Jump to content
FAS Euroauto Goran
Tony GP

Fiat Grande Punto - pali se sijalica pojasa

Recommended Posts

Pozdrav svima,novi sam u Fiat GP familiji ( kupih GP 1,2 8 v TNG ),zanima me zasto se na početku vožnje aktivira sijalica nevezanog pojasa na konzoli,iako su i vozač i suvozač vezani?

Da li je to početak nečeg zabrinjavajućeg? Pozz,Tony

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam isti problem stim sto meni u toku voznje signalizira  pali se lampica i pisti da mi nije vezan pojas meni ili suvozacu iako je vezan.

Jel ima neko slican problem i kako to da resim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveriti konektore ispod sedala.

Onaj mali sa dva pina on je signal (prekidac)za pojas, ako se pazljivije pogleda vidi se da ide iz brave pojasa na sedalu. Kod suvozaca jos ima senzor prisutnosti suvozaca. 

Ako sedista imaju vazdusne jastuke a niste na "TI" sa zicama i strujom NE DIRATI nista.

Sedista pomaci do kraja unazad, skinuti zastitu i sve se jasno vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

konektori pojas grande punto.jpg

 

Resio sam problem po zvezdovim uputstvima.

Ova crna zica koja ide od brave pojasa pa do dzeka je bila ostecena od pomeranja sedista napred nazad,crni buzir je ceo bio isecen a zice u njemu malo ogoljene,ja sam to ucvrstio trakom i sad je ok nista ne pisti.

poz

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da javim sta je kod mene bilo da bih problem resio posle 100 godina.

problem je bio u prasini koja se nalazila u konektoru za pojas,rasturio sam plastiku dzeka ocistio prasinu i zalepio super lepkom i sada radi ko nov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo je bre tesno oko i ispod sedišta. Baš ima slabo prostora za manevar. Danas sam samo zvirnuo kako to

izgleda. Uglavnom, nisam video nikakva oštećenja, kablići stoje privezani pod sedištem. Biće da je problem

do te prljavštine, kako je u postovima iznad opisano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

POZDRAV, auto je bio na dubinskom pranju i posle preuzimanja sedista su bila mokra i lampica za suvozacev pojas je svetlila i pistalo iako niko ne sedi(ali kao mokro je sediste pa oseca tezinu) kada se veze pojas prestane da svetli. Kada se sve osusilo idalje ista prica svetli pisti iako niko ne sedi dok se pojas ne veze. Da li neko moze da mi kaze na sta da obratim paznju ispod sedista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskren da budem ne znam kakav je taj senzor za težinu i kako reaguje. Pošto si prao sedišta verovatno je vlaga problem.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno je neko na forumu detaljno objašnjavao kako se sređuje ovaj problem.  Čak je i slike kačio, ako se dobro sećam. Ja sam pokušao i sam to da sredim,

saginjao se, zavirivao i odustao. Nije teško uraditi, ali je mnogo teško dohvatiti. Sve je zguženo previše i treba imati živce za taj posao, što kod mene i nije bio 

slučaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav otac vozi od nedavno moga nuova bravo 2007,pocela od juce lampica u voznji i signal da se pali iako je svezan,covjek zivi u visegradu krstena auto elektricara ili elektronicara u krugu 90 km tek ima,sinoc sam mu rekao da naspreja uticnicu pojasa i ocisti,i d a nadje dzek ispod sjedista ali od pojasa ne od air baga i ocisti kontakte,moze li se desiti ako je auto ugasen i otkaci se greskom obadva dzeka i pojasa i airbaga i kad se ociste sprejom i vracaju da se desi neka glupost da ispucaju airbagovi sedista?je li zna neko gdje ima opsirnija tema o ovome na forumu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se iskopčavaju air bagovi mora se skinuti klema i malo sačekati, u protivnom se može desiti da nakon prikopčavanja javlja grešku da je taj air bag u kvaru i da lampica stalno svetli i ispisuje poruke.. greška se jedino dijagnostikom može obrisati.

Koliko znam mislim da se ne bi trebali ispucati ali nisam i neću proveravati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima

od skoro sam vlasnik Grande Punta 1.3mjet 90KS. Povremeno mi se javi pistanje da nije vezan pojas suvozaca i to pretpostavljam da moze da se resi pregledanjem i ciscenjem dzekova ispod sedista.

Zanima me kako tj. da li moze, pomocu MES dijagnsotike (imam usb ELM 327 interfejs sa izvadjenim onim "cuvenim" otpornikom, i imam plavi KKL interfejs sa prekidacima engine, airbag, abs i jos jedan) mogu da iskljucim taj iritirajuci zvuk za signalizaciju nevezanog pojasa? 

Hvala unapred :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može. Za GPa ti treba samo elm 327 i žuti adapter i možeš pristupiti svemu!

Na nekim instrument tablama u meniju to možeš isključiti na običnim samo dijagnostikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš gde hoćeš a možeš i ugraditi prekidač na svoj ELM.

Više o tome u uradi sam a ako ti treba samo adapter prodaje ih partner kluba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

Imam problem sa senzorom za pojas, na mesto vozaca kad sednem odmah utaknem i pojas ali u nekom momentu u toku voznje senzor se aktivira i pocinje da pisti.

Skontao sam da je problem u uticnici (mehanizam) za pojas, da li neko moze da me uputi sta da radim i kako da otvorim i pristupim mehanizmu.

Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima o tome već u temi o grande puntu...

proveri deo instalacije od brave pojasa do konektora u podu automobila i ako je sve ok problem je u bravi pojasa odnosno u prekidaču u njoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mozda se negde pisalo o ovome ali nisam uspeo da nadjem, problem je u signalu pojasa na tabli i pistanju iako je pojas ukopcan, radi se o vozacevom pojasu...kopca pojasa lepo upadne i zakopca ali negde gubi kontakt, kad je drzim rukom sve ok cim pustim pisti signal kao da nije vezan,  znam da mogu da kupim drugu kopcu ili da probam da skinem ovu i rasturm pa tako probam da resim a neki su tako resavali problem ali da li postoji mogucnost da se taj signal nekako iskljuci fizickim putem, neka zica koja dolazi do kopce ili kako vec, naravno i neko drugo resenje ako postoji?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostikom je moguce iskljuciti pistanje, ali ne i taj signal, odnosno lampicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probao i sprej i vazduh nista, kopca lepo radi i skljoca ali kao da ima neki luft, jer kad rukom drzim i pritisnem pojas gasi signal. 

Trenutno sam problem resio ovim .... ali opet nekad hoce da pisti pa me nervira

 

3c-03e-au5090-produzetak-za-sigurnosni-pojas-01_1200_1200px_w.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako hoces trajnije da resisi problem, otkacis konektor od preidaca pojasa koji salje impuls ka tabli. Koliko ja to vidim, to je prosto kolo, salje signal kad je otvoreno ili kad je zatvoreno. Ne verujem da ima neka otpornost ili nesto komplikovanije do prekidaca. Otvoris prekidac, ako pisti, kratko spoj krajeve i mislim da bi trebalo da bude to to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...