Jump to content
FAS Goran

555

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About 555

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/24/1979

Contact Methods

  • MSN
    555.cira@gmail.com
  • Jabber
    555.cira@gmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Punto 1.3 Multijet
  1. Protokomer za Punto 1.3 Multijet 69kW. Vožen 10 dana, kupljen u julu 2012. god. (5.000 din.)
  2. Mozda nekom pomogne, ne znam koja je verzija ali moze lepo da se koristi. http://eper.fiatforum.com/eper/navi?KEY=STARTUP&WINDOW_ID=1&GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=012&DRIVE=S&RMODE=
  3. Ja sam imao sličnih problema sa autom (1.3 Multijet), usisna grana je pravila problem, imala je sitne naprsline na spoju. Usisna grana je plasticna. Auto je vukao dobro ali je ostavljao dimnu zavesu za sobom.
  4. Dešava se sledeće već neko vreme, najčešće ka prebacujem iz prvu u drugu i iz druge u treću. U momentu kad prebacujem iz brzine u brzinu dok je pritisnuto kvačilo i pušten gas, auto i dalje održava turažu (i dalje je pod gasom iako sam pustio papučicu gasa), kako pustim kvačilo tako povuče ko da sam držao papučicu gasa sve vreme. Da li je neko imao sličan problem, i šta je bilo u pitanju? Pozdrav,
  5. Problem je rešen, ipak na kraju bio homo.zglob do menjača i to sa leve strane, iako smo ih prvi put skidali i čistili nismo videli (možda zbog svetla) mala oštećenja obloge sa unutrašnje strane. Zamenjen je zglob, menjač nije diran (fala bogu) lupanja nema. Proverite sve po dva puta, nekad se isplati Pozdrav,
  6. Mesec dana nakon kupovine pomenutog auta pocelo je neko lupkanje iz prednjeg dela auta pri davanju gasa (pri nekom opterecenju motora, prenosa - recimo na blagoj uzbrdici) u levoj krivini i to samo u levoj krivini se culo, na ravnom i u desnoj krivini se nista nije culo. Prvo smo skinuli (stric mi je mehaničar, veliki je servis ali ne bih da reklamiram) homokinetičke zglobove i nakon detaljnog pregleda (svaki je skinut, opran i pregledan) smo ustanovili da je jedan bio los (do menjaca), zamenili smo ga i sav srecan sam izasao na ulicu i.... i šta da Vam kažem ko u svim filmovima negativac se vratio, lupkanje je ostalo. Naravno, provereni su i ležajevi koji su naravno ispravni (ponadao sam se da je jedan od njih, ko bre da skida menjač, ali..) Nakon toga posumnjali smo na menjac i nesto do prenosa, ali ništa nisam hteo da diram dok se stanje ne pogorša , (malo jača muzika i nema problema ), i naravno posle 25.000km (otprilike 10 meseci, šta da Vam kažem dosta se vozam), moralo je da se pogorša, slično onom prvom koje se i dalje manifestuje na isti način počelo je da se čuje i blago lupkanje kad je auto u recimo trećoj i četvrtoj brzini (najizraženije je tad) bez gasa (gas do recimo 50 ili 70 i onda se pusti). Auto je otišao u servis, pretpostavka je da nešto nije u redu do menjača, što je trenutno u procesu rada, naravno ne mogu da budem prisutan zbog radnog vremena (9-17h), tako da mi ostaje samo cekanje dok ustanove šta se dešava, a taman sam dao keš za nove gume 130eur. Pitanje je sledeće, da li je neko imao sličnih problema i ako neko zna da kaže šta bi moglo da bude ? P.S. Kvar će biti otklonjen, nadam se. Hteo sam da podelim ovo pomalo iritirajuće iskustvo sa ostalim članovima. Možda nekom pomogne. Naravno napisaću ka saznam šta je tačno bio problem i kako je otklonjen.
  7. Ili KYB ili Bilstein, ja sam licno stavio KYB jer sam cuo da su malko tvrdji sto je i bolje za nase puteve. (oko 8k je bio par)
  8. Zglob do menjaca sam zamenio skoro, kupljen je u KIT komercu, bio je 4140.00 skuplja var. i imali su neli jeftiniji za 2800.00, a sto se tice onog do tocka kolko se secam bio je negde oko 3500.00. Hvala za objasnjenje.
  9. ^^^ Isti problem imam kao ti, pod opterećenjem kad namotam samo malo volan (ulevo) u krivini krene lupanje ko da ce da otpadne zglob. Gde si rešio problem sa lupanjem ? PS. Zamenio sam do sad oba desna zgloba i do menjača i do točka (lupanje ne prestaje - taktika je ista-samo pojacam muziku za sad).
  10. Meni se to dešavalo više puta kad krećem i kad auto stoji u mestu i kad motam volan. Servo je elektronski pa samim tim ako je akumulator oslabio (što je kod mene bio problem) i servo je pravio probleme. Zamenio sam akumulator i od tad nemam nikakvih problema. Proveri akumulator i alternator. Pozdrav,
  11. Naslon za ruke je zanimljiv, gde si ga pribavio ?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...