Jump to content
FAS Euroauto Goran

mikitzca

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About mikitzca

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koliko para? Koliki popust ako sam na forumu? Da uzimam odmah. Trazim odavno. Pozdrav
  2. Kao u naslovu, ko ima ocuvane zadnje zvucnike za Grande punto, vrlo rado bi ih kupio. 13 cm precnik. Ne aftermarket nego iz originalne ugradnje.
  3. Razliciti su menjaci. Inace, sredjen menjac. Bio na reparaciji. Cena 250 evra. Naravoucenije za sve: pratite i menjajte ulje na ovim menjacima na svakih 30 do 50 hiljada kilometara i ubacite nesto vise nego sto to fabricki stoji. Ne zalite novac za najkvalitetnije ulje za menjac. Jeftino ulje, jeftina corba. Brzo izgubi viskozitet od temperature koju dostize menjac (oko 120 stepeni) i nakon toga ulje se ponasa skoro kao voda. Pozdrav.
  4. I ja sam to isto mislio. Svuda se pominju sa znakom jednakosti tj kada se pise o jednom isto se aplikuje i na drugi. Medjutim juce me je covek kod koga sam nasao M32 koji je bio na 1.9 mjet ohladio kazavsi da su razliciti. Pretpostavljam da je zvono u pitanju a ne unutrasnji sklop te da iz tog razloga ne bi mogao da se uklopi. Inace, otisao je moj na reparaciju i kostace 250 evra.
  5. Pozdrav svima, Da li iskusniji mogu da mi kazu da li su menjaci m20 i m32 isti? Konkretno, da li M32 menjac moze da se ugradi u Grande iz naslova, odnosno 1.3 mjet 90 ks. To su menjaci sa 6 brzina. Ovo pitam zato sto je moj menjac M20 sazreo za reparaciju i sada vagam sta mo je ciniti a polovnih M20 na nekoliko poznatijih otpada nema, ukljucujuci Indjiju. Hvala unapred svakome ko ima ili zna bilo kakvu informaciju. Pozdrav
  6. Pozdrav svima, Pretrazivao sam forume i teme slicne problemu koji imam, ali tesko da nadjem pravi odgovor. Naime, prosle godine sam radio remont kompresora klime i istovremeno napunio klimu. Vec tada, prilikom probe nije hteo da ukljuci, tj da pokusa da je upali, ali se nista ne desava. Majstor je onda konstatovao da je presostat bio u pitanju. Ispostavilo se da nije. Sa drugim presostatom je radio isto. Drugi majstor, posto prvi vise nije hteo da se javlja, je morao da promeni gas jer je prethodni po njegovim recima bio zagadjen. Ubacen je novi. On je konstatovao da klima radi, ali da imam problema sa reostatom tj otpornikom koji nije ukljucivao prvu brzinu tj klimu. Otpornik je zamenjen. Klima je pocela da se ukljucuje i radi, ali je sve to bilo kratkog veka. Sada, ponekad ukljuci a ponekad ne. Kako kada. Kao da treba da postigne neku radnu temperaturu pa tek onda ukljuci. Cak i tada se sama od sebe ugasi i potrebno joj je duze vreme da se opet ukljuci. Nema nekog pravila. E sada, da li neko zna gde se nalazi releji za ventilator? Po nekima, to su dva releja koja se nalaze ispred akumulatora, medjutim kada sam ukucao broj sa kutijice da pretrazim internet, izlazi mi da je su to releji grejaca (glow plugs heater). Da li ih u stvari uopste ima? Da li zna neko i gde se nalazli sonda ili termostat, kako se vec zove koja prati temperaturu? Radi se mjet 1.3 90 bhp 2006 god. Hvala unapred svima koji ce pokusati da prenesu svoja iskustva ili daju neki savet za dalju pretragu.
  7. Negde sam na nekom slovenackom forumu pronasao uzrok pa da podelim sa vama. mozda je i to. naime, proverite onaj snop kablova s' leve strane. vrlo je moguce da su se zice pokidale od otvaranja i zatvaranja zadnjih vrata. kod mene je otisao skoro pa citav snop. morao sam sve nanovo da prevezujem a samo sto nisam kupio novu bravu.
  8. mikitzca

    P: auto zvučnike

    Javljaj kada budu bili dostupni i proveris kakvi su.
  9. mikitzca

    P: auto zvučnike

    Pozdrav, Fabricki za grande punta 2006 (mada mislim da su svi istih dimenzija 16 napred 13 pozadi)? Potrebni su mi jedan na prednjim i jedan na zadnjim vratima (5 vrata). Ako imas a ne rasparujes, uzecu komplet (naravno ukoliko mi odgovara cena :o) ).
  10. Pozdrav, treba mi pomoc ili neko ko je imao slicno iskustvo ili ko god moze da ikako pommogne. naime, auto nece da upali. nakon okretanja kljuca do pozicije pre samog startovanja sve signalne lampice se upale normalno i pogase normalno. nikakva lampica upozorenja se na pali niti ostaje da gori, medjutim kada okrenem kljuc nista se ne desava, nikakav znak da se nesto pokrece, kao kada je kompjuter zakljucan, a nije jer, kazem i ta se lampica ugasi. ne "vuce" nigde struju jer se intenzitet lampica ne smanjuje kada pokusam da startujem. pokusao sam da pojacam drugim akumulatorom ali ista situacija. pokusao sam na guranje i auto je upalio (nije preporucljivo ali...). Nakon toga sam vozio auto i kada sam ga ugasio i pokusao da upalim, opet isto. Da kazem i to da sam oko osiguraca ispod haube pre prvog danasnjeg paljenja proveravao osigurac za odledjivanje zadnjeg stakla posto mi ne radi. kako nisam mogao da ga skinem morao sam da povadim nekoliko osiguraca (ili su to releji) okolo i vratio ih onako kako su i bili postavljeni. nisam im zamenio mesta. da li je moguce da taj osigurac ima nekakve veze sa paljenjem uopste. to je osigurac br 20 po semi od 20 A. auto je do sinoc normalno palio bez problema.
  11. izvinjavam se zbog kasnog odgovora ali nisam bio prisutan iz vrlo opravdanih razloga. cena je 150 evra, a kabl bi trebalo da proverim. mislim da je bele boje.
  12. Prodajem servo volan za grande punta 1.3 mjet 90. Servo nema senzor a ostalo je sve ispravno. Mislim da je ugradnjesenzora moguca tj da se radi. kontakt radnim danima na pp jer nisam u zemlji. vikendom moze i telefonom. 064 44 78 121.
  13. filter vazduha nalazi se nakon ventilatora i prikuplja manje cestice prasine i ostalog stetnog bakterijskog i drugog otpada. ne nakupi se krupno lisce izmedju peraja ventilatora vec ono sitnije koje moze da prodje kroz kanale i ponesto ostalog sitnijeg otpada. nisam verovao dok nisam otvorio. inace za ovu "operaciju" nije potrebno skidati fioku jer motor nije zatvoren njome.
  14. pozdrav, mislim da je kod tvog ventilatora slican problem kao i kod mene (bio). ukoliko je to, resava se vrlo lako. vrlo je moguce da se ventilator napunio sitnijim liscem i sada radi teze i jako je bucan tj stvara vibracije i slabije duva.sve sto ti je potrebno se nalazi na ovom linku. kratko uputstvo sa slikama kako da demontiras ventilator koji se nalazi ispod pretinca za rukavice na suvozacevom mestu. malo je nepristupacno za rad ali moci ces sam da uradis. ja sam to pre neki dan ocistio i sada je sve u redu. http://www.fiatforum.com/grande-punto-guides/288556-leaf-debris-removal.html potrebni su ti usadni odvrtac (imbus), ne znam tacno koji ali je neki bas manji i kljuc 6 (okasti ili viljuskasti). pozdrav
  15. pretpostavljam da je tako. medjutim problem je sto ne mogu da uradim sve na jednom mestu. kod jednog sam majstora isao da proveri gresku i postavi dijagnozu a kod drugog da kupim i zamenim deo, sto je prilicno obeshrabrujuce. elem, primetio sam i sledece: prilikom gubitka snage pri brzini 140kmh, stao sam i ugasio auto, nakon petnaestak skundi ponovo upalio, krenuo i auto je ponovo dobio performanse kakve je imao pre toga. naravno vise se nisam usudio da ga vozim preko 140 (kao ni jutros na autoputu) ali je lampica ostala da svetli. uzgred. pre svega ovoga i na prve ovakve simptome check engine lampica se gasila preko noci ili nakon duzeg parkiranja. znam da se ne moze ovako da postavlja dijagnoza, nezahvalno je, ali da li je neko imao ovakvo iskustvo?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...