Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Vredi obratiti paznju na ovaj primerak. Sa druge strane, s obzirom na napisano, ja bih definitivno vozio kod majstora i na dijagnostiku a onda na osnovu toga procenio koliko sam spreman ponuditi...

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis na onaj 1.6 105 2009. Emotion iz Rume, napisah ti bas za njega detaljnije na pocetku ove strane. I da trazim tako nesto uzeo bih ga u obzir i otisao da pretresem.

A ako si ga vec gledao, tvoj utisak je mnogo validniji od svih nas koji ovde virtuelno pokusavamo da pomognemo. Gledanje uzivo i poredjenje vise primeraka u praksi nema alternativu :) . Mi kao vlasnici potrudimo se ovde da (opet samo na osnovu slika) skrenemo paznju na detalje koje uocimo, a mozda neko drugi nece ni videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Danig984 said:

Pa bas sam i mislio da prokomentarises taj moj utisak koji sam izneo nakon gledanja.

Imaj u vidu da si ga jedino ti video uzivo i probao ;) . Na osnovu celog opisa mi deluje da mu, poredeci sa ostatkom ponude u tom godistu, vredi dati sansu i proveriti detaljno sa majstorom (koliko razumem, sada se dvoumis da li ima potrebe za tim). Pogledati detaljno i odozdo, podici tapacire u gepeku/zadnja sedista, kao i kod stakala u plasticnim elementima imas ugravirane mesece proizvodnje, pregledati zazore, bitno je da nije havarisan. Za to godiste tragovi koriscenja koje opisujes su apsolutno normalni. Mehanicki kazes da je OK, korektno ide, motor ne duva, kvacilo mekano, zamajac ne lupa, ne zvizdi turbo, menjac lepo ulazi u brzine... Ne rece nista sta je sa trapom, ima li kakvih zvukova? Sto se tice dizni u koje sumnjas, preko dijagnostike mogu lepo da se vide korekcije, tolerise se negde do 2 mm3, preko toga je vec za sredjivanje (od nivoa radova ce zavisiti i cena). Uostalom to ce sve vec majstor videti dijagnostikom. Taj trougao koji imas na tabli je opste upozorenje, takodje cete videti sta je u pitanju. Ako je soferka izgrebana, i na osnovu toga obori cenu, uz sve ono sto ti bude smetalo... Na kraju, niko ti ne brani da ponudis cenu koja tebi odgovara, pa da se "trazite". Znaci sto ima rezervni kljuc i Code karticu (imaces elektronski i mehanicki Code).

Prilicno je nezahvalno da ti bilo ko od nas daje neku finalnu sugestiju, jer auto nismo ni videli. Na kraju krajeva, bitne su nam razlicite stvari, ako ti se auto svidja i deluje ti da je OK za pregled i kupovinu ako prodje zahteve - samo napred. Zadnji auto sam intenzivnije trazio mesecima (par modela je bilo u opticaju), a Sporta sam 90% pazario bukvalno jedno jutro pre posla :) , sacnuo da stize i otisao odmah cim je skinut sa slepa, pre ostalih i dok ga ne usminkaju. Ispregledao sve sto mogu sam, probao, svideo mi se, dogovorio (ako ne bude nekih dodatnih troskova potencijalnu) cenu i onda zvrcnuo naseg Gorana da ga preslepa, pretrese i uradi veliki servis ako i on aminuje. U medjuvremenu sibnuo link do par drugara, cisto da cujem jos neko misljenje, to je sva "mudrost". 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Jos jednom hvala na detaljnom odgovoru. Znam da naravno ne moze niko ovde da definitivno kaze kupuj ili nemoj, 

niti treba da uzmem sve to zdravo za gotovo. Ali sto vise misljenja cujem, i sto vise predznanja skupim, to cu se lakse orijentisati kad gledam auto.

Tako da je u sustini to ono sto mi je potrebno od vas ovde. U svakom slucaju, idem sutra sa majstorom i dijagnostikom da gledamo, pa cu

vam javiti sta je bilo. Btw, nisam se dvoumio da li ima potrebe za majstorom ili ne, sta god sam uzro bez majstora, promaklo mi je nesto sto bi vecini koji nisu majstori bilo ocigledno, tako da bez majstora vise ni bicikl necu da kupim a ne auto :lol:

Edited by Danig984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu, dopisace se mozda jos neko, ali u sustini ti je par nas reklo isto... Ispregledas lepo i sa majstorom (a deluje da vredi bar za toliko), neka baci pogled dijagnostikom na pomenute stvari (oko kilometraze, korekcije dizni, regeneracija DPF, taj trougao na tabli...). Ako je u dobrom stanju, lezi ti licno, svidja ti se i uklapas se sa prodavcem sa cenom - to je to. Ako prodje, polako na veliki servis, vidi sta ces sa DPF/EGR (ostavljas ili eliminises), sredjivanje sitnica (koje ce imati svaki iz uvoza) i gas. Mnogi od kupovine prave neku zescu pamet.

PS: Pretresite detaljno motorice digitalne klime i klapnu recirkulacije. Znaju da prave probleme na digitalnoj klimi, pogotovo na prvim serijama. Nije nista sto se ne resava, ali cisto da imas u vidu pri formiranju cene. Javi rezultat sad kad si nas upleo i zainteresovao, srecno sa kupovinom ;) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki i mali servis odmah naravno, mora i ta soferka da se promeni, a za dpf/egr cu morati jos da se informisem i razmislim.

Ima li naznaka da ce krenuti uskoro da zezaju za to na tehnickom? 

