on other sites
pilauda 3 Posted January 22, 2016 (edited) I ja sam poceo da sipam na molu ikako mi nije bas blizu kuce i usput, već drugo sipanje, izvalio sam da najviše kilometara prelazim, tako da od sad samo mol Edited January 22, 2016 by pilauda Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted January 22, 2016 Pa kada uspes vodu kao ja onda ces prestati i tamo da sipas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18930 Posted January 22, 2016 (edited) Ne branim nikoga, svi iznosimo svoja iskustva - ali koliko se secam, Punto je bio benzinac, a tema je o nafti (citao sam o tim slucajevima sa benzinom na BS Futoski put, ako se ne varam)?Ni ja nisam cuo prituzbe na njihov eurodizel, naprotiv. Edited January 22, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted January 22, 2016 Nikad se nezna.propust je propust sledeci put moze nesto vezano za naftu da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18930 Posted January 22, 2016 (edited) Slazem se da svaki takav gaf ima izuzetno negativne marketinske posledice.Ali evo ja u Srbiji tankujem jedno 7-8 godina iskljucivo kod njih, gde god da krenem. U BG uvek tankujem pun rezervoar na Medaku ili Jerkovicu koji mi uopste nisu blizu, a to nije tek tako izabrano.Ni jedan problem na oba vozila, nikad trunke vode u filteru, auto lepo ide, ne dimi, potrosnja normalna, palio i na ispod - 25C bez problema. Pisao sam vec, da ne davim, takodje ljudi iz mog okruzenja imaju odlicno iskustvo, na forumu ne vidim da se neko zalio na njihov ED... Ne tvrdim da je najbolji, ali sigurno nije losiji od ostalih.Ne zelim nikome da pravim niti reklamu niti antireklamu - vec da svi zajedno iskustveno pokusamo da dobijemo informaciju gde kao potrosaci koji poprilicno papreno placaju mozemo sipati kvalitetnu naftu koja nece praviti probleme. Edited January 22, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
casssper 0 Posted January 23, 2016 pozdrav, Imam Lancia Lybru jtd 1.9 2001 81kw skoro cetiri godine i ove zime se desilo nesto cudno. Sipam samo evro dizel i samo na NIS pumpi (jednoj pumpi). Prvi sneg u Kragujevcu, (-17C) upalim ja na pola kljuca ali rad motora kao na klip ili dva (zvuk traktora) i crni dim iz auspuha. Ugasim ga nakon 30ak sekundi, pozovem "majstora", kaze: Neka ga neka radi, slozice rad. Pozovem drugog "majstora", kaze: Ni slucajno nemoj da ga palis zaledilo gorivo, potrosice ti gorivo iz pumpe i napravices problem. Cekaj da otopli ili ga odvuci do garaze. Upalim ga dan posle (C u plusu) upali opusteno i sve normalno. Par dana u minusu ali ne vise od 10C pali lagano. Jutros s posla iz trece smene opet kao traktor. Ugasim, opsujem, pljunem i sa kolegom kuci. Da je gorivo, akumulator ili filter goriva ne bi ni upalio (valjda). Lampica za grejace se uredno ugasi kao i sve ostale lampice (a i menjao sam pre mesec dana jedan grejac koji nije radio). Sta mu se desava i kako da resim (jbm li mu felnu zardjalu)? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted January 23, 2016 samo da se probude dizelasi pa ces dobiti odgovore kao i od ta dva majstora. Mesana.Znaci moze da bude i jedno i drugo. Kad si zadnji put menajo filter goriva, grejace.....mnogo toga zavisi zasto hoce pa nece.....Jedno znam...do akumulatora nije Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4627 Posted January 23, 2016 Definitivno si ga trebao ostaviti da radi, ne mozes napraviti problem, neki ljudi preteruju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted January 23, 2016 Bas kao sto kaze vagenovac pusti ga da radi malo taman dok ocistis led sa soferke naprimer.Ja sipam iskljucivo Ultra D na NIS nisam do sada sipao obican eurodizel.Sa ovim sam prezadovoljan.isao sam i na ostale pumpe.MOL OMV EKO i svuda tocio taj poboljsan dizel da kazem,ali nekako imam osecaj da mi na Ultra D radi dosta bolje mirnije.Opet kazem ima raznih misljenja naravno ima nas svakojakih Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 812 Posted January 23, 2016 pozdrav, Imam Lancia Lybru jtd 1.9 2001 81kw skoro cetiri godine i ove zime se desilo nesto cudno. Sipam samo evro dizel i samo na NIS pumpi (jednoj pumpi). Prvi sneg u Kragujevcu, (-17C) upalim ja na pola kljuca ali rad motora kao na klip ili dva (zvuk traktora) i crni dim iz auspuha. Ugasim ga nakon 30ak sekundi, pozovem "majstora", kaze: Neka ga neka radi, slozice rad. Pozovem drugog "majstora", kaze: Ni slucajno nemoj da ga palis zaledilo gorivo, potrosice ti gorivo iz pumpe i napravices problem. Cekaj da otopli ili ga