Acomarea 0 Posted April 15, 2013 Hitno mi treba pomoc,od danas nece da mi Marea JTD upali,akumulator dobar,baca gorivo.Radila dobro parkirao se nakon par sati dosao i samo vergla.Sta bi mogao biti problem???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 15, 2013 Vazduh u sistemu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted April 15, 2013 Hmm sta da radim ako je vazduh u sistemu????A rpm ne vjerujem jer sam ga skoro menjao i ne gasi mi se u voznji,nego lepo radio i nikakvih problema nije bilo i evo sada samo vergla.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted April 15, 2013 Meni se takodje nije gasio u voznji, nego kad ugasim auto pa naknadno pokusam da upalim. Desavalo se da odstoji i po par sati i da opet slaze, mada bi trebalo da upali cim se malo ohladi.Cisto ti kazem kako jos moze da se manifestuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted April 16, 2013 Uspio sam danas resiti problem otisao mi osigurac od 7,5A pali bez problema samo sto sada na tabli ostala ukljucena lampica kao "brizgaljka" verovatno od verglanja,sada to moram ici resetovati u neki servis tu ja ne mogu nista uraditi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čarli 0 Posted April 23, 2013 Formuasi POMAGAJTE Imam Stila 1,9 jtd, 2003 god vec 6 - 7 meseci, u zadnjih par meseci bez ikakvog pravila da li je topao ili hladan ponekad nece da upali, vergla kao da nema goriva i nece da upali. Posle nekoliko sati ili sutradan upali, nekad iz prve, nekad iz par pokusaja. E sad, bio sam na nekoliko dijagnostika i svi mi rekli da je auto u odlicnom stanju i da nema gresaka. Promenio sam mu senzor radilice, medjutim i dalje je to radio, pa sam promenio relej pumpe za gorivo, i na kraju pre neki dan sam promenio kocku kod akumulatora i evo danas se opet to desilo. Pre je to radio na svakih 3 - 4 nedelje, a sad u zadnje vreme je to poceo da radi na svaka 2 - 3 dana. Da li je neko imao ovakav slucaj?Ne znam vise sta da radim, ovi majstori sto su me savetovali, kazu da je sad jedino ostala variajnta sa pumpom za gorivo. Ako neko ima neku ideju ili moze da pomogne, unapred hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 23, 2013 Jel smrdi gorivo iz auspuha kada neće da upali? Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čarli 0 Posted April 23, 2013 Pa, nisam primetio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 23, 2013 Čiji senzor radilice ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čarli 0 Posted April 23, 2013 Kako mislis ciji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 23, 2013 Pera Laza Mika sigurno ne. Facet, Bosch itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čarli 0 Posted April 23, 2013 To ne znam, mogu da proverim, ali nekoliko majsotra mi je reklo da nije, jer kada je senzor radilice, onda se gasi i u voznji, sto se meni ne desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 23, 2013 Pazi sad !Prosle godine, negde u ovo vreme, parkiram auto ispred kuce i za nekih desetak-petnaest minuta krenem nekim poslom ... Sednem , okrenem kljuc , kad trt-mrt ... ! Nece ni da cuje!Pogasi sve jelkice , lampione i zvezdice ali ni da bekne. Nije akumuljator , ne prigusi lampione. Nisu releji, osiguraci , ... ubih se trazeci !Otvorim shemu, gledam koj' anrak bi mog'o biti ... a aaa aa a aaa , tu si maj... , sad sam te ukeb'o ! Ima jedna stvarcica , vrlo neugledna i .... nije ni vazno. Da li kod startovanja , uvek i samo uvek , cujes pumpu da odradi ?Mene je zezao taster u desnom stubu , toliko opevan pa i nedavno spomenut. Sta je bilo ?! - Pa oksidirale papucice (fina patina) i nekad 'oce a nekad pr...! Proveravao ja pre toga i pumpu jer sam primetio da ne zuji uvek. Vezao direktno i sve dobro. Dobar pritisak. Kada spojim kako treba , nece ! Otvorim oplatu desnog stuba i praga , sredim taster i papucice , tako da i dan danas sve fercera !Eto , mala zivotna storija ! Ne moze da skodi ... ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čarli 0 Posted April 23, 2013 Ne znam, nikada nisam obracao paznju na te zvukove... Uglavno vergla koa da nema goriva, a ima, bas.. :/Evo malo pre sam otisao do auto, i upalio iz prve, preparkirao ga i da pokusam da ga ponovo upalim nece. I ujutru ce verovatno normalno da upali.. :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 23, 2013 aj otidji do auta opet i zamoli nekog da zavergla i pogledaj da lizadimi na auspuhu kad nece da upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 23, 2013 Common Rail je to. Bilo bi pre nekih drugih simptoma.Rekao je da je auto u odličnom stanju, dakle dizne pumpa otpadaju. Ostaje samo neki od senzora ili neka