Jump to content
FAS Goran
Troske

Fiat Stilo 1.9 JTD - vergla, ali neće da upali

Recommended Posts

Jedan moj drugar imao sličan problem sa relejom pumpe goriva na tabli osigurača na akumulatoru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, evo danas citav dan sam oko auta samo vergla i to je sve, greske nema uopce chek ok je sve..sve sam probao sve moguce kontakte procistio drugi akomulator stavio ali nista stvarno ne znam sta dalje da radim ocistio sam taj famozni prekidac za dovod goriva skinuo ga rastavio i kontakti su sasvim ok bili nisu uopce korodirali ali sam ipak poprskao kontakt sprejom i sve to lijepo upaakovao samo me brine da li kad njega pritisnes ostane dole ili se vraca jer kod mene kad ga pritisnem i vrati se..skopcao ga ali opet nece .. opet nece  i samo vergla jos mi je ostala ta pumpa od goriva u rezervoaru ali nemam odgovarajuci taj zvjezdasti ili kako se vec zove kljuc da odvrnem taj dupli sic od zada tako da sam na tom stao, ako mi ko moze detaljno jos nesto reci sta da pokusam bio bi jako zahvalan , zivim u manjem gradu gdje samo postoje "batal majstori" gdje ne znaju nista drugo sem cekicem radit tako da mi se ne vozi tim "majstorima" i ne cujem tu pumpu  u startu na kontaktu kako radi i gdje je uopce taj taster u desnom stubu il sta vec kolega spominje , da li je tu kod suvozaca gdje se skida i taj prekidac ili ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam njega provjeravao ustvari ne znam ni kako da provjerim od prilike znam gdje je mada moram natjerat auto u kanal ili ima neka caka prije gdje da provjerim i kako taj senzor, da li taj senzor radilice prikaze na dijagnostici jer sam kontao sutra zvati jarana da dodje do mene da ga prikopcamo da pogledam ima li kakvih tu gresaka jer ovamo nigdje ne daje nikakav znak greske ..i evo davao sam kontakt i ne cuje se nista da zuji nikakva pumpa il nesto slicno :S, a auto mi se nikad nije gasilo ni u voznji niti bilo sta i jedno jutro ga jedva upalim kontam fali goriva i na benzinsku natocim i tu ga opet jedva upalim i odem na posao ugasim kad sam posao kuci normala sasvim upalim, i evo danas odnosno jutros da upalim nema teorecke sanse da upali citav dan :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

gledao sam sve osigurace svi su okej,jesam cackao sam ga skidao rastavljao cistio spakovao jer je jedan tu rekao da tu isto zna korodirat kontakti ti limici maleni unutar sto se nalaze ali ono mi ne djeluje kao prekidac nego ga pritisnes i on ga odmah vrati nazad ne ostaje dole il da ga mozes npr on/off nego ga pritisnes i vrati ga, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve osigurace? I pod haubom i u kabini? Jel znas koji su tacno za pumpu? Probaj ako mozes da premostis taj prekidac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam koji su tacno za pumpu ni kako da ih premostim a i pod haubom i unutra sam jedan po jedan vadio i gledao ih jesul okej i ni jedan nije pukao , a za releje one nisam siguran jer ne znam kako uopce da ih ispitam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Bravo imao takve simptome kad je stigao - nisu mogli da ga upale u carinskom, samo je verglao. Crkao mi je bio neki veliki osigurač (da l' beše od 40 ili 60A) pored plus kleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to, ima ih i pod haubom i unutra cini mi se. Imas na forumu semu osiguraca na srpskom a mogu ja kasnije da ti napisem koji je konkretno ako ti je jtd pod haubom.

