Troske 0 Posted October 6, 2011 Evo ovako pre deset dana vozim skroz normalno autoputem iskljucim se na novi beograd auto normalno radi stanem na semafor da krenem kako pustam kvacilo auto se gasi okrenem kljuc i probam da ga upalim sacekam da pogasi lampice izbaci mi check ok okrenem kljuc auto vergla ali se ne pali probam jos par puta ista prica ,sacekam da se ohladi skroz upoznat sa ranijim problemima kvara senzora radilice koji mi crkava 4 put za 3 god ali ista prica opet samo vergla i ne izbacuje nikakvu gresku Odslepam ga kuci pa sutra ujutro probam jos jednom da ga upalim ali ista prica s tim sto mi kad ga malo duze verglam izbaci abs i ebd fault. Odslepam ga kod majstora koji mi odrzava kola godinama i kad ga prikaci na dijagnostiku samo mu izbacuje da je slab pritisak goriva u comoreil pumpi, odnese je na remont gde je otvore i kazu da je skroz ispravna ne treba remont i da je imala malo prljavstine-trunja na nekom situ ali su je ocistili. Vratimo je na kola auto upali bez problema radi 15tak minuta ugasi se i opet ista prica samo vergla i ne pali uopste, majstor proceslja sve senzore zice releje medjutim sve funkcionise kako treba i auto vise ne izbacuje nikakvu gresku ni na dijagnostici, skine ECU-komp sa kola odnese u Deltu, medjutim danas mu i to vrate kao apsolutno ispravno zakaci na kola i opet isto auto vergla ne izbacuje greske i ne pali. Veceras kao zadnju soluciju rastavlja deo po deo da bi nasao u cemu je problem:( a ta agonija se nastavlja,kola su mi preko potrebna, ako je neko imao slicnih problema molim za savet posto mi ovo vec ne mirise na dobro, unapred zahvalan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 6, 2011 A gde ti je auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Troske 0 Posted October 6, 2011 u umci kod majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 6, 2011 Kakav je dopremni pritisak pumpe iz rezervoara? Stanje preliva na diznama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dare038 0 Posted October 16, 2011 (edited) Imam problem od kada je zahladnelo recimo u toku noci +5 temperatura ujutru auto samo vergla nece da upali. U podne oko 14h kad temperatura dostigne nekih 17 stepeni auto upali iz prve. Akumulator je dobar, grejaci greju ispravni su. Nemam ideju sta bi moglo da bude. Ako neko ima molim neka kaze. Na ovom forumu dosta procitah ali slicno ne videh. Zahvaljujem Edited October 16, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted October 16, 2011 (edited) Radi lampica ali su zato pocrkali grejači 2-3 komada vrlo verovatno ili veliki (limeni) osigurač od grejača Edited October 16, 2011 by siera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dare038 0 Posted October 16, 2011 Izvadio sam grejace i sva cetri proverio (rade). A sta je veliki (limeni) osigurac od grejaca? Mislis na osigurac F04 (i on je ispravan pogledao sam). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dare038 0 Posted October 17, 2011 Ako ima nekog molim nek odgovori sta bi moglo da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 18, 2011 Pretraga foruma je pojašnjena ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43963Tako sam pronašao srodne teme:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47520http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47133http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41417 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted October 18, 2011 Nesha search master. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Z 0 Posted November 16, 2011 Imam problem od kada je zahladnelo recimo u toku noci +5 temperatura ujutru auto samo vergla nece da upali. U podne oko 14h kad temperatura dostigne nekih 17 stepeni auto upali iz prve. Akumulator je dobar, grejaci greju ispravni su. Nemam ideju sta bi moglo da bude. Ako neko ima molim neka kaze. Na ovom forumu dosta procitah ali slicno ne videh. ZahvaljujemIsti slucaj... Jutros na 0 C samo vergla, potrosio akumulator! Ne odjednom, natenane... U 13.00 na kablove upalio iz prve!Izludjuje me kako je pocelo ovo hladnije vreme! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Z 0 Posted November 18, 2011 Provereno, nisu grejaci ni rele...sto ce reci, verglao na ispravne grejace i nisam upalio! Zona sumraka ili...?! I opet upali kad se podigne spoljna temperatura! Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 18, 2011 Mislim da je tu opet elektronika u pitanju. Sad sam već zaboravio...MAP ili MAF meri između ostalog meri i temperaturu u usisu da bi odredio gustinu vazduha...možda ako je tu nešto zakazalo... Inače, meni na puntu ne radi 3 od 4 grejača i pali bez problema, samo je bitno da zavergla, tj. da akumulator nije skroz izduvao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dicman 0 Posted January 18, 2012 (edited) pozdravljam sve prijatelje i dobre ljude ovog foruma... Moj problem je sto je stilo 1.9 JTD stao i nece da upali, izbija dim pri verglanju, pomera kazaljku za obrtaje ali vrlo malo..... kacenjem na dijagnostiku prikazuje racunar da je temperatura 215 'C, proverim pinove do racunara koji dolaze sa davaca (84-85) i zagrevanjem i hladjenjem davaca temperature otpor se srazmerno menja ali u isto vreme je prikacena dijagnostika i LIVE PARAMETRI i na dijagnostici se za to vreme temperatura ne menja.Davac nije jer ver menja otpor i racunar bi za to vreme morao da menja i temperaturu, da li je moguce da je riknilo nesto u racunaru.....? Edited January 18, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 18, 2012 Da li kada skineš tj. raskačiš senzor pokazije na dijagnostici 215 stepeni? ili pokazuje neki "reading Error"?da li si proveravao žice koje "vode" signal od davača temperature do ECU-a? Možda su negde u prekidu. Pokušaj da staviš neki otpornik kojim ćeš simulirati recimo 20 stepeni samo ne znam koliko je to ohma... Pokušaj da kratko spojiš žice kod senzora i izmeri koliki je otpor na pinovima kod ECU-a, ali raskači konektor sa ECU-a, ne bi trebao da bude veći od nekoliko ohma.Ali ja ne znam da li to merenje temperature (previsoke) direktno blokira paljenje...Nemam više ideja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dicman 0 Posted January 18, 2012 non stop pokazuje 215 stepeni i kada je zakacen senzor i kada je raskacen, zice sam proverio i nisu u prekidu, cak sam otkacio sa ecu i unimerom proverio do dzeka i sve je OK, probao sam i drugi senzor da stavim ali uvek na dijagnostici pokazuje 215 stepeni, a kada skinem dzek i na kratko sa licnom spojim jednu i drugu zicu na dijagnostici pokaze -40, cim skinem licnu odmah pokaze 215'C Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 18, 2012 (edited) Izmeri koliki je otpor davača na sobnoj temperaturi, pokušaj da nađeš otpornik slične vrednosti i da ga nekako zakačiš na ECU.Ako na kratkom spoju pokazuje -40 stepeni onda je tu nešto čudno pošto pročitaj ovo. Imaš tabelu vrednosti otpora u odnosu na temperaturu... Edited January 18, 2012 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
dicman 0 Posted January 19, 2012 pregledan racunar i sada probam da ga upalim, ujutru upali odmah, radi 10 sec i posle pocne da pada broj obrtaja i odmah se ugasi, kao da mu je nedostatak goriva , imali ko ideju? da nije senzor za pritisak goriva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 19, 2012 Da li si proveravao EGR ventil, MAP i MAF senzor... Ovo nema veze sa temperaturom, ali ima sa radom motora...Koliku ti je temperaturu pokazivao kada si uspeo da upališ (ako je bila prikačena dijagnostika)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dicman 0 Posted January 19, 2012 temperatura je isto bila 215 'C Quote Share this post Link to post Share on other sites
dicman 0 Posted January 23, 2012 temperatura je isto bila 215 'Cpregledan racunar i sada probam da ga upalim' date=' ujutru upali odmah, radi 10 sec i posle pocne da pada broj obrtaja i odmah se ugasi, kao da mu je nedostatak goriva , imali ko ideju????????????? da nije senzor za pritisak goriva????[/quote']Da li je moguce biti da je senzor bregaste, proveravajuci led diodom nikako dioda ne treperi, vec stalno svetli....a dolazi odredjeni napon na dzek 11-14vNapokon sam ga upalio i sada extra upali ali nece da prima gas, prima gas do 1500-1600 obrtaja, mnogo ga gusi i izlazi gust dim na auspuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 23, 2012 Nisi nam rekao da li si proveravao EGR, MAF i MAP? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted January 24, 2012 EGR, MAP i MAF nemaju veze jer bez istih auto i pali i radi i ide normalno.temperatura je isto bila 215 'Cpregledan racunar i sada probam da ga upalim' date=' ujutru upali odmah, radi 10 sec i posle pocne da pada broj obrtaja i odmah se ugasi, kao da mu je nedostatak goriva , imali ko ideju????????????? da nije senzor za pritisak goriva????[/quote']Da li je moguce biti da je senzor bregaste, proveravajuci led diodom nikako dioda ne treperi, vec stalno svetli....a dolazi odredjeni napon na dzek 11-14vNapokon sam ga upalio i sada extra upali ali nece da prima gas, prima gas do 1500-1600 obrtaja, mnogo ga gusi i izlazi gust dim na auspuhMoze da bude 1000000000 stvari, najbolje je da oteras auto kod majstora i on da pregleda sve polako. Ipak imas stila Nesto vezano za ubrizgavanje jeste, a sta je to niko ne moze da ti kaze napamet. Manfred je imao isti problem i jos uvek se proverava sta je. promenjen je regulator pritiska goriva i sad se ceka sta ce za ovih par dana da se desi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted September 23, 2012 I kod mene isti problem...vergla a nece da upali samo da mali znak, auto imam nekoliko dana i ne znam odakle da pocnem...preko dana pali super a prilikom verglanja ne prijavljuje greske. Pomagajte ljudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted September 28, 2012 nakon restartovanja kompjutera i brisanja gresaka auto radi bez problema vec nedelju dana , nadam se da ce tako i ostati Quote Share this post Link to post Share on other sites