OMP 2175 Posted August 23, 2021 gde se nalazi konektor, vidim ispod sedista idu dva kablića u onu kutijicu na podu, jedan je za airbag to znam a drugi ne vidim gde ide Ovo je ispod sedista Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 23, 2021 @OMP Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Pominje se ta žica dole ispod sedišta od ovog posta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted August 23, 2021 Probao sam da otkacim ovaj manji konektor ali opet se isto desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5892 Posted August 23, 2021 (edited) Ček, ne razumem, otkačiš taj mali konektor i ponaša se kao da je zakačen tj kao pre nekad pišti nekad ne? Ili stalno prijavljuje grešku kao da je pojas otkačen? Edited August 23, 2021 by andreja.micovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bule 69 Posted August 23, 2021 Trebas te dve žice nakonektoru da poveže i neće sijati Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted August 23, 2021 stalno prijavljuje gresku kad se raskaci. znaci da u samom dzeku na podu koji ostaje prespojim ta dva pina nekom zicom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted August 23, 2021 (edited) 1 hour ago, OMP said: Probao sam da otkacim ovaj manji konektor ali opet se isto desava Naravno, jer Airbag centrala i dalje vidi prekid kola . Prekidac i vozackog i suvozackog pojasa okidaju masom, direktno na centralu Airbag. I to vozacki prekidac (I045) na pinovima 5 i 10, a suvozacki prekidac (I046) na pinovima 6 i 9 AirBag centrale (M060), druga slika: Ako nekome zatreba - evo i lokacije komponenti za ceo Airbag sistem na Punticu: Edited August 23, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted August 23, 2021 pa sta onda konkretno treba da uradim? 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted August 23, 2021 Da zatvoris kolo na konektoru, kao sto ljudi vec rekose . Nego ja ostavljam seme i zbog clanova koji ubuduce budu citali temu. Licno bih uvek sredio sam prekidac pojasa da on bude u funkciji, umesto prčkanja sa žicama i prevezivanja. Ipak je sistem bezbednosti u pitanju i treba da te obavesti i ako pojas slucajno nije vezan (a ne da imas simulaciju stalno ukopcanog). Bar ja tako razmisljam. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted August 23, 2021 (edited) Ja i hocu da sredim kopcu konkretno ali morao bih da vadim sediste van da bih nju skinuo kako mi se cini i pitanje sta sa njom mogu da uradim tj gde je problem u kopci. Ako se ne varam lampica pojasa ima veze sa airbagom tj ako svetli lampica airbag valjda nije tad u funkciji? to mi je bitnije nego da znam dal sam vezan ili nisam Edited August 23, 2021 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted August 23, 2021 Ne bih rekao da tako radi, bar koliko ja znam. Sistem je dosta komplikovaniji, da li nekoga ima detektuje se senzorom prisutnosti u sedalnom delu. Airbag-ovi rade u 2 stepena naduvavanja (Multi-stage, koji je krenuo jos sa Stilom), u zavisnosti od jacine udara. Slicnu logiku imaju i zatezaci pojaseva. Zato i kazem da se ne bih igrao da nisi vezan, a Airbag sistem radi. PS: Proverio sam eLearn za svaki slucaj - ako dobro tumacim i oni to naglasavaju crvenom ikonicom upozorenja i velikim slovima (ja sam dodatno uokvirio): Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted August 24, 2021 (edited) 10 hours ago, Ivan said: Zato i kazem da se ne bih igrao da nisi vezan, a Airbag sistem radi. mozda se nismo razumeli ali pojas je uvek ukopcan, znaci sama kopca radi i pojas dobro drzi, probao sam da ga cimam i nece da se otkaci, jedino sto negde gubi kontakt pa pali lampicu i pisti, cim malo pipnem pojas ili mrdnem ugasi lampicu e to je ono sto mene nervira, mrdnem se malo u voznji i on pali signal...da nece uopste da se ukopca naravno da se ne bih igrao sa tim. Edited August 24, 2021 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5892 Posted August 24, 2021 Ivan je vise aludirao na situaciju sednes da se prevezes 100-200m od kuce, i ono neces da se vezes jer je tu blizu a nece ti pistati jer si zavarao sistem kad ono iskoci medved, ti u njega i aktivira se airbag. