Jump to content
FAS Goran
ilidzanac

Stilo 1.9 MJet - neće da primi gas, trza / kao da slabo vuče

Recommended Posts

Kad kazem ulozak mislim na protokomer koji je sa dva torexa pricvrscen u kuciste ,sa jedne strane selna  ,sa druge dva srafa za kljuc 10...

Posto bosh to prodaje kao celinu kupio sam samo protokomer marke pirburg koji sam zamenio..Sacuvao sam kutiju pa ako treba mogu da je slikam i postavim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Stilu 120 hp se ulozak ne razdvaja od kucista. Nema torekse, zalepljen je za kuciste i ne moze se odvajati od njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto korisne informacije:)

Ja sam samo pokusao da nadjem coveku povoljnije resenje posto sam bio u istoj situaciji a na 115 i 140 je odvojeno!mozda ce nekome i koristiti moj post posto bosh ili je skup ili ima kineskih varijanti a ova opcija pirburga se pokazala kao zadovoljavajuce resenje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ukupno 17500 sa zamenom... Momci u servisu odradili posao vrhunski (kao i obicno), ja dok su menjali gledo performans od strane Gorana (ja mislim da on sve zivo na ovom svetu vozi...ovog put viljuskar, sa sve nosenjem tereta...)

Sve u svemu, mojim mukama je dosao kraj, auto je sada skroz druga prica...

Hvla svima na savetima, i Goranu na brzoj dijagnostici i otklanjanju kvara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako posto moj dobar drugar ima identican stilo kao i moj multijet sa 140ks, probao sam njegov auto i mogu reci da je njegov auto zivahniji i bolje povlaci iz nizih obrtaja, recimo kod njega vec na 2000 obrtaja auto povlaci brutalno, dok kod mene taj nalet snage je na 2500 obrtaja, inace tu na visim obrtajima nema razlike...sta bi mogao da bude uzrok ovome?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze biti sve od nabrojanog a moze biti i neka sitnica kao sto se meni desilo, zacepljeno vakuum crevce, tacnije mala T racva, meni je povlacio od 3000 o, posle sredjivanja tog zacepljenja, regularno od 2000 o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam mogucnost da nakacim auto na dijagnostiku fiatecuscan, tu ima mogucnosti da se prate razni parametri, valjda ce pomoci donekle da se otprilike otkrije sta bi moglo da bude uzrok ovome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lici na EGR ventil.

Egr ventil proveren, nije do njega

 

moze biti sve od nabrojanog a moze biti i neka sitnica kao sto se meni desilo, zacepljeno vakuum crevce, tacnije mala T racva, meni je povlacio od 3000 o, posle sredjivanja tog zacepljenja, regularno od 2000 o.

 

Jel bi moglo neko blize objasnjenje gde se nalazi ta T racva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas, sam uspeo da nadjem T racvu, ona je ok...medjutim kad sam raskacio protokomer, auto primetno zivahniji na obrtajima ispod 2000 i vec oko 1500 obrtaja pocinje da se cuje turbina onako tiho, sa prikopcanim protokomerom turbine nema do 2500 obrtaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno skroz, samo ako bi mogao neko da se javi ko je menjao skoro ovo gde je nabavio?...kod ovog protokomera se moze menjati ulozak samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas pirburg varijantu uloska u Bg-u,preko puta botanicke baste,radnja se zove Felix trade i cena je oko 9000 din...Bosh je preko 15000-16000! Sacuvao sam kutiju pa cu sutra pogledati kataloski broj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo upravo sam nasao malenu posekotinu na crevu koje ide od T racve, ka onom ventilu ispod prednjeg levog fara, crevce je bilo osteceno tacno ispod akumulatora i nisam mogao da uocim, trenutno sam ga ulepio lepljivom trakom, auto se ne moze prepoznati kako ide....da li bi mogao da ide dobro s losim protokomerom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dobro" je malo sirok pojam, sedni iz nekog slabijeg stila ili punta npr i taj tvoj ce uvek da ide dobro :laughing:  Moze da ide "dobro" sa losim protokomerom ali to nece biti ono "dobro" kako bi trebao da ide, a moze i da zeza i da pravi smetnje u voznji. Na dijagnostici se lako otkrije ako je do protokomera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa recimo, drugar ima identicnog stila sa 140 konja, i do pre nego da zatvorim ovu rupu moj stilo je bio osetno tromiji na nizim obrtajima do 2500 u odnosu na njegovog, sad vec ne mogu da primetim razliku...sa iskljucenim asr-om ga je problem voziti ako se jace stiska gas

Share this post


Link to post
Share on other sites

To crevo mora da se zameni, neće tako dugo potrajati.

Da li protokomer zeza ili ne se ne nagađa, poveže se dijagnostika i vidi se razlika između izmerene i tražene vrednosti. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto vidim da ima poznavaoca citanja ovih parametara sa dijagnostike sad cu da okacim da vidite sta tu ne valja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo,da napomenem da je EGR zatvoren,turbina oprana i interkuler i promenjen filter,skinut katalizator drugi kod turbine opran,kad se skine dzek da map senzora neide u opste,sa maf-a ide ali losije,jedino sto znam da ne radi to je elektromagnetni ventil egera koji mora da se zameni ispravnim e sad kolko to utice na performanse ne znam.

 

Desavanje je sledece pisao sam vec,pre je ubrzavao kao munja u bilo kojoj brzini a sada kad mu dam gas na primer na 2000 obrtaja on pocne da ubrzava ali sa zakasnjenjem od nekoliko sekundi i nema onu odsecnost kao pre rove ali slab je osecaj da povlaci,isto idem normalno kruzni tok polako u trecu i dam mu gas on krene sa zakasnjenjem da povlaci a ne kao pre odmah i umrtvi se oko 2500 obrtaja kao da ga nesto ugusi nabija obrtaje ali nema si veze sa vucom i ubrzanjem.

 

Da napomenem da je to pocelo od kako je ciscen egr ventil koji je tada radeo a sada ne jer je crko elektro magnetni ventil skroz i map senzor.I primetio sam da mi je po neki put tvrdja kocnica a mozda mi se i cini.Evo slika pa da vidimo vidi li se nesto,nemam od koga da pozajmim map i maf za probu.A da i svaki put ali svaki put osim jutarnjeg prvog paljenja obrtaji padnu na 800 pa se vrate u normalu.

 

cxcb25338.png  cxcb25339.png
 
cxcb25340.png  cxcb25341.png  cxcb25342.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle ovog sto si napisao, prvo sto bi uradio je zatvaranje egr ventila...posto su ti se problemi javili posle cackanja istog, verovatno je on uzrok problema...zatvaranjem egr-a nista ne gubis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...