Zvezdo 991 Posted March 7, 2020 A posle toga promeni "majstora" Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosss90 5 Posted March 12, 2020 (edited) ljudi kakva su vasa iskustva sa Grande puntom 1.3 75ks, sto se tice snage... meni je jako trom, uzbrdo moram dobro zaletati, po ravnom i nemam toliko primedbi, ali kada u prvoj treba uzbrdo samo sto se ne ugasi, uvek pun gas idem... da li ja imam neki problem ili je takav svima ne znam, idem u utorak u servis pa cu pitati, ali me zanimaju i vasa iskustva... sta moze da bude? neka zapusenost, nesto do turbine, ili sta? prvi dan kada sam ga kupio mi je crkla vodena pumpa, zato sto nije vozen 3-4 meseca prezimio na parkingu, da nije tu negde problem? Nemam nikoga ko vozi isti pa ne mogu da uporedim, drugar ima korsu 1.3 75 to je ista stvar, kaze da je zadovoljan i da ga cudi da je meni takva mrcina... sluzbeno vozim 308 pezo, 1.6 HDI 90ks leti u odnosu na moj... ne znam da li je to normalno ili auto ima neki problem... inace mi se zimus desavalo da kada mi je nezagrejan auto, cim predje 2000-2100 obrtaja zazvizdi...znate li sta to moze biti? cim se zagreje 10 min zvuk nestaje... zato sam pazio da ga vozim uvek na sto nizim obrtajima dok se nezagreje... sada vec duze vreme kako je ogrejalo se to ne javlja vise..sve normalno... Edited March 12, 2020 by milosss90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Beretic 2 Posted June 9, 2020 (edited) Dobar dan imam grande punta 1.3 90 konja od kad sam ga kupuio cinilo mi se da slabo ide ali posto sam presao sa alfe 147 1.6 na njega mislio sam da je samo osecaj . ali danas sam merio vreme i njumu do 100 treba oko 18 sekundi . ponekad u petoj pun gas ono stoji na 100 i nece dalje pa odjednom krene i onda ide dalje kao blesav . potrosnja normalna 3.5 na otvorenom u gradu oko 5.5 . zamenjen lanac plivajuci i sve moguce je odradjeno ... ponekad kad dam pun gas kad krene turbina da puni zna crni dim da izbaci na sekundu i dalje nista da li neko zna sta bi moglo biti ? Edited June 9, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 9, 2020 @Beretic Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Jel' probano kako auto ide sa isključenim protokomerom? Šušti li možda nešto kad se da gas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatmkd 0 Posted July 21, 2020 (edited) zdravo svima, zaista mnogo su imali ovaj problem ali resenje jos ne (bar po ovo sto vidim na forumu)... znaci GP 1.3 od 2008, 90ks redovno servisiran, skoro 200.000km... problem: turbo rupa je ogromna, turbo "upali" tek na 2700rpm... na dijagnostiku nista... imao sam neki problem da slabo vuce pogotovo na ugorninu ali se to resio, navodno je bio nekakav kvar sa kompjuterom... problem ostao...motor pali dobro, radi mirno, nije bucan, ali u 2 brzini gas so max, vuce ne da nije, ali tek ono pravo ubrzavanje se oseca tek na 2700+ obrtaja... zna li neko kakve parametre da pratim na dijagnostiku jer kada i da ga odnesim odgovor je isti, kao nema gresaka i to je to... koliko treba da bude pritisak, protok vozduha u leru recimo, na 2000 obrtaja itd??? pozdrav svima... Edited July 21, 2020 by fiatmkd Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4033 Posted July 22, 2020 Neki pistavi zvuk u toku 'gas do daske'? Da nije fals vazduh ?Sent from my S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex011bgd 2 Posted January 9, 2021 (edited) Fiat GP 1.3 multijet 90 konja. Auto jednostavno ne prima gas. Ugasi se pri kretanju. Vidim i u mestu ne dize obrtaje, sta moze da bude? Hvala. Ne mogu da ga odvezem do majstora. Edited January 9, 2021 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 9, 2021 Može svašta i ništa da bude i to ti nitko ne može ovako reći. Neophodna je dijagnostika. Pumpa goriva? Ne verujem da je filter... Jel to samo odjednom ili je i pre imao neke simptome? 1 alex011bgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 9, 2021 @alex011bgd Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom, pa mozes da procitas i dosadasnja iskustva. Jedna solucija je napisana i u ovoj temi: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81202-fiat-grande-punto-13-mjet-gasi-se-u-vožnji/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex011bgd 2 Posted January 12, 2021 Evo trazim na forumu i nisam nasao resenje (odgovor). Uglavnom dosao sam do zlatibora i sutra vise nije hteo da upali. Kako je akumulator presisao probano je i busterom i samo vergla i nece da upali. Danas odslepan za bg u servis ocekujem povratne informacije. Auto nemam ni 6 meseci i vec sam imao ozbiljna ulaganja u njega. Pukla bregasta, a sada i ovo. Show. