-
Content Count
289 -
Joined
-
Last visited
About yuguar
-
Rank
AMS Goran
- Birthday 01/29/1981
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Beograd
Previous Fields
-
Garage
Z 128
Recent Profile Visitors
6424 profile views
-
horvat reacted to a post in a topic: Punto mk.1 & mk.2 - lupanje u motoru
-
neshaoct reacted to a post in a topic: Grande Punto - blokiranje zadnjeg desnog prilikom kočenja / škripe kočnice
-
Solex PHH C32 u dobrom stanju sa granom za yugo motore ,imao sam gumenu prirubnicu ne znam di je znnaci treba na w-jetu ili glodalici napraviti adapter izm karb i grane . Dobar je kao singl za 1.1 motor moze i na 1.3 s tim sto bi bilo bolje u paru za 1.3...ima na kp isti ovakav -malo losije stanje al nije za kantu ,pa ko hoce moze pravi juga s 4 karburatora 3:-) . Cena 90e Goran 0643346055
-
motor od gt a prešao 130 000 . znači blok I glava. Detalji na 0643346055
-
dakle kao u naslovu. može I na una ili neki drugi auto do 1.4 . Remontovan. cena 200 eur ili zamena za neke gume felne 18 coli 5X114 ili 112 . Dalji info ovde ili na 0643346055
-
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - sija check engine lampica
yuguar replied to grki's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
proveri sve vakume (sve ! ima ih gomila) i creva ka i od interkulera , protokomer... -
Dakle kao u naslovu polovni webasto za vodu za dizelase , moze i na benzince ali mora neki rezervoarcic da se montira gde se sipa dizel . Webasto Thermo Top Z 5kW 150 e .....ugradnja od 100 do 150 eur zavisi od auta tj lokacije montraze i nacina paljenja ukupna cena tek kad pogledam auto na dizalici. Moze se vezati na postojeci drugi kanal daljinca (otvaranje gepeka) ili dodatni daljinac ili tajmer na tabli . Moze se paliti i kad auto stoji dugo taxi , kombi u mestu da ne bi radio motor , moze i da radi motor a on da se pali da dogreva kod manjih motora gde pada temp na leru . Moze se vezati i da pali ventilator u kabini da odledi stakla . Trosi 0.5 litara dizela na sat vremena. Sa -1 C mu treba 15-20 min da ugreje motor na radnu temperaturu . Poenta price - sa prozora bre brijanja upalite vebasto , i dok sidjete u auto motor topao , odma grejanje , pali na pola kljuca i otopljena stakla . Za vise informacija PM .
-
Ablender sa stila spulna se ne skida 20 e Akumulator Varta Blue Dinamic 60 Ah desni plus ...ne znam koliko star , proban u stilu 1.9 jtd na "ladno" i pali dakle ispravan 30e 064 33 46 055
-
Fiat Punto mk.1 1.4 GT - problemi sa pritiskom turba
yuguar replied to jevta BG's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
To sto si ostavio rupu na crevu koje ulazi u usisnu granu znaci da motor ne uzima vazduh kroz protokomer i turbo nego na tu rupu ...a turbo i ako moze nesto da napuni na tu istu rupu ce da izduva.... Ne bi smeo da se gasi kad je ta rupa zatvorena...nesto tu ne valja drugo a nije turbo i bov . -
Fiat Punto mk.1 1.4 GT - problemi sa pritiskom turba
yuguar replied to jevta BG's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Bitno da ide mani se lampice za sad. Ne probavaj na plin nego na benzin ...na plin se kuva -
Fiat Punto mk.1 1.4 GT - problemi sa pritiskom turba
yuguar replied to jevta BG's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Nemoj vracati taj ventil. neispravan je . Ne mozes raditi "polovicno" i ocekivati tacne rezultate . Ako je busan nema smisla da stoji tu . Njegova funkcija je da pri zatvaranju leptira (kad pustis gas da saltas) pusti visak vazduha (koji turbo pravi jer je i dalje u zaletu ) posle turba nazad na usis turba . aKo je neispravan em nemas zadihtovan sistem (kao da si skino crevo sa kulera ) em ti na crevo aktuatora vuce fals i ne radi na leru kako valja . Sme bez toga naravno nece mu nista faliti i mesec dana tako da vozis -
Fiat Punto mk.1 1.4 GT - problemi sa pritiskom turba
yuguar replied to jevta BG's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Ako ti na malu cevcicu ne drzi vakum ne valja tu vuce fals vazduh . Taj je za kantu . Zapusi sva tri creva od bov-a pa probaj auto. Ili doteraj kod mene pa cu ti resiti ..ako nista drugo imam celog u delovima ..pa nije to space shuttle jebogamish Za interkuler moraju nove cevi , nosac hladnjaka da se modifikuje i branik malo da se secne jer vire one dve budze dole ...ogroman je i sam ic s gornje strane ima neku plastiku viska to se brujkom odsece i onda stane izmedju farova ...nije strasno (to zavisi od uslova koje imas)...al opet ja sam ubacio 1.6 i menjao svasta nesto tako reci sve O.o -
Fiat Punto mk.1 1.4 GT - problemi sa pritiskom turba
yuguar replied to jevta BG's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Pa ima preko....ili mozda ovde neko ko prodaje "svoj" ili sa nekog saaba uzmi ...saabovi su odlicni izvor delova za puntojzlu ja sam montirao interkuler od saaba Mozes i bez njega da probas auto . zapusi creva pa probaj ali ne znam zasto bi ti zbog pocepane membrane u njemu tj neispravnom palio diznu . cak i da ostavis creva skinuta nece ti paliti diznu odma nego samo nece hteti da ide jer turbo dobija vazduh mimo protokomera i ecu ne registruje protok samim tim ne da ni gorivo ..njemu je protokomer bitan za kolicinu goriva (nije korektivna funkcija kao kod nekih kola) -
Fiat Punto mk.1 1.4 GT - problemi sa pritiskom turba
yuguar replied to jevta BG's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Ne moras da imas taj ventil . Samo after market . Ja imam punta gt u delovima celog u garazi ...spremam ga za farbanje . Ne mogu da citam celu temu ali shvatam da ti auto ima neku knedlu i da niko ko se razume nije to pogledao kako valja -
Druze kineski termostati koji se prodaju po radnjama su macka u dzaku...svaki drugi radi kako valja . Ja to sebi i drugima kad postoji sumnja dokazujem tako sto u crevo nabijem termostat od renoa 5 i napravim krug...ako greje kabinu i drzi iglu gde treba onda je "original" za kantu makar bio montiran juce . Jeste neki ce da se mrste al sta cu im ja . Montiram coveku na alfu 156 nov T on zove sutra kaze brze dize temp al u mestu na 2ci vent pada temp i obori do ladnog(sedeo ispred zgrade da vidi dokle ce)...objasnim mu prednosti i mane , vratio neispravan u radnju i montirao R5 term koji radi i kosta 350 din .
-
Sacekaj malo da udari minus pa probaj opet s ventilatorom na dvojci u mestu....ti termostati koji se valjaju kod nas su sve kinezi svaki drugi ne valja k..cu...ja sam ih se namenjao x...sad ljudima preporucujem reno 5 fix za zimu ..na leto se izvadi i ostavi "novi" termostat i sve radi. Ili original da se kupi Ili ugradite webasto ko ja i uzivate od prvog trenutka dok ostali gule led sa stakala i kao greju motor
-
Aj malo da osvezim temu . Ugradio sam sam webasto u mog stila . Mogu vam reci da je to perverzija od uredjaja za nas s jeftinim ulaznicama bez garaze ! Na temu "nisu svi uredjaji isti " . Nisu ali kad je u pitanju Thermo Top ima varijanta E , C i Z i skoro su isti. Postoje za benzin i dizel goriva. C je opremljen sopstvenom pumpom za vodu i izlazom za ventilator u kabini . Koristi se kao Parking grejac = daljincem s prozora palite W -ili webasto oem programatorom koji namestite da pali svako jutro 20 min pre nego krenete na posao, on ugreje motor i kabinu i sedate u topao auto. E je isti kao C ali je slabiji za 0,5 kW Z je tzv. auxiliary heater i fabricki se ugradjuje uglavnom. Automatski se pali ako je temp manja od 5 C i sluzi da kod novih ekonomicnih auta pomogne brzem grejanju kabine i motora a kod kombija i monovolumena pomaze i kasnije u toku voznje jer imaju veci zahtev za toplim vazduhom . Ne moze se bez izmena koristiti kao parking grejac jer nema pumpu za vodu . Isto tako nema izlaz koji bi palio ventilator u kabini . E sad svaki termo top se moze povezati da ga palite na dugme ili daljinski bilo koji model da je u pitanju tj Z model se moze koristiti kao parking grejac ali se mora dodati neka elektro pumpa za vodu . Ja sam na stila ugradio Z model ...palim ga sa prozora ...radi ubija a komsiluk se snebiva kad prodje pored auta jer se cuje kao mali avion kad polece . Malo nafte trosi...kad je 0 napolju treba mu 15 ak min da igla bude na 2/3 . Za 20min natera iglu na pola . Termostat mora biti ispravan naravno da ne bi grejao perking . Radi punom snagom dok ne postigne 77 stepeni , tad pravi pauzu...pumpa za vodu i dalje vrti vodu...kad padne na 56 c nastavlja da radi s 50% snage opet do 77c i tako u krug maksimum 60 min i tad se gasi . Mora imati svoju pumpu za gorivo i svoj auspuh - na oglasima se prodaju samo uredjaji bez ova dva detalja i prakticno je nemoguce napraviti ga da radi bez toga. E da sto se tice cene ugradnje to gore navedeno 650e je malo jaka cena(jeste zvanicni webasto pa zato ta cena) s tim da se moze naci dobar polovan za 150-160e a ima cak i novih za 200e da se iskopa.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".