TODORANELE 0 Posted October 22, 2010 Zdravo ljudiMoze li neko da mi pomogne da se odlucim koje amortizere da stavim na moju THEMU,da likayaba ili monroe ili dampo,dajte neki savet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted October 24, 2010 (edited) Sve zavisi koliko keša imaš druže, ako imaš dovoljno onda kyb ili bil, ako si kratak - i dampo je super (recimo da je duplo jeftiniji od prethodna dva a isto 2 god garancije).Ja sam izabrao dampo, čisto zbog keša. Da sam imao više para uzeo bih ove skuplje ali, kažem ti, samo je keš presudan. Inače, po našim putevima skršićeš bilo koje amortizere, nevezano za marku i cenu. Još jedna stavka je stil vožnje, sportskiji stil=bolji amortizeri, normalna vožnja=i dampo je ok. Sve je na tebi (i novčaniku, naravno) !Što se tiče monroa, imam jako loše iskustvo sa zadnjim na bravi-stradali su mesec dana po isteku garancije. Možda sam samo ja maler ali, ko zna..čuo sam nekakav trač da se monroi sklapaju ovde kod nas u maloj radinosti, ko će ga znati! Edited October 24, 2010 by endbringer Quote Share this post Link to post Share on other sites
omega 0 Posted October 27, 2010 Ako imas novca uzmi KAYABA :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
zekiveteran 1 Posted October 27, 2010 Za kolegu koji traži amorte i za ostale kolege i koleginice. Tražio sam ovde, nema ništa o COFAP brazilskim amortizerima. Elem, na Lančiki Y otišli mi zadnji i ja na oglas pronađem polovne-ustvari montirane i skinute. Bilo je ovde mnogo priče o lupkanjima na Y te u prednjem, te u zadnjem kraju. I tako ovi ni 5 ni 6 majstori ovome čoveku rekili "zadnji amortizeri". On kupi i namontira, međutim nisu i on vrati svoje stare, a meni proda COFAP. Bio sam malo skeptičan, ali namontiram (lično) i sve OK. Jesu malo tvrđi, ali to meni odgovara zbog puteva u Železniku zvanih "samajama" .Posle se malo na netu zainteresujem za tu firmu. Piše da je vrlo poznata i pouzdana. Zaznam da su na Sportingu njihovi amorti prva ugradnja. Ili na Paliju koji se proizvodi u Brazilu, ali i u Poljskoj - zbog prodaje u zemljama gde putevi nisu baš prva liga. Ko je zastupnik i koja je cena nisam tražio, mada ni to nije teško.Uglavnom, ja sam zadovoljan a ono što sam pročitao ne mora biti merilo.....pisalo i na zidu....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted October 28, 2010 Dampo pakuje Way-assauto amortizere koji su prva ugradnja za Fiat bravo-brave tako da ti je to isto kao i original amortizeri u Delti.Oni su gasni niskog pritiska al malo pojacani 10% u odnosu na fabricke,da su visokog pritiska bili bi jos tvrdji i auto bi ti isao skoro ko karting.Cofap Brazilski su fabricki ugradjivani u vece Alfe tako da ni oni sigurno nisu losi.Lip Spanski kao ulozak u osnovni model cini mi se KW koilovera.Autostrade kod nas su takve da ni NASA nebi mogla da napravi pouzdan amortizer a o tome kako se tek vozi i kopijama necu ni da govorim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted October 29, 2010 Dampo stavljeni pre 3 meseca i presli 5000 i evo sutra na reklamaciju levi otisao i vuce na stranu a i jede gumu naravno Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted October 30, 2010 Pa jel' moguće? Sreća pa postoji garancija..ne mogu da verujem da je tako brzo otišao! Kakva su iskustva drugih sa dampom? Nemoguće da bi stavili 2 god garancije a da strada za 3 meseca.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 30, 2010 Pitanje je da li je do amortizera... imao sam slučaj polizane PREDNJE LEVE gume, a sve zbog ZADNJEG DESNOG silen bloka... to je vrlo kompleksan sistem i nije sve tako crno-belo. Ne kažem, možda i jesu amortizeri, ali sačekaćemo epilog priče Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted October 30, 2010 Bio sam danas u servisu i jeste meksi prednji levi amortizer ali nije iscureo pa su mi zakazali u utorak da stavimo novi pa da probam, e sad kako da proverim zadnje silen blokove posto sam prednje gledao i dobri su da ne uzimam ljudima vreme bzv ako nije do amortizera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted October 30, 2010 cofap su prva ugradnja i za neke modele fiata od pre 30 godina. stara kompanija, po svemu sudeci kvalitetni, a sto je najvaznije nisu kineski Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted October 30, 2010 Ja sam na tri auta stavljao Bilstein i dobri su. Quote Share this post Link to post Share on other sites
555 0 Posted October 31, 2010 Ili KYB ili Bilstein, ja sam licno stavio KYB jer sam cuo da su malko tvrdji sto je i bolje za nase puteve. (oko 8k je bio par) Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 31, 2010 Bilstein ,moja preporuka Quote Share this post Link to post Share on other sites
zekiveteran 1 Posted November 1, 2010 Divim se ljudima kada ladno kažu Bilstein, verovatno im budžet dozvoljava. Valjda po sisitemu ako ne znaš šta je dobro, kupiš šta je skupo. Nažalost nisam u takvoj situaciji. Naravno da su Bilstein amorti vrh, ako ne i najbolji. Ipak treba ispitati sve mogućnosti, pre svega odnos cena-kvalitet, izvagati za i protiv pa doneti odluku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 2, 2010 Pitanje je da li je do amortizera... imao sam slučaj polizane PREDNJE LEVE gume, a sve zbog ZADNJEG DESNOG silen bloka... to je vrlo kompleksan sistem i nije sve tako crno-belo. Ne kažem, možda i jesu amortizeri, ali sačekaćemo epilog priče Zamenjen je amortizer u reklamaciji i bio je losiji i to znatno u odnosu na desni sto se primetilo tek kad je stavljen novi i provozano samo je ostalo da zamenim gumice balanstangle posto malo pliva zbog njih i valjda je to sve sto se tice mog trapa Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 2, 2010 Moram ja da pitam nesto, iako je mozda tema za ''sport'' ali kad je vec ovde dosta pisano! Zanima me koliko sam amortizer moze da utice na visinu vozila? Auto mi je malo spusten(tvrde opruge) i ne bih hteo da ga vratim na standardnu visinu. Takodje me zanima, ako bih postavio npr. kayaba gasne na takve opruge koliko bi izdrzali? Posto, jos kad sam uvezao kola na njemu su neki nemacki zuti sportski amortizeri koji ovde nema sanse da se nadju, a malo ko je uopste cuo za njih. Sve se svodi da cu morati da stavim neki drugi brend, ali imam problem oko toga da li ce ti amortizeri biti kompaktibilni na postojece opruge, tj. da li im hod odgovara oprugama. Jer plasim se ako dam poprilicnu cifru za amortizere da ih ne unistim za kratko vreme. A da menjam sve komplet sa oprugama, nemam PARAAAA !!!Da li ima neko ovakva iskustva, i sta mi preporucujete da uradim, jer vec par meseci vozim trokolicu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zekiveteran 1 Posted November 2, 2010 Ako je auto spušten, znači ima sportske opruge, onda i amortizeri moraju biti sportski sa skraćenim hodom. E sada koji i po kojoj ceni? Neka kaže još neko Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 2, 2010 Ma izdvojio bih ja i vecu sumu, samo da znam da ce biti dobri. Jel zna neko cifru ovih kayaba ultra sr? Quote Share this post Link to post Share on other sites
somicom 0 Posted November 22, 2010 Koji su meksi amortizeri, KYB ili Bilstein? Trebalo bi na Puntu II da zamenim zadnje pa se lomim, ne bih da bude posle kao da sedim na dasci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 22, 2010 Evo gde se mogu kupiti ovi Cofap amorti,koji su gore pominjani,a ima i nesto informacija o njimahttp://www.euro07.rs/products/products.php?brand_id=67 Quote Share this post Link to post Share on other sites
m4rk0 0 Posted November 23, 2010 Koji su najcesci simptomi koji ukazuju na to da su amortizeri zreli za menjanje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 26, 2010 Simptomi, kada naletis na rupu lupa tj, tocak skace, a ne umiruje se. Kada se auto ne umiri odmah posle neke neravnine nego nastavi sa oscilovanjem gore dole. Moze se desiti da i gume cepa zbog losih amortizera itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted December 3, 2010 Evo danas sam njih zvao http://www.vsgroup.co.rs/amortizeri.html i za mog Stila su prednji Bilstein oko 5300 dinara po komadu, zadnje ce imati tek od ponedeljka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krle 0 Posted March 2, 2011 (edited) Nakon stotine pogodjenih rupa u Beogradu odlucio sam da zamenim komplet amortizere, ali pitanje je koje kupiti i ugraditi?Citao na netu, kao i sve jedni jedno drugi drugo pa u krug, kyb na japance, monroe srednja klasa, bilstein je bolji a cena ista itd.Cena slicna kod vecine (monroe je na akciji pa je 10% jeftiniji)MONROE - 2x prednji 2x zadnji sa ugradnjom - 17700 dinaraKYB - 2x prednji 2x zadnji sa ugradnjom - 20200 dinaraBILSTEIN - 2x prednji 2x zadnji sa ugradnjom - 21200 dinaraPa sad mene zanima koje uzeti jer je razlika u ceni minimalna, takodje me zanima da li ima tu jos nesto da se menja, solje, neke manzetne i slicne pakosti malih stvari?Hvala svima i voleo bih cuti odgovore ljidi koji vec nosili iste na svojim kolima tj fiatu Edited March 2, 2011 by Krle Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted March 2, 2011 a sto ne zoves Meritum Certus i ne pitas koliko je originalFiat prva ugradnja.Da vidis koliko je kod njih.Oni su ti najjevtiniji za original delove.Pa ako je mala razlika ja bi se opredelio na tu soluciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites