Jump to content
FAS Goran

fiatmkd

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About fiatmkd

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/29/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prilep, Makedonija
  1. zdravo svima, zaista mnogo su imali ovaj problem ali resenje jos ne (bar po ovo sto vidim na forumu)... znaci GP 1.3 od 2008, 90ks redovno servisiran, skoro 200.000km... problem: turbo rupa je ogromna, turbo "upali" tek na 2700rpm... na dijagnostiku nista... imao sam neki problem da slabo vuce pogotovo na ugorninu ali se to resio, navodno je bio nekakav kvar sa kompjuterom... problem ostao...motor pali dobro, radi mirno, nije bucan, ali u 2 brzini gas so max, vuce ne da nije, ali tek ono pravo ubrzavanje se oseca tek na 2700+ obrtaja... zna li neko kakve parametre da pratim na dijagnostiku jer kada i da ga odnesim odgovor je isti, kao nema gresaka i to je to... koliko treba da bude pritisak, protok vozduha u leru recimo, na 2000 obrtaja itd??? pozdrav svima...
  2. napravio sam SELF TEST sve je OK osim jacina signala...ona varira 0.0V - 2.6V nekoliko puta u sekundi...il staje na 0.8 V il 1.4 i cini se da je to premalo... e sad, jel ovo znaci da je tuner crko ??? il imam neki problem sa antenom??? pozdrav
  3. Zdravo ljudi, pre neki dan imao sam problem sa radio (fabricko) u stilo iz 2002 godine. radi normalno kad odjednom pocinje ono sssssssssssssssss i ako pokusam da promenim vec memorisanu stanicu onda vrti u krug i ne pronadje nit jednu stanicu... jucer i danas radio savrseno, veceras na kratko me iznervirao, ali nakon voznja je sve bio OK... jel to neki generalni problem sa tuner, koliko kosta eventualna popravka????il mozda je nesto jednostavnije kao neki kablovi il mozda antena??? da lise i vama to desio??? pozdrav iz makedonije ))
  4. cisto samo kao rjesenje, mozda i neko vec pokusao: za onu ljeplivu povrsinu ispred suvozacko sediste, i ono malo desno od volana, samo ARIS il neki takav odmastivac...odlicno cisti, nakon ciscenje, povrsina nema vise sjaj, i deluje bas kao i ona plastika nad instrument tablu... pozdrav...
  5. jel moguce da elektro-motore za podesivanje visina farova uopste ne rade a da kompjuter ne pokazuje gresku??? ono 0-1-2-3 mi pokazuje na displeju, a ne primetujem razliku kad promjenim visinu... ako treba da promjenim te motorice, koliko bi me to kostao??? pozdrav
  6. ja sam za ovo pitao pre neko vjreme tu na forumu, nije bio neki konkretan odgovor... meni se to desilo 2-3 puta na stilo 1.9 jtd od 2002 godine... mislim da neko mi reko da je do EGR ventila (nisam bas siguran da lije to pravi problem) ali ovo je standardan problem kod stila...poznajem bar jos 3 ljudi kojoj se ovo desava... kod mene je bio kad promjenim u nizoj brzini...obicno iz 4 u 3 u gradska voznja... pozdrav...
  7. ovako znaci: bio sam kod majstora reko mi da naftni filter ne dihtuje bas dobro, (a on ga menjao pre par dana), zamjenio neka gumica, zacrvstio dobro filter, sada je OK... preporucio mi original filter (reko mi da ovde u makedoniji kosta negde 40-50 evra)...ovaj sto je sada je 10 evra... mozda je ovo logicnije a ? ovo o nakvasivanje filtera (hahah) najverojatnije izmislio moj otac, jer on ga odneo prvi put kad se problem pojavio )) mozda i nije majstor toliko los hvala vam u svaki slucaj... pozdrav...
  8. mozda i na to mislio, da se filter napuni, il mozda ja nisam ga lepo razumeo... pozdrav ljudi
  9. majstor je reko da navodno naftni filter treba da se nakvasi dok ne proradi kako treba...nekoliko dana je bio potrebno... ne se razumem previse u ovo , tako da mozda ima neki smisao, ali vec 4ti dan je ovo... ima li istina u ovo??? pozdrav
  10. zdravo ljudi, nakon servisa (kais, lager zategaci, masleni filter, filter goriva, vodna pumpa) imam proleme sa palenje i to nakon voznju....vozim pola sata, ugasim auto, i nakon toga muci se da upali, nakon 2-3 pokusaja radi normalno...na kratko se pojavio ono crvena lampica koja ukaziva na problem sa sistemom za ubrizgavanje... ima li neko ideju gde je problem ili da se opet vracam kod majstora??? Hvala pozdrav
  11. pa da ustvari to mi je bio pitanje, zasto se uopste ugasio... a kazem imao sam prijatelja koji imao takodje stilo 1.9 i njemu vrlo cesto se to desavao, cak i na vece brzine, kad promjeni u nizoj brzini...on i nije pokusao da sazna sta se desava, ali je simptomaticno u svaku slucaj... hvala u svaki slucaj... Pozdrav
  12. Zdravo ljudi, radi se o stilo 1.9 jtd 2002 godine, sa nekih 180 000 km...novi akumulator, promjenjen maslo(selenia) i masleni filter pre 5 mjeseca... danas u tokom voznju kad sam promjenio od 3 u 2 brzinu, na otprilike 30km/h, na lagano kocenje, auto jednostavno se ugasi (nije bilo ENGINE FAULT il slicno), pise ono LOW OIL PRESSURE...nakon ponovo palenje, sve je bio u redu... cuo sam da je to vrlo cesti probljem kad ubavicas u nizoj brzini pa zelim da znam kako da otklonim, jer nije bas svjedeno na otvoreni put... ima li neko neko rjesenje? hvala vam... pozdrav.
  13. hvala za ovo spajanje veceras nakon voznja, ostavio sam par sati, i pokusao sam ponovo da upalim, sve je bio OK... ako se opet pojavi, pokusacu sa dijagnostiku... pozdrav...
  14. Zdravo ljudi, imao sam probleme sa servo pre neki mjesec dana na STILO 1.9 jtd iz 2002...navodno je bio do akumulator, klemi nisu bile dobro zacrvscene, bio sam u FIAT service, otklonili su greske i od tad nisam imao nikakve probleme... pre neki dan kad upalim auto, kaze ABS/ASR failure...imao je i SERVO failure, ali samo prvi put, sad je servo OK... kad ukljucim manuelno ASR kaze ponovo ASR failure... kocnice rade OK, samo nervira me ona greska na displeju... jel moguce da je opet akumulator? nisam bas upucen u ovo i me interesira jel moguce da je probljem bas u ABS senzori? Hvala vam. pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...