Jump to content
FAS Goran
ilidzanac

Stilo 1.9 MJet - neće da primi gas, trza / kao da slabo vuče

Recommended Posts

To što si naveo nema veze sa termostatom, najverovatnije ti je ostao zaglavljen pa stalno radi prva brzina ventilatora i zbog toga se ne greje auto.

Inače, jesi i ti iz Batajnice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekda sam ziveo u Batajnici, sad mi tamo zive roditelji...

nisam primetio da radi ventilator, videcu na FES-u...

Edited by batana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desilo da mi je 90% vremena kazaljkica stajala na 2mm od polovine temperature i onda se u gradu popne na pola, a posle opet padne kako spustim obrtaje ispod 2000. Nažalost morao je termostat da se menja..

A što se lokacije tiče već uveliko se šalimo da moramo da napravimo neko lokalno FLCS okupljanje za ljude iz Batajnice, Banovaca i Pazove jer nas ima baš dosta na forumu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što si naveo nema veze sa termostatom, najverovatnije ti je ostao zaglavljen pa stalno radi prva brzina ventilatora i zbog toga se ne greje auto.

Inače, jesi i ti iz Batajnice?

Hahahaha, ides po forumu i spopadas ljude, kad se vratim sa terena iscimacu te, pa mozemo da se dogovorimo da se svi nadjemo pa kolektivno zapalimo do intera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrbujem :laughing:

I meni je sad guža oko kolovkijuma i gluposti, ali bi trebalo da se sve sredi početkom maja pa bismo mogli da odemo zajedno na neko okupljanje, taman da vidim kako ide 16v motor i da kukam malo kako je mnogo jači od mog :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tasonije

Cini mi se da mi imam maleni problem i sa termostatom, jer nemoguce da se od karaburme do batajnice nije auto ugrejao.

da li da zatvaram EGR? da li da cistim EGR i usis?

trabalo bi da idem na servis ovih dana pa mi reci sta sve da provere...

Zatvori EGR slobodno upalice ti check engine lampicu i sve ostalo ce biti OK... Nemoguce je da se od batajnice do karaburme ne ugreje, od bataje do galenike po ovakvom vremenu treba da bude na preko 80C... Meni se od cetra zemuna do izlaska na auto put kod opstine nbgd skoro skroz ugreje... Mislim da neces dobiti nista ciscenjem EGR-a a ciscenjem usisa hoces, ako ima stvarnih potreba za tim...

Napravi onakve tabele ili dijagrame samo dodaj opciju sam i DESIRED BOOST PRESSURE, odnosno trazni pritisak turba... Vidis i sam da ti opada pritisak turba a raste pritisak nafte prilikom ubrzanja i povecanja obrtaja...? Ono mi smrdi da je nesto oko turba...

Proveri vakum creva od rezevoarcica vakuma do turbine, i T racvu koja ide od vakum pumpe ka tom rezervoarcicu... to crevce ima obicaj da se pokida i onda ti se ulenji auto bas kao kod tebe jer sporo reaguje turbo... Ali kad se pobudi turbina onda krene da pumpa a kod tebe jos pada pritisak... Zaista nelogicna situacija...

Probaj da napravis dijagrame makar opcijama print screen (dugme na tastaturi prtsc) pa onda odes u paint i uradis CTRL + V i sacuvas kao jpg sliku...

A na dijagramu stikliraj da budu Obrtaji motora, pritisak turba (boost pressure), desired boost presure (trazeni pritisak turba), fuel pressure i desired fuel presure... i nista osim toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj dijagram mi je mnogo zgusnut. nije mi jasno prvo otkuda ovakvi pikovi, ali dobro probaj sledeci dijagram da napravi da bude "normalan" sirok da ga razvuces, i da radis neke konkretne stvari, tipa: konstantan gas na recimo 2500 obrtaja jedan dijagram, pa onda pun gas u trecoj brizni od recimo 1200 obrtaja do 4500 obrtaja...

ono sto mi se ovde ne svidja je sledece:

cxca10600.jpg

...zaostajanje stvarnog (merenog) pritiska goriva u odnosu na trazeni, koji je ako se ne varam 70-ak bara u zaostatku ( ne vidim lepo sa slike nemoj mi zameriti) to je preveliko odstupanje, a sto se tice turbine ona mi radi haoticno... :D kao prvo kasni za trazenim pritiskom vazduha, kao drugo ima neke pikove, kao trece nekada je veci pritisak turba od trzenog, zaosta dosta neprecizno...

Ajde molim te ponovi dijagrame ali gledaj da budu sto precizniji, pregledniji bolji, potrudi se malo, mislim izvini sto ti ja zahtevan ovako, ali da bih mogao koliko toliko da ti pomognem, e da i jos jedna bitna stvar, turbina ti "kasni", mislim da su 99% creva vakuma, i da ti zbog tog kasni turbina...Ali mislim da imas i probleme sto se tice goriva?

Kolika ti je potrosnja goriva?

Zvizdi li ti rubina?

trosi li ulje motor-turbina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvuci cu nove dijagrame u gradskoj ovih dana...

Turbina ne zvizdi, ne trosi gorivo. Potrosnja goriva mi je u toku zime 7,4-7.9 litara, zavisi od guzvi, moje noge na gasu...

Preko leta je to oko litar manje znaci oko 6.5 litara. Do mora letos je trosi 5.4 litra preko Durmitora, pun auto stvari (decija kolica i dr...).

Danas je na servisu pa cemo videti sta ce reci oko turba, trazio sam proveru turbine...

Nije mi problem da ti pripremim podatke kakve zelis, samo mi daj detaljno sta ti sve i kako treba...

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog preglednosti uradi sledece:

1. dijagram samo obrtaji motora, desired boost pressure i boost pressure samo te tri strvari i to na konstantnoj brzini i na max gasu, znaci ides 40 kmh 3. brzinom (oko 1350 obrtaja motora) i pun gas mu das do nekih 4000 obrtaja ili jos bolje 4500 obrtaja a to je nekih 120 kmh... Znaci trebace ti neki pravac bez mnogo vozila ili neki put gde cak i ne idu kola...

2. dijagram obrtaji motora ,fuel pressure i desired fuel pressure, e tu ako mozes uradi sledece pusti na ler gasu da radi jedno 20 sekundi ne moras ukljucivati dijagram i vidi koliko ti varira pritisak goriva na leru desired fuel pressure na leru bi trebao biti 270 bara a fuel pressure ce ti varirati od 265-275 bara ako je sve u redu, ako varira vise od toga nesto nije u redu... e onda ukljuci dijagram i vozi konstantno recimo na 2000 obrtaja u trecoj 60 kmh i onda pun gas do 4500 obrtaja

izvini sto te cimam, ali drugacije se ne moze utvrditi, iz gradske voznje se ne moze videti mnogo toga i iz voznje kreni stani, jer se tu ne zna niti koliko si dao gasa niti koliko je opterecenje, uvek se gleda ili na punom gasu ili na leru ili na konstantnom opterecenju, u gradskoj voznji nema svrhe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Ivane! Ne znas li mozda da li ima negde trebaju mi podaci o pritiscima goriva?! O bosch pumpi regulatoru pritiska goriva, i tako to... Nesto znam a ima parametara koje trazim po netu ali ne mogu da nadjem, znaci sve oko goriva, prisisci goriva, kolike su tolerancije i odstupanja koja se tolerisu i tako to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkaci protokomer i probaj auto...Po ovome sto sam citao ,auto ti je trom dok ne ukljuci turbinu,doziras gas jer ti se cini da ide bolje kad ne patosiras,verovatno nemoze da ide preko 160 na sat ili mu treba dosta da dostigne  tu brzinu...sve ovo navodi na malu kolicinu vazduha...Meni se to jednom desilo a uopste nije prijavljivao bilo kakvu gresku...Otkaci dzek i probaj,verovatno ce upaliti gresku posle nekog vremena pa ces morati da je brises al ces bar eliminisati protokomer!od necega moras da krenes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slican problem sam imao do skoro.Auto vuce tek od 1800,2000 ali do 3500 ili malo jace i posle kao da ne moze vise.Cistio egr,protokomer i nista.Cak sam stavljao nov ulozak protokomera da probam ali ista prica.Dignu na dizalicu i pocne provera creva.Ispod turba postoji posuda za uljne pare od turbine,plasticna kutija sa plasticnim crevom.Meni je to plasticno crevo puklo i vuklo fals vazduh.To se maltene nije ni videlo nego zahvaljujuci iskustvu majstora se ustanovilo.Zavarena je pukotina,tj napravljen cep plasticni i auto ide ko zmaj ;)

Moj savet batali ova merenja parametre i slicno,na dizalicu i da se fizicki provere sva creva,plastike i slicno.Ako je to ok,onda kreni od protokomera pa nadalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda batice promeni majstora, ne moze da bude sve ok a da auto ne ide...Neka neko krsten proveri creva, neka neko to dobro ispregleda. Proverite over bost ventil...<br /><br />Sent from my PMP7074B3G using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

vakum creva ili bolje receno crevca proveri... koja idu od vakum pumpe u rezervoar vakuma pa na turbinu.... i ,,T" racvu...

 

ovde kod tebe mi neke stvari nisu jasne... Protokomer: U 3. brizini ti se fenomenalno gadjaju vrednosti trazenog u merenog vazduha... Dok u 4. brzini je razlika i do 100... stvarno ne znam sta da ti kazem... Moras krenuti odnegde i poceti sa kupovinom delova za probu pa posle da ih prodajes... Ili majstor da ti daje delove da ih isprobavate... To je sve lepo, ali ako na autu ima nekoliko problema (dva ili vise) tesko da cete ih otkriti, recimo problemi mogu biti dizne i map i protokomer, ili map i protokomer ili protokomer i dizne, ili creva i dizne ili ne znam ti ni ja vec sta... Moras naci neki ozbiljan servis, koji ti moze izaci u susret, i ustanoviti kvar a da te pritom ne oderu... Tesko da sam otkrujes sta je u pitanju, ovde se desavaju malo cudne stvari i to ne konstantno, nego cas radi cas ne radi...

 

Ne znam da li si pricao ranije, imas li jos neke nus pojave osim sto slabo ide? povecanja potrosnja, trokiranje, gasenje, los rad, bilo sta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

napokon, nadjen problem...

Crko protokomer, drzi na 450 i tu stoji i na velikom gasu... Bio kod Gorana i probali sa drugim protokomerom, auto jede put... totalno drugi auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

napokon, nadjen problem...

Crko protokomer, drzi na 450 i tu stoji i na velikom gasu... Bio kod Gorana i probali sa drugim protokomerom, auto jede put... totalno drugi auto...

Rekoh ja al ti nisi odmah poslusao...Koliko si platio protokomer s obzirom da su otisle cene gore?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosh ako uzimas,posto ide sa kucistem,neverujem da je ispod 12-13 hiljada!

 

Imas pirburg ,samo ulozak za nekih 6-7!

Pogledaj u 29 novembra u Felix-u ,preko puta botanicke baste.

 

Meni su svojevremeno za multijet 140ks u Ap sportu trazili 15600din za bosh a ulozak sam uzeo za 8600(pirburg) sa godinu dana garancije....

 

Cisto informativno da znas....

 

a imas oglas na forumu: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=59166   pa vidi jel odgovara tj al su isti za 115 i 120ks

Edited by vladac81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...