Nightstalker 10 Posted March 28, 2015 (edited) Auto mi je postao jako lenj, na uzbrdicama sam ranije izlazio i 5 ako uhvatim zalet, a 4 brzinom bez problema ako predje 1200-1500 obrtaja, dok sada na toj istoj uzbrdici moram iz 3 da vratim u 2 da bih izasao, auto je primetno ali postepeno izgubio snagu, u dvoriste ulazim prvom brzinom jer je jako strmo, vise ne mogu ni prvom da udjem u rodjeno dvoriste, na pola brda hoce da se ugasi pa moram kvacilo da nabije obrtaje i onda popustim da bi izasao, kvarim lamelu za dzabe... Malo je falilo danas i da se zakucam u lika koji mi je isao u susret jer sam jako dugo zaobilazio autobus, vozac autobusa nije hteo da uspori, postaje ozbiljan problem. Napominjem da je zamenjen filter goriva, ulja, ulje, filter vazduha i da je veliki servis radjen relativno skoro. Jedan mozda bitan detalj je taj da u 4 brz kada predjem 2000-2500 obrtaja auto odjednom cimne i krene da rezi i cupa uzbrdo, uspevam da jako kratko vreme da doguram i 140 ali cim ubacim u 5 brz brzina krene da opada... Neka ispadnem glup sto cu ovo reci ali kao da samo u 4. brzini posle 2000 obrtaja pali turbinu. Negde sam citao da je EGR zapusen ili da je MAP senzor prljav, secam se samo da je EGR kod mog punta namerno zapusen sa parcetom lima da ne bi izlazio crni dim ali je iako je tada zapusen namerno jako dobro isao, a ne kao sada... Zna li neko da li ima jos neka komora u EGR koja moze da se zaprlja da je ocistim ili sta da radim? Hvala Edited April 1, 2015 by neshaoct split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted March 28, 2015 Mislim da je protokomer, otkaci ga i vidi sta se desava, da li id bolje ili isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted March 29, 2015 Pokusacu da izguglam gde se nalazi i da pazljivo sa ocem resim problem, evo jos nekih detalja sa malo ostrije voznje veceras... Automobil kada je u brzinama ne moze da predje 2500 obrtaja nikako, osim nizbrdo i to jedva??? Kada ga izbacim iz brzine, maksimum obrtaje koje uspevam da nabijem sa papucicom do kraja su okruglo 5000 obrtaja, promenjen je i zvuk motora u odnosu na ranije, dobio sam nekakvo rezanje, kao da je traktor a ne auto, ne mogu da cujem vise ono zvizdanje turbine kao pre i da kazem "smiren" rad motora. Gorivo sipam uglavnom na OMV i Luk Oil pumpama, trenutno se u njemu nalazi obican Euro dizel sa OMV pume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 29, 2015 Probaj ko sto ti reko buca i zatvori egr ako nije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted March 29, 2015 Ne mogu da ga skinem nikako, to je neki torex sraf sa iglom u sredini, skinuo sam nosac akumulatora da bih dosao do njega i ne vredi, cak sam hteo sa sve crevom da ga skinem pa da ga na tenane odvijem u radionici (da napravim alat za taj sraf) ali selna ili kako se vec zove sto drzi crevo je zasrafljena sa suprotne strane, nije odozdo da mogu da skinem sa sve crevom. Moracu ipak da odem do nekog majstora da pozajmim alat ili da ga zamolim da skine to da ocisti i da platim, sta da radim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted March 29, 2015 Pa kupi torexe druze, nisu skupi, ali ces u buduce biti miran s kljucevima. A ti mu raskaci dzek da nema struja na njemu i probaj tako, ne moras da ga skidas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 29, 2015 Kupi torex sa rupicu u redinu valjda bese t20.Ja sam nabavio torex sraf ujedno i na srafciger moze tako da ga skinem za pola minut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted March 29, 2015 Gde da nadjem ovakav torex? To je neki security torex, zabuseni torex... Vrtim oglase na netu ne mogu da nadjem gde da kupim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted March 29, 2015 Aj pre nego sto ga skines, skni dzek sto ulazi u njega i probaj auto. A torex ce nadjes u neku bolju radnju sa alatima, mada i u prvu u koju naletis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 29, 2015 Ma to su obicni torexi i kostaju 300-400din ima ih u woby house i u svaku kinesku radnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 29, 2015 Što sebe mučiš pre vremena, skini džek sa protokomera i vidi kako auto ide. I meni sve liči da je on u pitanju. I mene zeza ali vrlo malo i to kada se auto zagreje baš doobro. Onda se poneki put dogodi neka mala knedlica koju kada proguta ide kao mećava. Kada raskačim protokomer sve je kako treba. Moram da primetim da mi se i stilo slično ponašao ali sam bio suviše lenj da raskačim protokomer (teško je doći kod njega). Sada trenutno i ja jurim torex-e da probam da ga očistim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 29, 2015 Teško se nalaze ti torexi, Mislim da je naziv umesto T20, TB20. Ja sam našao u prod. alata i set (6 TB torexa,nastavak i mini krckalica) je izašlo nekih 19eur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 29, 2015 Ja kupio u woby house 400din.7 komada Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 29, 2015 Ne znam kakvog su kvaliteta (ovi moji su Germany), mada,da sam ih našao u Woby-u,verovatno bi ih uzeo. Ova je radnja Wurth. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 29, 2015 Za moje potreba odlicni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 30, 2015 I kakva im je oznaka, da ih ovde tražim po oznaci. Kada prodavcima objašnjavam šta tražim gledaju me kao da sam pao sa Marsa. 50% njih nikada nije čule ni za torex-e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 30, 2015 To je za jedan.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted March 30, 2015 Moram da napomenem samo, juce kada sam pokusavao da skinem dzek sa protokomera nisam uspeo pa sam sve vratio nazad kao sto je bilo. Danas kada sam isao na posao drugi auto, cupa, ide kao lud, 5 brz prima gas uzbrdo - opet je onaj stari. Zanima me samo, da nisam ja skidajuci i vracajuci ostetio dzek pa je on sada iskljucen, i ako jeste, koliko je opasno voziti auto ako on ne radi? Javio sam se majstoru, reko mi je da dodjem za par dana jer ima dosta automobila da radi, cekam na red ali da li da ga vozim do tada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 30, 2015 Moguce da je imao los kontakt pa je sada ok....cim ga nisi skinuo znaci radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 30, 2015 Da si oštetio džek upalila bi se lampica, čuvena žućkasta, check engine, isto kao i da si ga skinuo sa protokomera. Biće da nije bilo kontakta pa sada ide kako treba. Ali ipak ti to kada budeš imao vremena lepo skini i očisti kontakte. Može opet da počne da zeza kasnije ako to ne uradiš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted March 30, 2015 Na 1.9 jtd ne pali lampicu pri iskljucivanju protokomjera Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted April 1, 2015 Izvini onda na lampici, kod mene na stilu je palila a bogami pali i na 1.3 mjt. Kupio sam torex-e wobi (330 dinara), sa rupom na sredini. Nije neki kvalitet ali završava posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
c++ 60 Posted April 22, 2022 (edited) Pozdrav, Neki dan se odlucim da ocistim EGR Ventil, skinem sve, ispušem, vratim kako je bilo i od jednom mi slabo vuče... Vuče on ali osjetim da je malo ofalio.. Šta bi mogao biti problem? ne pali nikakve lampice Ali puši crni dim oblak stvara iza Edited April 22, 2022 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites