Jump to content
FAS Goran

Fanateek

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

About Fanateek

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/03/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Trstenik
  • Interests
    zene, alkohol i r'n'r

Contact Methods

  • Skype
    fanateekeurodance

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.6 16v
  1. e izgleda da je taj bear ksenon dobar, na slikama bas odlicno izgleda, a ne bih da te razocaram ali ofarbane lajsne na braniku + maska od maree (mozda i cela hauba) deluju kao da je auto udaren od napred, mozda su tad dosla i sociva sa istog donator auta, ja imam iskustvo sa tim pa sam zbog toga primetio.
  2. procitao sam da planiras da skidas katalizator, cevi sa vecim obimom ti mozda ne trebaju, ali evo jedan savet, umesto katalizatora stavi cev odprilike njegove duzine ali je povezi sa onim fleksibilnim spojevima, ne znam kako se to zove tacno, razlog je lakse vracanje katalizatora kad pocnu na tehnickom da mere co2
  3. zasto su ovi satici ovoliko skupi? e a onaj leteci spojler sta ce sa njim da bude? bojke predpostavljam sta bi ti uradio
  4. Jel to mozda ovaj punto, slikao sam prosle godine na parkingu ispred FAS-a za vreme King Of Europe drift manifestacije, inace ovaj nas je pretekao i bukvalno osisao na putu KV-KG
  5. stavi zivu struju ali i neki osigurac za svaki slucaj, ne znam koliko ampera bi bilo ok(ovo je samo zbog rizika da se nesto zapali), pa ako ne prestaje da greje samo od sebe i pocne uskrsnji raspust onda rucno ugasi preko tog prekidaca sto imas, izmeri stopericom vreme grejanja dok prija i vreme hladjenja do neke normale i onda opet ukljuci i izmeri jos jednom isto, posle ugradi relej koji pali i gasi za vreme koje ti odgovara i gotova stvar, ali ja ipak mislim da je to sve integrisano u sedistu pa ti probaj i srecno
  6. beli dim je normalan ako je motor zagrejan a spoljna temperatura niska, ali ako bas duva na meracu za ulje znaci da su karike popustile, povrsine cilindra vise nisu u toleranciji sa karikama i sigurno imaju ostecenu mikrostrukturu, resenje su nove karike i obrada svih cilindara uz usputnu zamenu svih potrosnih elemenata. generalka e sad auto i dalje moze da vuce jako dobro i ne moze da se primeti na takav nacin ali zato treba da se obrati paznja na plavicasti dim iz auspuha (sagorelo ulje) beli dim je kondenzovana vodena para, a crni je dizel koji (zbog nekog od mogucih razloga) nije stigao da sagori u komori pa se nasao u vreloj izduvnoj grani, ali mislim da je taj jtd skroz ok
  7. samo stavi ove felne i zatamnis stakla 25% mozda malo spustis sa drugim oprugama ali nista preterano e sad po zelji mozes i crnu masku sa znakom ili bez i pogledaj po forumu jedan crveni punto sa crnim farovima to mnogo mocno izgleda i to je to
  8. e razumem te, pogotovu to za mir u kolima, onda samo malo to utegni i bice ok
  9. i ja mislim da ne izgleda kako treba, probaj te ivice nekako da utegnes, ali mislim da sama geometrija tog adaptera nije kako treba i vidi da napravis bolji. a ovako iskreno bez da se ljutis ja bih taj dvd izbacio, vratio ventilaciju i stavio bih neki ok player ili jos bolje nesto ovako
  10. meni se isto ovo mnogo svidja, a verujem da se vozi kao milion $, ova zadnja klupa mi je interesantna da li je i ona od coupea i jel nema nekih znacajnih prepravki da se ubaci?
  11. odlicno je, volim ja ove turbake, e sta mislis da malo ispoliras felne tamne su nekako pa deluju manje nego sto jesu, kapiram ja da je i do kamere na telefonu i da je uzivo to manje primetno ali bas bi mu leglo nekako da i felne izgledaju sveze kao ceo auto.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...