deki87 7 Posted February 10, 2014 Da li je normalno za pedalu gasa da kada nije pritisnuta track 1 bude 0.723v a track 2 bude 0.371v pa padne na 0.005v i tako varira,a kada je pritisnuta do kraja track 1 bude 4.223v a track 2 bude 2.121v pa padne na 0.010v pa se podigne opet?I cini mi se da bolje vuce kad je hladan motor nego kad se zagreje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 27, 2014 Evo danas uz pomoc i pozajmicu saleta(sasicus) i njegovog maf-a i probu nije bilo poboljsanja u vuci,idemo dalje...inace svi parametri dijagnostikom u leru su slicni kao kod njega osim papucice gasa kada je pritisnuta 100% track 1 i 2 se ne poklapaju kod njega je track 1 3.666v a track 2 1.861v,a kod mene track 1 4.344v a track 2 2.221v da lineko zna da lije to ok ili nije?I uz konsultaciju jednog majstora njegov predlog je da moze da bude do filtera goriva kaze da stavim ufi jer je fiat osetljiv i na to inace trenutno je cnecht filter na njemu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted March 27, 2014 Ima li dobrovoljca iz ns da pozajmi turbo i protokomer da vidim sta je u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 27, 2014 @deki87proveri I sva vakuum creva posto kazes da ponekad imas tvrdju kocnicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 28, 2014 Ma provereno sve i ok je.ne znam ova pedala odstupa u odnosu na saletovu,i egr jedino izbacuje kao gresku i na dijagnostici se vidi da brljavi cas radi cas ne radi jedino on da zeza ili pak sto rece jedan da je do filtera mada skidao sam ga i deluje cisto a rece mi i da skinem reg.pritiska na pumpu pa da vidim da nema opiljci u sito. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted March 28, 2014 Turbo, izgleda zeravica ne ume da radi posao kako treba. Isao sam na dijgnostiku i puni mi za pola bara manje turbina pa da proverimo. Ne sudim Zeravici ali za desetak dana se salje za Uzice da provere jer Zeravica nije hteo da otvori turbo i proveri jer ima garanciju. Samo je rekao da nije do turbine, pa ostaje da vidim sta ce Uzice da kazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 7, 2014 Pedala stavljena druga isto se desava...Ostaju dizne da se vide imam elm327 al ne mogu da vidim korekciju dizni preko mes-a jer nije registrovan,mora da ga napravim pa da vidimo kakvo je stanje.Mada ja sam ubedjen da je protokomer kad ga odkacim za 20% ide losije nego sa prikacenim a trebalo bi da kida.I air intake u leru je visi za 140 od trazenog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted April 7, 2014 Trebalo bi da je veci vazduh u leru kad je zatvoren egr.. Neka me neko ispravi ali sa zatvorenim egr protokomer treba da cita oko 490-500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17440 Posted April 7, 2014 Trebalo bi da je veci vazduh u leru kad je zatvoren egr..Tako je, dodao bih ne samo u leru nego u svim rezimima. Cini mi se da intake treba da bude oko 200-250 mg/i veci od trazenog, u slucaju da je EGR zatvoren.Bas sam za vikend odradio veliki servis i ocistio protokomer pa sam i to proverio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 8, 2014 Provericu sutra pa javljam,imam isti simptom ko neko iz predhodnih postova,kad doziram gas nemari kako ide a cim jaci odma lose ide izgubi snagu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 8, 2014 Kod mene air intake na leru 430mg a desire air intake 290mg egr je zatvoren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 9, 2014 Vidi li se nesto?Kad ukljucim za dizne da vidim korekciju nista mi ne izbacuje ne znam sto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 11, 2014 Imali ih ovi poznavaoci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanbu 0 Posted April 14, 2014 (edited) Pozdrav, evo i mene sa jednim problemom na mom stilu -pukao mi je jedan šaraf na izduvnoj grani... pa pisti kao lud pri ubrzavanju, sada treba skinut izduvnu poravnati je i i novi saraf staviti i novi dihtung,sada me muci, da limi zbog toga auto dimi na manjim obrtajima, EGR je softwerski ugašen, i kao da je auto malo lijeniji , sva gumena crijeva sam provjerio,nema rupa nigdje, takodje na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske. Hvala unaprijed Edited April 14, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 14, 2014 Nije to povezano, sećam da se da je neko imao na forumu isti problem sa izduvnom granom, ali nije navodio da je imao probleme sa snagom, da dimi i ostalo što ti pišeš.Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisane odgovore (postove) u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanbu 0 Posted April 14, 2014 Da li EGR ventil nakon sto je iskljucen softwerski (na dijagnostici je stalno otvorenost na 1%) treba blokirati limicem ? auto je bio chipovan pa sam pomislio da je do mape, pa sam vratio staru map, medjutim kada npr u drugoj ili trecoj brzini pritisnem gas sa 1500 rpm ceka i ceka i ceka, a dok ceka izbaci oblak dima i onda odjednom povuce nenormalno pali se lampica od proklizavanja i u drugoj i trecoj brzini..sutra cu pokusati malo izmjeriti vrijednosti maf senzora u voznji ... pa da vidimo sto ce biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 14, 2014 Taj auto i ne vuče od 1.500 obrtaja (to je prenisko), već od 2.000, tu mu je max. obrtni moment. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted May 13, 2014 (edited) Evo napokon crce maf,skinem ga da ga ocistim namestim ga kad prc nece da ide preko 2000 obrtaja a u leru palfon do 3500,cim ga odkacim vuce ali normalno slabije jer je neispravan i odkacen,I sto je zanimljivije kad je prikacen neizbacuje ni jednu gresku niti pali lampicu,a kad ga odkacim isto ne pali lampicu ali izbacuje 2 greske koje se vide na dijagnostici. Edited May 13, 2014 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted May 13, 2014 I cisto da okacim jednu sliku da vidite vrednosti kad crkne protokomer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multi 0 Posted January 13, 2017 (edited) Pozdrav svima, Pisao sam ranije da mi se pali ona lampica od ubrizgavanja. Nisam nista pravio, sem sto sam poceo da sipam na drugoj pumpi, nasuo aditiv za ciscenje dizni. Takodjer skunuo sam egr ventil, al vidio sam da jr cist nema one cadji. Uglavnom nakon nekih 150 km lampica se ugasila i ne javlja vise gresku. Al ostalo je i dalje da auto pocinje da vuče tek na nekij 2200 obrataja, kao sto je prije mozda na 1800 i turbina vise nema onaj zvuk kao i prije, tj. ne cujem je da zvizdi onako kako i treba. Auto osim ovog nema drugih problema, pali, ne dimi...Znaci pocinje da vuče tek na nekih 2200 i ne cuje se turbina. Radi se o Stilu multijet, 1.9, 103 kw, dizel. Edited January 14, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 14, 2017 @Multi Kad isključiš protokomer, ide li bolje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multi 0 Posted January 14, 2017 Gdje se tacno nalazi protokomjer? Izvinjavam se, al nisam nesta posebno strucan oko auta. Nasao sam na internetu kako izgleda. Sutra cu ga raskopcati pa probati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 14, 2017 nalazi se izmedju kutije filtera vazduha i turbine, na onom flexibilnom crevu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multi 0 Posted January 15, 2017 Aha, skontao sam gdje je. Nisam stigao danas da probam sutra cu, pa se javljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites