Jump to content
FAS Goran
razor_amd

Projekat: Punto GT motor i oprema u Punto 1.1 55

Recommended Posts

Sad malo novina.

Sprema se Carputer i nova muzika u autu:

- VoomPC-2 kuciste sa napajanjem

- Thermaltake 7" TouchScreen TFT

- MSI AMD Brazos E350IA-E45 maticna ploca + 4GB DDR3 1333MHz + 60GB SSD Exceleram 285/275 MB/s + 500GB 2.5" WD

- FIAT OBD-2 + OBD1 USB adapter

- SAL WRC10 BP SubWoofer

- SAL WRX4060 Autopojacalo

- SAL SA030 Kondenzator 1F

- SAL SA003 Set kablova za auto

- LG LAS6940 zvucnici koji su vec u autu na zadnjoj dasci

- Alpine 16.5cm prednji zvucnici sa tweeterima koji su takodje vec u autu

To je za sad to. Jos su mi potrebni USB GPS prijemnik i jos neke sitnice koji ce stici uskoro.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se mene tice,farovi su oket,jedino one trakice ne bih drzao tu,probao bi da ih ubacim u sam far,ako moze,ako ne,ne bi ih stavljao na branik.

Hauba je oket,ne fali nista.

To su moja misljenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna tužna vest ali nadam se da će uskoro biti rešena. Napukla je glava motora :wallbash::no:realmad:

Neistreniranom oku teško za uočiti ali kada sam odneo majstoru glavu na obradu ukazao mi je na 2 sitne pukotine sa donje strane prema bloku motora. Ne mogu se primetiti ukoliko se dobro ne pogleda, kao 2 kratke male linije.

Trenutno sam u potrazi za polovnom ili novom glavom za motor pa koja pre naidje.

Juce nasao jednu od Una Turba 1.3 ali ne pasuje :no

A koliko sam video, glava na motoru je menjana i nije originalna jer nema na usisima udubljeno za dizne, a godiste glave je 1990, dok je motor 1999.

@sasha015

Javiću na kraju kompletnu računicu pošto sve pišem šta je kupljeno i koliko je plaćeno pošto i mene interesuje. Ali neki budžet za ovaj projekat je oko 2000 eur.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nemoj ni bas traziti od una jer on nema usisnu granu kao tvoj motor ;) Njegove brizgaljke su pod odredjenim uglom, nisu kao kod tebe da su sve 4 paralelno postavljene, tako da ti to udubljenje nece odgovarati ;) Mada ta udubljenja na kanalima mogu da se bez problema naprave ;) Takvu usnisnu granu su koristili ovi multipoint 1.6 8v motori iz fiata ali njihova glava ti ne odgovara zbog komore za sagorevanje koja je prilagodjena vecim klipovima...

Koliko su meni da liinformaciju na jednom forumu, po kvalitetu glave od 1.4 motora su iste bez obzira da li je turbo ili nije, tako da najbolje mozda da kupis onda glavu od 1.4 motora bez turba i sredis je sve kompletno i mozes mozda i da je modifikujes posto koliko sam skontao i hoces malo da doradis motor pa u sklopu toga se i ukopaju ta udubljenja za brizgaljke... A inace ta udubljenja bez problema mogu da se naprave sa burgijom i busilicom ili eto ako se hoce neko fensi resenje, onda sa onim malim brusnim kamenovima ;) Drug je bez problema prosirio kanale na 29mm sa debelom burgijom :D Jedino je onda njegov cale sjebao dva kanala koja je on pravio i usao u kanal za vodu :wallbash::rolleyes:

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj od Una2 1.4 gt glavu da nadjes,a ima i po oglasima glave da se kupe za punta1 1.4gt.Imas jako dobrih masinskih radionica po bg/u gde mogu da odrade glavu,zavare je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

milance idi do saleta (bule) u pejovcu odmah je na prvoj raskrsnici kad ulazis onom ulicom sto ide ispod nadvoznjaka, on samo fiate servisira a ima dosta delova kod sebe, ako nema sigurno zna gde da te uputi da nadjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost Saleta sam pitao jos u nedelju, nema on nista od toga. Bili u Kraljevu i Cacku i nista nismo nasli. Na kraju sam nasao glavu od jednog lika iz Novog Sada, pokidao se zupcasti, pokrivio ventile a ostala mu citava glava, rasprodaje ceo auto u delovima. Glavu mi salje sutra, nadam se, cena je 60eur.

Narucena komplet sva creva

Hoses.jpg

Ancilary hoses

Radiator hoses (top one lengthened for FMIC)

ICV (idle control valve hoses for GT1 engines)

all the vac hosing i have

Boost hosing (51mm) this will include all hoses silicone and alloy for a FMIC (minus the one that just the turbo to the bottom pipe but i used the standard one on my T25 setup

Intake pipe with silicone and alloy pipes minus the filter

Carbon fiber intake kit

Intake.jpg

UNIVERSAL INTERCOOLER Fiat Punto GT Coupe Turbo Abarth

Intercooler.jpg

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ova glava napukla, od sad idem lično po glavu, pa makar i dan vožnje od mene. Uzgred ako još neko ima koju informaciju neka javi.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ova glava napukla, od sad idem lično po glavu, pa makar i dan vožnje od mene. Uzgred ako još neko ima koju informaciju neka javi.

Ortak, zar ne moze da se odradi ta glava bez obzira sto je pukla? Kod vas nema neka kvalitetna masinska radionica za obradu koja to moze sa uradi? :question::unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa svi mi kazu da je najbolje da nadjem drugu čitavu, a da mi to krpljenje bude last resort. A nisam slikao da ti pokazem gde je pukla, vrlo blizu sica je pukotina i kažu da je rizično da se tu krpi da ne probije. Postaviću sliku i ako imaš neki servis da to može stvarno dobro da uradi pa da im pošaljem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MTD u Lacisledu, ka Aleksandrovcu, nema im ravnih u nasem kraju i sire, znam da rade generalne, razbusuju glave i bave se tim nekim poslovima samo oko motora. Stignes do pruznog prelaza u Stopanji, ne prelazis prugu i odatle imas znak i strelice, odatle je to 13km, bio sam ja jednom prilikom, ne mozes da zalutas, svuda usput su znakovi i strelice ka njima i jos koliko km ti je ostalo do tamo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor sam ocarinio i sve papire sredio a glava se još uvek traži. Koliko sam čitao sa engleskog foruma "puntosport" skoro da nema GT glava a da nije napukla. Od toga, gde se nalazi pukotina, zavisi i da li može i dalje da se koristi ili ne, i kod mene je ona gora varijanta, mora da se menja, nema joj pomoći.

CNC Heads iz UK prave pojačanu glavu sa boljim protokom od originalne ali preskupo je. Čekam drugara koji je u Švici da proba da mi pronađe neku da nije napukla, ukoliko je ne nađe, verovatno ću poručiti od njih.

http://www.cncheads.co.uk/fiat_punto.html

Za MTD mi uglavnom kažu da su dobri ali i preskupi, nekoliko stvari koje je Sale - Bula odneo, nisu odradili kako treba, pa ne znam da li da nosim i da me oderu a opet ništa da ne urade.

Pozdrav.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug koji se bavi trkama i sređivanjem automobila za trke kontaktirao nekog lika u BGu koji je posle 3 puknute glave u Puntu GT odradio glavu od 1.6 motora i od tad evo već 2 godine nema nikakvih problema. Taj Punto se koristi isključivo za trke na 400m pa pretpostavljam da za neku normalnu vožnju treba da bude extra rešenje. Čekamo samo kompletan info od tog dečka pa da nešto slično i mi odradimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E nisam ih jos montirao jer si reko da je dobro sto vise da odmaraju da se lak lepo osusi, sad jos i ova kisa pada ko nenormalna pa cu kad prodje.

Kad stavim gume na felne i cim postavim na auto, eto slika. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako je proteklo obuvanje. Sutra samo da ga slikam negde da se vidi kako stoje na autu, ali pre toga kupanje pa verovatno u Ljubostinju kod manastira na slikanje.

Obuvanje06.jpg Obuvanje02.jpg

Obuvanje01.jpg Obuvanje03.jpg Obuvanje04.jpg

Obuvanje05.jpg Obuvanje07.jpg Obuvanje08.jpg

Obuvanje09.jpg Obuvanje10.jpg Obuvanje11.jpg Obuvanje12.jpg

Obuvanje13.jpg Obuvanje14.jpg Obuvanje15.jpgObuvanje16.jpg

Obuvanje17.jpg Obuvanje18.jpg Obuvanje19.jpg Obuvanje20.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel ti nisu ogrebali felne prilikom montaze, da li imaju one plasticne prstenove koji se stavljaju na rubovima felni kao zastita prilikon montaze? meni je majmun sve oljustio lak kad sam jednom imao defekt, pod izgovorom da to tako mora da masina prakticno mora da trlja rub felne, mislim idiotizam, a prethodni vulkanizer mi je namontirao sve 4 gume na sveze lakirane felne bez ijedne ogrebotine!

a na pitanje, sta radi kad mu dodnje neki dJip sa felnom od 1000 eura komad, kako nju montira a da je ne ogrebe? naravno da nije imao adekvatan odgovor, navodno ove moje felne su specijalne ....!

p.s. inace felne mi se bas svidjaju !!!

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felne mi je namestao drug koji ce i da pakuje ceo motor nazad u auto. Njegov cale ima vulkanizersku radnju vec dugo godina i vazi za jednog od boljih u gradu. Kada mi je namestao prethodne felne koje smo dan pre namestanja plastificirali, oblozio je masinu sa gumom, tj. onaj dole deo masine koji steze felnu. Pa je onda pazio da ona ruka odozgore ne dohvati felnu, nego je stego tik iznad felne da je ne osteti, itd...

Isto tako pazljivo je namestao i ove felne, da se nista ne osteti i da jedino guma koja se namesta dodiruje felnu, nista drugo. Bas pogledaj zadnji red slika, druga po redu, videces kako izmedju one ruke i felne ima odstojanje. Inace drug je perfekcionista u svom poslu i sve radi po propisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...