Jump to content
FAS Euroauto Goran

strcentar

Members
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

About strcentar

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/11/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zaječar

Contact Methods

  • Skype
    strcentar

Previous Fields

  • Garage
    2005 Fiat Stilo MW JTD 100HP 2001 Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

7020 profile views
  1. Pozdrav Gorane, treba mi jedan mali savet. Procitao sam u ovom topicu da si ti resio problem koji se i meni od sinoc pojavio. Da sam iole blize do BG dosao bih do tebe da to sredim, ali skoro 300km sam daleko. Reci mi molim te sta je u pitanju da znam da me neko ne bi odrao. Ili ako mi je isplativije, da kupujem polovan menjac. Inace auto je Stilo 1.9 JTD 74kW.

  2. I kod mene je počelo tako sa samootvaranjem. Pa onda povremeno nije hteo da se otvori. Dok definitivno nije prestao da funkcioniše. Nemam zasebno otvaranje stakla. E onda sam krenuo da istražujem, krenuo sam od konektora ispod sedišta, i nista. Onda sam izvukao celu onu gumu iz rucice za otvaranje gepeka. Prvo sam probao iglom da probodem obe žice da kratkospojim i bravica je odradila. Ustanovio sam da je mikroprekidač u pitanju. Lagano sam skinuo gumu, ispod toga otkacio zabice i došao do mikroprekidača u ručici. Polako sam i njega otvorio i primetio da su se unutra otopili kontakti i otkacila jedna oprugica i mali lim. Taj lim je ustvari u pocetku poskakivao, i pravio kratak spoj pa se gepek sam otvarao, dok se kontakti nisu istopili. Stvar sam rešio uz pomoć klika od neispravnog miša. Onaj stari prekidac mora da se odsece posto je zatopljen u ručicu, a klik od miša original moze da se zaglavi na mesto starog mikroprekidaca. Ispitao sam na koje kontakte da lemim, zalemio, zatopio vrucom plastikom i sve spakovao na mesto. I sve funkcionise odlicno. Nikakve razlike nema od fabričkog mikroprekidača.
  3. Jeste proslo mnogo vremena. Da li je motor aktuelan?
  4. 565633 su zadnje cifre, ostalo kao i kod tebe.
  5. Ma sto se plivajuceg tice, samo me zanima da li ga imam, ili ne. A sto se tice prenosnih odnosa, nigde ne mogu da nadjem kolike su vrednosti za moj menjac. Za 116 ima na sve strane prenosnih odnosa, nasao sam i za onaj od 80ks. Ali nigde ne mogu da nadjem podatke za moj. Nesto sam razmisljao i o sestostepenom menjacu, posto sam po podacima video da je prenosni odnos kraci nego kod petostepenih. Znam da su fizicki za svaki dizel Stilo menjaci indenticni, ali ne znam da li cu morati da menjam rucicu menjaca i sajle. Kako na sestostepenom menjacu ide rikverc?
  6. Pozdrav svima. Na Stilu 1.9 JTD 74kw/100KS imam problem sa menjacem. Mnogo se cudno salta, kao da zapinje rucica i to po nekoliko puta, i u 2. brzinu jako plitko upadne. I to nije sve, veci problem je sto mi se iz menjaca cuje neko krljanje koje se povecanjem brzine pretvara u struganje, i tako negde do 80kmh, preko toga se buka gubi. Remont menjaca moze da me kosta i ko zna koliko, pa razmisljam da zamenim ceo menjac. Ali javlja se problem u tome sto je pronaci menjac za motor od 100ks ravno trazenju igle u plastu sena. Sigurno znam da je razlika u prenosnom odnosu velika, vozim cesto i JTD 85/116. I znam da moj auto izlazi petom uz brdo uz koje onaj od 116 mora da ide u cetvrtu. Pa pitam, da li neko zna kako ce auto da se ponasa sa znatno duzim prenosom? Vredi li stavljati menjac od jtd 116ks? P.S. Da li moj auto ima plivajuci zamajac ili ne?
  7. Sve sa oglasa za 30€ Pojedinacno: -Prekidac za sva cetiri migavaca: 500 din -Mehanizam zakljucavanja volana (pipci za vracanje migavaca nisu pojedeni): 15€ -Plastike oko volana 200 din Sva ova prva 3 zajedno 20€ -Obe rucice za vrata i ulozak kontakt brave sa kljucem koji otkljucava rucicu vozackih vrata i kontakt bravu 15€ Kljuc ne odgovara rucici suvozacevih vrata, na njoj i nema mehanizma za zakljucavanje. Kontakt brava nije u sjajnom stanju, treba malo gimnastike da je kljuc okrene, ali je okrece.
  8. Ajde jedna pomoc. Iz radoznalosti ukljucim belt buzzer, i shvatim da mi nije potrebna ta opcija, posto dosta vozim po ruralnim sredinama prosecnom brzinom 20-30. I ne vezem pojas u tim prilikama. Sto bi rekli radoznalost je ubila macku, sad pokusavam da iskljucim to dosadno pistanje, al nemam vise tu opciju u meniju. Kako da je vratim, izludjuje me pistanje?
  9. Mali off. Ovo jeste star post, ali moracu po prvi i jedini put da se ne slozim sa Mikijem. Kod mene na Marei je otisla vodena pumpa i pocela da se cuje. U servisu na zameni imamo sta da vidimo: 40k km, i 3.5 godine Zupcasti kais (Hutchinson) skroz ispucao, poceli konci da mu vire. Zato ja od tad praktikujem vizuelnu proveru kaisa na svakom malom servisu, na svim automobilima. Mozda zvuci bezveze, ali da sam terao jos 10k km (ne verujem da bi toliko isterao) bilo bi svasta.
  10. Vozio ja danas po mecavi, i to bar stotinak kilometara i oko podneva ga ostavio napolju, matori zauzeo garazu Mareom (kod nas je sistem ko pre devojci, njemu devojka ) I malocas sam trebao opet na jednu kracu relaciju, kad ono menjac ide samo napred nazad, u 1. i 2. , do rikverca nisam mogao da dodjem. Sreca pa je blaga nizbrdica i izgurali smo ga iz dvorista do ulice da bi izvezli Mareu, pa sam vratio stila u garazu. Nije mi prvi put da se srecem sa ovim problemom, upravo mi se na Marei to desilo jedanput na -20, ali to se desilo tad i nikad vise, iako nista nije radjeno po tom pitanju. Da li postoji neko resenje da se spreci ponovno zamrzavanje sajle. Problem je i sto nemam sus pleh na Stilu, dok na Marei imam. Drzacu ga ja u garazi kuci, ali sta kad odem negde gde nemam garazu?
  11. Tacno je da se tako dolazi do sijalica, i do samog prekidaca ventilatora. Ali se nikako ne moze skinuti cela ta kutija, a da se pri tom ne rasturi pola enterijera. BTW nasao sam resenje i odgovorio na svoje pitanje. Jesam nesto od elektronike zeznuo, i uspeo sam da skinem celu stampanu plocu i da stavim drugu. Ako nekoga zanima kako se skida ploca da pojasnim: sa njene leve strane postoje dve zabice koje se malim srafcigerom lagano oslobode, ali samo lagano da ne puknu. Tad se taj kraj ploce podigne i polako se zavuce prst skroz desno i na desnoj strani konektora se nadje mala zabica koja se prstom pritisne i potom se potisne prstom konektor od pozadi a napred se malim srafcigerom polako oslobodi desna zabica i tako cela stampana ploca izadje napred zajedno sa kablom. Posle se stavi druga plocica i polako se vrati nazad. Slikacu sve to sutra i postaviti temu na DIY.
  12. Pokusavao sam danas da izvucem panel komandi za grejanje da bih zamenio isti, ali sam na kraju odustao i zamenio samo prekidac ventilatora koji se bio istopio. I kad sam sve sklopio kako treba pritisnem taster za grejac stakla ono ne reaguje. Ranije se cuo relej i palila se diodica, a sad nista. Da li postoji mogucnost da sam nesto za*ebo na onoj stampanoj ploci? Ima li sanse da se ona stampana ploca izvuce nekako bez rasturanja cele centralne konzole. Koj relej je za grejac, da probam da ga cacnem malo, mozda je i on nesto zeznuo. Napominjem da sve ostalo radi kako treba.
  13. Otkrio sam ovih dana da mi se kad stisnem taster za maglenku, a budu mi ukljucena duga svetla, kratka svetla ugase. Tako bi i trebalo da bude, ali me i dalje nervira sto mi maglenke rade non stop. Jel imao jos neko taj problem? Kako da resim stvar?
  14. Aktuelno, moze i ceo panel sa komandama grejanja i klime.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...