zajebancija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čarli 0 Posted April 24, 2013 Na sta tacno mislis kada kazes zajebancija? Niko od vas ne misli da je pumpa za gorivo otisla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted April 26, 2013 jer kada je senzor radilice, onda se gasi i u voznjiNe mora da znaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čarli 0 Posted April 26, 2013 Proverio sam ciji je senzor radilice, Facet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted April 26, 2013 Facet je i kod mene trenutno, ali tek par meseci tako da nije bas merodavno da nesto pricam, mada majstor rece da nema nikakvih reklamacija sa njim do sada (uvek se trudim da ugradim originalni deo).Fabricki krenuo da baguje, Bole imao samo originalni ali bez kabla, medjutim trebao mi je sa kablom tako da je ostao jedino Facet kao opcija. A taj bez kabla je imao cudno putesetvije i na kraju zavrsio kod mog drugara ivan.ik .Inace meni je npr. par puta pravio probleme ali samo pri paljenju, nisam imao gasenje u voznji. Zamenjen, sve OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted September 22, 2013 Ljudi pomazite,od sinoc poceo me je muciti sledeci problem,Fiat Marea 1.9 jtd nece da upali to se ne desava uvek dugo vegralam nista sacekam neko vreme upali....A nekad bez problema.U voznji mi se nije poceo gasiti vec samo kada ga palim.Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 22, 2013 Za početak i kraj čuveni senzor položaja radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madjo 0 Posted June 8, 2014 (edited) Evo moje priče (možda nekom pomogne):Imam Stila 1.9 jtd 115ks.Dunulo mu nedavno jednom ,vergla ali neće da upali (check OK) a mrtav.I onako malo znam malo načitan odavde sa foruma krenem redom; nov filter goriva,očistim maf,map senzore,egr ventil zatvoren ....upali.Par dana dobro, opet izneveri.Pročitam ovde za senzor radilice....auto na kanal promenim ga sam (lako se menja pola sata posla,cena u AP sportu BG 3000 din,) par dana ok i opet izneveri.Odem na dijagnostiku.....ventil na pumpi visokog pritiska.Zameni majstor nov.Par dana ok, odem do BG opet me izneveri usred grada.Prvi put se ugasio u vožnji i ispisao engine fault,pre toga se nije gasio u vožnji i nije ništa ispisivao,samo nije (ugašen) hteo da upali.Odnese ga šlep služba tamo majstoru/servisu.Lik proveri dijagnostikom -OK, e ali nečuje se pumpa (a ranije nisam obraćao pažnju) goriva u rezervoaru kada se da kontakt.Proveri lik osigurače,.....Vadi lik pumpu.Pumpa se nalazi ispod duplog zadnjeg sedišta koje mora da se skine (nabiješ ga skroz napred.....odšrafiš šrafove šina......).Skine džek koji proverava da liima struje (ima 11,28V).Skine majstor pumpu proveri je napolju....pumpa gura gorivo/radi.Vrati sve skopča.....opet neradi.Neslože se majstori oko napona jedan kaže nesme ispod 12V drugi kaže dobar je taj izmeren napon.Dođe lik na ideju da malo izblankira + žicu na džeku od pumpe i dovede naknadno komadom kabla + iz utičnice (upaljača) u gepeku,napon 12,46V.Auto upali iz prve.Posle toga dođe neki treći lik koji kaže da nije trebalo skidati pumpu......(opisano),trebalo je prvo proveriti sigurnosni prekidač za dovod goriva (e nazdravlje) koji se nalazi kod suvozačevih nogu na desnom stubu.(Prekidač služi da prekine dovod goriva prilikom saobraćajke....).Oće prekidač da oxidira unutra (pisao je ovde prijatelj iz ZR par postova pre).Pošto je bila subota poslepodne zatvorene prodavnice...Rešili su da skinu prekidač i rasklope ga (gledao sam,i to je jednostavno pola sata posla,samo paziti da ne iskoče one oprugice koje su unutra) i stvarno oxidirali kontakti unutra.Očiste kontakte,vrate (posle su/smo konstatovali da su mogli i premostiti ali ajd .....ako se kupi nov).I sad auto pali kao nov. Edited June 8, 2014 by Decko Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 9, 2014 Totti je opisao sličan problem sa inercionim prekidačem. To se i meni desilo na Alfi 156. Posle pranja i usisavanja auto nije hteo da upali, samo vergla. Posumnjalo se da možda nema dovoljno goriva, sipali mu 7-8 litara i opet ništa. Onda su ga majstori ljuljali dok je verglao i nekako upali.Sutradan opet isti problem. Ovaj put skinu dovodno crevo goriva na filter i vide da ne baca gorivo. Krenu da ispituju sve i svašta, a ja odem na net i ukucam "alfa neće da upali, samo vergla". Odmah mi izbaci temu sa ARCS-a, gde je opisan taj problem i lokacija prekidača - ispod vozačevog sedišta. Napipam prekidač, pritisnem ga i gorivo momentalno poče da ide iz creva Majstori inače mrze automobilske forume, ali i oni mogu mnogo toga da nauče sa njih Quote Share this post Link to post Share on other sites