Jump to content
FAS Goran

milosss90

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About milosss90

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Grande Punto 1.3 MultiJet 75ks

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pa ne znam, ovo je bas dobar servis, moguće da je bilo teraj dok se ne javi jos neki problem, desava se... Da li se ovo jos nekome desavalo? Citam na internetu da mogu biti MAF (Mass Air Flow sensor) ili Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor.... Ne plasim se toliko razvoju problema, koliko da Moze biti jako opasno pri preticanju, gubljenje snage... U oba slucaja je bio slucaj da sam potopio gas duže od 6 7 sekundi...
  2. I ja da pitam na temu paljenja check engine, u pitanju je Fiat Grande punto 1.3 multijet, 2007 godište 55kw... pali mi se check engine vec drugi put kada preopteretim auto...prvi put pri preticanju, drugi put na uzbrdici... Oba puta na auto putu, pri jačem gasu, samo osetim kao da trucne, kao da povuce nesto lose i izgubi snagu na sekundu i nastavi... Drugi put kao da je upao u neki bezbednosti mode, i nece da primi gas i ide preko 100na sat i 2.5obrtaja...na internetu sam procitao da 4x upalim ugasim auto i da se iskljuci, tako sam i uradio, i ugasilo se... U servisu su mi posle dijagnostike rekli da to moze da se desi kada koristim auto u gradu neko vreme pa ga ulenjim, i onda kada mu dodam gas na autoputu pravi problem sa usisom (da li bese rekli vazduha ili goriva, ne secam se, mislim da je turbina gresku izbacila, tako da vazduha)... Da li imate neko mišljenje, da li je opasno, i sta mogu uraditi da do toga ne dolazi... Da li postoje neki dodaci za gorivo, aditivi ili neka sredstva da prociste motor dizne itd, da li rade posao? Da napomenem da nisam imao nikada probleme sa motorom, presao skoro 200.000km..., auto sada ne prelazi vise od 6 7000km godišnje, posto imam sluzbeni, uglavnom kratke distance po gradu i 10ak puta godisnje otvoren put po 300 400km i to je to...
  3. Vazi, hvala na odgovoru. To mi se desavalo juce ujutru posle jedno 40min voznje, uvece ga opet vozio jedno 15ak minuta i nije imao problema. Svakako cu od ponedeljka u servis pa da zamene sta treba.
  4. Pozdrav, Danas sam imao problem zaglavljivanja ručice menjača, dešavaju se dve stvari: 1. neće da se vrati u ler položaj, na sredinu.... između prve i druge brzine se zaglavi, kao i između pete i rikverca, tako da kada ne diram ručicu neće sama da se vrati u ler (sredinu) nego moram da je poguram. 2. jako teško ubacim u trecu i cetvrtu brzinu, odnosno kada ga prebacim na ler (sredinu), odatle jako tesko ulazi gore/dole odnosno treca/cetvrta. Primetio sam vec neko vreme da malo teže nekada udje u brzinu, ali danas da li radi hladnog vremena je baš bilo nezgodno... pri preticanju može biti baš opasno. Dok ne odem do majstora od ponedeljka, znate li možda šta je po simptomima, da li su sajle ili nesto "krupnije"? Inače je stavljeno novo kvačilo, pre max. 20,000 km. Hvala.
  5. Pardon, pao je za 2 podeoka, preterah ga malo... to mi se samo desilo pri spustanju na planini, valjda sam ulazio i u hladniji vazduh... reko sada ako mi crkne ovde nema slep sluzbe koja bi dosla Nista, onda je jedino rešenje zamena termostata... samo me zanima da li u servisu može da se nekim ispitivanjem proveri stanje, ili svakako da ga zamenim pa da vidim razliku?
  6. Hvala svima na odgovorima! Auto postiže radnu temparaturu, ali mu treba dosta vremena zimi, recimo 20ak minuta gradske vožnje ili kada je minus i malo duže, tako da ja već dodjem kući, a on nije uspeo da postigne radnu temp (sredinu)... grejanje mogu da upalim da osetim toplotu na 15ak minuta... kada nije zima, naravno nemam problema, takođe, velika je razlika kada se odmah izađe na otvoreni put i stisne gas, tada se radna temparatura dostigne znatno brže. Video sam da se ovde na forumu još ljudi žalilo da se sporo greje, pa sam mislio da nije termostat, već je tako "fabrički"... Da li može da se proveri stanje u servisu ili da svakako zamenim pa da vidim da li ima razlike? Koliko je okvirno zamena, do 100evra? Da napišem još jednu stvar koju sam primetio, a nije mi se dešavala često... spuštao sam se lagano niz planinu i temparatura mi padne sa radne na 2-3 podeoka niže...to mi je bilo čudno, jer i da je auto recimo u leru, temp treba da ostane na radnoj? Mali hladnjak je zamenjen u servisu klime prošlo leto, ne verujem da je to..klima radi super... primetio sam samo da se i nekako lako zamagli auto, pa sam prskao neki sprej na stakla protiv toga.