Mislio sam da premostis prekidac, ne osigurace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo nasao sam u shemi koji je osigurac za fuel pump F21 15A Figure 59 pa odoh sve vidjeti opet pod haubu a ne znam kako da premistim taj prekidac vidjeo sam da ima 3 kontakt zice..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji motor imas, ne vidim preko tel. Mora da ima veliki od lupam 40-60A i mozda i taj mali, a prekidac ne znam napamet kako da premostis

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha evo sve sam ih pregledao ovi sto su ispod haube i svi su uuredu cak sam sitni smirgl uzeo i malo ih procesljao jedan po jedan svi su sasvim okej ti osiguraci jedino mi ostaje pumpa kao pumpa sutra cu da izvucem dovod sto ide u filter i crijevo u flasu stavim dam kontakt ako bude curilo znaci pumpa i to je ok ali ja uopce ne cujem ista da zuji tako da najvise sumnjam u pumpu da je riknula.. i samo me zanimaju stvari sta kod nje crkne da se odmah baziram na to ..


a motor je 1,9JTD 85kw 115ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesam evo napokon prije pola sata fazon je bio sljedeci znaci i ovo se zna desavat da znate u buduce ona razvodna kutija gdje stoje osiguraci kod akumulatora u njoj je bila greska vjerovatno se odrazilo bas na pumpu  goriva danas sam ju skinuo nisam rastavljao ali jesam uzeo kontakt sprej ne WD ni bilo koji drugi nego bas kontakt namjenjen za elektricne stvari odnosno ciscenje chipova i tih komponenti i on ocisti i susi se brzo i nije nimalo masan pod prstima kad naspricas i trljas ne osjetis masnocu neki ABRO ELECTRONIC se zove i nije skup oko 3€ i opet vadio osigurac po osigurac i spricao u sve moguce rupice skoro ga cijelog potrosio poslje sam uzeo fen kucni i susio 15 tak minuta za svaki slucaj sklopio to sve kontakt dam kad cujem pumpa radi :guitar:  :cheers: i nisam odmah palio nego sam skinuo dovod goriva u filter s desne strane filtera crijevo i stavio u flasu sa sirim grkljenom i opet kontakt samo cujem zrak i opet jedno 3-4 puta sam kontak davao i slusao pumpu kako radi i cekao da stane pa opet i sve dok nisam ugledao da dolazi gorivo napokon u flasu vratio crijevo na filter i opet 3-4 puta samo kontakt i cekao da pumpa odradi i sasvim malo je zaverglao i upalio  :smoke: 
znaci il je korozija se desila il nemam pojma sta uglavnom ga je trebalo ocistiti unutra pa dok budem imao vremena jedan dan cu ga rastaviti svega i ocistiti kompletnog :) 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno...svaka cast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto vidis :)

Skuplja se kondenzacija vremenom pa se napravi problem. Dobro je sto si bio uporan inace bi ti majstori izmenjali i bos pumpu i kompjuter i ko zna sta sve :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu u opste nije bio problem do osiguraca pumpe a on je bese drugi po redu od 60A vec je verovatno i sigurno relej pumpe bio u pitanju ili je zalepio pa kad si ga skidao od drmusanja se plocica vratila gde treba ili je oksidirao inace on se nalazi isto na ploci gde i ostali osiguraci i releji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ja sam isao ovom shemom gdje pise a ti mi daj drugu gdje pise za taj relej 

 

cxcb320201.jpg
 
a tu je i shema rasporeda grijaca gdje kao i kod mene stoji jasno F21  od 15 A na autu 
 
cxcb320202.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da vidim tacno sta pise moguce da je od 15A ne mogu da tvrdim,a sto se tice releja on ti je na tabli a semu ako ti treba mogu sutra da ti posaljem sad sam u krevet i mrzi me da palim comp... ;)
Samo kazes da je 100% bilo do releja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ajde nikakav problem posalji mi sutra shemu tih releja da ga zamjenem ako je do njega nikakav problem, vrlo moguce ne iskljucujem tu opciju uopce samo daj mi tacnu lokaciju shemu relej :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...