Sign in to follow this  
Followers 0
marcony

Fiat Punto - koji akumulator?

Treba mi pomoc oko akumulatora. Stari mi je na izdisaju, a nisam siguran koji akumulator fabricki ide u Punto mk.1 55s?

Ovaj koji mi je sada u kolima je prilicno star, ne pise proizvodjac vec samo nesto na italijanskom i 44Ah a i nalepnica je vecim delom ostecena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mislio na odredjenu marku (mada moze neki savet i oko toga), nego na ove dve velicine izrazene u A i Ah?

Da li je pametno stavljati veci akumulator (zbog alternatora i svega ostalog)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno... Ah su kapacitet akumulatora a A je valjda maksimalna struja pri najvecem trenutnom opterecenju...Sto jaci akumulator,bolje :)

Ja na Puntu Mk1 1.2 8v imam BH od 55Ah i zadovoljan sam...moja preporuka je Exide :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je moj stari akumulator bio Exide.A nasao sam i kao neki garantni listic na njemu i obelezene su godine od 2001. do 2005., sto znaci da je minimum 5 godina star (i ubio sam ga svojom greskom-nisam dolio destilovanu).

Jel ima Exid-a kod nas? Kakve su cene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exide bi trebalo da je prva ugradnja ,meni je originalni (ako me nisu slagali da je bio prvi akumulator) sluzio 13 godina ... Jesu skuplji ali su mnogo bolji od Black-White Horse - Vesna i ostalih gluposti... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio si BANNER. Imao sam Black Horse, vrisnuo posle godinu dana. Ne znam nikoga ko nije zadovoljan Bannerom a ima ih u Tempu i uglavnom su na akciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exide bi trebalo da je prva ugradnja ,meni je originalni (ako me nisu slagali da je bio prvi akumulator) sluzio 13 godina ... Jesu skuplji ali su mnogo bolji od Black-White Horse - Vesna i ostalih gluposti... ;)

I ja sam mislio da me lazu ali sam sada prilicno siguran da je iz prve ugradnje - 12 godina star!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi treba mi pomoć od iskusnijih PUNTASA.

Zveknuo mi je akumulator u Puntu mk.2a 1.2 8v, skroz je mrtav. Varta ide cak do 6k din u pojedinim radnjama.

hteo bi nesto jeftinije, nasao sam Black horse za nekih 4k din ali je 40Ah i 300A. Da li je to dovoljno ili moram da idem na verziju koja je bila 42Ah i 390A.

hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bh 55a i vozi misko

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo da moze da stane u spremiste gde stoji akumulator,al za tebe dovoljan je i black horse,benzinac je, ne treba mu nesto jacina kao dizelima

a ja juce kad sam punio akumulator exide cuveni, video sam da u 3 celije skoro i da nije bilo vode iliti kiseline, a star je manje od godinu pa sam dosuo destilovane u svih 6 celija,sad je druga prica,a izgleda da ge je servo skroz ispraznio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatori su im slaba tacka ( ma, da li je moguce da Punto ima slabih tacaka :) ), tako da se ne treba izivljavati sa mnogo jacim akumulatorima. Ako i postoje u dimenziji za Punta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma u pravu ste idem na to da moze da stane u auto pa koj god da je, puntic je i tako na prodaju, ne daju mi se pare za nesto sto ce neko drugi da vozi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forumaši,

 

Imam Punto Classic 1.2 8v '09 godinste i počeo je da mi otkazuje fabrički akumulator Magnetti Mareli 44Ah 250A.

S' obzirom koliko mi je trajao ovaj akumulator, želeo bih isti ponovo da kupim ali nažalost ne mogu da ga pronađem u BG.

Uspeo sam da pronadjem RUN model (ovaj fabrički je ETS) koji isto ima 44Ah ali 390A, i za to imam 3 god. garancije,

a i istih dimenzija je kao onaj koji trenutno imam.

 

Moje pitanje je smem li da stavim ovaj akumulator?

Čitao sam na net-u da je kod stavljanja akumulatora jače amperaže potrebno proveriti da li je alternator u stanju da napuni isti,

jer ukoliko alternator ne može da napuni akumulator do kraja, vrlo brzo će otkazati. Da li je ovo tačno?

 

Pozdrav i hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti već sam čitao ovo.

 

Napravio sam jednu glupost prilikom navodjenja karakteristika mog fabričkog akumulatora. On ima 250A ali po IEC standardu, odnosno 400A po EN standardu.

RUN model koji sam naveo ima 390A po EN standardu, tako da mislim da je sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko uspeo da ubaci jaci akumulator u mk2b,recimo 55Ah,ja imam problem zimi kada palim 1.3mjet pogotovo zato sto je automatik pa dok pripremi menjac fino izvuce struje da mora prilicno da se vergla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmeri samo koliki je prostor za aku, pa po tome potrazi akumulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko ti brani da ne isečeš prednji deo plastike i staviš veći? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da skines plastiku i stavis veci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skinuo plastiku bas zbog veceg akumulatora,a stavio sam od 45A,a kada bude vrisnuo stavljam veci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0