  7. Pošto se bliži zima, želim da pitam za vaša iskustva sa lošim grejanjem na Grande Puntu 1.3 75ks (2006) i da li imate neki savet/rešenje za to. Dakle, svestan sam da dizeli sporije dostiže radnu temparaturu, ali kada spoljna temparatura zimi padne oko 0 stepeni, grejanje bukvalno - nemam. Do posla mi treba 20ak minuta gradske vožnje, pa mi se tek pred sam kraj vožnje blago zagreje auto, tako da 15ak minuta cvokocem :). Vidim na forumu da i drugi imaju sličan problem, tako da mi zamena termostata i rashladne tečnosti verovatno neće rešiti problem. Da li ste probali i da li je bezbedno da se ta 2 meseca hladnjak nečim blokira...da li mogu nekim limom/perforiranim ili polikarbonatom da prekrijem 70-80% hladnjaka? Da li bi to pomoglo ili je zaludan posao i da li je uopšte bezbedno po motor? Unapred hvala!
  8. ljudi kakva su vasa iskustva sa Grande puntom 1.3 75ks, sto se tice snage... meni je jako trom, uzbrdo moram dobro zaletati, po ravnom i nemam toliko primedbi, ali kada u prvoj treba uzbrdo samo sto se ne ugasi, uvek pun gas idem... da li ja imam neki problem ili je takav svima ne znam, idem u utorak u servis pa cu pitati, ali me zanimaju i vasa iskustva... sta moze da bude? neka zapusenost, nesto do turbine, ili sta? prvi dan kada sam ga kupio mi je crkla vodena pumpa, zato sto nije vozen 3-4 meseca prezimio na parkingu, da nije tu negde problem? Nemam nikoga ko vozi isti pa ne mogu da uporedim, drugar ima korsu 1.3 75 to je ista stvar, kaze da je zadovoljan i da ga cudi da je meni takva mrcina... sluzbeno vozim 308 pezo, 1.6 HDI 90ks leti u odnosu na moj... ne znam da li je to normalno ili auto ima neki problem... inace mi se zimus desavalo da kada mi je nezagrejan auto, cim predje 2000-2100 obrtaja zazvizdi...znate li sta to moze biti? cim se zagreje 10 min zvuk nestaje... zato sam pazio da ga vozim uvek na sto nizim obrtajima dok se nezagreje... sada vec duze vreme kako je ogrejalo se to ne javlja vise..sve normalno...
  9. Bas taj, to cu i da uradim... kod njega je valeo 22000 sa ugradnjom, a ovako bi me izaslo 19-20 isti djavo ko da cu ustedeti puno... znam da su dobri,a ja izmisljam toplu vodi, ocu i jare i pare. a i da mi urade dijagnostiku, nesto mi je strasno trom auto, znam da je mali motor... uzbrdo gas do daske..sve mislim da tu nesto ne valja..
  10. hvala ljudi na odgovorima, pitam zato sto nemam pojma kako se krece to, pa mogu biti laka ovca za sisanje...mada vidim nije toliko drasticna razlika u cenama...i ne mogu nesto ustedeti, s obzirom da je u ovlascenom na altini stavljaju valeo 22000 sa ugradnjom. Ovako 12000kvacilo + ruke dodje slicna cena.
  11. Hvala na odgovorima ljudi..uzecu luk ili sachs.. U automiki zvao Valeo = 12600 din, Sachs = 11500.. Nesto mi majstor rekao da nabavlja jeftinije u euro07, lukovo 8800 to je bas smesno, valjda je original. Posto je on u drugom gradu, Ja mogu sam nabavim set i da dam nekom majstoru ugradi? Nece imati problema da mu fali jos neki deo? Uglavnom je sve u setu?
  12. Koji bi set kvacila preporucili za Grande punto 2006godiste 1.3 dizel 55kw/75 konja... sasija ZFA19900000140904. Koliko mogu ocekivati za ruke u servisu od 50 do 100e? Cuo sam da je luk dobro, ali tvrdo, kalav je valeo ...u servisi su mi nudili i neki jeftiniji blue print... Mislio sam da luk uzmem, ali da pritam za misljenje.. i koliko se krecu cene oko100e?
  13. ljudi moze li savet? Desava mi se od skoro da kada mi je nezagrejan auto, cim predje 2000-2100 obrtaja zazvizdi...znate li sta to moze biti? cim se zagreje zvuk nestaje... zato gledam da ga vozim uvek na sto nizim obrtajima dok se nezagreje... da li to moze da ima veze sa turbinom? i kada se uopste ona pali na modelu Grande Punto 1.3 MultiJet 75ks? da li je to 1700 ili 2000obrtaja? inace se dosta sporo po mom skromnom misljenju zagreje, ako nije autoput ili neki pravac, sacekam dobro da se skazaljka digne...
  14. Pozdrav, imam pitanje na slicnu temu izvinite ako vec negde pise u predhodnim porukama, citao sam dok nisam odustao U pitanju je grande punto 1.3 MJ 75ks, senzor suvozacevog pojasa ne radi mi senzor za suvozacev pojas za vezivanje...kada se veze stoji na tabli da nije vezan, sto me apslolutno bas briga ,ali mi je palo na pamet, da li ce radi AIRBAG normalno? da li signalizacija da nije vezan pojas gasi jastuk da ne udari suvozaca? Da li to mogu nekako popravim? kontakt neki ili sta? verujem da je sitnica, ali ako pravi problem airbag-u uopste nije neozbiljno

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...