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 12, 2021 Jel menjan lanac? Koliko je presao auto? Jel malo "ubrzano" verglao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex011bgd 2 Posted January 12, 2021 3 minutes ago, werp690 said: Jel menjan lanac? Koliko je presao auto? Jel malo "ubrzano" verglao? Zamenjen je lanac kada i bregasta osovina. I radio je auto sve najnormalnije. 210.000 je presao. Desilo mi se pre dva dana da je upalio i kada dam gas on nema snage da povuce i samo se ugasi. Medjutim, samo od sebe se povratilo i dovezo sam se do zlatibora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4033 Posted January 12, 2021 da li je normalno radio, nije bilo problema sa snagom ? Da li je menjan senzor bregaste ? 1 alex011bgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex011bgd 2 Posted January 12, 2021 Za senzor bregaste ne znam. Ali, radio je normalno, desilo se to jednom da je izgubio snagu ali ne u toku voznje, nego pri startovanju auta. I sada zadnji put upali i motor trese, trese i sam se ugasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 12, 2021 (edited) Moze biti i senzor bregaste kao sto kaze kolega.Mozda i senzor radilice ili regulator pritiska goriva( Najvise zbog tog trese,trese pa se ugasi,a moze i da ne upali zbog njega ) Moze biti i do instalacije neke. Vidi ovde u temi od 5 strane sta je mucilo kolegu Edited January 12, 2021 by werp690 1 1 alex011bgd and notalone reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex011bgd 2 Posted January 12, 2021 Hvala na brzim odgovorima i pomoci. Javljam sta sam uradio. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex011bgd 2 Posted January 17, 2021 Regulator pritiska goriva. Popravka 20.000din. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 17, 2021 Naveo sam ga kao mogucnost. To je nov 20k? Mogao si da probas da "operes" taj u ultrazvucnoj kadi, desi se cesto da kazemo 30 posto u procentima da proradi i nastavi da radi ok. Bitno da je sredjeno i da sada auto radi kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex011bgd 2 Posted January 17, 2021 Nisam pitao majstora da li je nov, ali sumnjam jer sam proguglao da je nov oko 180evra, tako da je verovatno polovan ili "opran" sto ti kazes. Hvala na svim info. Veliki pozdrav do sledeceg problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 17, 2021 Ja mislim da je za tu cifru nov. Znam da je kum menjao na kombiju i kostao je nesto oko 14-15000dinПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 alex011bgd and werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 17, 2021 (edited) 10 minutes ago, alex011bgd said: Nisam pitao majstora da li je nov, ali sumnjam jer sam proguglao da je nov oko 180evra, tako da je verovatno polovan ili "opran" sto ti kazes. Hvala na svim info. Veliki pozdrav do sledeceg problema Trebao bi da je nov,zato sam i pitao. Ako je polovan on je u rangu 50-60e, a opran bi trebalo da bude jos jeftinije. Nisam hteo da ti ubacujem rovca ali proveri jer za taj novac bi trebalo da je nov. (Onda je tu i garancija naravno) Edited January 17, 2021 by werp690 1 alex011bgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 17, 2021 Ma nov je sigurno, polovan npr.za stila nije vise od 20-25e , mada, retko ljudi i menjaju, obicno odseku onaj vrh, tu je valjda mrezica, sito, ne znam.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 alex011bgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 17, 2021 Da ima mikronsko sito i njega otpusi ultrazvucno pranje u 30 posto slucajeva. Trebalo bi da je nov. Ako nije... 1 alex011bgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiat evo 199 0 Posted February 22, 2021 (edited) Pozdrav, skoro sam uzeo fiata evo 199, 1.3 dizela 2011 god.. Curilo je antifriz i zamjenio sa hladnjak vode.. nakon tpga se upalila lampica motora i majstor je popravio, egr ventil ocistio..dan nisam vozio i opet isti slucaj.. tokom voznje izgubi smagu i upali se lampica..kad se ohladi sve normalno ali lampica i dalje gori.. Na crijevu pusta malo gorivo, kad sam pitao sta je to.. to je kao normalno... Ima li ko iskustva s ovim? Edited February 22, 2021 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4033 Posted February 22, 2021 (edited) 34 minutes ago, Fiat evo 199 said: Na crijevu pusta malo gorivo Da li je u pitanju crevo za dotok goriva ili neko drugo ? Na crevima ne sme nista da pusta. Ili je ono negde napuklo ili se delom izvuklo ili nešto slično tome, da je normalno, nije. Da li ti se javlja gubitak snage u obrtajima preko 3.000 rpm (ulazak u safe mode, gasi turbo) ili i u drugom režimu ? Šta kaže dijagnostika? Edited February 22, 2021 by Ivan Sredjen format posle spajanja Quote Share this post Link to post Share on other sites