U svakom slucaju, obavezno javljam sta sam uradio, a nadam se da cu se uskoro upisati i u sekciji predstavljanje automobila clanova.

E sad da li ce to biti ovaj ili neki drugi, to osaje da se vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Danig984 said:

Ima li naznaka da ce krenuti uskoro da zezaju za to na tehnickom?

Naznaka je bilo prosle godine, uz pricu da ce rigorozne kontrole krenuti za tri godine od tada (tj. za dve). A do tada, vlasnici ce biti samo upozoravani na rezultat kontrole izduva. E sad, znas kakva je situacija kod nas, "da, mozda ne"... Mozda ne bude nista od toga, mozda prolongiraju, mozda isteraju to kao sto su uradili i sa folijama. Uz lepe performanse, zelju za promenom posle vise od 10 godina voznje dizelasa, i to je jedan od razloga zasto sam se presaltao na benzinca. Sa srecom jos jednom, javi kako je proslo ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=205]Ivan[/mention] Jos jednom hvala na detaljnom odgovoru. Znam da naravno ne moze niko ovde da definitivno kaze kupuj ili nemoj, 
niti treba da uzmem sve to zdravo za gotovo. Ali sto vise misljenja cujem, i sto vise predznanja skupim, to cu se lakse orijentisati kad gledam auto.
Tako da je u sustini to ono sto mi je potrebno od vas ovde. U svakom slucaju, idem sutra sa majstorom i dijagnostikom da gledamo, pa cu
vam javiti sta je bilo. Btw, nisam se dvoumio da li ima potrebe za majstorom ili ne, sta god sam uzro bez majstora, promaklo mi je nesto sto bi vecini koji nisu majstori bilo ocigledno, tako da bez majstora vise ni bicikl necu da kupim a ne auto default_laugh.png
Upravo kontra od toga. Sto vise misljenja cujes na kraju ... vise ne znas nista

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Kad smo vec pokrenuli pricu o dpf-u sad bas ponovo gledam na eperu, i nigde ne vidim da ima dpf.

Mozda samo ja ne umem da procitam. Postavljeni su podaci sa epera na 105-oj strani. Vidi li neko ima ili nema?

 

EDIT:

Evo ipak i slika sa eper da bude lakse

ep1.png

ep2.png

Edited by Danig984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je euro 5 i euro 6 ima 100%

Meni piše za Punta da je euro 4

 

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

 

 

 

 

 

960b3a8b8b162370e641ea55207b7a9a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, neshtry said:

Ako je euro 5 i euro 6 ima 100%

Meni piše za Punta da je euro 4

 

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

 

 

 

 

Ovaj je Euro 4, tako da moze da bidne ali ne mora da znaci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Danig984 said:

Vidi li neko ima ili nema?

Navikao sam da pricamo o 120+KS varijantama kod dizela :). Ali koliko se nesto secam (posto ih retko ko kupuje), od 1.6 varijanti 90 i 105 su u startu bile bez DPF i imaju turbinu sa konstantnom geometrijom. Dodatno sto na ovom tvom za "Emission Level" stoji ECOCF4.

A tek Euro 5 bi trebalo da podrazumeva DPF. Ostao mi je VIN za jednog 1.6 120 Sporta sa DPF koga sam davno gledao za sebe, nesto mladji od ovog tvog - upravo sam proverio i za "Emission Level" stoji: EURO 5 EEC LIM.(E5 READY)    (ECOCF5) .

Dodatno sto kad (umesto na Info pritisnes Next) za tvoj auto ne postoji podgrupa "Antipollution system", koja za taj 120 postoji:

 

d1.thumb.jpg.1d32e456e134d55efd6178a7c1a555c9.jpg d2.thumb.jpg.d78c69e0104e0cb62891dc8f418321e8.jpg

 

Tako da eto verovatnog odgovora, a treba dodati i da 120 verzija ima turbo sa promenljivom geometrijom.

Ako vec vodis majstora, videce on sve to. Verzije sa DPF imaju u logu i trenutnu zacepljenost filtera, podatke o regeneracijama itd...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može,ali mislim da kasniji modeli to imaju sa većom verovatnoćom

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Pa ako stvarno nema onda mu je to jos jedan plus, tj. jedna briga manje. A sto se tice ovog oko turbine i geometrije,

nemam blage veze o cemu pricas :lol: Jel i ta konstantna geometrija plus, tj. manja glavobolja?

Edited by Danig984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas po forumu detaljno. U najkracem, turbina sa varijabilnom geometrijom ima lopatice koje menjaju svoj ugao radi sto boljeg iskoriscenja energije izduvnih gasova. Na manjem broju obrtaja, lopatice suzavaju poprecni presek i time ubrzavaju izduvne gasove. Povecava se broj obrtaja osovine, povecava se pritisak u turbini i to omogucava bolji odziv i na tim nizim obrtajima. Na visokim obrtajima, povecava se presek, usporavaju izduvni gasovi i sprecava preforsiranje. Tj. varijabila sprecava pojavu turbo rupe, poboljsava odziv na niskim rpm i daje vise snage.

A ako bi gledali iskljucivo sa te strane, najmanja je glavobolja voziti atmo motor :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jel tačno ako auto ima dpf nema gareži na zadnjem loncu i kad se turira nema crnog dima 
I bez DPF-a sa Molovim aditiviranim gorivom nema trunke dima , iako je JTD remapiran. Na leru malo grublji rad, ide normalno (bez promena) ali ni daška dima bez obzira na režim rada.

Послато са LG-G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš razmišljam šta si uradio...
Ajd čekamo da je predstaviš.

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...