BatmanBg 0 Posted September 17, 2011 Cao svima,dosta topica sa procitao ali nisam video da neko ima ovakav problem, jesu slicni ali ovako ne Radi se o puntu 1.9jtd 2003 godiste mk2. Po startu motora prvih nekoliko minuta (od 5-30min) nece da primi gas kako valja (odnosno nece da ustartuje turbinu),lenj je. Onda posle nekoliko minuta sve ok, i to traje do gasenja auta (jednom je tura bila 4h, i sve bilo ok). Kada ugasim auto i startujem ponovo, opet ista prica (bez obzira da li je hladan ili topao motor). Menjan je MAP senzor, ociscen je EGR ventil (nije blokiran), ociscen protokomer (nisam jos dirao senzor na protokomeru) i opet isto. Nikada mi se u voznji nije desavalo da radi/ne radi, onog trenutka kada "proradi" radi sve vreme. Da je proradio vidim/osteim samo po gasu,nema nekih drugih indikacija (klik ili bilo sta sto bi nagovestilo), a lako saznam u 3coj 40km/h i dam gas, ako odmah skoci znaci sve ok, ako je mrcina onda nije. Vise mi izgleda da kao da kasni info za komp ali kada dobije tu info turbina radi bez problem. Imam utisak da je problem vise elektricni (kasni signal, informacija) nego neki mehanicki (prljvstina), ali ovde ima pravih znalaca pa vas pitam.Pozdrav svima i svako dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_pajce 0 Posted September 17, 2011 Slican problem sam imao na stilu 1.9 jtd, blokirao sam EGR ventil i sada je sve ok... Prvo sam probao sa ciscenjem istog ali se problem vratio nakon par sati voznje.Kazem slican problem jer kod mene je bio konstantno ugusen auto a ne samo nekoliko minuta nakon paljenja kao sto je slucaj kod tebe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 18, 2011 Da li je radjena diagnostika u momentu problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BatmanBg 0 Posted September 18, 2011 Na samom pocetku, odnosno samo jednom je prikazao lampicu za check engine. Na dijagnostici je rekao egr i protokomer, posle svih intervencija nikada vise nije zuta lampica ni blinknula. Ovih dana mi se desava malo modifikovana verzija, naime lenj je na samom startu, ali kada proradi i na kratko ga ugasim, odmah je ok. U slucaju da malo "odstoji" isti problem, naravno nema reci da se motor hladan, a i kako ce na 30c Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted September 19, 2011 a dje se nalazi taj EGR ventil? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FlamingO 1 Posted September 19, 2011 Na motoru Mala sala na slici ti je zaokruzen to je cijev koja vodi prema egr ventilu on je na kraju tog crijeva rebrastog cim dignes plastiku primjetit ces ga izgleda kao na slici 2pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted September 20, 2011 A kako ti radi servo kocnica tad kad ne radi turbo...vakum do ventila za turbo ili rasteretni ventil ili membrana rasteretnoj klapni na samom turbu proveri i to Quote Share this post Link to post Share on other sites
BatmanBg 0 Posted September 21, 2011 ^^^ Hmm zanimljivo pitanje jer mi je sve ovo krenulo od kako sam promenio kocnice na zadnjim tockovima i rucnu, mada sam ja mislio da umisljam nesto. Kocnice rade besprekorno, i kada imam problem i kada ne. Elem, neko vakum crevo je zamenjeno (tako sam bar razumeo...krece negde ispod protokomera i ide ka zadnjoj strani motora, ne mogu da vidim odozgo odakle tacno krece i gde zavrsava), e sada ne znam da li je to to.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
BatmanBg 0 Posted October 12, 2011 Evo mali update. Skidao senzor protokomera i ocistio, proveren solenoid na EGR (i on ok, odradjuje, cuje se klik) ali i dalje stari problem. Po paljenju 15min lenj, a onda do kraja voznje besprekoran (juce vozio u cugu 3h). Quote Share this post Link to post Share on other sites
bata zemunac 0 Posted November 27, 2011 (edited) MOze li mi neko postaviti sliku gde se nalazi Map kod Punta 1.9 jtd i kako se cisti. Hvala Edited November 27, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
