Jump to content
FAS Goran
ilidzanac

Stilo 1.9 MJet - neće da primi gas, trza / kao da slabo vuče

Recommended Posts

Da li je normalno za pedalu gasa da kada nije pritisnuta track 1 bude 0.723v a track 2 bude 0.371v pa padne na 0.005v i tako varira,a kada je pritisnuta do kraja track 1 bude 4.223v a track 2 bude 2.121v pa padne na 0.010v pa se podigne opet?
I cini mi se da bolje vuce kad je hladan motor nego kad se zagreje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas uz pomoc i pozajmicu saleta(sasicus) i njegovog maf-a i probu nije bilo poboljsanja u vuci,idemo dalje...inace svi parametri dijagnostikom u leru su slicni kao kod njega osim papucice gasa kada je pritisnuta 100% track 1 i 2 se ne poklapaju kod njega je track 1 3.666v a track 2 1.861v,a kod mene track 1 4.344v a track 2 2.221v da lineko zna da lije to ok ili nije?I uz konsultaciju jednog majstora njegov predlog je da moze da bude do filtera goriva kaze da stavim ufi jer je fiat osetljiv i na to inace trenutno je cnecht filter na njemu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma provereno sve i ok je.ne znam ova pedala odstupa u odnosu na saletovu,i egr jedino izbacuje kao gresku i na dijagnostici se vidi da brljavi cas radi cas ne radi jedino on da zeza ili pak sto rece jedan da je do filtera mada skidao sam ga i deluje cisto a rece mi i da skinem reg.pritiska na pumpu pa da vidim da nema opiljci u sito.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo, izgleda zeravica ne ume da radi posao kako treba. Isao sam na dijgnostiku i puni mi za pola bara manje turbina pa da proverimo. Ne sudim Zeravici ali za desetak dana se salje za Uzice da provere jer Zeravica nije hteo da otvori turbo i proveri jer ima garanciju. Samo je rekao da nije do turbine, pa ostaje da vidim sta ce Uzice da kazu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedala stavljena druga isto se desava...

Ostaju dizne da se vide imam elm327 al ne mogu da vidim korekciju dizni preko mes-a jer nije registrovan,mora da ga napravim pa da vidimo kakvo je stanje.Mada ja sam ubedjen da je protokomer kad ga odkacim za 20% ide losije nego sa prikacenim a trebalo bi da kida.

I air intake u leru je visi za 140 od trazenog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da je veci vazduh u leru kad je zatvoren egr..

Tako je, dodao bih ne samo u leru nego u svim rezimima. Cini mi se da intake treba da bude oko 200-250 mg/i veci od trazenog, u slucaju da je EGR zatvoren.

Bas sam za vikend odradio veliki servis i ocistio protokomer pa sam i to proverio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provericu sutra pa javljam,imam isti simptom ko neko iz predhodnih postova,kad doziram gas nemari kako ide a cim jaci odma lose ide izgubi snagu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene air intake na leru 430mg a desire air intake 290mg egr je zatvoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cxcb25345.jpg


Vidi li se nesto?

Kad ukljucim za dizne da vidim korekciju nista mi ne izbacuje ne znam sto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, evo i mene sa jednim problemom na mom stilu

 

-pukao mi je jedan šaraf na izduvnoj grani... pa pisti kao lud pri ubrzavanju, sada treba skinut izduvnu poravnati je i i novi saraf staviti i novi dihtung,

sada me muci, da limi zbog toga auto dimi na manjim obrtajima, EGR je softwerski ugašen,  i kao da je auto malo lijeniji , sva gumena crijeva sam provjerio,

nema rupa nigdje, takodje na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske.

 

Hvala unaprijed

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to povezano, sećam da se da je neko imao na forumu isti problem sa izduvnom granom, ali nije navodio da je imao probleme sa snagom, da dimi i ostalo što ti pišeš.

Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisane odgovore (postove) u temi na kojoj smo. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li EGR ventil nakon sto je iskljucen softwerski (na dijagnostici je stalno otvorenost na 1%) treba blokirati limicem ?

 

auto je bio chipovan pa sam pomislio da je do mape, pa sam vratio staru map, medjutim kada npr u drugoj ili trecoj brzini pritisnem gas sa 1500 rpm ceka i ceka i ceka, a dok ceka izbaci oblak dima i onda odjednom povuce nenormalno pali se lampica od proklizavanja i u drugoj i trecoj brzini..

sutra cu pokusati malo izmjeriti vrijednosti maf senzora u voznji ... pa da vidimo sto ce biti 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj auto i ne vuče od 1.500 obrtaja (to je prenisko), već od 2.000, tu mu je max. obrtni moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo napokon crce maf,skinem ga da ga ocistim namestim ga kad prc nece da ide preko 2000 obrtaja a u leru palfon do 3500,cim ga odkacim vuce ali normalno slabije jer je neispravan i odkacen,

I sto je zanimljivije kad je prikacen neizbacuje ni jednu gresku niti pali lampicu,a kad ga odkacim  isto ne pali lampicu ali izbacuje 2 greske koje se vide na dijagnostici.

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

I cisto da okacim jednu sliku da vidite vrednosti kad crkne protokomer. :thumbdown:

 

zza7500.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

Pisao sam ranije da mi se pali ona lampica od ubrizgavanja. Nisam nista pravio, sem sto sam poceo da sipam na drugoj pumpi, nasuo aditiv za ciscenje dizni. Takodjer skunuo sam egr ventil, al vidio sam da jr cist nema one cadji. Uglavnom nakon nekih 150 km lampica se ugasila i ne javlja vise gresku. Al ostalo je i dalje da auto pocinje da vuče tek na nekij 2200 obrataja, kao sto je prije mozda na 1800 i turbina vise nema onaj zvuk kao i prije, tj. ne cujem je da zvizdi onako kako i treba. Auto osim ovog nema drugih problema, pali, ne dimi...Znaci pocinje da vuče tek na nekih 2200 i ne cuje se turbina.

Radi se o Stilu multijet, 1.9, 103 kw, dizel.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdje se tacno nalazi protokomjer? Izvinjavam se, al nisam nesta posebno strucan oko auta. Nasao sam na internetu kako izgleda. Sutra cu ga raskopcati pa probati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nalazi se izmedju kutije filtera vazduha i turbine, na onom flexibilnom crevu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...