Jump to content
FAS Goran
razor_amd

Projekat: Punto GT motor i oprema u Punto 1.1 55

Recommended Posts

Hvala puno svima na odgovorima.

Evo najnovijih vesti:

- Glava od GT-a je bila na testiranju pod pritiskom i kako bar oni kažu, pušta dosta. Danas je pripremaju za varenje, vade siceve i obrađuju, pa nosim na varenje.

- Glava od Tipa koju sam kupio je mnogo slična kao moja GT, ali majstor je ipak za soluciju da odradi moju GT glavu. Tipo glava ima sve mere manje nego GT, tanja je, manji kompresioni prostor - pa mora da se povećava tj. obrađuje, da se menjaju izduvni ventili, jedino su usisni ventili veći, itd...

- Bio kod Sove u BG-u i za presvlačenje tapacira je rekao cenu od 450 eur, što verovatno i jeste odgovarajuća cena, ali je ipak mnogo, to su ipak samo 4 tapacira.

- Bio do Steve u BG-u povodom menjanja projektora u farovima, bojenja u crno i menjanja prstenova. To je dogovoreno i radiće se kada se motor sredi i trenutni Puntać razvali.

- Zbog izmena snage motora, morale su još neke stvari da se izmenjaju, poručena Wideband Lambda sonda sa meracem temperature izduvnih gasova (Exhaust Gas Temperature), novi regulator pritiska goriva i jača pumpa za gorivo:

- Fuel Preasure Regulator

- Wideband Lambda Sensor with EGT

- Walbro fuel pump iz Coupea 20VT (Bojketova)

Verovatno cu morati da menjam i jace dizne, ali ove koje sam kupio mogu da idu sigurno do 212 KS

- Sto se tice izgleda, evo koja 2 puntića su mi se svidela, tj. kako bih ja uradio svoj:

Fiat_punto_gt.jpg

jura714.jpg

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žuti se svideo i lepšoj polovini. Ako uspem da je ubedim da promenimo boju, biće kao žutać, ako ne, onda kao ovaj sivi. Kod sivog mislim na boju, spojler i hauba verovatno neće biti ovakvi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako ne menjam boju u žuti, onda ću samo sve da izjednačim boju na mom, mada mi se sviđa ova tamnija siva više nego ova moja svetla. Nego eto tako bi trebalo da izgleda otprilike. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sumnjam da će biti dobro, kako god da se dogovorite :yes

Čestitke na entuzijazmu i upornosti...! :unworthy:1.4T je prava mera! :thumbup:

Probao sam Lancia Y-ku sa tim motorem (odrađenim na oko 160ks) i lagana Y-ka se otima kad turbina zakuca... :blink:!

Koliko je planirano izvući iz tog motora na kom radiš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi plan je bio 170KS, kasnije su promenjeni na 220KS tako da ce to i ostati, necu ici dalje, i ovo me je previse kostalo. :unworthy: Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Bio do Steve u BG-u povodom menjanja projektora u farovima, bojenja u crno i menjanja prstenova. To je dogovoreno i radiće se kada se motor sredi i trenutni Puntać razvali.

A projektori u maglenkama? A projektori u migavcima, stopaljkama i svetlu kabine?!?! :whistle:

Da li ti se svidja mat tamno siva boja?

Juce sam video jednog Punta mk2a sa tom bojom i super mu je stajala.

Moj Punto je srebrni, ali mi se vise svidja tamnija siv, tzv mis siva.

Mislim da bi zuta bila pun pogodak, posto bi se odlicno uklopila sa crnom folijom, crnim farovima, eventualno i crnim Superturismo felnama.

Slatke muke RazoRe. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zaboravio da napomenem da se trenutni projektori premeštaju u xenone :whistle:

Pa baš mi se svidela mat siva, tj. miš siva boja :rofl: :rofl: :rofl: miš siva :rofl: :rofl: :rofl:

Kad si već pomenuo felne, otvorio sam temu za preporuku felni ovde

Jaooo, jesu slatke muke, i premuke, veruj mi da ne mogu da dočekam da ga sklopim pa da ga doteram na neki skup da se upoznam sa svima uživo. Jedva čekam. :thumbsup:

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi plan je bio 170KS, kasnije su promenjeni na 220KS tako da ce to i ostati, necu ici dalje, i ovo me je previse kostalo. :unworthy: Pozz

. . . :whistle: Više nego dovoljno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne...projektori iz farova idu u maglenke, a novi projektori idu u farove. :rambo:

Pazi, ako cemo iskreno, i mi jedva cekamo da dodjes na skup, samo mislim da neces imati sa kim da pricas posto cemo svi biti u Puntu! :thumbsup:

Kapiram da ce ti ovakva reakcija biti posle prve voznje:

320.gif

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi mene šta sam ja napisao, lol, budala. Više ne znam ni ko sam ni šta pišem ni kako se zovem :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Da, upravo ovako kako si rekao što se tiče farova...

A što se tiče auta, nisam ja takav tip, ja sam miran, suptilan, staložen, mog' te ubijem na mestu :rant:

Hahaha, šalim se naravno.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ RazoR: imas li jos koju sliku ovog zutog Punta? Recimo da se vide pragovi i zadnji deo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Imam ja slike :p

Ja sam tek sad provalio ovu temu :) eee davno to bese...radio sam sve sto i ti ... i smorio se i izvadio 1.4T i napravio 1.6T ....

Inace te cifre sto ti pominju silly english bastards (seb) za snagu i sta daju njihovi cipovi su malo kontroverzne cifre al ajd .

Ono sto sam ja tebe hteo da pitam jer vidim da menjas dizne i bregastu je kojim kompjuterom ces da pogonis to ..ili ces samo da zabodes seb eprom za gorivo a umesto turbo eproma da stavis kontroler ?

Sto se tice interkulera ja sam na mog stavio od saaba 9000 ogroman ic ..tacno stane izmedju farova (malo mora da se secnu neki coskovi ) i da se prepravi nosac hladnjaka da bi prosla creva . naravno moras nove cevi da radis ..taj kuler ces naci za 30e nemoj davati pare mrtvim englezima....

edit ne znam da li si primetio prednji amortizeri imaju deblje stablo od gt-a ali su iste tvrdoce. a korpa ne mora nista spec da se radi dovoljno je jaka samo napravi sinter lamelu s 4 kraka i obavezno srce da ima federe . I sve to kad sklopis auto ti nece biti za stiskanje gasa u drugoj i trecoj slajfuje ako potopis gas i ide levo desno a ne pravo...ako imas love uradi sper ima quaife da se pazari ili da pravis. A menjac je kratak i max brzina ti ostaje 205 na sat ...al zato od 120 do 200 ihiiii ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek idemo redom :)

Dogovorio sam se sa lepsom polovinom, farba se puntić u žuto i biće kao ovaj sa slike: crn krov, crni stubovi, zatamnjena stakla, crni farovi, crne stopaljke i crne felne, ostalo žuto. :thumbsup:

Fiat_punto_gt.jpg

@Steva: na žalost nemam, slike su sa foruma puntosport.co.uk

@Goran:

- Ide samo SEB a za turbo umesto pierburg-a ide samo drugi Boost Controler i pritisak turbine ce biti od 1.2 do 1.35 bara.

- Front Mount Interkuler vec porucen i nije bio mnogo skup nov, ali bas da pasuje na punta napred.

- Amorte i nisam planirao da menjam, već su menjani na GTu, samo sam uzeo malo mekše opruge, pošto je GT došao sa žutim oprugama, zamenio sam sa crvenim, 1 krug imaju više nego žuti.

- Kao što sam već napisao, poručena sinter lamela, ali pošto nije bilo lamele nigde za razumne pare, poručen komplet set kvačina od 450NM iz Australije, spec radjeno za GTa. Evo slike

xyxyeb49q6cvj8.jpg

ako imas love uradi sper ima quaife da se pazari ili da pravis. A menjac je kratak i max brzina ti ostaje 205 na sat ...al zato od 120 do 200 ihiiii ...

E ovo bas ne razumem, posto imam druga koji ce sve to da pakuje i sklapa pa samo mogu da mu prenesem. Aj mi daj neku sliku da vidim sta je to :thumbup:

Za max brzinu su mi rekli da će moći 250, e a za menjač nisu ništa pominjali, a ja nisam ni pitao. Baš ću da pitam kad se sledeći put budemo čuli.

Sto se preporuke za delove tice, upoznao sam se sa likom na puntosport forumu koji je iz Nemacke i koji je vec sve to uradio na svom i na jos nekoliko puntića. Znači isto ovo na 220KS ima i on i već 3 godine vozi bez problema. Takodje mi je pokazao radove i drugih likova, uglavnom iz Grcke, koji su bez menjanja karika, klipnjača i radilice motorčiće 1.4 nasvirali na 300KS pa i preko. Od njega uzimam nešto od delova koji su mu ostali od drugog punta koji je bio 1.4 a sad sprema drugi punto na 1.9 :wallbash:

Pored ta 2 punta ima i još 2 nabudžena automobila. :whistle:

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam i ne verujem, znaci ovo ce da bude zlo. Za entuzijazam nemam reci, zaista.

Moj mali predlog vezano za boju - razmisli jos jednom o kombinaciji jarko crvene i onih belih OZ felnica, nekako mi vise cuce toj munji. Fotoshopuj u ove boje pa vidi kako ce izgledati. Ono sto nisam jos skontao, koji ce menjac da ide na motor, od 1.4T?

:welcome:

Vidi ovakvu kombinaciju recimo (samo jarka boja), samo te OZ white felnice :)

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mojne se ljutis...imam istog tj jaceg neg tvog :p ali tih 250 ne znam kako ces ... evo zasto i jednostavno je. Auto u originalu ima max brzinu 205 na sat a to zato sto na 7000 rpm u petoj ne moze brze ...ako ne podignes max broj obrtaja neces imati ni max brzinu vecu .

Da bi ti turbo pravio snagu na 7500 rpm mora da bude ko wc solja velik ...a to onda znaci da do 5000 sa velikim kulerom imas auto koji ide kao 1.1. punto ..ljudi onda nabiju nitro koji radi tako 3000-5000 da bi se lakse zavrteo motor (ovo je kod novih dizela reseno turbom s promenljivom geometrijom )

ja na 1.6 sa nekim hibridom t2-t25 imam rupu do 3500 obrtaja i puni ko lud do 6500 i onda ko da sam stiso kocnicu...i zato od tih 250 nema nista bez velikog turba .

Evo mog turba...stari ihi od 1.4 i novi za 1.6

image.jpg

E i nemoj u tu boju i tu saru vec ima :p salim se samo udri ako ti se svidja

image.jpg image.jpg

A sper ti je LSD ili limited slip differential evo ti vise na wiki pa citaj LSD

Koliko kubika su ti dizne ? Vidim da si pominjao neke radove na glavi sta je s tim tj sta koristis ? Osim bregaste duge

E da i kupi ili napravi metalni troslojni dihtung glave jer ce obican da ti probije u vodu kod prvog cilindra s tim pritiscima koje pominjes :thumbsup: ...seticu se ja jos detalja :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ja ipak ostavim sivi punto, ili bude neka siva perla ili miš siva, a? Još ništa nije konačno :wallbash: :wallbash: :wallbash:

@FantomX ja baš ovakvog punta i radim, 5 vrata sa GT opremom :thumbup: razmislicu o kombinaciji boje.

@Goran.a znam da SEB2 chip podiže obrtaje na 7300rpm od fabričkih 6900rpm a SEB4 bi onda shodno tome možda to popeo na 7700 rpm, nije provereno.

Turbo je porucen Garret GT25R (950 eur nov) koji ide do 240KS bez problema i veći je od IHI-ja, kao taj sa slike. Za sper cu da procitam malo kasnije. A dizne su nove POTR od 270cc, ali razmisljam o Coupeovim 330cc. Glava je pukla pa jurim dobru, moja je data na varenje, a Tipova na obradi pa ce da vidimo koja ce biti bolja.

Hvala na svim informacijama.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Goran.a

1.4 motor sa turbinom Garret GT25R koju sam porucio i promenama koje ja radim. Samo sto ja imam i nesto vise stvari.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pusti video to je reklama :p salim se...nadji video ubrzanja od 200 do 250 ;)

Ma sta 270 kubika pa sta s tim ? Ja sam za 1.6 stavio dizne 431 tj 360ccm od saba 2.0 t evo ti proracun max snage za njih

BSFC 0.47 lb/(hp*h)

Injectors 4

Injector Size 34 lb/h

Power Capability 289 hp

Duty Cycle 83%

Power @ Duty Cycle 240 hp

ovde je u funtama po litri ali to je to 34 priblizno 357 ccm ...i na 83% ciklusa dobri su za 240 konja ...

A ti od 270

BSFC 0.47 lb/(hp*h)

Injectors 4

Injector Size 26 lb/h

Power Capability 221 hp

Duty Cycle 83%

Power @ Duty Cycle 184 hp

184 ..nono ...malo je to bolje ti veci koje pominjes

Ali imas problem sa menjanjem dizni...ne mozes ti na seb cip okaciti bilo koje dizne jer on tamo ima upisano na toliko i toliko obtraja i gasa i grama vazduha otvori dizne toliko i toliko....a ako ti stavis vece dizne dobijace vise goriva ...Mislim radice ali nije to to...na leru i malom gasu ce da brljavi....lambda ce ti malo smanjiti ms otvaranja dizni ali samo do neke mere....neki MAF piggy back ecu bi bio mozda od koristi za izmenu informacija o kolicini vazduha - to direkt odredjuje kolicinu goriva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i dizne i cip su POTR i nemac garantuje 220ks na tome. Naravno rekao je da su 330ccm bolje ali za to treba live map a to malo vise kosta. Coupeove 330ccm nece da rade kako treba sa SEB4.

U svakom slucaju, ja sam vec sve porucio i to stize uskoro, glava jos da se resi i videcemo kada se napravi.

Trebam da olaksam zamajac za oko 1kg i da ga balansiram zajedno sa radilicom. Gledam gde bi to mogao najbolje da odradim.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinski fakultet beograd . Ne znam ni dal neko drugi radi to . Zamajac se balansira bilo gde ..ne znam ni sto bi sa radilicom kad se ne vrti na 10k ...

Na temu dihtunga ozbiljno razmisli o metalnom....evo mog prvog:

tt5.jpg

Posle sam uradio:

tt6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je ovo lepo,svaaka cast na projektu i samo napred,ja da sam na tvom mestu ofarbo bi ga u belu perlu,crna stakla,farovi stopke!

inace sam i ja imo GT Abarth evo slike

image.jpg image.jpg image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...