Jump to content
FAS Goran
twister76

Gde uraditi remont turbine i letve volana?

Recommended Posts

Probao sam da kupim drugu deltu (1.8di tjet) ali mi ze izjalovilo. Prodao lik sa kojim se dogovorio...

 

Mislim da cu se posvetiti ovom autu, jer mi ne ide da kupim drugi.

Gledao sam jos par modela i svaki mi je "pobegao" pred nosem. :/

Sto se kaze, "mozda je sudjeno". :)

 

E sad, u vezi sa doterivanjem auta u red, trebao bih da:

 

1. Sredim turbo

2. Proverim dizne (ovo cu tokom nedelje da odem da proveri)

3. Ako nastavi da dimi, spustim fabricku mapu motora

 

Pitanje u vezi sa turbom je da li da kupim ovu ili da idem na remont?

 

Od remonta u Srbiji me svi odgovaraju, a turbo sa ebaya je remontovan (doduse u engleskoj).

Cena mi je priblizno tu. Rekli su mi iz radionica koje sam zvao da me remont izadje od 250 do 400evra, zavisno od opsega remonta.

 

Pozitivne strane turbine sa ebaya:

1. Sredjene su obe (mala i velika)

2. Auto mogu da vozim odmah, nema cekanja da se popravi i pratecih egzibicija

3. Ostaje mi stara koju mogu da prodam ili zadrzim za rezervu

 

Negativna strana:

1. Ostvarivanje reklamacije (mada ovo je upitno i ako radim remont u Srbiji)

 

iskreno naginjem ka kupovini kompleta sa ebaya, ali sam hteo da vidim kakva su vasa iskustva sa remontom turbina u Srbiji.

Na netu i forumu sam nasao uglavnom postove iz ranijih godina (2013 - naovamo), pa me zanimaju malo novija iskustva.

konkretno me interesuju iskustva sa Cubijem i NS turbo steel iz Novog Sada, ali svakako i sa ostalima.

 

Takodje se izvinjavam adminima ako sam trebao da otvorim novu temu, ali mi se prica nadovezuje na ovu, pa nisam bio siguran sta da uradim.

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remont iako moze da ispadne OK - evo i ja koji sam radio remont i kojem sve radi kako treba vec jedno 2-3 godine - sad da treba uzimao bih nov turbo. Ne bih radio remont.
Nov, ili remontovan preko, ili bilo koju kvalitetnu/proverenu varijantu.

 

Cesto za remont kod nas se moze cuti da se radi o kineskom kertridzu kojem oni odrade balans i sta sve treba i eto ga, gotov remont. Sve to oni lepo odrade, zapakuju, ociste, srede itd. Kazem, i ako je tako, kod mene to radi kako treba, bez ikakvih problema. Ali kada sam imao problem sa turbom, sada zalim zbog tada manjka vremena i uopste frke oko toga, zalim sto se nisam pozabavio vise time i pokusao da nabavim nov turbo.

Provukao sam kroz pisanije da je remont kod nas eto za izbegavanje, ali...

 

Pozovi Branu iz Vranica, on cesto ima i novih stvari.
0628718850

 

PS - NS sturbo stell je svakako za izbegavanje, to da znas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno nikada ne bih isao na varijantu sa ebay-a, jer kao prvo ko zna ko je remontovao, kakve su delove stavljali, vrlo moguce da je isto kina, ostvarivanje garancije i milion nekih drugih peripetija. Veruj mi da mozes sebi pakao od zivota napraviti i doci u situaciju da zapalis auto :D

 

Prvo sto bih uradio pozvao bih Branu kao sto ti je Milutin rekao. On vrlo cesto ima delova, a ako nema postoji sansa da moze da nabavi iz Italije. Druga stvar, ako ima delove, kod njega bi trebao i da odradis to, da bi imao aj da kazem "garanciju", tjst neku sigurnost ako nesto ne bude radilo kako treba.

 

Ako vec kombinacija sa Branom ne ispadne kako treba, onda oterati auto kod krstenog majstora koji saradjuje sa nekim turbo servisom da bi imao kompletnu garanciju.

Opet, prijateljski savet je doci kod Gorana u Zemun, on stoji iza svog rada i ako se nesto desi sa turbom posle remonta i ugradnje vrlo lako se to resava. Mislim da oni oni salju turbine u turbo servis Uzice, koji su po mom misljenju jedini okej u Srbiji.

 

Iskreno izbegao bih varijante narucivanja turba sa ebay-a ili remonta ovde na svoju ruku pa onda da neki drugi majstor ugradjuje, jer to je potencijalno veliki problem ako dodje do reklamacije. Obicno se turbo servisi ograde da turbno nije strucno ugradjen, a veeeeeeruj mi da vise od 50% majstora i ne zna da pravilo vrati turbo na automobil. Postoji procedura koja mora da se ispostuje a vecina duduka i ne zna za to. 

Ova varijanta sto sam predlozio moze da ispadne 50ak eura skuplja, mozda i 100e, ali veruj mi iz licnog iskustva sacuvaces zivce sa tim parama, sto je po meni na kraju dana i najvaznije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je MR jedina firma kod nas koja uvozi remontovane turbine (iz Holandije) 

Svakako moja preporuka je da sacekas sajam jer ce biti debelih popusta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji sajam i kada? :)

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu da uzice radi sa kineskim delovima, ali da priznaju garanciju bez problema.

Za prosecnog vozaca sa stock autom verovatno radi posao vecinu vremena.

Ali ako neko izrazito ostro vozi, a pogotovo ako je auto chipovan pitanje je koliko ce dugo kinez to da trpi.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sajam automobila 19.-25.mart :)

 

3 minutes ago, vagenovac said:

Kazu da uzice radi sa kineskim delovima, ali da priznaju garanciju bez problema.
 

I da priznaju garanciju, moras svom majstoru da platis 50e za skidanje i vracanje turbine + mali servis.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceo je jedno 1500-2000e, ali nema potrebe za novim kucistem, pa se uzme samo novo srce ili ketridz turbine kako vec zovu.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koja je razlika kod tog Brane i nekog remonta sa garancijom?

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod tog lika je 300 nov a remont izadje bar 200 verovatno? A taj nov je sa istim kineskim delovima ili?

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam pratio cene remonta, nesto mi se ne gleda u tom pravcu. default_D.gif

Pa onda je svakako bolji nov fabricki nego remontovan ko zna kakvim delovima.

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remont krece od 150e pa na vise, zavisi sta se radi. Nekom je osteceno i telo i lopatice npr. , a nekom je samo procureo semering. Obicno bude od 200 do 250e. Na kamionu '07god. koji sam vozio pre 3god su stavili nov turbo i kostao je oko 900eur

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.servis-radosavljevic.com/

 

Ovi likovi rade remont i skidanje/montazu. Ako nije jako tezak auto za prilaz, mogu ljudi da zavrse cak i sve u jednom danu. Odete, oni skinu, istestiraju, remontuju sta treba i vrate na auto, sto je dosta interesantna opcija onima koji ne zele ili ne mogu da cekaju citav ciklus, da majstor skine, pa posalje, pa oni srede, pa vrate, pa opet majstor dok namontira, to se sve oduzi lagano na nedelju dana, a ovako isto to bude mnogo brze :) 

 

Nemam licnog iskustva kako rade, nego samo eto ostavljam ovde, pa mozda nekom zatreba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni su mi blizu i svi rade kod njih. Nisam čuo ništa negativno o njima a kakve delove ugrađuju to ne znam ali verovatno kao i svi. 

Meni su čistili turbo i DPF. Na prošlom pasatu. Auto se ne gasi! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da oni rade preko 30godina.  Konstantno prate tehnologije. Čudi me da nemaju remont dizni kod njih.

Oni su i ovlašćeni servis i prodavac za Peugeot. Jedino negativno što bih mogao da kažem u servisu gde popravljaju aute odnosno gde je ovl servis za Peugeot rade mladi momci bez iskustva. Odlični su za zamenu delova ali za detekciju problema baš i ne ali to je problem 90%servisa!  Hala gde se radi remont je na istom placu i tu su uglavnom iskusni i prekaljeni majstori. 

Radi se mašinska obrada  a u zadnjih 10ak godina remont turba, DPF....

Mislin da su prvi ili među prvima u Srbiji uzeli mašinu za pranje Dpfa. 

Nemam razloga da ih reklamiram ali da sam čuo nešto negativno rado bih podelio. 

Sve se to svodi na isto. Da bi bila što manja cena forsiraju se jeftini delovi i tržište samo traži što jeftiniju popravku. 

Nije to neka svemirska tehnologija koju će neki servis bolje implementirati. Ugradi se srce turbine proizvođača koji dobro balansira sa kvalitetom i cenom i to je to. 

Ja sam im odneo turbinu koja nije pravila probleme na pregled i rekao da urade sve šta treba. Oni su je samo očistili i to naplatili 30e rekli su da nema šta više da se radi. Mogli su reći da su nešto zamenili i to naplatiti ali nisu.  DPF su rekli da nije strašan ali da preporučuju čišćenje zbog komplikovane demontaže i montaže. Majstor je ceo dan to vraćao na auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa kupovinom gotovih, repariranih turbini sa ebay, jeste sto ne znam da li su i kako, kalibrisani wastegate ventili? A to moze kasnije da bude problem u radu, pa ce opet svakako morati na skidanje, proveru i kalibraciju. Mozda i jesu, ne tvrdim da nisu, samo razmisljam ovako... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...