Jump to content
FAS Goran

Danig984

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About Danig984

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Emotion 1.6 mjet/105 hp/ 2009 god

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pa, bolje da sam bio miran. Sad posle reseta duva samo toplo. A dobro, resicemo kad bude i napolju toplo Moram da precesljam temu da vidim jel ima neka diy varijanta.
  2. Guracu za sad tako, dok detaljno ne proucim teme na forumu i vidim sta mi je ciniti.
  3. Pa nemam sta da resavam, bar za sada. Citao sam na forumu da imaju taj problem da uvek duvaju samo hladno ili samo toplo, ali ovde je druga stvar u pitanju. Kao sto rekoh, duva kontra. Kada podesim da hladi, greje, a kada podesim da greje onda hladi. A sa obzirom da je digitalna dvozonska klima, ako hocu da greje na obe strane, samo moju podesim kontra i to je to. Bas sam sinoc probao. Trebalo mi je grejanje, ukljucio sam grejanje sa suvozaceve i hladjenje sa moje strane i eto ga.... Stavio 25 stepeni na suvozacevoj i 17 na mojoj i greje na obe strane. Tako da mislim da dok tako funkcionise, ne isplati se cupati tablu i davati pare....
  4. Primetio sam jos jedan zanimljiv problem. Klima duva kontra od namestenog na vozacevoj strani.
  5. @Ivan Bas taj koji si primetio. Ali nije bila greska zbog njega, on je samo konstantno pistao kad je greska nestala. Ali sad sve radi kako treba. Sto se soferke tice, gledao mi je covek koji radi, kaze da moze da se odradi, jer su u pitanju vise kao neke naslage od gume, tj, kao kad te neko cukne pa ti ostane njegova boja, tako je ovde ostalo od brisaca. On kaze da ce se srediti i da nece biti dioptrije, bas sam ga pitao za to. Trebalo bi da idem sutra ili u utorak pa cemo videti kako ce da ispadne. Malo je nezgodno da se uslika, pa evo par fotki koliko moze da se vidi: Ne bih sad da menjam , a hteo bih da resim, jer mi bas kvari utisak da je auto kao nov A i bas me iritira ova gornja, iako je manja, ali mi se nalazi bas u nivou ociju.
  6. Reseni senzori. Kao sto sam i mislio, problem je pravio taj prednji sto je upao malo unutra. Reseno pomocu lepka, jer nema nacina da im se pridje a da se ne skida ceo branik. Sad rade kako treba. Jos jedan problem manje. Ostaje da se resi soferka.
  7. @Ivan Ma nema problema Sad samo da resim drugi problem koji se pojavio sa senzorima, jer sada konstantno piste. Jedan od prednjih je malo upao u rupu, pa verovatno konstantno detektuje prepreku. Sad samo moram da skontam kako da dodjem do njega. Ali dobro, sad bar ne prijavljuje gresku koja me je nervirala i zbog koje sam najvise to i odradio. Za sada ih iskljucim samo. Samo kad se zuti trouglic ugasio...
  8. Hvala Ivane Resio sam da iskoristim ovo lepo vreme danas. Zavukao sam se pod zadnji branik i uspeo da resim problem sa senzorima. Taj zadnji desni koji je prikazivala dijagnostika kao neispravan, je samo bio u prekidu. Jeste da je bilo malo nezgodno, i morao sam da dodam jos malo zica da bih mogao da povezem, ali uspeo sam. Nema vise greske na tabli i piste kad pridjem zidu.
  9. 140 u gradskoj Hvala za snimak Uglavnom si mi potvrdio ono sto se i meni cini ispravno, tj, gradski kruz od 50-60 treba da bude tu negde izmedju 1500 i 1700 rpm okvirno. Btw, check engine?
  10. Glasovne komande prebacene na engleski, i slusa me Pratio uputstva sa foruma i odradjeno bez problema. Povezan telefon,malo sam se igrao danas. Stvarno zgodna stvar taj blue&me
  11. Pa dobro na otvorenom se nekako i snadjem, ali po gradu moram jos da ga ubodem. Aj mi prevedi to ovako, ako ti nije problem. Na koliko obrtaja treba da bude kad ga vozim 50 u gradu. Znam da je na benzincima to oko 2000 tj ako padne ispod 2000 saltas na dole. Jel onda na dizelu oko 1500?
  12. @Ivan Dobro se secas Kao sto rekoh, prvo ono sto mora, znaci redovni servisi, a sto se ovih drugih ulaganja i egr tice o tome cu za jedno mesec - dva da razmislim. Za sada bih hteo malo da se vozim i upoznam auto i da pricuvam novac dok ne vidim da li ce pokazati jos nesto u tom vremenskom periodu, pa onda resavati stvari po prioritetu. Prvi utisci su dobri, za mene je posle 2001 godista ovaj auto kao nov. Ne samo da je po godistu noviji i bolje ocuvan, nego je bas ogromna generacijska i tehnoloska razlika. Za sada mi je glavni problem da naucim da vozim dizela, jer se ipak drugacije ponasa, i moram cesce da gledam u cajgere. Moram nauciti da saltam brzine i da nadjem gas i obrtaje, ne znam kako bih se drugacije izrazio. Poseban ''problem'' mi predstavlja brzina, tj. trenutni nedostatak osecaja za istu, jer imam utisak da se vozim ispod ogranicenja, a kad bacim pogled na cajgere ono na 100-110 Pa se bojim da ne dobijem neku cestitku dok se ne naviknem, a ne mogu ni da zalepim pogled u skazaljku, slupacu se negde. Uglavnom mi za sada ostaje da se sto bolje upoznam sa autom, spremio sam fles da prebacim glasovne na engleski pa da se malo i sa tim poigram i upoznam. Naravno i malo lickanja i detaljnijeg ciscenja i glancanja enterijera, a i spoljasnosti, da malo uglancam crne delove od spolja, mozda ispoliram neke sitnije ogrebotine i videcu sta jos...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...