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted August 24, 2021 pa dobro svakako se ne vezujem za tako male realcije, pistalo ne pistalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted August 24, 2021 (edited) Upravo ovo sto Andreja kaze - krenu ljudi, ne pisti i zaborave... Doduse, ima ih i koji stalno voze sa tim stalno ukopcanim varalicama, po principu "nece meni". Mada sve manje, kako su krenuli da rebraju za pojaseve. A gledali ste testiranja, sta se desava pri otvaranju bag-ova ako telo nije cvrsto u sedistu. Ovde i bag i zatezac rade sa dvostrukom logikom/snagom ispaljivanja i zatezanja. Ne znam, ja ipak volim da sve radi kao fabricki, pogotovo kada je sistem bezbednosti u pitanju. Krstio sam se i levom i desnom sta su sve radili na mucenom Stilu, otpornik ovde, otpornik onde, samo da ne sija trudnica . Mislim se, ne daj Boze da ti zatreba, da li si sve nakalemio, odabrao otpornosti i zalemio da to radi. Mi smo se svojevremeno zaje*avali da jos niko nije potvrdio da te seme zaista rade u praksi . Naravno, cela prica je drugarska, u najboljoj nameri ;). Edited August 24, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted August 24, 2021 Ma jasno je sve to ni ja ne volim da prckam nesto sto ugrozava bezbednost i uopste rad automobila, obzirom da ovo nije povezano sa airbagom kako sam mislio onda mi nije nesto bitno dal ce da me signal upozoravati da nisam zakacio pojas, bitno mi je da jesam vezan i airbag radi, po pitanju vezivanja pojasa sam vrlo savestan, kad udjem u auto prvo vezujem dete pa sebe i onda krecem, ako se nekad ne vezem na vrlo kratkim relacijama to je svesno, retko kad da mi se desavalo da zaboravim da se vezem ako se i desi setim se u prvih 100m. U ovom slucaju me izludjuje pistanje a znam da sam vezan, a sto je najgore cesto u toku voznje zapisti pa me strecne sta je sad. Lampica da ostane da svetli mi ne smeta ali zvuk smara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted August 24, 2021 Ma sve OK , ja uradih ono sto je do mene - okacih seme sistema iz eLearn i pricu oko tehnike (uz cisto licno vidjenje tematike generalno). A svako neka radi kako mu odgovara i misli da treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted September 12, 2021 cisto informativno, ne moze djagnistikom da se ugasi pistanje pojasa, sad smo probali, moracu ipak da skinem sediste i rasturim kopču pa da vidim dal pomaze ciscenje ili cemo fizicki da ga prejebemo da ne pisti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted September 14, 2021 resen problem, morao sam da skinem sediste rasturim kompcu, nije bila prljava ali nije imala dobar kontakt na prekidacu kad se udene kopča pojasa, tako da sam to resio i sad nema problema 3 stex_pb, Ivan and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted September 14, 2021 (edited) Pravi i jedini ispravan pristup . A ne zabasurivati problem, prelemljivati pinove, gasiti lampice (kao sto su mnogi radili sa "nesrecnim" Stildzama i od njih nazalost pravili lomine)... On 8/23/2021 at 9:13 PM, Ivan said: Licno bih uvek sredio sam prekidac pojasa da on bude u funkciji, umesto prčkanja sa žicama i prevezivanja. Ipak je sistem bezbednosti u pitanju Bar ja tako razmisljam. Edited September 14, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko.d 0 Posted January 6, 2022 Ja sam ovako.Neki lik stavio na you tube Quote Share this post Link to post Share on other sites