Jump to content
FAS Euroauto Goran

mosho

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About mosho

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Stilo JTD

Recent Profile Visitors

1388 profile views
  1. Nekad je rečeno da je VIN broj je jedinstveni identifikator vozila. Ako postoje dva sa istim brojem, onda ovo nije tačno. Da li se ovakve anomalije dešavaju samo kod FIAT-a?
  2. Može li neko objasniti zašto mi prijavljuje dva vozila za isti VIN, sa istim brojevima motora i serijskim brojem?
  3. Da li je ispravno da na Stilu ovako stoji jumper?
  4. Na karavanu je prosto ko pasulj, postoji stipaljka koju stisnes i izvuces plasticnu plocicu sa utaknutim sijalicama.
  5. Na žalost nisam. Nije tačno da se to može riješiti dotezanjem vijka na gornjem kardanu, do volana. To je jednostavno luft između dvije šipke, koje ulaze jedna u drugu. Čuo sam da se može riješiti čekićem, da se smanji zazor, ali zna biti nus pojava, pa nekad zapinje volan. Nisam pokušao.
  6. Da li je neko imao problem sa luftom na zaokruzenom detalju? Tu se jedna cetvrtasta sipka uvlači u drugu. Na volanu je to luft od 1 cm.
  7. Ako nekom zatreba. Skine se poklopac akumulatora, i plasticna cijev usisa, koja ide prema kucistu filtera. Ventil se nalazi ispod akumulatora, u braniku, ispod fara. Jedno vakum crijevo vodi do pastete na turbini, drugo prema vakum pumpi. Iskopca se konektor (struja) sa ventila. Ventil je vertikalno pricvrscen sa dva vijka (kljuc 10), najbolje gedora, duza, da bi se mogao odviti donji vijak, koji se ne vidi odozgo, od ventila.
  8. Pozdrav. Da li neko moze opisati postupak skidanja overboost ventila? Da li ide od akumulatora, ili od tocka, sta je potrebno skinuti da bi se doslo do njega?
  9. Punto 2 Blaupunkt radio BP937227271881 7649372316 Moze li neko odrediti kod? Hvala!
  10. Ovako izgleda to crijevo, ako nekoga zadesi isti problem. Jednostavno ga je zamjeniti, sa jedne strane ima osigurac, sa druge se izvrne sa cijevi. Nakon zamjene je potrebno ozraciti sistem, na ovoj kapici, koja se nalazi na samom crijevu. Hvala svima.
  11. Zaista postoji luk. Dalje se savija kruzno, i ide na neku cijev, vjerovatno ka cilindru pedale. Ovo sto si naveo za klapnu, 99% je uzrokovalo pucanje.
  12. Hvala na odgovoru. Sad se postavlja pitanje šta bi mogao biti uzrok? Visoka temperatura, ili je set za zamjenu.
  13. Moja greška, ne pušta na kapicu, puklo je ovo hidraulicno crijevo. Pukotina se vidi i na slici.
  14. Propade kvacilo, kad se vrati rukom sisti ulje na ovu kapicu. U posudi nedostaje ulja. Svaki put papucica ostane na podu. Kad je vratim rukom, pa pritisnem, curi ulje na ovu sisicu. Nece salta kad je upaljen, ugasen hoce. Jel druk, cilindar, korpa, ili sve? Kvacilo je prethodno bilo tvrdo, i hvatalo na samom dnu.
  15. Kad guglam izbaci mi i fiat i opel i volvo, a iznenadio sam se izgledom danas kad sam ga cistio. Do sada sam vidjao samo bosch. Da li je moguce da protokomjer moze biti tako univerzalan, kao univerzalni daljinac

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...