Dule 021 693 Posted December 17, 2010 Evo kako se to radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 147 Posted December 24, 2010 Vidim da znate sve o kljucevima,ajde spasite me! Promenio sam bateriju u kljucu,aktivirao alarm,i posle toga vise nisam mogao da iskljucim alarm,ni da upalim auto. Alarm sam iskljucio fabrickim kljucicem za alarm,i od tad mi alarm ne radi,ni centralna preko alarma. U Delti ne znaju nista,Zemun Ristic,basnoslovne pare trazi,Vesic Obrenovac cackali pola sata,i zakljucili da je to tehnologija sa Marsa.Napominjem da sam odavno izgubio karticu sa kodom. Cuo sam za nekog u Kaludjerici,ali nemam njegov tel. Ima li pomoci,ili moram da menjam auto?? hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 24, 2010 Ne znam šta Dovla misli, ali mi se čini da ti nije problem ključ već daljinski od alarma. Kada je alarm aktivan on drži immo-off pa ne možeš da upališ. Ako sam dobro razumeo. Čudi me da nemaš drugi daljinac za alarm. Sve u svemu, treba proveriti taj daljinac i eventualno potražiti drugi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexterhack88 0 Posted December 24, 2010 Moze li neko da mi pusti na PM gde mogu da iskopiram kljuc za Stilo, 2002god, skakavac sa komandama za centralnu klasican.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 24, 2010 Vidim da znate sve o kljucevima,ajde spasite me! Promenio sam bateriju u kljucu,aktivirao alarm,i posle toga vise nisam mogao da iskljucim alarm,ni da upalim auto. Alarm sam iskljucio fabrickim kljucicem za alarm,i od tad mi alarm ne radi,ni centralna preko alarma. U Delti ne znaju nista,Zemun Ristic,basnoslovne pare trazi,Vesic Obrenovac cackali pola sata,i zakljucili da je to tehnologija sa Marsa.Napominjem da sam odavno izgubio karticu sa kodom. Cuo sam za nekog u Kaludjerici,ali nemam njegov tel. Ima li pomoci,ili moram da menjam auto?? hahaha Imaš li rezervni ključ? I jel' alarm fabrički ili naknadno ugrađen? Možeš li sada da upališ auto kada je alarm isključen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 147 Posted December 25, 2010 Da da fabricki alarm integrisan u kljucu,ima senzore pokreta na plafonu i moze da se iskljuci kod dozne sa osiguracima posebnim kljucem [kljuc je kao od poker aparata].iskljucio sam i sada sve radi osim,alarma i centralne preko alarma,a lampica za alarm stalno svetli da dodam rezervni kljuc je braon boje i nema nista sem koda Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted December 26, 2010 Da li neko zna sta rikne na daljincu od skakavca? ako zna neka zaokruzu na slici ili da zna gde se nalaze podatci koje centralna prepoznaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkomaniac 0 Posted December 29, 2010 Da li neko zna sta rikne na daljincu od skakavca? ako zna neka zaokruzu na slici ili da zna gde se nalaze podatci koje centralna prepoznaje. a zašto misliš da je nešto riknulo?Sigurno ti je izgubio frekvenciju daljinski čim to pitaš?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bois 0 Posted January 9, 2011 Moze li mi neko reci gde mogu najpovoljnije da iskopiram kod kljuc za punta2 jer imam samo jedan?Koliko bi to kostalo?Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
igordavids 0 Posted January 11, 2011 Pozdrav svima, molio bih Vas da mi neko objasni za šta tačno služi kodirani ključ, odnosno, da li isključivo sa njime treba paliti auto ili on ima posebnu bezbednosnu funkciju? Imam Fiat Punto 1 / 1997. god.Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 11, 2011 Ukratko rečeno - bez njega i ne možeš upaliti auto Samo kodiran ključ može da se poveže sa ECU-om na kolima i da auto upali. Ukoliko kreneš da pališ auto sa ključem koji ima šaru (iskopirana mu je šara) auto se neće upaliti jer se ECU nije ''upario'' sa ključem. Dakle, ukratko rečeno - bezbednosna funkcija Možda sam bio malo konfuzan, ako jesam probaću opet da pojasnim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bois 0 Posted January 13, 2011 molim odg.na moje pitanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 44 Posted January 13, 2011 El kodirani kljuc ima u sebi neku bateriju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 13, 2011 @BoisJa zaista ne znam gde tačno ima da se kopira, ali znam da cene idu od 70-80€ pa naviše. Ako bi mi ostavio sliku svog ključa i broj šasije mogao bih da proverim da li eventualno može da se kodira ovim mojim aparatom pa ako može, to bi te onda izašlo znatno jeftinije od pomenute cifre @Milos1Ne. Kod se upisuje u čip kojem nije potrebno napajanje da bi kod ostao upamćen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted January 13, 2011 molim odg.na moje pitanje.Imas u KG-u, mislim da je oko 4000-5000 din... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 44 Posted January 13, 2011 Hvala...nikad mi nije bilo jasno kako moze da posalje signal bez napajanja...al nije ni bitno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 13, 2011 I ne šalje signal već ga čuva. ECU je taj koji ga traži antenom. Ako je u dometu prepoznaje ga i očitava zapis koji je trajno upisan u čip Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 31 Posted January 14, 2011 Dovla, jesi li ovladao kopiranje ključeva za Lanciu Lybru ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 14, 2011 Nisam imao još nijedan ''slučaj'' mada mi se čini da nije podržana Probaću na nekom od narednih okupljanja ako bude neko došao sa Lybrom da vidimo može li se nešto uraditi Quote Share this post Link to post Share on other sites
dingokg 1 Posted January 14, 2011 (edited) Hvala...nikad mi nije bilo jasno kako moze da posalje signal bez napajanja...al nije ni bitno... Transponder key sa wikipedijeTransponder je u sustini jedno LC kolo najslicnije onim privescima u velikim buticima sto su zakaceni na garderobu kao zastita od kradje(kad pokusamo da iznesemo privezak kroz vrata pali se alarm).Transponder ne emituje signal on ga prima, znaci njemu auto posalje neki radio signal a on ga prima, LC kolo pocinje da osciluje odredjenom frekvencijom koja se mora poklopiti sa frekvencijom poslatog radio talasa, ako se poklope mozemo upaliti auto, ako se ne poklape ne mozemo. Kodiranje transpodera u sustini je podesavanje LC kola odnosno njegove frekvencije oscilovanja. Edited January 14, 2011 by dingokg Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 14, 2011 (edited) Ni slučajno nije tako. Možda pedesetih godina prošlog veka,ali i to bi bilo suviše jednostavno. Tačno je da primi neki VF signal ali takođe kodiran (kao upitni signal) ali koji daje transponderu dovoljno enerije da odgovori kratkim kodiranim signalom. Transponder je čip. Kao što je bluetooth čip. Da je tako kako ti kažeš ja bih ga provalio za 10 sekundi - dovoljno bi bilo vobler-generatoron poslati signal koji pređe za par sekundi sve frekvencije i na jednoj bi dobio odgovor (da je LC kolo). Mnogo je složenije i zato je skoro nemoguće provaliti. Čak je i kopiranje ključa teško jer razne firme imaju potpuno različite sisteme zaštite. Pošti si naveo Wikipediju što nisi preveo ovo:"Transponder keyTransponder keys may also be called “chip keys”. Transponder keys are automotive ignition keys with signal-emitting circuits built inside.When the key is turned in the ignition cylinder, the car's computer transmits a radio signal to the transponder circuit. The circuit has no battery; it is energized by the radio signal itself. The circuit typically has a computer chip that is programmed to respond by sending a coded signal back to the car's computer. If the circuit does not respond or if the code is incorrect, the engine will not start. Many cars immobilize if the wrong key is used by intruders. Chip Keys successfully protect cars from theft in two ways: forcing the ignition cylinder won't start the car, and the keys are difficult to duplicate. This is why chip keys are popular in modern cars and help decrease car theft." Mogao bi Dovla da napiše nešto detaljnije o tome, on je veoma upućen. Edited January 14, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
dingokg 1 Posted January 14, 2011 Naravno @Banetv da je dosta komplikovanije , ja sam samo hteo laicki da obljasnim coveku "kako moze da posalje signal bez napajanja", a link sa wiki sam stavio ako nekoga bas zanima detaljnije neka cita Bez obzira ti sistemi zastite su kod nekih strogo cuvana tajna (kao koncentrat za koka kolu ), sto je teze provaliti sisteme codovanja to je auto sigurniji, sto je naravno u nasem interesu kao vozaca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 693 Posted January 14, 2011 Moze li mi neko reci gde mogu najpovoljnije da iskopiram kod kljuc za punta2 jer imam samo jedan?Koliko bi to kostalo?Unapred hvalaU Novom Sadu je jedna moja poznanica sasvim slucajno otkrila jednog kljucara koji joj je kljuc za Bravo sa kodom napravio za 3500 dinara a to je bilo pre dva dana.Moram je pitati tacno gde je to pa da vidim i cene za ostale automobile. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted January 14, 2011 Ajde Dule , proveri i za Stilo, ako ti nije problem, moze se reci da mi je potreban (minimum) jos jedan kljuc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3626 Posted January 14, 2011 Pridruzujem se ... Quote Share this post Link to post Share on other sites