Jump to content
FAS Goran

BatmanBg

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About BatmanBg

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.9jtd mk2
  1. Da li ima neko presostat klime (zeleni, zenski dzek) za Punto 1.9 JTD, 2003g. 63KW. Hvala unapred
  2. Pozdrav ekipi, ja imam identican problem na puntu MK2 1.9JTD. CIm startujem motor krece da radi ventilator nizom brzinom a potom i drugom (jacom). Radi sve vreme voznje i temperatura ne prelazi 1/4 skale. Kada ugasim auto posle 5 sec prestaju da rade ventilatori. Isto se desava i kada auto upalim prvi put tokom dana i posle kraceg gasenja, nebitna temp motora. Da li neko moze da mi pomogne, gde se nalazi taj reostat i da vidim da li je on u pitanju. Hvala unapred svima
  3. Evo novog updata Problem mogu da kazem skoro resen, u stvari bolje reci lociran. Trenutno iskopcan protokomer i auto juri, kao nov. Da bi znao pozudano da je protokomer krivac, morao bih naci (pre nego sto kupim) ispravan i ako se pokaze ok, znaci sve vreme me mucio taj deo. Hvala svima na saranji i ponudjenoj pomoci. Pozdrav svima i svako dobro.
  4. Evo mali update. Skidao senzor protokomera i ocistio, proveren solenoid na EGR (i on ok, odradjuje, cuje se klik) ali i dalje stari problem. Po paljenju 15min lenj, a onda do kraja voznje besprekoran (juce vozio u cugu 3h).
  5. ^^^ Hmm zanimljivo pitanje jer mi je sve ovo krenulo od kako sam promenio kocnice na zadnjim tockovima i rucnu, mada sam ja mislio da umisljam nesto. Kocnice rade besprekorno, i kada imam problem i kada ne. Elem, neko vakum crevo je zamenjeno (tako sam bar razumeo...krece negde ispod protokomera i ide ka zadnjoj strani motora, ne mogu da vidim odozgo odakle tacno krece i gde zavrsava), e sada ne znam da li je to to. Pozdrav
  6. Na samom pocetku, odnosno samo jednom je prikazao lampicu za check engine. Na dijagnostici je rekao egr i protokomer, posle svih intervencija nikada vise nije zuta lampica ni blinknula. Ovih dana mi se desava malo modifikovana verzija, naime lenj je na samom startu, ali kada proradi i na kratko ga ugasim, odmah je ok. U slucaju da malo "odstoji" isti problem, naravno nema reci da se motor hladan, a i kako ce na 30c
  7. Cao svima, dosta topica sa procitao ali nisam video da neko ima ovakav problem, jesu slicni ali ovako ne Radi se o puntu 1.9jtd 2003 godiste mk2. Po startu motora prvih nekoliko minuta (od 5-30min) nece da primi gas kako valja (odnosno nece da ustartuje turbinu),lenj je. Onda posle nekoliko minuta sve ok, i to traje do gasenja auta (jednom je tura bila 4h, i sve bilo ok). Kada ugasim auto i startujem ponovo, opet ista prica (bez obzira da li je hladan ili topao motor). Menjan je MAP senzor, ociscen je EGR ventil (nije blokiran), ociscen protokomer (nisam jos dirao senzor na protokomeru) i opet isto. Nikada mi se u voznji nije desavalo da radi/ne radi, onog trenutka kada "proradi" radi sve vreme. Da je proradio vidim/osteim samo po gasu,nema nekih drugih indikacija (klik ili bilo sta sto bi nagovestilo), a lako saznam u 3coj 40km/h i dam gas, ako odmah skoci znaci sve ok, ako je mrcina onda nije. Vise mi izgleda da kao da kasni info za komp ali kada dobije tu info turbina radi bez problem. Imam utisak da je problem vise elektricni (kasni signal, informacija) nego neki mehanicki (prljvstina), ali ovde ima pravih znalaca pa vas pitam. Pozdrav svima i svako dobro

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...