BatmanBg 0 Posted February 27, 2012 Evo novog updata Problem mogu da kazem skoro resen, u stvari bolje reci lociran. Trenutno iskopcan protokomer i auto juri, kao nov. Da bi znao pozudano da je protokomer krivac, morao bih naci (pre nego sto kupim) ispravan i ako se pokaze ok, znaci sve vreme me mucio taj deo.Hvala svima na saranji i ponudjenoj pomoci. Pozdrav svima i svako dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zagarac 0 Posted November 26, 2015 (edited) Fiat Punto 1.9 jtd 2000 godiste, 59kW. Pojavio mi se problem.Naime, dok ne postigne skoro radnu temperaturu neće da vuče, pri tome u 95% slucajeva moram ugasiti auto na par sekundi i ponovo upaliti i onda normalno radi, kao da se resetuje nešto... Na leru radi normalno i kad je hladan, normalan br obrtaja. Nikakva lampica se ne pali na instrument tabli da pokazuje gresku. Do sad me sluzio vrhunski... Ima li neko ideju sto bi moglo biti... Hvala Edited November 28, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 26, 2015 Kaci dijagnostilku i proveri sve parametre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
justoneue 0 Posted March 18, 2016 (edited) Imam problem sa mojim puntom da bas lose vuce, cim oseti malo vecu uzbrdicu mora u prvu brzinu, i ubrzavanje mu je jako lose. E sad ja sam zakljucio kada se to desava, jer ne vuce on uvek lose. Ponekad "probije" i povuce bas dobro i jedno vreme vuce lepo i onda se iznenada vrati na staro. Kada lose vuce, tj kada nema snage, onda se cuje neki cudan zvuk kao da zvizdi, zuji, ne znam kako da opisem. Kako pritisam gas on sve vise zuji, a snage nigde. I onda recimo parkiram auto i ostavim ga pola sata, posele upalim i krenem zujanja nema i bas lepo vuce i dobije onaj pravi zvuk dizela. Ali upste nema pravila kada ce da dobije dobru vicu kada ne. Mogu da ga vozim i po 80 km i nista, kao mrtav auto, jedva vuce. A ponekad posle par kilometara nestane taj cudan zvuk i povuce lepo. Razlika u vuci je kao nebo i zemlja, recimo dok se cuje taj zvuk ja moram na odredjenoj uzbrdici da promenim u prvu, ne moze da izvuce u drugoj, nema snage. Dok recimo kada dobije dobru vucu, sto je bas redak slucaj, ja na istoj toj uzbrdici izletim u drugoj, moze cak i trecu, ne oseca uzbrdicu. Taj zvuk o kome pricam ne moze da se primeti kada je auto u mestu, kada recimo probam da turiram tog zvuka nema, isto se ne cuje pri maloj brzini, tek pocne da zuji preko 40 km/h. Sta bi tu moglo da bude? Da li je to neki veci kvar? Inace motor je u dobrom stanju, skoro je radjen veliki servis. Edited March 19, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted March 18, 2016 Odakle si ti da znamo zbog majstorluka,moze biti svasta MAF EGR,to sto kazes zvizdi ne znam kako dok ne cujem,zvizdanje moze da proizvede turbina ili neko busno crevo. Reci mi kad ti se to desi kad nece da vuce ono kad moras da ubacis u prvu da bi isao da li dimi pozadi evo imas ovde primer oko zatvaranja egr Quote Share this post Link to post Share on other sites
justoneue 0 Posted March 18, 2016 Iz Uzica sam. Nema promene sto se dima tice, podjednako dimi u oba slučaja. Nema crnog dima, već normalno dimi, ništa preterano. Slušao sam na par auta kako zviždi turbina, ali mislim da nije to taj zvuk. Da je turbina u pitanju ona bi zviždala non-stop jel da? Znam da je teško ovako zaključiti sta je u pitanju, ali mi nije jasno kako vuča toliko može da varira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todor989 0 Posted July 9, 2021 (edited) Pozdrav, Imam problem sa Puntom 1.9 JTD. Na odmoru sam bio i otkazao mi je alternator koji sam resio sa lokalnim majstorima. Medjutim, nakon toga se javio nov problem, verovatno prouzrokovan tokom popravke alternatora. Auto pri dostizanju 2000 obrtaja zamuckuje, stuca , i ima problem da probije gas na tim obrtajima. Drzim papucicu gasa i tek posle 20-ak sekundi probije. To se desava uvek oko 2000 obrtaja , bilo da se vozi trecom, cetvrtom brzinom. Cak nekad ne primi gas ni u prvoj, nego se ugasi. Da li neko ima ideju sta bi mogao da bude problem, da li je mozda neko crevo ili nesto drugo moglo biti pokidano ?Hvala unapred. Edited July 10, 2021 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted July 9, 2021 I u leru se tako manifestuje ili samo u voznji i radi li normalno u leru ? Bese se skida remenje kada se on vadi na servis, da nisu nesto obrnuli pa ga prezubcili? Da li si probao sa map senzorom otkacenim da vidis kako ce se ponasati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 10, 2021 @Todor989 Ako si i dalje na odmoru, to sređuj kada dođeš nazad kući. Skuplje će biti po inostranstvu to rešavati, a nije problem zbog kojeg ne možeš da voziš. Po opisu to liči ili na EGR, ili na protokomer možda pre...možeš da probaš da isključiš protokomer (skineš njegov priključak) i vidiš kako onda auto ide. Baci pogled i na ovu temu: - Fiat Punto mk.2a 1.9 JTD - problem sa snagom Quote Share this post Link to post Share on other sites