neca 0 Posted August 6, 2011 sve pohvale za projekat,samo napred.pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 7, 2011 Juce kompletno izvadjen motor sa trapovima i amortizerima. Karoseriju smo morali da dizemo u vis jer je takva konstrukcija da motor ne moze da izadje gore jer je siri od stubova pa se srafi u stubove sa donje strane. Bice zajebano vratiti ga nazad... Sada se tek vidi da ima dosta popucalih manzetna i gumica za kocnice od stajanja. Kompletan zadnji kocioni sistem sem diskova ce morati da se menja.Danas skidamo jos zadnje trapove i to bi bilo to sto se tice demontaze. Na dalje cemo sredjivati deo po deo motora, i kako sta bude odradjeno, bice objasnjeno i postavicu slike.Evo slika od juce: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanateek 0 Posted August 7, 2011 a vidim stigo je i abarth set plastika hocu i ja da pomognem, give me a call Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 7, 2011 (edited) Nije, ovo je sve sto je skinuto sa ovog automobila. Nista nije poruceno od bodykit-a. Planirao sam da zadrzim spoljasnji izgled svog starog puntise, samo da ofarbam i branike u istu boju kao i vozilo. Necu menjati bodykit, jedino ako bude trebao prednji branik zbog boljeg hladjenja turbine.Danas malo odmaramo, a sutra nosim felne na ispravljanje (jedna je udarena sa unutrasnje strane) pa na peskiranje.Sto je najsmesnije, ispostavi se da su one 2 zadnje gume koje su bile dobre, zapravo Michelin Pilot HX 195/50 R15 82V. Postavicu ih na pogonske tockove da ih malo potrsim, da malo izludim sa autom, a kasnije zameniti za nove Exalto.Evo jos 2 stvari koje su porucene:Plazma Tachos za PuntoGT Zadnja svetla da se slazu uz prednja Javljam se cim bude nekih novih promena ili novih pitanja. Edited August 7, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 7, 2011 Instrument bice to lepa promena, bilo bi lepo da stavis plave diode iza temperature, brzine ventilatora, i onih ostalih prekidaca da se slazeOno sto sam hteo da kazem a bitnije je, mislim da bi trebao da stavis prednji branik sa vecim usisima kakav je inace na fabrickom Gt-u i dizelima, imao sam pre mk1 td_70, kada sam skrkao prednji branik i kupio malu privredu sa obicnim malim usisom imao sam problema sa temperaturom, prvo sam mislio da je do termostata, zamenio ga, a problem resio tek kada sam prosirio usis...tako da pretpostavljam ako se td_70 grejao previse verovatno ce i Gt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted August 7, 2011 jesi iz trstenika, ali nemoj biti seljak. skini one diode sa prednjih farova i nemoj kupovati ove stopove sa vashara, nego ostavi fabricke, eventualno zatamni malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 8, 2011 jesi iz trstenika, ali nemoj biti seljak. skini one diode sa prednjih farova i nemoj kupovati ove stopove sa vashara, nego ostavi fabricke, eventualno zatamni malo...Diode sam stavio samo iz razloga da ne trosim Xenon-e danju jer mi panduracija pravila problem ako svetle samo oni krugovi jer nisu dovoljno vidljivi.Inace dodao sam ih naknadno ispod fara, mogu da ih skinem, ali onda bi xenoni morali da gore non-stop. Za stopove da razmislim malo nekako mi se svidjaju... Moguce da ih otkazem.Instrument bice to lepa promena, bilo bi lepo da stavis plave diode iza temperature, brzine ventilatora, i onih ostalih prekidaca da se slazeVec imam jedno 10 plavih dioda za tu svrhu. Spremne i cekaju.Ono sto sam hteo da kazem a bitnije je, mislim da bi trebao da stavis prednji branik sa vecim usisima kakav je inace na fabrickom Gt-u i dizelima, imao sam pre mk1 td_70, kada sam skrkao prednji branik i kupio malu privredu sa obicnim malim usisom imao sam problema sa temperaturom, prvo sam mislio da je do termostata, zamenio ga, a problem resio tek kada sam prosirio usis...tako da pretpostavljam ako se td_70 grejao previse verovatno ce i GtUpravo i trazim nesto od prednjih branika ali kod nas tesko. Mislio sam nesto ovako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 8, 2011 jesi iz trstenika, ali nemoj biti seljak. skini one diode sa prednjih farova i nemoj kupovati ove stopove sa vashara, nego ostavi fabricke, eventualno zatamni malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted August 8, 2011 pa nista onda, nastavi kako si planirao i kako ti se svidja... shvatices valjda vremenom gde gresis. srecno u daljim radovima. praticu temu cisto zbog mehanike, ne moram zbog estetike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanateek 0 Posted August 8, 2011 a video sam na jednoj slici neki beli branik ja reko to je to, sad cu da odem do cacka sa miluncetom da obidjemo par otpada trazimo za onaj audi nesto, pa cu da svratim i na one fiatove da vidim za mene nesto a pogledacu dal ima neki branik sto moze da ti odgovara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 8, 2011 Ajde pa mi javni ako nadjete nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 9, 2011 Skinut turbo i danas se nosi na proveru i eventualno sredjivanje u Turbo Servis Uzice. Slike veceras. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 9, 2011 Turbo pre remonta:Posle remonta:Zadovoljstvo je kostalo 200eur Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 10, 2011 Sutra felne i celjusti kocnica i jos neke sitnice idu na peskiranje pa farbanje. Preporuka za boju felni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
njushkica 0 Posted August 10, 2011 Kakav glup i neisplativ poduhvat... ( "dechaci" ) ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanateek 0 Posted August 11, 2011 svi branici koje sam video su bili klasicni sa 55 i 60, ali imam jedan crni gola plastika sa 55, mogu da ga uzmem za dzabe, malo napukao i mozemo da ga prepravimo poliesterom, da uzmemo da napravimo kalup za usise od mog abarta sa brava i to sam hteo da ti kazem danas al nisi bio u radnji, a boja felni je najbolja fabricka srebrna eventualno bela, crna nikako Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted August 11, 2011 Svaka cast za projekat, ludilo!! Samo nisi bas povoljno prosao, da si prodao svog i dodao tih 1000e uzeo bi jos boljeg fabrickog gt-a, ali naravno to nije gust kao kad sam napravis gt-a, respect! Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 11, 2011 (edited) Branik sam porucio iz inostranstva, tamo sam uspeo da ga nadjem komplet sa prskalicama i maglenkama. U AP sportu mi trazili 30.000 din za nov.Sto se tice prepravki branika mogli smo i to, vec imam 2 komada pa mi nije trebao jos jedan, ali posto sam porucio onda ne moramo.Sto se tice cene, mislim da nije losa kupovina s obzirom na opremu u njemu. Ovo sto ja sad radim je, mozda je mnogima previse, ali volim da nesto sto imam sredim da bude 101% uredno, da kasnije nemam problema i da ne moram stalno nesto da mu cackam i sredjujem. Kad je vec sve napolje izvadjeno, onda se radi od-do, nema zaobilazenja, i znam da ce dosta da kosta, ali takav auto ne moze da se kupi. Posle toga sigurno necu morati da ga pipam koju godinu.Sto se tice boje felni, mislio sam mat crnu, posto ce punto ostati siv, samo cu jos ofarbati i branike i retrovizore u boju vozila a da ostane ona crna strafta, bilo bi mozda previse sivo kad bi i felne bile sive pa sam mislio da ofarbam u mat crnu upravo zbog kontrasta. Malo se jos razmisljam oko boje...Pozz Edited August 11, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted August 13, 2011 (edited) jesi iz trstenika, ali nemoj biti seljak. skini one diode sa prednjih farova i nemoj kupovati ove stopove sa vashara, nego ostavi fabricke, eventualno zatamni malo...Znači mi iz Trstenika ispadosmo seljaci? @RazoR Svaka čast na poduhvatu, jeste da će da košta sa obzirom da je to mk1, ali ćeš da imaš najludji mk1 na balkanu...@Cvele Nebo plavi mk1 je u vlasništvu onog lika što drži prodavnicu do Keze, a vozi ga i Novica što radi kod Saje.. Edited August 13, 2011 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 13, 2011 pa nista onda, nastavi kako si planirao i kako ti se svidja... shvatices valjda vremenom gde gresis. srecno u daljim radovima. praticu temu cisto zbog mehanike, ne moram zbog estetike Mislim da ne treba komentarisati utiske,tebi se ne svidja ,njemu se svidja i to je to,da pustimo coveka da radi svoj posao.Pozz za ceo Trstenik,imam tamo jako dobrog prijatelja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted August 15, 2011 Turbo pre remonta:Posle remonta:Zadovoljstvo je kostalo 200eur ti si jos dobro i prosao,meni prosle godine uzeli 350 eura!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted August 15, 2011 jesi iz trstenika, ali nemoj biti seljak. skini one diode sa prednjih farova i nemoj kupovati ove stopove sa vashara, nego ostavi fabricke, eventualno zatamni malo... Komentar krajnje neumesan, i ja smatram da je ruzno imati diode i one stopove, ali ako cemo realno u Bg-u ima toga koliko hoces, pa bi mogao neko i tebi da napise jesi iz Bg-a ali nemoj biti seljak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 15, 2011 Pa odakle god da si, sa takvim štopovima i diodama si seljak Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted August 15, 2011 Manite se stopki i dioda Ovo je lepa tema i takvi komentari su suvisni.@Razor - aj razmisli jos jednom, prefarbaj u zutu boju (ako moze iskoristi nesto od limarije od puntishe GT) pa mu onda zvekni mat crne felnice Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 15, 2011 Farbao bih ja u zutu jer mi se zutac extra svideo, pa jos i da zatamnim stakla, crni krov i stubovi, bilo bi ludilo. Ali ne pitam se oko toga samo ja, mozda i ubedim svoju lepsu polovinu Sad smo malo stopirali sa radovima, sto zbog posla, sto zbog para. Sledeci se radi motor, tu ce biti najzanimljivije, bice dosta iznenadjenja i jos puno slika.Narucene su jos sledece stvari:- POTR 270cc (do 216KS) dizne- Magnecor KV85 kablovi za svecice- Motul ulja za motor (300V), kocnice (RBF600)i menjac (Motylgear)- Prednje i zadnje disk plocice ATE- NGK sveciceJavljam se cim bude novih desavanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites