Jump to content
FAS Goran
Nightstalker

Fiat Punto mk.2a 1.9 JTD - problem sa snagom

Recommended Posts

Auto mi je postao jako lenj, na uzbrdicama sam ranije izlazio i 5 ako uhvatim zalet, a 4 brzinom bez problema ako predje 1200-1500 obrtaja, dok sada na toj istoj uzbrdici moram iz 3 da vratim u 2 da bih izasao, auto je primetno ali postepeno izgubio snagu, u dvoriste ulazim prvom brzinom jer je jako strmo, vise ne mogu ni prvom da udjem u rodjeno dvoriste, na pola brda hoce da se ugasi pa moram kvacilo da nabije obrtaje i onda popustim da bi izasao, kvarim lamelu za dzabe... Malo je falilo danas i da se zakucam u lika koji mi je isao u susret jer sam jako dugo zaobilazio autobus, vozac autobusa nije hteo da uspori, postaje ozbiljan problem. Napominjem da je zamenjen filter goriva, ulja, ulje, filter vazduha i da je veliki servis radjen relativno skoro. Jedan mozda bitan detalj je taj da u 4 brz kada predjem 2000-2500 obrtaja auto odjednom cimne i krene da rezi i cupa uzbrdo, uspevam da jako kratko vreme da doguram i 140 ali cim ubacim u 5 brz brzina krene da opada...

 

Neka ispadnem glup sto cu ovo reci ali kao da samo u 4. brzini posle 2000 obrtaja pali turbinu. Negde sam citao da je EGR zapusen ili da je MAP senzor prljav, secam se samo da je EGR kod mog punta namerno zapusen sa parcetom lima da ne bi izlazio crni dim ali je iako je tada zapusen namerno jako dobro isao, a ne kao sada... Zna li neko da li ima jos neka komora u EGR koja moze da se zaprlja da je ocistim ili sta da radim? Hvala

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusacu da izguglam gde se nalazi i da pazljivo sa ocem resim problem, evo jos nekih detalja sa malo ostrije voznje veceras... Automobil kada je u brzinama ne moze da predje 2500 obrtaja nikako, osim nizbrdo i to jedva??? Kada ga izbacim iz brzine, maksimum obrtaje koje uspevam da nabijem sa papucicom do kraja su okruglo 5000 obrtaja, promenjen je i zvuk motora u odnosu na ranije, dobio sam nekakvo rezanje, kao da je traktor a ne auto, ne mogu da cujem vise ono zvizdanje turbine kao pre i da kazem "smiren" rad motora. Gorivo sipam uglavnom na OMV i Luk Oil pumpama, trenutno se u njemu nalazi obican Euro dizel sa OMV pume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da ga skinem nikako, to je neki torex sraf sa iglom u sredini, skinuo sam nosac akumulatora da bih dosao do njega i ne vredi, cak sam hteo sa sve crevom da ga skinem pa da ga na tenane odvijem u radionici (da napravim alat za taj sraf) ali selna ili kako se vec zove sto drzi crevo je zasrafljena sa suprotne strane, nije odozdo da mogu da skinem sa sve crevom. Moracu ipak da odem do nekog majstora da pozajmim alat ili da ga zamolim da skine to da ocisti i da platim, sta da radim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kupi torexe druze, nisu skupi, ali ces u buduce biti miran s kljucevima. A ti mu raskaci dzek da nema struja na njemu i probaj tako, ne moras da ga skidas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupi torex sa rupicu u redinu valjda bese t20.Ja sam nabavio torex sraf ujedno i na srafciger moze tako da ga skinem za pola minut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj pre nego sto ga skines, skni dzek sto ulazi u njega i probaj auto. A torex ce nadjes u neku bolju radnju sa alatima, mada i u prvu u koju naletis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to su obicni torexi i kostaju 300-400din ima ih u woby house i u svaku kinesku radnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što sebe mučiš pre vremena, skini džek sa protokomera i vidi kako auto ide. I meni sve liči da je on u pitanju. I mene zeza ali vrlo malo i to kada se auto zagreje baš doobro. Onda se poneki put dogodi neka mala knedlica  koju kada proguta ide kao mećava. Kada raskačim protokomer sve je kako treba. Moram da primetim da mi se i stilo slično ponašao ali sam bio suviše lenj da raskačim protokomer (teško je doći kod njega). Sada trenutno i ja jurim torex-e da probam da ga očistim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško se nalaze ti torexi, Mislim da je naziv umesto T20, TB20. Ja sam našao u prod. alata i set (6 TB torexa,nastavak i mini krckalica) je izašlo nekih 19eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kakvog su kvaliteta (ovi moji su Germany), mada,da sam ih našao u Woby-u,verovatno bi ih uzeo. Ova je radnja Wurth.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kakva im je oznaka, da ih ovde tražim po oznaci. Kada prodavcima objašnjavam šta tražim gledaju me kao da sam pao sa Marsa. 50% njih nikada nije čule ni za torex-e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da napomenem samo, juce kada sam pokusavao da skinem dzek sa protokomera nisam uspeo pa sam sve vratio nazad kao sto je bilo. Danas kada sam isao na posao drugi auto, cupa, ide kao lud, 5 brz prima gas uzbrdo - opet je onaj stari. Zanima me samo, da nisam ja skidajuci i vracajuci ostetio dzek pa je on sada iskljucen, i ako jeste, koliko je opasno voziti auto ako on ne radi? Javio sam se majstoru, reko mi je da dodjem za par dana jer ima dosta automobila da radi, cekam na red ali da li da ga vozim do tada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moguce da je imao los kontakt pa je sada ok....cim ga nisi skinuo znaci radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si oštetio džek upalila bi se lampica, čuvena žućkasta, check engine, isto kao i da si ga skinuo sa protokomera. Biće da nije bilo kontakta pa sada ide kako treba. Ali ipak ti to kada budeš imao vremena lepo skini i očisti kontakte. Može opet da počne da zeza kasnije ako to ne uradiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini onda na lampici, kod mene na stilu je palila a bogami pali i na 1.3 mjt. Kupio sam torex-e wobi (330 dinara), sa rupom na sredini. Nije neki kvalitet ali završava posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Neki dan se odlucim da ocistim EGR Ventil, skinem sve, ispušem, vratim kako je bilo i od jednom mi slabo vuče... Vuče on ali osjetim da je malo ofalio.. Šta bi mogao biti problem?  ne pali nikakve lampice

Ali puši crni dim oblak stvara iza

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...