batana 0 Posted November 26, 2012 @igorne teram ga hladnog do 3000 naravno, nego sam primetio da malkice bolje vice kad je hladan Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted November 26, 2012 Jel ti prijavljuje check engine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 27, 2012 Da li problem pravi EGR ili MAP ili nesto trece? Pištao bi, naročito kada patosiraš gas što ti inače često radiš u tim isprobavanjima kako vuče. Probao sam koleginog 1,9 JTD, koji je značajno življi auto. Jel' i kolegin karavan?Dizelaš je, on i treba da gubi silinu ubrzavanja (osećaj da te lepi za sedište, Nm) čim pređeš 3.000 obrtaja, ionako može da se vrti još nekih 1.500 obrtaja posle toga i fajront. Dakle, razliku treba, moraš da osetiš.E, sad...jedina je stvar kolika je to razlika, ali niti ti možeš to preneti preko foruma, niti mi to možemo razumeti preko slova,Ako hoćeš da proveriš, auto u servis na dijagnostiku, pa da se prate vrednosti u vožnji, tj. da vidiš ima li stvarno odstupanja, ili ti samo previše očekuješ od turbo dizela kada dođe u za njega visoke obrtaje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted November 27, 2012 @srkivNeprijavljuje ništa od grešaka...@neshaoctKolega takođe ima karavan...Nije bi bas jasno da za 120 konja bude toliko trom... Jednostavno nekako moram da doziram papučicu.... Čini mi se da kada malo popustim papučicu, on malo povuče jače, ali opet nije to to... ili ja grešim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 16, 2013 Opremio sam se sa ELM 327 i probao vec neke stvari.Treba mi pomoc sta da pratim i koje su referentne vrednosti.Da li su vrednosti sa slike uredu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batavs 0 Posted March 17, 2013 Moj ti je savet da blokiras egr i onda probas auto kako se ponasa.Naime upalice ti chek lampicu ali ce auto da ide kako treba.Ja imam multijeta isto takvog i ide ko sumanut,ne znam kako da ga obuzdam...Ja sam prvo blindirao egr i kad sam video da auto radi kako treba, lepo ga ocistio, ocistio protokomer i map senzor i sad radi lepo, ne pali nikakve greske itd...Vozio sam ga na auto putu po satu 200 bez problema. Vec su ti i predhodnici napisali moze da bude tu svasta, ali mora da ide.... Mozda nesto sa turbinom ne stima, mada meni lici na egr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 17, 2013 @batavsDa li si skroz blokirao EGR ili si pravio one rupice na plocici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
batavs 0 Posted March 17, 2013 Napisao sam ti prvo sam ga skroz blokirao,da bi utvrdio kako radi i kad sam bio siguran da imam problem sa njim,tada sam ga ocistio i vratio normalno(tj,sad je u funkciji).Upali ce ti chek ako ga skroz blokiras,ali ce auto da ide kako treba...Kod multijeta pali chek ako ga blokiras a isti je egr kao na jtd-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted March 21, 2013 @batavsDa li si skroz blokirao EGR ili si pravio one rupice na plocici?Blokiras skroz plocicom EGR... Nista ne gubis time samo dobijas... Ako ti smeta check engine lampica odes kod nekog "chipera" (tunera) da ti softverski ugasi EGR i na taj nacin si za svagda resio problem sa EGR-om...Da li ti nekada trza pri ubrzanju? da li radi pravilno na leru? Da li ti stilo ima DPF, verzije sa DPF-om su dosta ako mogu tako da kazem lenjije...ELM-om izmeri sledece parametre... -engine speed - prati da vidis koliko ti stabilno radi motor na leru... ako su ti odstupanja na leru vise od +/-5rpm ne radi ti pravilno na leru... znaci 850 rpm +/-5, ako varira za vise imas neki problem... -inj. corection Cyl1 -inj. corection Cyl2 -inj. corection Cyl3 -inj. corection Cyl4 - korekcije na diznama -intake air quantity -desired intake air quantity - parametri protokomera -boost presure- pritisak na turbini -fuel pressure- pritisak nafte u railu, na leru je prilicno konstantan, treba da ide pre 1300-1400 bara pri max opterecenjima -vehicle version- da proveris da li ti auto ima dpf ili ne... -Ako imas DPF onda sve parametre u vezi njega... I onda razmisljaj o eventualnom skidanju -EGR mozes i da pobudis preko actuatora da vidis da li "cakce" znaci samo das kontakt i aktiviras tu opciju cuces njegov rad... Ako radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 23, 2013 Kako da znam da li ima DPF? Neko kaze ima, neko da nema Stilo to cudo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted March 24, 2013 Pa napisao sam ti gore... Odes u engine pa u parameters... pa nadjes vehicle version, kliknes na to i pokazace ti... Vehicle with DPF ili with out DPF... Ako imas dpf moguce da je poceo da ti brljavi i pravi sve te gluposti, koje se odrazavaju izmedju ostalog i kroz slabije "idenje"...DPF se ugradjivao u stila multijet 8V od 120 ks kratko vreme pocetkom 2006. godine i nije toliko rasprostranjen... Dok u verziji sa 150 ks i 16V, koliko je meni poznato mora da ga ima, odnosno imaju ga svi... Kao i alfe 147, 159 sa mjt 16V od 150 konja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 25, 2013 (edited) Kako mogu postaviti tabelu ili tako nesto, da neko pogleda podatke??? Edited March 25, 2013 by batana Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted March 26, 2013 Nemoj postavljati tabelu... Postavi screen shot... A screen shoot napravis tako sto otvoris prozor fiat ecu scan.pritisnes dugme na tastaturi PRTSC (print screen) i onda otvoris paint ili fotoshop, i kliknes CTRL V ... sacuvas sliku i uploadujes je na postimage server.... i postavis forum link ovde tako da svi vidimo...PS Da li si video dijagnostikom da li imas DPF ili NE?EDIT: Mada vidim da ti je stilo 2005. godiste, tako da cisto sumnjam da ima DPF... Ali opet proveri nece skoditi nista da budes siguran, da odbacujes jednu po jednu stavku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 26, 2013 (edited) Evo... Edited September 26, 2020 by neshaoct postavio sliku na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted March 27, 2013 (edited) Sto se tice parametara dizni iz tabele sve je ok!Sve u granicama +- 2(plus minus)je redu.Kod tebe su jos uvek vrednosti 0,nesto sa par izuzetaka na trecem cilindru ali nista sto bi uticalo da pravi problem.Sto se tice boost priitiska cini mi se i on da je ok,ne bi trebao da predje 2300 Edited March 27, 2013 by vladac81 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted March 27, 2013 kao sto sam predpostavio nemas dpf vec ti je verzija sa lambda sondom.... posto je 2005 godiste...korekcije na diznama su ti odlicne, na leru one variraju i nikad skoro ne mogu da budu 0, dok na 2000 obrtaja skoro da sve ode u nulu... protokomer dobar, gadjaju se trazena i merena kolicina vazduhai pritisci na turbini su ok koliko mogu da vidim...Ajde izadji na auto put i izmeri medju ubrzanja? znaci 3 brzinom konstantno 80 kmh i das pun gas odjednom i ubrzas do 120 kmh... tako isto uradi 4 brzinom i petom... znaci konstantno 80 kmh i onda pun gas do 120 kmh,... nije lose da snimis cajgere mobilnim telefonom pa da okacis da vidimo koliko to lose ide? mozda to lose i nije tako lose?! a bilo bi pozeljno da izmeris i ubrzanje od 0-100? tako se isto dobro moze videti ima li nekih problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 27, 2013 Ali meni je auto kad se zagreje na radnu temperaturu i dalje nekako lenj do 1800-2000 rpm.Da li moze problm da pravi ako mi je otvoren ili delimicno otvoren termostat?Ili da blokiram EGR? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted March 27, 2013 Pored svega sto su ljudi naveli proveri i creva do i od interkulera da nisu busna negde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 27, 2013 Ali meni je auto kad se zagreje na radnu temperaturu i dalje nekako lenj do 1800-2000 rpm.Da li moze problm da pravi ako mi je otvoren ili delimicno otvoren termostat?Ili da blokiram EGR?Termostat nema veze.Svi su lenji do oko 1800 o/min i onda juriiiiš.Da su creva ili bilo šta bušno ne bi imao dobre boost pritiske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 27, 2013 (edited) pitam za termostat, jer mi se nekako cini da je odziv na gasu bolji dok je auto hladniji... Edited March 27, 2013 by batana Quote Share this post Link to post Share on other sites
batavs 0 Posted March 27, 2013 (edited) Ja cu samo jos nesto da napisem...Blindiraj vise taj EGR(20 minuta posla) pa javi sta se desava,ovako nema smisla pricati dalje.... Edited March 27, 2013 by batavs Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted March 29, 2013 pitam za termostat, jer mi se nekako cini da je odziv na gasu bolji dok je auto hladniji...kada je hladan smesa je bogatija (vise nafte) i za nijansu lepse ide, pogotovo na nizim obrtajima...Moze se desiti da ti problem prave i vacum crevca koja idu od rezervoara vakuma na turbinu i pobudjuju je... Ima milion razloga sta sve moze da bude... Izmeri medju ubrzanja videce se iz njih dosta, ovako je sve samo nagadjanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted April 3, 2013 Danas malo testirao medju ubrzanja:Treca brzina:Cetvrta brzinaPeta brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted April 5, 2013 Moj savet ti je da ne gazis auto dok je relativno hladan... znaci dok nije na makar 80C nemoj pun gas... kako se greje auto tako mozes sve vise i vise gasa... Ne mozes osloboditi max snagu na hladnom motoru to je prvo, a drugo habas motor za dzabe...Od svih ovih tabela meni je najkorisnija ova druga tabela, gde su ti koliko toliko celi brojevi... a to je neko ubrzanje od 80kmh-122kmh 4 brzinom...Kod tebe ono traje i traje skoro 15 sekundi nepunih, sto je zaista previse... ne znam tacno koliko je fabricki ali mislim da ne bi trebalo da bude preko 8-9 sekundi po meni za karavana i mjt od 120 konja...korekcije na diznama su ti odlicne, na 162,96 sekunde mereni i trazeni vazduh se ne gadjaju za 25, to me malo zbunjuje, jer posle skoro 5 sekundi punog gasa ti parametri trebaju da se gadjaju itekako, kao sto je to posle slucaj 628 i 625... 590 585... znaci to je dobro, ali 730 i 706 mi se ne svidja...a druga stvar koja mi se jos manje svidja je pritisak turba... koji ti kako obrtaji rastu opada! umesto da se povecava... i mislim da je to uzrok tvom "losem idenju" auta! trebas da proveris turbinu, sledeci put ukljuci i DESIRED boost pressure, da vidimo razliku izmedju traznog i merenog pritiska turba... Po ovim tabelama 99% mi nesto smrdi oko turbine... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted April 6, 2013 @tasonijeCini mi se da mi imam maleni problem i sa termostatom, jer nemoguce da se od karaburme do batajnice nije auto ugrejao.da li da zatvaram EGR? da li da cistim EGR i usis?trabalo bi da idem na servis ovih dana pa mi reci sta sve da provere... Quote Share this post Link to post Share on other sites