odvuci do garaze. Upalim ga dan posle (C u plusu) upali opusteno i sve normalno. Par dana u minusu ali ne vise od 10C pali lagano. Jutros s posla iz trece smene opet kao traktor. Ugasim, opsujem, pljunem i sa kolegom kuci. Da je gorivo, akumulator ili filter goriva ne bi ni upalio (valjda). Lampica za grejace se uredno ugasi kao i sve ostale lampice (a i menjao sam pre mesec dana jedan grejac koji nije radio). Sta mu se desava i kako da resim (jbm li mu felnu zardjalu)? Hvala Kao što Vagenovac i Srđan reče - samoga ostaviš da radi u leru dok ne očistiš led sa šoferke. Verovatno je gorivo negde napravilo problem (od rezervoara do filtera....) potroši to što imaš,sipaj sveže gorivo i udri. Promeni pumpu na kojoj sipaš gorivo ili sipaj neki aditiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted January 23, 2016 Čudno kao se niko ne žali na gorivo sipano na Molu @dezurni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 23, 2016 Par puta sam počinjao da pišem, pa obrišem. Sve u svemu. Pre par dana sam skidao dizne na firminom Vivaru. Već su jednom rađene pre 60.000 km kod istog (proverenog) bošiste. On konstatuje da su sve četiri izgorele i doda da se u taj kombi sipa bazno ulje (ložak). Inače, u kombi se sipa običan dizel samo na Molu (plaća se preko računa). Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 23, 2016 I meni je tako jedne zime, isprva sastavio, pa mu je rad motora postao jako nemiran, i na kraju se ugasio. Problem je bio u dizelu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 552 Posted January 23, 2016 On konstatuje da su sve četiri izgorele i doda da se u taj kombi sipa bazno ulje (ložak). Inače, u kombi se sipa običan dizel samo na Molu (plaća se preko računa).Nisam bas razumeo da li je problem u dizelu sa MOL-a, ili je sipano loz ulje pa su zbog toga dizne zaribale? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted January 23, 2016 I jedno i drugo. Svih 60.000km je predjeno sa "euro dizelom" sa MOL-a za koji bosista kaze da nije nista drugo do bazno ulje (lozak) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 23, 2016 Sipa se samo na MOL-u. Za tih 60.000km nema šanse da je ušla i kap drugog goriva sa bilo koje druge pumpe. To je nešto što se strogo kontroliše u mojoj firmi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7980 Posted January 23, 2016 Skoro je bio jedan prevoznik iz N.Pazara sa kamionom, sipao mu u vojvodini negde to bazno ulje ( ja nikad cuo). Jedva se dovukao, zamenio dva puta filtere usput. Zvao me drugar da vidim sta je to kad su skinuli rezervoar. Ono je cudo, nesto sivo, nozem smo morali da gulimo sa filtera i cevki! Posle toga mu je crkla dal neka dizna, dal pumpa bese, zaboravio sam.Nije sipao na Mol-u da ne protumaci neko pogresno, mislim dda je negde ovako, ispod ruke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted January 23, 2016 Ja sipam na Vuk Petrolu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 24772 Posted January 23, 2016 Bilo je pre 2-3 godine ozbiljnih problema sa gorivom i na mol-u, po celoj srbiji. Nisu ni oni imuni na lose gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted January 23, 2016 Ja na Molu sipam već godinama punta sam uzeo sa 120 000 km,sada je na satu 189 2xx km,sve sipano na Molovim pumpama.Zafira je kod od kad iam 90.35x km sad na satu iam 220.4xx km sve sipano isključivo na Molu.Iveco je kod nas došao sa 100km sad na satu ima 160.6xx km sve sipano na molu.Nikad ni najmanjih problema nisam imao.Evo zafira je za novu godinu išla do Amsterdama i nazad sipano to ekstra super Švapsko gorivo nikakve razlike ni dobre ni loše u odnsou na Mol. Ja sam jednom u skuter sipao na Kole petrol pumpi u Dragobraći,krenuo na Gružansko jezero na usponu kod Vučkovice skuter je stao i više se nije javio dok nije skroz rasturen i očišćen karburator Iveco je u PDV-u tako da se isto sipa preko računa na Molu i 80% tankovanja je na istoj pumpi. Ja za njih imao samo pohvale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 23, 2016 Izgleda da treba uvek biti spreman na sve, koliko god vodili računa gde i sipamo i kada. Meni je jedne godine zaledilo gorivo na -6, a sledeće godine je upalio na -18.Jedino što možemo, to je da uradimo sve što je do nas da bismo sprečili takav scenario.Po mogućnosti sipati tamo gde ljudi imaju dobra iskustva i sipati češće. Voditi svakako računa da se filter menja redovno, i ostaje samo da se nadamo da nećemo imati neprijatnih situacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites