Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

I koliko sam mogao provaliti iz slike odjavljene saobracajne koju mi je poslao, kupljen je od prvog vlasnika, fizickog lica, znaci nije bio ni firma ni lizing u pitanju. 

Niko nema savet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, neshtry said:

Idi ga pogledaj lično.

Sent from my LG-M250 using Tapatalk
 

To i planiram, samo me interesuje misljenje vas sa foruma. 

Ovako na slikama mi se svidja, ako mi se svidi i uzivo i na servisu kazu da je u ok stanju, da li bi trebalo da 

bude presudno to sto nije restajling, i takodje me interesuje kako vam izgledaju podaci koje sam izneo sa epeer i ovo za kilometrazu.

Znam da sam malo dosadan, ali iskreno nisam bas neki poznavalac automobila a posebno dizela koji nijkad vozio nisam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbitnije je da tebi bude po meri.
Idi vidi tog,pa sedi u ristajl i onda vidi.
Ne mora da bude ristajling

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nisi dosadan, ovo je forum, tako funkcionise, u ostalom niko niie u obavezi da bilo kome odgovori, tako da..opusti se sto se toga tice :) Stvar je u tome sto ne moze ovako sa slika niko nista da ti kaze, sem da je nesto bas uocljivo a to bi i sam video :D Pogledas uzivo, ako ti se svidi odvezes u servis na detaljnu proveru i tada ce ti se sve samo reci

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto deluje odlicno. Fina oprema skroz, jos samo da se proveri u servisu da li je sve mehanicki okej i kupuj. Kilometraza skroz okej.. 

Gde teras na pregled ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa auto je u Rumi, a ja u Indjiji. Razmisljam da, ako mi se svidi uzivo, uzmem probne table, da mogu i ja lepo da ga isprobam u voznji, a mozda bih ga i

oterao do Gorana, posto sam video preporuke na forumu. Moram se jos informisati da li ima neko u Indjiji ko bi mogao bas detaljno da pregleda. Inace, preko telefona mi je receno da je auto u dobrom stanju i da jedino izbacuje gresku na parking senzorima

koji trenutno ne rade. Ako je samo to, nadam se da cu uspeti da se dogovorim i oko cene pa da pazarim.

Edited by Danig984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle odradiš tehnički kod njega,odeš kući registruješ i doteraš kući sa poštenim tablicama...

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Danig984 said:

da li bi trebalo da bude presudno to sto nije restajling, i takodje me interesuje kako vam izgledaju podaci koje sam izneo sa epeer i ovo za kilometrazu.

Znam da sam malo dosadan, ali iskreno nisam bas neki poznavalac automobila a posebno dizela koji nijkad vozio nisam.

Pisali smo koje su razlike izmedju onih sa pocetka i kraja produkcije, mozes da procitas da ne ponavljamo do besvesti ;) . Za budzet koji si naveo tesko da ces naci nesto da valja u restyle varijanti - em ih ima malo, em ih vecina stoji mesecima po oglasima, verovatno ti je jasno zasto. Ima ih ne tako malo i u N1 varijantama, 1.4 atmosferci, slabija oprema - uglavnom tanak izbor... Dok ovih matorih ima vec kao sase, pogotovo 1.9 dizeli 2007./2008. Mozda ti je ipak bolja varijanta da pikiras tako nesto kao ovaj sto si postavio i da ti ostane kinte da se to lepo utegne, plus ti je izbor dosta veci. Restyle sa tom cifrom gadjas najjeftinije (slabiji motor i oprema, stanje) uz nategnut budzet za ostatak troskova.

Kilometraza moze da ti bude usputni parametar, proveri i dijagnostikom sta kaze motorni racunar (uz korekcije dizni i situaciju oko DPF), ali gledaj pre svega stanje auta. Konkretno ovaj ti je Emotion, korektna oprema, ima sve sto treba za komotnu voznju. Enterijer deluje ocuvano, spolja mi je nesto cudna cela leva lajsna i jedan prednji parking senzor ili fali ili je upao unutra (mozda tu treba traziti uzrok greske koju prijavljuje na tabli). 105 KS, lepse bi bilo da je bar 120, ali to vec zavisi od tebe. Menjac je FPT-ov C530, generalno sa njim nema nekih problema. Da jurim tako nesto, svakako vredi da se pogleda.

Posto kazes da nisi vozio dizele, moj ti je savet da sve sto ti se cini OK pogledas uzivo, ako si u mogucnosti. Sto ih budes vise pogledao/probao, znaces kada naletis na dobar. Dovoljan je pregled i krug da mozes da proveris osnovne stvari (masina, zamajac, kvacilo, turbo, menjac), steknes uvid u generalno stanje i da li je auto za voznju na proveru. Drugo, mi ovako virtuelno mozemo samo da tupimo, cesto se ispostavi da auto uzivo nije ni blizu kao na slikama. I cisto sugestija - nemoj mnogo da "trubis" okolo, pogotovo ako nesto interesantno tek iskoci u oglasima. Iako ih ima prilicno, ponuda Brava je bas tanka, evo gledao i skoro za par kolega, a ono sto valja (motor/oprema/stanje) brzo ode. Imas ih na desetine koji su Bog te pita od kada po oglasima, mnogi jos i od pre moje kupovine, a ima tome vec prilicno.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran da su baš pri ruci...Goran ti bolji iako je dalje

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovlascenim ti je pregled bio cini mi se 2400 din, sa sve dijagnostikom (AKS Automotive Sabac, Autogarant Preljina, kada sam se raspitivao prosle godine). Samo mehanicki pregled je bio 1000 kinti jeftiniji. Trebalo je da se najavi dan unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Danig984 said:

Jel Terao neko Bravo pre kupovine u Stojanov doo Novi Sad na pregled? Oni su mi najblizi.

 

 

Imaju obicaj da na "izvestaju" napisu svasta nesto i sto jeste i sto nije.
Moja teorija je da - ako neko uzme taj odredjeni auto - oni imaju pokrice da menjaju sve sa "spiska" ukoliko kupac se vrati kod njih, naravno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i ja čuo kada sam jurio Punta,ali reko samo mene tako zavlače,pa da ne širim...

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug je nosio stila 1.6 16v kod njih, skoro ceo papir A4 od gore do dole je imao napisano po crticama...sto ozbiljnih sto manje ozbiljnih "stvari".
Drug na moj nagovor uzme kola.

 

Kasnije je na stilu uradjen mali i veliki servis i zamenjena problematicna zadnja celjust. Stilo vozen 2-3 godine bez ikakvih problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako. Pogledao sam ovog u Rumi (link i slike par postova iznad). Auto je manje vise kao na slikama. Par sitnih ogrebotina od gradske voznje,

enterijer solidno ocuvan, tragovi habanja jedino na naslonu za ruku na vozacevim vratima, volan u dobrom stanju. Jedna felna malo izgrebana,

i to je sto ja kao laik mogu da vidim, znaci manje- vise estetsko stanje okej. Alu felne 17-ke. U principu full emotion oprema. Soferka bi morala da se menja jer je izgrebana, ima dva polukruga koje su brisaci napravili na vozacevoj strani. Na tabli prijavljuje gresku u vidu malog zutog trougla sa uzvicnikom, prodavac kaze da je bio na dijagnostici i da su u pitanju parking senzori.

Auto je bez tabli i iz uvoza pa stoji. Jedino sto sam ja primetio ( podseticu vas jos jednom da se generalno ne razumem 

nesta posebno, a o dizelima blage veze nemam) je da kad je upaljen, motor je imao blago nepravilan rad na leru. Tj, kao da ga neko blago, ali bas blago turira,

tj. 200-300 obrtaja gore dole. Prodavac kaze hladan je, ne pali se i nevozi pa je zato. Zvao sam majstora, kaze da je moguce da je stvarno zato sto je hladan, a moguce da je neka dizna slabija ili da treba da se ociste. Uglavnom zakljucak da ili nije nista, ili nije nista katastrofalno. Provozao sam ga u krugu oko 1 km oko njegove kuce,

i mogu reci da sto se voznje tice, meni bar deluje dobro. Lepo ubrzava i vuce, nista ne trese, utegnuto deluje (mada ja sam do pre par dana vozio 

Peugeot 307 '01 godiste, pa meni izgleda kao nov, sto moze biti potpuno subjektivan osecaj u mom slucaju). Kvacilo nije ni previse tvrdo, ni previse meko, 

ne lupa uoste i ne osetim nikakve vibracije na pedali. Menjac lepo salta i deluje precizno. I onaj nepravilan rad motora je nestao nakon te krace voznje. Prodavac je malo turirao i iza izlazi po malo crnog dima kad ga stisne, nista previse, sto je koliko sam razumeo, na dizelima normalno. Poseduje oba kljuca i kod karticu koja ide uz auto, po saobracajnoj se vidi da je kupljen od prvog vlasnika u Italiji. 

Trenutno sabiram utiske da smislim da li je vredno da vodim i majstora sa dijagnostikom sa sobom, da proverimo sve, izmedju ostalog da li je ta greska koju prijavljuje 

stvarno samo zbog senzora. Muci me najvise slab izbor na oglasima, i retko koji da nije klotara, a sa druge strane ne bih bas da se zaletim. Kao i uvek svaki komentar forumasa je dobrodosao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni ti vredi da odeš sa majstorom i dijagnostikom i presudiš.

Je si probao onog redizajniranog

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danig984

Zašto ne gledaš sporta 1.9mjet 16v, bilo ih je dosta na oglasima pre 3-4-5 meseci, kako na placevima tako i od vlasnika. Lično ja ne mogu da podnesem emotion paket, tj sedišta. Lično sam pogledao par komada, i nisu bili neki lomovi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, neshtry said:

Po meni ti vredi da odeš sa majstorom i dijagnostikom i presudiš.

Je si probao onog redizajniranog

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

 

 

 

 

Provozao sam i jedan 2014 god. sa istim motorom, cisto da probam.

Osecaj u voznji je skoro isti, naravno vidi se da je ovaj ipak 5 god mladji, ali i skoro 2k evra skuplji :D 

10 hours ago, marko.jovanovic said:

@Danig984

Zašto ne gledaš sporta 1.9mjet 16v, bilo ih je dosta na oglasima pre 3-4-5 meseci, kako na placevima tako i od vlasnika. Lično ja ne mogu da podnesem emotion paket, tj sedišta. Lično sam pogledao par komada, i nisu bili neki lomovi. 

 

Pa tu je suzen izbor na do 2008 god, a posto sam hteo 2010 i ristajl ali se ne uklapam, onda pucam na 2009, posto

mi je jedan od parametara za potragu da nadjem

sto mladji auto sa budzetom kojim raspolazem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Sporta samo imajte u vidu da ima nizi setup. Lezi kao pegla, uzivancija za voznju na otvorenom, nije pretvrd, ali ko planira vise van puta i nije spreman da pripazi par dana po dubokim kolotrazima od snega komotno moze da ga zaobidje. Najnizi su najjaci benzinci (T-Jet 150 pre restyle, MultiAir 140 posle restyle), dok su dizeli nesto visi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...