Milutinac 5906 Posted August 15, 2011 Sta si uzeo od svecica, neke standardne, ili si isao na nesto zanimljivije, racing, iridium, ja se nesto premisljam sta da uzmem, da li obicne ili neke druge...?Felne, mozda gun metal? mada i crna bi bila Turbina izgleda kao nova Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 16, 2011 (edited) Dosta sam razmisljao koje svecice da uzmem i svi su mi preporucili standardne NGK BCPRT6E i da su se najbolje pokazale na ovom motoru.Takodje su mi svi rekli da su mnogo bitniji kvalitetni kablovi za svecice a ne same svecice, tako da sam poslusao savete.Pozdrav Edited August 16, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted August 17, 2011 BCPR6ET su njegove ngk po katalogu,ja ih vozim vec 2 god bez ikakvih problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 25, 2011 Konacno drug-majstor malo odmalio sa poslom pa sam danas mogao da ga iscimam da pocnem da radim na motoru. Posto uporedo radi jos 2 automobila, nisam mnogo napredovao ali reko da postavim sta sam za sad uradio. Skinut alternator, servo pumpa, dizne i sva elektronika tj. kablovi sa motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted August 25, 2011 alal vera svima koji ovo umeju da sastave.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusman 0 Posted August 25, 2011 Svaka cast za projekat Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 26, 2011 alal vera svima koji ovo umeju da sastave.. To i ja uporno pitam drugara, ali on kaze da njemu mehanika nije nikakav problem, elektronika jeste, dok smo za elektroniku pitali drugog majstora koji kaze: "Ma to je prosto, cas posla." Sta drugo da im kazem nego OK i da nastavim zbunjeno da ih gledam . To im je posao, znaju valjda za toliko, vreme ce pokazati. Nadam se da cemo danas posle posla nastaviti jos malo da ga razvaljujemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 27, 2011 (edited) Stigli smo i do bloka motora. Evo slika...Sto je vrlo zanimljivo, stubline su u izuzetnom stanju, zazor skoro i da ne postoji izmedju gornjih 5mm i dela gde trljaju karike. Drug preporucuje da klipove i stubline ne diramo i da samo zamenimo karike jer je vrlo verovatno da je motor skoro bio radjen. U ponedeljak nosimo blok kod majstora koji radi masinsku obradu glave radi merenja, tj. da se proveri da li je radjena neka specijala na motoru.Na 6-oj slici se vidi kako je drug blago presao finijom vodenom smirglom da izjednaci boju gornjih 5mm i donjeg dela i nikakav zazor na stublini ne postoji.To je to za ovu nedelju, nastavljamo u ponedeljak. Edited August 27, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damir_ZR 0 Posted August 27, 2011 zanimljiv projekat ima tu posla da se u.eres, ja nesto slicno radim samo na fiat una ubacicu nov motor 1.4turbo, kad mi ovaj 1.3 crkne Quote Share this post Link to post Share on other sites
belifiatstilojtd 0 Posted August 29, 2011 Extra posaO...samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 29, 2011 Hvala svima na odgovorima i na podrsci za projekat.zanimljiv projekat ima tu posla da se u.eres, ja nesto slicno radim samo na fiat una ubacicu nov motor 1.4turbo, kad mi ovaj 1.3 crkneSuper, kad to budes resio da radis, postavi obavezno da vidimo kako napreduje tvoj projekat Inace ja ovaj motor planiram da dovedem u stanje kao da je sad iz fabrike izasao nov.Evo jos malo radova danas. Drug i dalje zauzet pa sam opet radio sam sta sam mogao i koliko sam mogao. Skinut izduv, prednji trap odvojen od motora, dok sam skidao trap, pukla su 2 od 3 srafa , do pola su se odvila a od pola ni makac i ja zapeo kad ono puf Izduv takodje sklonjen konacno sa motora, i jos jedna sitnica odvijena i sklonjena koja ide u menjac sa zadnje strane al nemam pojma kako se zove Sutra se skida menjac i nadam se krecemo sa radovima na motoru vrlo uskoro.Tu ce mi biti potrebno nekoliko informacija, npr. sa cime ocistiti motor da se cakli kao nov i cime ofarbati pojedine delove motora.Cim bude daljih desavanja, postujem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted August 29, 2011 prosto ti zavidim Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 29, 2011 (edited) Srafcigerom ocistiti deblje necistoce u vidu masnih naslaga i blata, kupi neki odmascivac i sa tim nagrubo ocistiti i onda dizelom ili benzinom fino ocistiti Barem se meni ovo najbolje pokazalo Ili kao sto je drug uradio, vece delove koje rastavis lepo spakujes pa pravac u autopraonu A sto se tice farbanja, postoje oni sprejevi za farbanje kocnica i auspuha pa ih mozes iskoristiti, vrlo su dobri i za ta farbanja motora, jedino treba jako dobro ocistiti podlogu Postoje crna, crvena i siva tj ove tri su najcesce dok ostale boje je tesko pronaci i iskreno ne znam koje postoje jos, ja sam naleteo jos na zelenu i plavu cini mi se... Edited August 29, 2011 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 29, 2011 Vatrostalni sprej uzmeš (trpi bog zna koliku temperaturu) i time farbaš, a kao što reče kolega Yugisa, prvo dobro sve benzinom očisti i odmasti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 29, 2011 Dugotrajnija od spreja je bilo koja 2k boja za farbanje automobila. Ja sam na svom Fići farbao sa 2K metalik bojom i nema problema sa temperaturama a lepo izgleda: Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 30, 2011 Hvala puno na preporukama. Danas cu, ako nista drugo, bar da krenem da cistim neke delove motora koji su skinuti i da ih pripremam za farbanje . Quote Share this post Link to post Share on other sites
shibrikolibri 0 Posted August 30, 2011 imas boje u spreju,trpe tempereturu do 600 stepeni celzijusa,ja juce farbao moj blok motora i delove turbine,super izgleda a kosta oko 450 kinti... pozdrav i sretno sa radovima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted August 30, 2011 Svaka cast na projektu! Sretno sa daljim radovima! (steta sto radis sam, par ruku dobro dodje, ali je gust sigurno veci) Ne znam kakvi su i koliki delovi za ciscenje, ali "benzinsko kupatilo" je majka za to. Stara serpa + par litara nase krdze od nazovi benzina i ima da se sija sve, blink-blink 50 Dindzi fazon Ovo sam video kad je majstor radio remont anlasera, a drug je primenio kad je spremao celjusti za farbanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 30, 2011 Prao sam danas bregastu i usis, jedno 3 sata proveo napolju u benzinu. Ruke mi mirisu na benzin, nikako da ga se otarasim.Evo malo slikica. Skinut je i menjac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 30, 2011 Sjaji se ko da je novo Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted September 2, 2011 Nekoliko novina:Stigla porucena roba iz engleske: dizne, bleed valve, chip i kablovi za svecice. Stigo branik sa vecim usisima i prskalicama. Tu su i KN filter, ulja, svecice i gume.Felne peskirane i farbane po drugi put i opet sam nezadovoljan, sutra nosim u Cacak na sredjivanje kod imenjaka.Glava motora i bregasta odnete kod majstora da se odrade, oprao sam ih i odmastio i cekamo samo dihtunge. Merene su stubline i ispostavilo se da je razlika samo 2 stote od fabricke mere, tako da blok motora ne mora da se radi, vracen je kuci i ceka carinjenje i ostale delove. Na radilici na mestu gde je prvi klip ima razlike 2 desete pa se na radilici radi prva specijala, sutra cu odneti i klipove da se provere jer cudno je da je samo kod jedne napravljeno toliko odstupanje, dok je razlika kod ostalih 1-2 stote.Kolega mi je napravio nove cepove za felnice umesto originalnih, legle su, sto kaze nas narod, ko dupe na nosu. Samo jos cekam da stignu nalepnice.Evo malo svezih slika. Nisam stigao da slikam puno jer smo non stop u pokretu ili zaboravim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted September 7, 2011 Danas sam menjao sijalicice na faru koje prave prstenove i umesto njih stavljao diode od EL-RAD-a - U53LG. Evo kakva je razlika izmedju starih i novih krugova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanateek 0 Posted September 7, 2011 biju ko sveti ilija Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 10, 2011 znaci ti si jedan od onih koje piiiip....piiip kad naidju u susret kad si vec otvorio temu, predpostavljam da si spreman kako na pohvale i pozitivne tako i na negativne komentare! meni se apsolutno ne svidjaju ni ovi prstenasti krugovi (jednostavno ne stoje svakom auto lepo), ni ovo osvetljenje haube, a o ovim samolepljivim "dioda trakama" ne znam da li da trosim reci, kic nevidjeni, bojim se da ce sledece sto cu da vidim budu one macije okice po 3 kom u razlicitim bojama sto se prodaju! I nemoj da mi kazes da ako mi se ne svidja - ne komentarisem itd.... ovo je forum i imam pravo da kazem svoje misljenje.Moj predlog, ako vec radis na stajlingu, pocni od osnovnioh stvari kao sto su felne, branici u boji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted September 10, 2011 (edited) Ne naravno, ne smeta mi da iskazes svoje misljenje.1. Na haubi je osvetljenje tu cisto zbog osvetljenja, ni zbog cega vise. Pre toga je bila neonka ali vrlo nepouzdana pa sam stavio diode, znaci nije kic, nego kad se nadjem negde nocu i moram da pogledam nesto ispod haube, a vec se desavalo, da ne moram u kolima nositi razne lampe i sta vec, nego podignem haubu i diode osvetle motorni prostor.2. Farovi, to je vec stvar koju nisam mogao da zaobidjem, tj. lose resenje sa diodama koje ne mogu drugacije da resim. Razlog je sto sam hteo farove sa optikom za Xenon svetla i ovo su bili jedini sa optikom da pasuju na punta mk1. Prilikom porucivanja sa ebay-a, sa prilozene slike farova nisam mogao da vidim da krugovi nisu reseni kao kod ostalih kola nego su reseni pomocu malih T5 sijalicica. I meni se ne svidja kako je to odradjeno ali ne mogu nista bolje od ovoga.3. Felne se vec rade, cekam Milancheta da mi se javi kada ih zavrsi, branik stigao pre neki dan iz Svice i on ce biti u boji auta, ali tek kada se motor odradi, ne pre toga, da ga ne bi ostetili pri namestanju, jer motor ide odozdole. Ceo auto ce biti siv ukljucujuci i branike i vraticu mu fabricki look, diodice ispod farova se skidaju, ali ovi farovi ostaju iskljucivo zbog optike, ni zbog cega drugog. Edited September 10, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites