Jump to content
FAS Goran
razor_amd

Projekat: Punto GT motor i oprema u Punto 1.1 55

Recommended Posts

...Jos samo da je umotas u onaj termoizolacioni materijal da se ne gubi toplota i da se sto efikasnije prenosi energija izduvnih gasova do turbine ;)

Koji termoizolacioni materijal preporucujes i gde bih mogao da ga nabavim?

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ne znam stvarno kako se zove, ima specijalna traka namenjena za to... A sto se tice nabavke, ja nisam video da je iko uspeo kod nas da nabavi, tj sve koje sam ja video da su nabavljali, kupovali su to u inostranstvu... Probaj malo potraziti na CBC forumu, ja sam tamo citao u par navrata o tome, pogotovo je to popularno kod ovih sa Saxo-m posto im sportske izduvne grane tope usisnu granu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam celu temu na CBC i odlucio da kupim keramicko platno i staklenu traku pa cu videti sta mi je lakse da obmotam oko grane. Cekam samo da stigne silikon za peci ili termocement pa da to koristim kao impregnaciju. Platno i traka su stigli danas. Na upaljac koji razvija plamen od 1500 C sam probao i traku i platno. Staklena traka se topi kao plastika na toj temperaturi, dok keramicko platno stoji na mestu i posle iskljucivanja upaljaca izgleda potpuno isto, samo bude krto i runi se.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sinoc do majstora da vidim kako napreduje, varenje je zavrseno, polako se uklapaju hladnjaci, itd.

Brave su sklonjene i otpocelo se sa prvom rukom alu gita...

2012_09_06_19_53_42.jpg 2012_09_06_19_54_04.jpg 2012_09_06_19_54_22.jpg

2012_09_06_19_54_29.jpg 2012_09_06_19_54_47.jpg 2012_09_06_20_01_23.jpg

Posto je keramicko platno pristiglo resili smo da ga obmotamo i evo rezultata:

2012_09_08_14_15_11.jpg 2012_09_08_14_15_39.jpg 2012_09_08_14_15_44.jpg

Jedino imam problem sa rukama, ne mogu da prestanem da se cesem jer su mi se mala keramicka vlakna zabila od prstiju do lakata, a ne mogu da ih izvadim jer ih ne vidim :no:dizzy:

Rukavice naravno nisam koristio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal' ćeš da stigneš da ga spakuješ do sledećeg roštiljanja? Jel postoji još nešto što ti fali od delova ili imaš sve trenutno što je potrebno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruke su prosle vec sledeci dan. Sto se tice delova, fali jos dosta stvari, ali kao sto vec napisah u temi za okupljanje, supruzi je termin 5. Oktobar pa ne verujem da cu uopste moci da prisustvujem a rado bih dosao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za motor..detaljno i precizno :respect::unworthy: . Vidim sa limarijom ima jos dosta posla...zar nisi mogao da iseces ceo prag sa br. sasije i navaris na onog zutog GT-a fabrikanu i ustedis dosta vremena i novca :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao sam, ali sam hteo da se sve odradi kako treba do najsitnijeg detalja, a brzo sam uvideo da bi bez svega ovoga imao dosta problema. Limarija je dosta radjena, i to vrlo lose, pored toga glava motora napukla kao i izduvna grana, da nisam radio ovako detaljno, garantovano bih imao dosta problema kasnije. Sad kad sam vec krenuo, onda cu i da zavrsim do kraja.

Uskoro bi trebalo da stigne custom LSD i gizzmo boostcontroler i onda su svi delovi tu.

Ubrzali smo malo sa radovima pa se nadam da cemo pred zimu da zavrsimo. Motor ce biti sklopljen ovih dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izduvna grana oblozena, turbina namestena, napravili smo bakarnu podlosku da sluzi kao dihtung, valjda ce da izdrzi... Cekamo od Baneta da isporuci plastike za instalaciju i motor ce biti uskoro gotov. Jedan PK kais smo pogresno porucili pa cekamo da stigne zamena.

2012_09_15_17_28_48.jpg 2012_09_15_17_29_09.jpg 2012_09_15_17_29_20.jpg

2012_09_15_17_29_31.jpg 2012_09_15_17_29_52.jpg 2012_09_15_17_30_16.jpg

2012_09_15_17_30_22.jpg 2012_09_15_17_30_48.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kolike su ti mogucnosti, ali preporucujem i turbinu umotas isto u taj materijal (deo za izduvne gasove) ;) Ne znam kakav izduv tacno ide posle turba ali je pozeljno da se posle izlaska iz turba cev izduva konusno siri cim se postize drasticnija razlika u pritiscima pre i posle turba pa se pospesuje funkcionisanje turba, mada ne znam koliko je to moguce zbog krivine koja tu dolazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cev (downpipe) posle turba se menja, tj. stavlja se siri nego fabricki i trebalo bi ceo izduv nakon turba da bude sirine 63.5mm unutrasnji precnik. Radi poredjenja unutrasnji precnik jednog izduvnog kanala na glavi je 29mm, unutrasnji precnik cevi na izduvnoj grani je 30.4mm.

Mesto gde treba da prodje downpipe je vrlo skuceno, prakticno prolazi u milimetar, pa je to i maximalni precnik cevi koji tu moze da prodje. Imam negde sliku downpipe-a ali sad ne mogu da je nadjem. Keramicko platno sam iskoristio jedva 10% onoga koliko sam kupio, tako da ga imam dosta, nego nisam bas siguran koliko ce biti lako da se presvuce i turbina, mozda je bolje da namontiramo prvo downpipe pa tek onda da obucemo u keramiku turbinu i downpipe zajedno.

U svakom slucaju hvala na info, postavljam slike kako se sta bude dalje odvijalo.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otpoceta sledeca faza rada, auto konacno dosao od farbara i odvezen je kod autoelektricara koji ce kompletnu instalaciju da razvede, proveri i izmeni po potrebi, pri tome cemo odmah dodati alarm...

Na haubi su dodati amortizeri sa zadnjih vrata, zatvoren otvor za tablicu, skinute obe prednje brave, tj. mesta za kljuc... Ofarban unutra, zasticen pod i patos automobila, i spolja odradjen jedan sloj spric gita. Kada se upakuje motor i elektrika, auto se vraca u komoru na finalno farbanje...

2012_10_15_18_18_52.jpg 2012_10_15_18_19_01.jpg 2012_10_15_18_25_15.jpg

2012_10_15_18_25_20.jpg 2012_10_15_18_27_46.jpg 2012_10_15_18_27_56.jpg

2012_10_15_18_27_59.jpg 2012_10_15_18_28_28.jpg 2012_10_15_18_28_37.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa slabo sta se radi, neke sitnice samo, kod mene u radnji previse posla, sad je sezona pa nemam vremena da se igram sa autom...

Trenutno se radi na downpipe-u i na auspuhu, pravi se sve iznova. Razvaljen je i zadnji trap, kocione celjusti u paramparcad i nosi se na peskiranje i plastificiranje. Nabavljen set za reparaciju kocionih celjusti, nova Bosch lambda sonda, prave se nove cevi za ABS, stigle nove gume Yokohama Parada PA01 195/50 R15, ordadjena komplet elektricna instalacija i stavljena je izolacija, itd... Auto jos uvek u skoro istom izdanju kao sa prethodnih slika, jedina mana je sto nemamo gde da ga smestimo nego stoji napolju pokriven :cry: :cry: :cry: Pokusavam da napravim neku privremenu garazu, ali je sad sneg malo usporio radove...

Ide polako jer je zima, nemam bas ni previse volje da radim u hladnoj prostoriji, drugar ne greje radionicu jer je ogromna i ne provodi previse vremena zimi tu...

A dobio sam sina u medjuvremenu pa eto gde sad najvise provodim vreme... :)

Javljam cim bude novih vesti

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam na prinovi.

Iskreno se nadam da ce prvo prolecno sunce da ogreje zutog lepotana zavrsenog i potpuno funkcionalnog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo posle malo duze pauze, danas su spremljeni tockovi i ostavljeni po strani da cekaju montiranje na auto.

Evo slika kako je proteklo montiranje:

Prvo skriveni ventili (iznervirali me mangupi, stalno mi skidaju kapice sa ventila, sad vise nece moci)

2013_04_06_11_07_20.jpg 2013_04_06_11_07_32.jpg 2013_04_06_11_07_57.jpg

I ostale slike

2013_04_06_11_08_11.jpg 2013_04_06_11_08_15.jpg 2013_04_06_11_19_43.jpg

2013_04_06_11_19_51.jpg 2013_04_06_11_20_01.jpg 2013_04_06_11_40_54.jpg

2013_04_06_11_41_08.jpg

Krajem aprila cemo krenuti ozbiljno da radimo na autu, cekamo lepo vreme, i nadam se da bi trebalo konacno da zavrsimo ovog leta...

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sam pre neki dan pitao tvoju Mariju radis li sta oko auta, mislio sam da si odustao sad kao porodicni covek, ali drago mi je da se opet vracas :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kevi izgoreo auto pa sam joj na vise od pola godine pozajmio svoj punto. Zato sad imam malo ogrebotina i ulubljenja po autu, ali sta da se radi, cuti i trpi... Pa se skoro i mom desila havarija, puko dihtung pa mi auto pomesao ulje i vodu i to sve dok je bio kod keve. Odradili smo polugeneralnu, amortizere nove, spone nove, lezajevi.... Sad je sredjen ponovo tip-top... A dok je moj auto bio kod majstora, kupio sam drugi kevi, jer zbog njenog posla, auto joj non-stop treba i morao sam da uzmem jos jedan...

A za radove na GTu nam je vreme najveci neprijatelj. Drugar kod koga radimo auto nema uslova da zagreje garazu. Zimi radi u hladnom ali samo neke poslove, ne zadrzava se dugo. Zato cim krene prolece, eto i nas, krecemo sa radovima... Ovaj put se iskreno nadam da cemo zavrsiti ovog leta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...