bglion 401 Posted July 31, 2010 (edited) Mali off@MISHONNIUM mislim da bi mogao u "servisi -iskustva" da napises koji je servis stavio nekvalitetan "deo" koji ti je izdrzao 15 dana dok si video da je progoreo, jer ima dosta ljudi koji mozda jos nisu zatvorili EGR, a tek ce,i nije lose da bar nekome eventualno smanjis muku koju ti sada sam imas.. P.S. nadam se da nece biti posledica..i obavezno kod "majstora" na reklamaciju da ti napise da nema posledica pa ako ne daj boze bude.... Edited July 31, 2010 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted July 31, 2010 Kazem ti,meni su dva lima progorela,nista se nije desilo s motorom Ako ne osetis nikakve promene u radu motora,stavi lim 2-3mm debeo i bog te veselio Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted July 31, 2010 (edited) Mali off@MISHONNIUM mislim da bi mogao u "servisi -iskustva" da napises koji je servis stavio nekvalitetan "deo" koji ti je izdrzao 15 dana dok si video da je progoreo, jer ima dosta ljudi koji mozda jos nisu zatvorili EGR, a tek ce,i nije lose da bar nekome eventualno smanjis muku koju ti sada sam imas.. P.S. nadam se da nece biti posledica..i obavezno kod "majstora" na reklamaciju da ti napise da nema posledica pa ako ne daj boze bude....Mislim da od te reklamacije nema nista, posto sam u drugom servisu stavio drugi lim a onaj stari bacio budala ja. Ostaje mi samo da se nadam da ce sve biti ok.Sto se tice objave servisa, imam veliku dilemu jer u servisima radi vise ljudi, tako greska jednog nesavesnog coveka moze da kosta leba ostatak ekipe. Mogu samo da kazem DOBRO GLEDAJTE KAKAV VAM LIM STAVLJAJU NA EGR.Ponavljam pitanje, zna li neko eventualne posledice upadanja tih fragmenata u motor? Koje naznake ostecenja se mogu pojaviti u samom radu motora? Ja pretpostavljam da je u momentu raspadanja taj lim vec toliko izgoreo da se pretvorio u prah, Brine me samo ako se otkacilo neko vece parce. Srecna je okolnost sto se ipak radilo o aluminijumskom limu, koji je meksi od elemenata motora i lako se raspada pri visokim temperaturama koje vladaju pri sagorevanju. To ne iskljucuje cinjenicu da je steta mogla biti pocinjena.Sutra krecem na put, drzite mi palceve. Nadam se da ce sve biti ok. Edited July 31, 2010 by MISHONNIUM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted July 31, 2010 Aluminijumski lim koji je progoreo, je vec izgoreo i nikakvih posledica ne moze biti. Ono sto je odletelo u usis je toliko tanko da potpuno sagori u cilindru ako uoste i dodje do njega i u vecem komadu od par mm. Ali ja ne razumem ljude koji iseku limenku i kao blokiraju Egr. Obicno parcence standardnog lima od 1mm, koji se moze naci u bilo kojoj radionici zavrsava ovaj posao za sva vremena, ili do kupovine novog Egr. Potrosi ce par minuta vise vremena da se probuse dve rupice i malo oblikuje po coskovima i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted August 1, 2010 Dfast, sta da ti kazem druze. Razni ljudi imaju razne pobude i razna shvatanja. Ne znam samo rade li to namerno ili slucajno. Ako to rade namerno, onda je to strasno.Hvala ti na misljenju. Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
barcode 1 Posted August 12, 2010 Eto i ja nesto da kazem na ovu temu, dakle, zatvorio sam EGR pre 4 godine, presao 80.000 i sve je u redu.Sto se tice progorevanja plocice, ja sam napravio 2 plocice i zatvorio ga i ispred i iza, tako da ce tesko da progori Koristio sam bas debeli lim. E sad, jedno je kada radis za sebe...E, prvo sto sam uradio pre fizickog zatvaranja je da sam sacekao da se u nekom trenutku zatvori skroz, jer sam provalio da se nekada zaglavljuje a nekada ne, i kada se zatvorio, skinuo sam mu kabl koji ide do njega, tako da vise nije mogao ni da se otvori sve i da je hteo U pitanju je novi tip ventila, na starim koliko sam video nema kabla nego radi na vakuum, sta li.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted August 25, 2010 (edited) Primetio sam na mojoj marei 19jtd da visi kabl sa dzekom pored egr ventila,interesuje me kako mogu da znam da li mi je blokiran egr ventil mehanickim putem ili samo izvadjen kabl iz njega i da li se postize isti efekat u oba slucaja tj.sta je bolje uraditi.Auto ne dimi,solidno vuce mada bi mogao i bolje Edited August 25, 2010 by Joca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nedić Miroslav 0 Posted September 18, 2010 Ja sam napravio od električnog roštilja sjajan lim on ne može da izgori, a predhodni lim mi je izgoreo, tako da nađeš hromirani lim i završiš posao da ne razmišljaš. Inače čišćenje ne pomaže na ERG ventilu jer čađ uđe pored klipa u električni deo koji je zapunktovan i ne može da se otvori. probao sam da špricam razna sredstva ali ne pomaže, čas radi čas ne radi, najbolje je zatvoriti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted September 18, 2010 Ljudi sto se mucite sa limovima dole bar ima vrsnih strugara uzmi dimenzije i neka vam napravi plocicu debljine 2-3 milimetra i resen problem trajno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted September 30, 2010 Primetio sam na mojoj marei 19jtd da visi kabl sa dzekom pored egr ventila,interesuje me kako mogu da znam da li mi je blokiran egr ventil mehanickim putem ili samo izvadjen kabl iz njega i da li se postize isti efekat u oba slucaja tj.sta je bolje uraditi.Auto ponekad dimi,solidno vuce mada bi mogao i boljeAjmo drugari pa jel moguce da niko nema komentar Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 30, 2010 nije isti efekat blokiranje je jedno a iskopcavanje nesto drugo.mora da postoji razlog iskopcavanja ali bilo bi pametno da ti to neko pogleda i isprati parametre motora kad se ukopca egr Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted October 1, 2010 Ja sam egr nedavno zatvorio, primetio sam pojacan crni dim kad dodajem naglo gas. Najgore je bilo kad sam na to sipao i neko gadno gorivo. Uzrok nije bio samo egr nego i lose navuceno crevo na usisu, gde mi se uvlacio vazduh iza maf-a. Egr sam rastavio u nameri da ga ocistim ali je toliko bio istrosen da se vodjica polomila kad sam probao da je odvijem, na njeno mesto sam ubacio sraf m6, razbuzio sam zatvarace egra i napakovao na m6. Onda to lepo zategao maticama tako da nce moci da se pomeri. sraf je dugacak taman toliko da moye do pola da pritisne onaj pipak od elektronike, da lazira da je napola otvoren uvek. Sam sraf prolayi kroz kanal u kom je bila vodjica tako da nema ni tu mesta da se pomeri a odgovara fi taman. Mozda je ovo jedno od resenja, umesto limova. Ja sam razmisljao da ih postavim ali bas iz razloga progorevanja nisam iako sad prvi put citam da se to nekom i desilo. Dobro je pa nisam, sad bi rastavljao sve ponovo.Pogledajte slike, od otvaranja pa do improvizacije zatvaraca > Quote Share this post Link to post Share on other sites
boskicthebrain 0 Posted October 7, 2010 Na kraju nisam čuo nijedan argument protiv blokiranja EGR-a. Svejedno, po preporuci majstora, ja sam moj rešio da menjam. Skupa je rabota, ali videćemo šta će vreme reći. Da li su pare bačene jer je auto mator ili će preći sa ovim bar približno kao sa prošlim...Inače, meni su se problemi javili posle velikog servisa kad su promenjeni filteri, pa se valjda i čađ malo pročistila. Majstor kaže da je on zaglavljen odavno, samo da se nekako sam bio namestio da je radio da se ne primeti ništa. Posle servisa je auto išao kao baba, a iza sebe sam ostavljao više dima nego Ikarbus. Voleo bih da čujem da li je iko ovde zaista menjao EGR ili ste ga baš svi blokirali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted October 10, 2010 Izgleda da smo ga svi blokirali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted October 10, 2010 Meni je EGR zatvoren limom u servisu pre dva meseca otprilike. Auto ne dimi, ali uopšte ne dimi posle toga. Na MJet-u ne može da se odradi to, ali za JTD ne bih razmišljao. Žao mi što to odmah nisam uradio kad sam ga kupio. Dobar lim, proveri turbinu na dijagnostici posle toga i prst u uvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 10, 2010 Vodite racuna koji lim stavljte. Izbegavajte onaj od limenki i kantica Selenije jer je tanak i moze da se desi da progori. Dosao mi covek u servis sa dimnom zavesom i tvrdnjom da ne dimi zbog EGR-a jer je bio zapusen limom pred njegovim ocima. Kad sam uz njegovo protivljenje skinuo cev... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boskicthebrain 0 Posted October 10, 2010 EGR promenjen - auto preporodjen! Majstor veli da se kod mene ni nije mogao blokirati jer imam "elektronski" EGR... Vozim Fiat Multipla 1.9 JTD 2001. godiste, i iako sam racunao da ce biti isto kao i na ostalim JTD motorima, izgleda da nije tako. Voleo bih da cujem da li me lik zavlaci ili je to zaista na multipli tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted October 10, 2010 Da mi imamo mehanički EGR, povlačimo sajlu ispod volana kao saug na jugeru Koliko te je koštalo to eko zadovoljstvo sa sve ruke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boskicthebrain 0 Posted October 11, 2010 ~200e Radio sam jos nesto pa nisam siguran za cenu 100%. Mislim da je bilo nesto tipa 150e EGR + ~50e ruke (naplatili su mi i pokusaj ciscenja starog valjda). Quote Share this post Link to post Share on other sites
boskicthebrain 0 Posted October 20, 2010 Kolega s posla je primetio da mi auto i dalje dimi i to ne na nekom velikom opterećenju... Kaže da su mi to verovatno dizne pri kraju, budući da je EGR nov...Video sam da je neko spominjao dizne pri početku posta. Može li malo više informacija o tome. Kolega me uplašio rekavši da će me to koštati ko Sv. Petra kajgana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadan78 0 Posted August 13, 2011 (edited) Pozdravpojavio mi se cudan zvuk motora i vise dima na auspuh nego inace.pregledom motora vidio sam da su mi pukla dva gumena crijeva ,jedan koji dovodi vazduh sa filtera u motor i drugi mislim da se radi o crijevu koji spaja turbinu sa motorom iz njega mi je prskalo ulje cini mi se.Zvuk motora je kao da nesto udara u motoru a prestaje kad smanjim rukom dovod zraka u motor pritiskajuci otvor cijevi.a cini mi se da i gubi malo snage..molim savjete da lije taj zvuk od ispucalih crijeva ili nesto drugo.sta da radim jer sam trenutno u Njemackoj sto cini problem jos vecim...... Edited August 13, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 13, 2011 Menjaj creva, ili ih bar obmotaj nečim za prvu pomoć ukoliko nisu velike pukotine...možda izolirkom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 13, 2011 (edited) Kao sto ti je Nesha vec rekao zamenom creva ili bandaziranjem ce sve biti kao pre (provereno).Probaj da nadjes onu siroku traku sto vozaci kamiona lepe cerade pa sa njom zalepi. Edited August 13, 2011 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 14, 2011 armiranu traku kupi,to ti je ona traka iz americkih filmova kada nekog otmu ,pa mu vezu ruke i noge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadan78 0 Posted August 14, 2011 Evo ulijepio sam crijeva, tako da crijevo od turbine je ok a crijevo koje usisava vazduh nisam bas najbolje (nemoguce jer je rebrasto) ulijepio i vjerujem da uvlaci pomalo vazduha sa strane.Ali sto se tice zvuka motora ostao je isti ima neko lupkanje tupo koje se najbolje cuje u cijevi na zracnom filteru. Ne znam sta da radim dalje, a servisa nema na kilometre daleko i smijem li uopste vozit kola. Quote Share this post Link to post Share on other sites