Jump to content
FAS Goran
razor_amd

Projekat: Punto GT motor i oprema u Punto 1.1 55

Recommended Posts

Ne mogu tacno da se setim ali trebalo bi da je konverzija kostala oko 150€. Inače nije u pitanju pravi sper, samo je takoreci napnuta jedna strana na drugu, tako da se obe pokrecu u svakom slucaju.

Na predzadnjoj slici, sa leve strane se nalazi pun sper koji je bio na trkackom jugu, ali nazalost njega nismo mogli da uglavimo, trebalo bi da se odrade neke prepravke za koje sad nismo imali "vremena"... Ostavicu svoj stari diferencijal, za kad resim nekad da napravim pun sper.

 

Inace quaife kosta oko 900€, sto mi je ovaj put bilo previse...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto je mnogo mnogo je :p jesi nasao senzore abs-a ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam! Kupio sam 2 sa ebay-a, tj. oba zadnja za oko 70-ak €. Dok su mi prednji zadali muku i njih sam platio 120€ po komadu jer su BOSCH i morao sam da ih kupim ovde, jer od koga god sam porucio sa ebay-a vratili su novac sa obrazlozenjem da je u magacinu losa informacija o stanju... Nigde nisam uspeo da ih nadjem a da ih stvarno imaju na stanju. Na kraju, poruceni direktno od BOSCH-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

El ofarban auto ???

 

Motorni prostor jeste a ostatak???

 

Dja neku fotku nemoj da si stipsa :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i dalje kako je i bio, ofarban samo motorni prostor, kad ubacimo motor i trapove, vraca se na finalno farbanje pa tek onda enterijer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodna 3 dana, uključujući i današnji dan, smo se malo naradili oko kola i evo trenutnih rezultata:

 

Prednji trapovi sa originalne šasije Punta 1.7TD skinuti, sve stare sajle, creva i cevke takođe poskidane. Rezervoar sa dizela je takođe skinut i opran, nadajući se da ćemo moći da ga iskoristimo, ali smo ipak morali da ga menjamo pošto nije imao treći izvod za benzinske pare. Danas bili u nabavci za drugi rezervoar, takođe opran i sređen i vraćen na šasiju. Sve što je bilo korodirano od metalnih delova je ispeskirano i ofarbano, a svi šrafovi očišćeni od korozije i podmazani... Auto je potpuno zaštićen sa donje strane pre montaže svih novih delova. Najviše vremena nam je oduzela montaža novih bakarnih cevi za ABS, pošto smo sve sami ručno savijali i provlačili. Isprovlačena je instalacija u motornom prostoru. Tu smo imali malo muke da provalimo gde šta ide, pa nam je Bojke pritrčao u pomoć. Takođe smo otišli do njega da islikamo Punto GT njegove sestre kako bi nam malo olakšao dalji posao...

 

Amortizeri su jedna od retkih stvari koja je ostala na autu da nije zamenjena, ali samo iz razloga što su u dosta dobrom stanju. Kada budem rešio da ih menjam, to će obavezno biti neki kvalitetniji set... Drugar iz DE je preporučio SPAX štelujuće.

 

Ako se još nečega setim, ispisaću, ali ovo je bio jedan od težih i bitnijih zadataka koji nam je stojao nad glavom. Sve ostalo što ide posle ovoga je već dosta lakše...

Evo i malo slika

 

2013_07_05_22_06_46.jpg 2013_07_05_22_06_57.jpg 2013_07_05_22_07_01.jpg

2013_07_05_22_07_06.jpg 2013_07_05_22_07_10.jpg 2013_07_05_22_07_39.jpg

2013_07_06_17_03_26.jpg 2013_07_06_20_59_41.jpg 2013_07_06_21_00_02.jpg

 

2013_07_06_21_00_15.jpg 2013_07_06_21_00_44.jpg 2013_07_06_21_00_51.jpg
 

2013_07_06_21_27_08.jpg 2013_07_06_21_27_21.jpg 2013_07_06_21_27_32.jpg

2013_07_06_21_27_43.jpg

 

Uživajte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar ste posao uradili. Svaka cast  :unworthy: samo napred!   :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je ubačen, nisam stigao samo da slikam posle ubacivanja! Sad se zezamo sa crevima, crevićima i cevčicama. Ko je razvaljivao Punta GT-a znaće o čemu pričam. Ispod haube ima bezbroj creva koja su tolko isprepletana da jedva nalazimo na koja mesta da ih sve iznabadamo, prava šuma...

 

Još malo slikica motora pred pakovanje menjača i montiranja u auto...

 

2013_07_09_12_56_20.jpg 2013_07_09_12_56_25.jpg 2013_07_09_12_56_29.jpg 2013_07_09_12_56_36.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bojke, zanima nas kako i gde si sproveo crevo od interkulera do usisa na onom puntu 20VT koji si radio za n.pazarca? Posto sam uzeo isti interkuler a imamo veliki problem gde da proteramo crevo koje se nalazi na levoj strani gledajuci spreda. Jedina mogucnost za sad ostaje da se produzi levo prema maglenci i da odatle savije ispod grede pa da se vrati u motorni prostor pa na gore na usis.

 

Sta ti preporucujes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedva sam uspeo da provucem cevi,jer je veoma tesno.Imam slike kako izgleda,mogu da ti posaljem pa da pogledas kako je ispalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi bilo odlično, poslao sam ti PM sa email adresom. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast, konačno je i motor unutra :thumbup: Aj sad malo da se qrčim da sam ga video uživo ovako van auta :rolleyes: sve pohvale..

Share this post


Link to post
Share on other sites

čekaj, jesam ja nešto propustio.. Zar nisi hteo da ubaciš GT motor u punta sa 5 vrata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

čekaj, jesam ja nešto propustio.. Zar nisi hteo da ubaciš GT motor u punta sa 5 vrata?

 

Isprva je tako bio plan, pa sam ga kasnije promenio i resio da zadrzim oba punta, pa sam kupio jos jednog ali sa domacim tablicama i registrovanog pa u njega upakovao sve iz stranca...

 

 

hoces li stici da ga sredis do 20. i 21. pa pravo na 201m :) svaka cast

 

Hehe, i da stignem, ne pravim ga za tu svrhu. Mada ima jos dosta posla, sad ce tek da nas namuce malo creva za vazduh od interkulera do usisa. Na enterijeru ima takodje dosta posla, nebo mora da se radi i prednja kozna sedista da se malo preprave. Prepravljacu tablu da bi smestio ekran od 7", takodje ce se cela ofarbati, tj. pokusacemo da skinemo onaj reljef sa table. Trebam isto naci dobro mesto za komp i za jos neke sitnice...

 

Mada se nadam da ce biti gotov do nove godine, da se konacno provozam vec jednom u njemu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

onaj sivi ostaje? I bolje ako je u dobrom stanju.. A kud ne kupi nekog sa 5 vrata, da bude jedinstveni gt, mada će ovako svakako biti lepši :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je veliki korak, nekako sada sve deluje ozbiljnije, mada je opet relativno veliki posao ispred... Što se potezanja tiče, prvih 2-3 meseca samo lagano, a do godine može da padne neko sportsko potezanje sa pobednikom :rolleyes: Greota da pobeđuju one karakondžule, prošle godine pobedila najružnija kalibra koju sam ikada video, a osećam da će i ove ako ne dođe neko ozbiljniji.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa presudna je bila cena, onog crvendaca sam kupio za svega 750 eur i to ga covek dovezao do Trstenika za tu cenu :unworthy:

 

Ma idemo samo polako ail sigurno, kud sam cekao vec vise od 2 godine, mogu da sacekam jos malo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze citao sam ovo od pocetka, ostao sam bez teksta. Stvarno sam se odusevio da neko sa tolikom voljom i detaljno radi posao verujem da ce na kraju veeoooma da ti se isplati sav trud vreme i novac i da uzivas u voznji, a tek kad ga budes prvi pud zaverglao pa onaj osecaj kad sednes pa ga malo turiras milina..... Svaka cast za trud. Zlim ti punoo uspeha u daljem radu i pomno iscekujem kada ce doci taj dan da ova masina izadje na ulicu i da ga vidim uzivo. Pozdrav i sve najbolje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druze, da bog da, da zavrsimo ovo uskoro pa da se pojavim na sledecem okupljanju i da se vidimo uzivo :thumbsup:

 

Sto se tice isplativosti, nadam se da ce sve biti OK i da ce me sluziti duze vreme, previse je truda, rada i novca ulozeno da bi bilo suprotno...

 

Hvala jos jednom na lepim zeljama pa se vidimo!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle ubacivanja motora mi deluje kao da stojimo u mestu, a po ceo dan se i dalje bakcemo sa autom. Ima previse sitnica koje se cak i ne primete da su uradjene. Npr. trenutno se razvodi instalacija za dodatne komponente u autu, kao sto je VEMS kontrola izduvnih gasova, i kontrola turbine, pa ima onih dodatnih satica za merenje raznih gluposti. Pa se sprovodi instalacija za muziku i racunar. Danas je konacno montirana pumpa goriva u rezervoar i zavrsili smo sa tim. Tu smo imali problema jer je pumpa koja je stigla, stigla polomljena, pa sam danas naso polovnu Bosch u extra stanju.

 

Prekosutra bi trebalo da stignu cevi i lukovi da krenemo da razvodimo vazduh od turbine i usisa do interkulera. Kada to odradimo onda montiranje novih hladnjaka za vodu i klimu i trebalo bi da padne prvo paljenje.

 

E nakon toga auto ide kod Gilica da odradi izduv, rekao nam je da ce mu trebati max 7 dana za taj posao, i potom ide na farbanje i sredjivanje enterijera...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...