Jump to content
FAS Goran
razor_amd

Projekat: Punto GT motor i oprema u Punto 1.1 55

Recommended Posts

Sta si uzeo od svecica, neke standardne, ili si isao na nesto zanimljivije, racing, iridium, ja se nesto premisljam sta da uzmem, da li obicne ili neke druge...?

Felne, mozda gun metal? mada i crna bi bila :thumbup:

Turbina izgleda kao nova :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta sam razmisljao koje svecice da uzmem i svi su mi preporucili standardne NGK BCPRT6E i da su se najbolje pokazale na ovom motoru.

Takodje su mi svi rekli da su mnogo bitniji kvalitetni kablovi za svecice a ne same svecice, tako da sam poslusao savete.

Pozdrav

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno drug-majstor malo odmalio sa poslom pa sam danas mogao da ga iscimam da pocnem da radim na motoru. Posto uporedo radi jos 2 automobila, nisam mnogo napredovao ali reko da postavim sta sam za sad uradio. Skinut alternator, servo pumpa, dizne i sva elektronika tj. kablovi sa motora.

Motor1_01.jpg Motor1_02.jpg Motor1_03.jpg

Motor1_04.jpg Motor1_05.jpg Motor1_06.jpg

Motor1_07.jpg Motor1_08.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

alal vera svima koji ovo umeju da sastave.. :thumbup:

To i ja uporno pitam drugara, ali on kaze da njemu mehanika nije nikakav problem, elektronika jeste, dok smo za elektroniku pitali drugog majstora koji kaze: "Ma to je prosto, cas posla." :X Sta drugo da im kazem nego OK i da nastavim zbunjeno da ih gledam :blink: . To im je posao, znaju valjda za toliko, vreme ce pokazati. :whistle:

Nadam se da cemo danas posle posla nastaviti jos malo da ga razvaljujemo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigli smo i do bloka motora. Evo slika...

Motorche2_01.jpgMotorche2_02.jpgMotorche2_03.jpg

Motorche2_04.jpgMotorche2_05.jpgMotorche2_06.jpg

Sto je vrlo zanimljivo, stubline su u izuzetnom stanju, zazor skoro i da ne postoji izmedju gornjih 5mm i dela gde trljaju karike. Drug preporucuje da klipove i stubline ne diramo i da samo zamenimo karike jer je vrlo verovatno da je motor skoro bio radjen. U ponedeljak nosimo blok kod majstora koji radi masinsku obradu glave radi merenja, tj. da se proveri da li je radjena neka specijala na motoru.

Na 6-oj slici se vidi kako je drug blago presao finijom vodenom smirglom da izjednaci boju gornjih 5mm i donjeg dela i nikakav zazor na stublini ne postoji.

To je to za ovu nedelju, nastavljamo u ponedeljak.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

zanimljiv projekat ima tu posla da se u.eres, ja nesto slicno radim samo na fiat una ubacicu nov motor 1.4turbo, kad mi ovaj 1.3 crkne

unotmotor.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima i na podrsci za projekat.

zanimljiv projekat ima tu posla da se u.eres, ja nesto slicno radim samo na fiat una ubacicu nov motor 1.4turbo, kad mi ovaj 1.3 crkne

Super, kad to budes resio da radis, postavi obavezno da vidimo kako napreduje tvoj projekat :) Inace ja ovaj motor planiram da dovedem u stanje kao da je sad iz fabrike izasao nov.

Evo jos malo radova danas. Drug i dalje zauzet pa sam opet radio sam sta sam mogao i koliko sam mogao.

Motorche3_01.jpg Motorche3_02.jpg Motorche3_03.jpg

Motorche3_04.jpg Motorche3_05.jpg

Skinut izduv, prednji trap odvojen od motora, dok sam skidao trap, pukla su 2 od 3 srafa :wallbash:, do pola su se odvila a od pola ni makac i ja zapeo kad ono puf :rant:

Izduv takodje sklonjen konacno sa motora, i jos jedna sitnica odvijena i sklonjena koja ide u menjac sa zadnje strane al nemam pojma kako se zove :whistle:

Sutra se skida menjac i nadam se krecemo sa radovima na motoru vrlo uskoro.

Tu ce mi biti potrebno nekoliko informacija, npr. sa cime ocistiti motor da se cakli kao nov i cime ofarbati pojedine delove motora.

Cim bude daljih desavanja, postujem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srafcigerom ocistiti deblje necistoce u vidu masnih naslaga i blata, kupi neki odmascivac i sa tim nagrubo ocistiti i onda dizelom ili benzinom fino ocistiti ;) Barem se meni ovo najbolje pokazalo ;) Ili kao sto je drug uradio, vece delove koje rastavis lepo spakujes pa pravac u autopraonu :D A sto se tice farbanja, postoje oni sprejevi za farbanje kocnica i auspuha pa ih mozes iskoristiti, vrlo su dobri i za ta farbanja motora, jedino treba jako dobro ocistiti podlogu ;) Postoje crna, crvena i siva tj ove tri su najcesce dok ostale boje je tesko pronaci i iskreno ne znam koje postoje jos, ja sam naleteo jos na zelenu i plavu cini mi se... ;)

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vatrostalni sprej uzmeš (trpi bog zna koliku temperaturu) i time farbaš, a kao što reče kolega Yugisa, prvo dobro sve benzinom očisti i odmasti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugotrajnija od spreja je bilo koja 2k boja za farbanje automobila. Ja sam na svom Fići farbao sa 2K metalik bojom i nema problema sa temperaturama a lepo izgleda:

rr1t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno na preporukama. Danas cu, ako nista drugo, bar da krenem da cistim neke delove motora koji su skinuti i da ih pripremam za farbanje :thumbsup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

imas boje u spreju,trpe tempereturu do 600 stepeni celzijusa,ja juce farbao moj blok motora i delove turbine,super izgleda a kosta oko 450 kinti... pozdrav i sretno sa radovima... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na projektu! Sretno sa daljim radovima!

(steta sto radis sam, par ruku dobro dodje, ali je gust sigurno veci)

Ne znam kakvi su i koliki delovi za ciscenje, ali "benzinsko kupatilo" je majka za to. Stara serpa + par litara nase krdze od nazovi benzina i ima da se sija sve, blink-blink 50 Dindzi fazon :) Ovo sam video kad je majstor radio remont anlasera, a drug je primenio kad je spremao celjusti za farbanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prao sam danas bregastu i usis, jedno 3 sata proveo napolju u benzinu. Ruke mi mirisu na benzin, nikako da ga se otarasim.

Evo malo slikica. Skinut je i menjac.

Motorche4_01.jpg Motorche4_02.jpg Motorche4_03.jpg

Motorche4_04.jpg Motorche4_05.jpg Motorche4_06.jpg

Motorche4_07.jpg Motorche4_09.jpg Motorche4_10.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekoliko novina:

Stigla porucena roba iz engleske: dizne, bleed valve, chip i kablovi za svecice. Stigo branik sa vecim usisima i prskalicama. Tu su i KN filter, ulja, svecice i gume.

Felne peskirane i farbane po drugi put i opet sam nezadovoljan, sutra nosim u Cacak na sredjivanje kod imenjaka.

Glava motora i bregasta odnete kod majstora da se odrade, oprao sam ih i odmastio i cekamo samo dihtunge. Merene su stubline i ispostavilo se da je razlika samo 2 stote od fabricke mere, tako da blok motora ne mora da se radi, vracen je kuci i ceka carinjenje i ostale delove. Na radilici na mestu gde je prvi klip ima razlike 2 desete pa se na radilici radi prva specijala, sutra cu odneti i klipove da se provere jer cudno je da je samo kod jedne napravljeno toliko odstupanje, dok je razlika kod ostalih 1-2 stote.

Kolega mi je napravio nove cepove za felnice umesto originalnih, legle su, sto kaze nas narod, ko dupe na nosu. Samo jos cekam da stignu nalepnice.

Evo malo svezih slika. Nisam stigao da slikam puno jer smo non stop u pokretu ili zaboravim.

Motorche6_01.jpg Motorche6_02.jpg Motorche6_03.jpg

Motorche6_04.jpg Motorche6_05.jpg Motorche6_06.jpg

Motorche6_07.jpg IMG_20110902_131037.jpg IMG_20110902_131026.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam menjao sijalicice na faru koje prave prstenove i umesto njih stavljao diode od EL-RAD-a - U53LG. Evo kakva je razlika izmedju starih i novih krugova.

Auto_Noc_01.jpg Auto_Noc_02.jpg Auto_Noc_03.jpg

Auto_Noc_04.jpg Auto_Noc_05.jpg Auto_Noc_06.jpg

Auto_Noc_07.jpg Auto_Noc_08.jpg Auto_Noc_09.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci ti si jedan od onih koje piiiip....piiip kad naidju u susret :p:P

kad si vec otvorio temu, predpostavljam da si spreman kako na pohvale i pozitivne tako i na negativne komentare! meni se apsolutno ne svidjaju ni ovi prstenasti krugovi (jednostavno ne stoje svakom auto lepo), ni ovo osvetljenje haube, a o ovim samolepljivim "dioda trakama" ne znam da li da trosim reci, kic nevidjeni, bojim se da ce sledece sto cu da vidim budu one macije okice po 3 kom u razlicitim bojama sto se prodaju! I nemoj da mi kazes da ako mi se ne svidja - ne komentarisem itd.... ovo je forum i imam pravo da kazem svoje misljenje.

Moj predlog, ako vec radis na stajlingu, pocni od osnovnioh stvari kao sto su felne, branici u boji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne naravno, ne smeta mi da iskazes svoje misljenje.

1. Na haubi je osvetljenje tu cisto zbog osvetljenja, ni zbog cega vise. Pre toga je bila neonka ali vrlo nepouzdana pa sam stavio diode, znaci nije kic, nego kad se nadjem negde nocu i moram da pogledam nesto ispod haube, a vec se desavalo, da ne moram u kolima nositi razne lampe i sta vec, nego podignem haubu i diode osvetle motorni prostor.

2. Farovi, to je vec stvar koju nisam mogao da zaobidjem, tj. lose resenje sa diodama koje ne mogu drugacije da resim. Razlog je sto sam hteo farove sa optikom za Xenon svetla i ovo su bili jedini sa optikom da pasuju na punta mk1. Prilikom porucivanja sa ebay-a, sa prilozene slike farova nisam mogao da vidim da krugovi nisu reseni kao kod ostalih kola nego su reseni pomocu malih T5 sijalicica. I meni se ne svidja kako je to odradjeno ali ne mogu nista bolje od ovoga.

3. Felne se vec rade, cekam Milancheta da mi se javi kada ih zavrsi, branik stigao pre neki dan iz Svice i on ce biti u boji auta, ali tek kada se motor odradi, ne pre toga, da ga ne bi ostetili pri namestanju, jer motor ide odozdole. Ceo auto ce biti siv ukljucujuci i branike i vraticu mu fabricki look, diodice ispod farova se skidaju, ali ovi farovi ostaju iskljucivo zbog optike, ni zbog cega drugog.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...